Heroes 4 - Hõsök
  Hőstípusok  -    Hősök jellemzése  - 
| Archer | Barbarian | Death Knight | Druid | Knight | Lord | Mage | Necromancer | Priest | Sorcerer | Thief |

Sorcerer

A hősök képei egérrel nagyíthatóak!

Aathea
Legyen bár háború dzsinnekkel, vagy emberekkel, vagy akár a saját fajtájával, az ellenfél nem számít Aatheának. Nála minden és mindenki vadászható vad. Hasonlóképpen Aathea bármiféle eszközt megragad a győzelem érdekében, mert aki győz, az életben marad.

Ajwar
A hosszú, fárasztó meneteléseket és a véres ütközeteket Ajwar nemigen kedvelte, inkább varázslást tanult. Ma már eltörli az ellenfelet nagy távolságból is. Számára ez sokkal ésszerűbb mondja a csatában, különösen ha akkor tudja csinálni, mikor senkisem nézi.

Atella
Atella tanító és mágus, bár már jó ideje, hogy tanoncot pártfogolt. Nagy tiszteletnek örvend a minotaurusz társadalomban, és tartanak is tőle, mert valahogy mindenkinek megtudja legsötétebb titkait és nem fél kibeszélni azokat.

Charzir
Charzir fiatal efrít olyan szenvedéllyel van eltelve a zűrzavar iránt, hogy még az övéi is vadnak és féktelennek tartják. Kedveli a szerencsejátékokat, sokszor saját életét is felteszi fogadásban a kockára. Charzirt nem a nyerés, hanem a bizonytalanság izgatja.

Cyrca
Cyrca egy hatalmas medúza varázslónő és egy ember nekromanta lánya. Az anyja nyomdokába lépve népének vezetője lett. Bár nem igazi medúza (nem tud kővé változtatni), jelentős mágikus tehetségének köszönhetően fenntartotta az uralmát.

Darkstorm
Darkstorm időről időre újra bizonyítja, hogy aki kihívja őt, gyors véget ér. Veszélyes és hatalmas egyéniség akar lenni az új világban is, ahol híre előtte jár, mint a sötét felhők a mennydörgés előtt.

Helice
Helice képes órákat szentelni a tanulásnak és az elmélkedésnek, de ha végez, rendszerint heves dühkitörései vannak, ami a nap nagyobb részében kitart. Kiszámíthatatlan viselkedése idegessé teszi környezetét, de senki sem meri megmondani neki, hogy inkább távozzon..

Iboz
Ibozt gyakran hívják a "harcosok mágusának", mert jól boldogul az egyszerű gyalogos katonákkal. No meg valaki az ő képességeivel mindig jó, ha kéznél van. A zsoldosok gyakran követik őt háborúból háborúba, mert Iboz mindig arra az oldalra áll, amelyiknek a legjobb esélye van a győzelemre.

Isa
Isa úgy véli, hogy túl sok évet vesztegetett el egy kegyetlen gazdát szolgálva, aki végül megölette magát a csatában, semmit sem hagyva Isanak. Most aztán ritkán pihenhet, mert megpróbálja behozni az elpazarolt éveket és ebben csak magára számíthat.

Jeddite
Néhány mágus élvezi a rombolást, de Jeddite egyenesen imádja azt. Sötét fanatikus, teljes egészében a mindenség végső megsemmisítésének áldozza magát. Senki sem tudja, hogy jutott erre az őrült meggyőződére, és senki sem tudja meggyőzni, hogy más utat válasszon.

Kaspar
Kaspar jó néhány évet töltött egy erathiai börtönben, mert nemesnek adta ki magát és több mint 100,000 arany adósságot halmozott fel. A börtönévek alatt egy öreg, névtelen mágustól varázslást tanult. Mikor egy földrengés megrongálta zárkája falát, Kaspar a legközelebbi kapun át az új világba menekült.

Kozuss
Kozuss, a 'vad varázsló' soha nem a megszokott útját járta a mágia művészetének. Oly ügyesen kezelte a Káosz és Rend mágiát, hogy soha nem tett kárt magában alkalmazásukkal. Fiatal és vakmerő, talán egyetlen felróható hibája (többek szerint hülyesége), hogy gondolkodás nélkül elvállal bármilyen feladatot.

Maddox
Valamit most el kell mondani a minotauruszok szorgalmáról. Maddox kovács volt, fejszéket kovácsolhatott volna egész életében. Ehelyett elfogadva sorsát, éjszakánként varázslást tanult, addig míg nem volt elég jó, hogy otthagyja a kovácsműhelyt és a hódításnak szentelje életét.

Mastero
Mastero mindig a legkisebb ellenállás irányába megy, ezért rendszerint tart néhány szolgát. Ha talál valakit, aki helyette elvégzi a munkát, akkor elvégezteti azt. A csatákban is arról volt ismert, hogy másokra hagyta az ellenség megpuhítását, mielőtt ő végleg elintézte őket és learatta a babérokat.

