Heroes 4 - Hõsök |
1. Alap Hõs Osztályok :
Knight
(Life, Might Hõs) Basic Tactics; Basic Defense
Priest (Life, Magic Hõs) Basic Life; Basic Healing
Archer (Nature, Might Hõs) Basic Combat; Basic Archery
Druid (Nature, Magic Hõs) Basic Nature; Basic Herbalism
Thief (Chaos, Might Hõs) Basic Scouting; Basic Stealth
Sorceror (Chaos, Magic Hõs) Basic Chaos; Basic Conjuration
Death Knight (Death, Might Hõs) Basic Tactics; Basic Offense
Necromancer (Death, Magic Hõs) Basic Death; Basic Occultism
Lord (Order, Might Hõs) Basic Nobility; Basic Estates
Mage (Order, Magic Hõs) Basic Order; Basic Enchantment
Barbarian (Might, Might Hõs) Basic Combat; Basic Melee; Basic
Resistance
2. Advanced hõs osztályok :
Grand Skill
|
Adv. Class neve
|
Leírás
|
Scouting/Combat
|
Ranger
|
Hõsünk "megtanul" lõni és kap +5 Ranged Attack-ot |
/Tactics
|
Field
Marshal
|
+10% Melee & Ranged Attack minden egységnek |
/Nobility
|
Guildmaster
|
Hõsünk Stunning Képességet kap ( A megütött ellenfél kimarad a körben ) |
/Order
|
Seer
|
+2 Scouting Radius a hõsnek |
/Life
|
Prophet
|
+25% Melee & Ranged Defense a hõsnek |
/Nature
|
Bard
|
Hõsünknek mindig maximumon van a Luck |
/Chaos
|
Fire
Diviner
|
+20% minden tûzalapú varázslatra |
/Death
|
Ninja
|
Hõsünk fegyvere mérgezõdik . ( Poison spell ) |
Combat/Scouting
|
Ranger
|
Hõsünk "megtanul" lõni és kap +5 Ranged Attack-ot |
/Tactics
|
General
|
Minden egységnek +1 Morál |
/Nobility
|
Warlord
|
Hõsünk kap +5 Melee Attack-ot |
/Order
|
Battle
Mage
|
Magic Fist és Ice Bolt sebzésére +20%. Megkapja a hõs a Mgic Fistet ( ha nem tudná ) |
/Life
|
Paladin
|
Hõsünk Death Ward-ot kap . |
/Nature
|
Beastmaster
|
Summon Wolf varázslat +20%-al erõsödik |
/Chaos
|
Fireguard
|
A hõs immunis lesz a tûzvarázslatokra. A tûz alapú támadások felezve sebzik. |
/Death
|
Assassin
|
A hõs Speedje és Movement-je növekszik +3-al |
Tactics/Scouting
|
Field
Marshal
|
+10% Melee & Ranged Attack minden egységnek |
/Combat
|
General
|
Minden egységnek +1 Morál |
/Nobility
|
Lord
Commander
|
Minden egységnek +2 Morál |
/Order
|
Illusionist
|
+20% az Illusion varázslatokra |
/Life
|
Crusader
|
A hõsnek mindig Maximumon van a Morálja. |
/Nature
|
Warden
|
+10% Melee & Ranged Defense minden egységnek. |
/Chaos
|
Pyromancer
|
Melee támadáskor Fire Shield képességet kap a hõsünk. |
/Death
|
Reaver
|
Bloodlust. +25% sebzés a hõsnek. |
Nobility/Scouting
|
Guildmaster
|
Hõsünk Stunning Képességet kap ( A megütött ellenfél kimarad a körben ) |
/Combat
|
Warlord
|
Hõsünk kap +5 Melee Attack-ot |
/Tactics
|
Lord
Commander
|
Minden egységnek +2 Morál |
/Order
|
Wizard King
|
Közelharcban az ellenfél szerncséje minimumra csökken !? |
/Life
|
Cardinal
|
+5% Resurrection Skill |
/Nature
|
Beast Lord
|
Summon Wolf és Summon White Tiger varázslatok +20%-al erõsödnek |
/Chaos
|
Witch King
|
Melee Attack estén Fear képességet kap a hõs. |
/Death
|
Dark Lord
|
Közelharcban az ellenfél Morálja minimumra csökken. |
Order/Scouting
|
Seer
|