Mayweda
Hogyan változhat egy csinos fiatal lány ilyen veszélyes nővé? Mayweda lehet hogy szép, az a fajta, akit a lovagok meg szoktak menteni, de valójában sokkal valószínűbb, hogy ő mérges kígyót dobna a megmentésére siető bátor hős páncéljára.

Mered
Mered felmenői ork asszonyok voltak, akik törzsi varázslást űztek, így ő is könnyen belekerült ebbe a körbe. Egyszerű varázshasználóként élt volna, ha a Leszámolás nem pusztítja el törzse legtöbb tagját. Most már többet kíván, mint ősanyái útját követni - gazdaságot és hatalmat.

Nefafareen
Ősöreg még efrítnek is, Nefafareen volt az első fajtájából aki lemondott ösztönös varázslási képességéről. Minden efrít mágust vagy Nefafareen vagy az ő tanítványai tanítottak. Mindmáig csaknem kizárólag a Tűz Létsíkon élt, ebbe az országba titkos okok miatt utazik.

Norzok
Norzok első pillantásra beleszeretett a tengerbe és amikor először hurrikánt látott, arról álmodozott, hogy egy napon uralkodni fog azon. Ez vezette arra, hogy elraboljon egy mágust, sok éven át fogságban tartsa - kényszerítve a szerencsétlent, hogy varázslásra tanítsa. Ennek ellenére Norzok még ma sem elégedett.

Pythia
Pythia egy hatalmas mágust szolgált évtizedeken át, hogy eltanulja a hatalmának titkait. Amikor már nem volt mit tanulnia, kiszolgáltatta az öregembert ellenségeinek, és hozzákezdett saját birodalma kiépítéséhez. Eddig azonban csak mint kérlelhetetlen rabló szerzett nevet magának.

Raona
Raona egy erathiai árvaházban nevelkedett, amit szerzetesek vezettek szigorú rend szerint: házimunka, tanulás, ima, és még több házimunka, vidámság egy percnyi sem. Még ma is foggal-körömmel harcol bármiféle rend vagy józanság ellen, a dolgokat mozgásban akarja tartani!

Ritzil
Miután fiatalon megszökött a törzsétől, Ritzilt egy szadista óriás mágus találta meg és nevelte fel. Ritzil mindig gonosz volt, és az óriással eltöltött idő fantáziáját eléggé kegyetlenné és alkotóvá tette ahhoz, hogy a rendbontást és a varázslatot egy újfajta és halálos művészetté keverje.

Scorage
Scorage cselekedeteit ösztönei irányítják bármilyen helyzetben. Ha éhes és nincs pénze, lop némi élelmet. Ha nem tetszik neki valaki vagy valami, megtámadja. Lehet, hogy viselkedése miatt sok az ellensége, de Scorage ritkán hagyja őket sokáig életben.

Sephinroth
Sephinroth el volt bűvölve, mikor a Leszámolás lerombolta Erathiát és véget vetett a Gryphonheart uralomnak. Még azt is bevallja, hogy az a követelése, hogy Gryphonheart legyen maga is, zsarolási kísérlet volt, ami visszájára fordult, amikor a király megtagadta, hogy fizessen. Most ez a botrányos nő jobb és nagyobb dolgokkal akar foglalkozni.

Spazz Maticus
Spazz Marticus apja tisztázatlan halála után nem rég koronázták királlyá. Noha túl fiatal volt még a királyság irányításához, Spazz nagyratörő célokat dédelgetett, emiatt gyakran összetűzésbe került atyjával, aki kis birodalmával is elégedettnek tűnt. Most, hogy ő már nincs, itt az ideje kissé megnövelni az országot... Itt az ideje urálni a világot!

Uvodd
Fiatal korában Uvodd a tengereket járta egy kalózhajó fedélzetén, védelmezve azt romboló varázserejével. Egy szökőár elsüllyesztette hajóját és őt magát is majdnem lehúzta, de ő legyőzte a vihart hasonló módon mint más ellenségeit - a kitartásával.

Xyron
Xyron szerint a Kreegan démonok túl sokszor hibáztak, ezért meggyőzte efrít társait, hogy bontsák fel a szövetséget velük. Most a népe szabadabb, mint valaha is volt. Szabadon égethetnek bármit bármikor, és semmi sem tarthatja vissza őket az egész világ feketére perzselésétől.

Yorpix
Yorpix azért lett mágus, mert egyetlen ork férfi sem akart elvenni egy ilyen önálló asszonyt. Mellesleg ő maga sem akarta azokat a csenevészeket. Sokan nem értik Yorpix túlkapásait, és most hogy még varázsereje is van, félnek kiszámíthatatlan hangulatától.

Yoru
Yoru korán tehetséget mutatott a varázslatokhoz, így a családja elküldte tanulni egy emberi mágushoz. Mesterével beutazta a világot, érdeklődéssel tanulmányozta a különböző fajokat, de leginkább a minotauruszokról szeretne még többet megtudni.

| Archer | Barbarian | Death Knight | Druid | Knight | Lord | Mage | Necromancer | Priest | Sorcerer | Thief |

A leírásokért/hősképekért köszönet Shan-nak!

    ugrás a lap tetejére vissza az előző oldalra


Powered by Heroes Team