+2 Scouting Radius a hõsnek |
/Combat
|
Battle
Mage
|
Magic Fist és Ice Bolt sebzésére +20%. Megkapja a hõs a Mgic Fistet ( ha nem tudná ) |
/Tactics
|
Illusionist
|
+20% az Illusion varázslatokra |
/Nobility
|
Wizard King
|
Közelharcban az ellenfél szerncséje minimumra csökken !? |
/Life
|
Monk
|
Hõsünk Chaos Wardot kap . |
/Nature
|
Enchanter
|
Illusion és a Summoning varázslatok +20 % erõsebbek. |
/Chaos
|
Wizard
|
Minden varázslat költsége 2-vel csökken. |
/Death
|
Shadow Mage
|
Hõsünk "árnyékba" vonul +50% Melee Defense ! |
Life/Scouting
|
Prophet
|
+25% Melee & Ranged Defense a hõsnek |
/Combat
|
Paladin
|
Hõsünk Death Ward-ot kap . |
/Tactics
|
Crusader
|
A hõsnek mindig Maximumon van a Morálja. |
/Nobility
|
Cardinal
|
+5% Resurrection Skill |
/Order
|
Monk
|
Hõsünk Chaos Wardot kap . |
/Nature
|
Summoner
|
Summoning skill növekszik. +20 xp vel többet idéz! |
/Chaos
|
Heretic
|
Összes Ward effect nem müködik ellene !! |
/Death
|
Dark Priest
|
Minden 2 pontnyi sebzésbõl 1 életpontot visszagyógyul a hõsünk !!! |
Nature/Scouting/
|
Bard
|
Hõsünknek mindig maximumon van a Luck |
/Combat
|
Beastmaster
|
Summon Wolf varázslat +20%-al erõsödik |
/Tactics
|
Warden
|
+10% Melee & Ranged Defense minden egységnek. |
/Nobility
|
Beast Lord
|
Summon Wolf és Summon White Tiger varázslatok +20%-al erõsödnek |
/Order
|
Enchanter
|
Illusion és a Summoning varázslatok +20 % erõsebbek. |
/Life
|
Summoner
|
Summoning skill növekszik. +20 xp vel többet idéz! |
/Chaos
|
Warlock
|
+10 Max Spell pont +1 spell pont regeneráció / nap |
/Death
|
Demonologist
|
Summon Imp,-Cerberi,-Venom Spawn,-Ice Deamon and -Devil varázslat +50Xp-vel idézõdik |
Chaos/Scouting
|
Fire
Diviner
|
+20% minden tûzalapú varázslatra |
/Combat
|
Fireguard
|
A hõs immunis lesz a tûzvarázslatokra. A tûz alapú támadások felezve sebzik. |
/Tactics
|
Pyromancer
|
Melee támadáskor Fire Shield képességet kap a hõsünk. |
/Nobility
|
Witch King
|
Melee Attack estén Fear képességet kap a hõs. |
/Order
|
Wizard
|
Minden varázslat költsége 2-vel csökken. |
/Life
|
Heretic
|
Összes Ward effect nem müködik ellene !! |
/Nature
|
Warlock
|
+10 Max Spell pont +1 spell pont regeneráció / nap |
/Death
|
Lich
|
Hõsün megkapja az öregítés képességet.( lsd: Ghost ) |
Death/Scouting
|
Ninja
|
Hõsünk fegyvere mérgezõdik . ( Poison spell ) |
/Combat
|
Assassin
|
A hõs Speedje és Movement-je növekszik +3-al |
/Tactics
|
Reaver
|
Bloodlust. +25% sebzés a hõsnek. |
/Nobility
|
Dark Lord
|
Közelharcban az ellenfél Morálja minimumra csökken. |
/Order
|
Shadow Mage
|
Hõsünk "árnyékba" vonul +50% Melee Defense ! |
/Life
|
Dark Priest
|
Minden 2 pontnyi sebzésbõl 1 életpontot visszagyógyul a hõsünk !!! |
/Nature
|
Demonologist
|
Summon Imp,-Cerberi,-Venom Spawn,-Ice Deamon and -Devil varázslat +50Xp-vel idézõdik |
/Chaos
|
Lich
|
Hõsün megkapja az öregítés képességet.( lsd: Ghost ) |
3 Magic Skill
|
Archmage
|
Minden varázslat +20% erõsséggel jön létre |
Powered by Heroes Team |