Heroes 4 - Hõsök
  Hőstípusok  -    Hősök jellemzése  - 

1. Alap Hõs Osztályok :

Knight (Life, Might Hõs) – Basic Tactics; Basic Defense
Priest (Life, Magic Hõs) – Basic Life; Basic Healing

Archer (Nature, Might Hõs) – Basic Combat; Basic Archery
Druid (Nature, Magic Hõs) – Basic Nature; Basic Herbalism

Thief (Chaos, Might Hõs) – Basic Scouting; Basic Stealth
Sorceror (Chaos, Magic Hõs) – Basic Chaos; Basic Conjuration

Death Knight (Death, Might Hõs) – Basic Tactics; Basic Offense
Necromancer (Death, Magic Hõs) – Basic Death; Basic Occultism

Lord (Order, Might Hõs) – Basic Nobility; Basic Estates
Mage (Order, Magic Hõs) – Basic Order; Basic Enchantment

Barbarian (Might, Might Hõs) – Basic Combat; Basic Melee; Basic Resistance


2. Advanced hõs osztályok :

Grand Skill
Adv. Class neve
Leírás
Scouting/Combat
Ranger
Hõsünk "megtanul" lõni és kap +5 Ranged Attack-ot
/Tactics
Field Marshal
+10% Melee & Ranged Attack minden egységnek
/Nobility
Guildmaster
Hõsünk Stunning Képességet kap ( A megütött ellenfél kimarad a körben )
/Order
Seer
+2 Scouting Radius a hõsnek
/Life
Prophet
+25% Melee & Ranged Defense a hõsnek
/Nature
Bard
Hõsünknek mindig maximumon van a Luck
/Chaos
Fire Diviner
+20% minden tûzalapú varázslatra
/Death
Ninja
Hõsünk fegyvere mérgezõdik . ( Poison spell )
Combat/Scouting
Ranger
Hõsünk "megtanul" lõni és kap +5 Ranged Attack-ot
/Tactics
General
Minden egységnek +1 Morál
/Nobility
Warlord
Hõsünk kap +5 Melee Attack-ot
/Order
Battle Mage
Magic Fist és Ice Bolt sebzésére +20%. Megkapja a hõs a Mgic Fistet ( ha nem tudná )
/Life
Paladin
Hõsünk Death Ward-ot kap .
/Nature
Beastmaster
Summon Wolf varázslat +20%-al erõsödik
/Chaos
Fireguard
A hõs immunis lesz a tûzvarázslatokra. A tûz alapú támadások felezve sebzik.
/Death
Assassin
A hõs Speedje és Movement-je növekszik +3-al
Tactics/Scouting
Field Marshal
+10% Melee & Ranged Attack minden egységnek
/Combat
General
Minden egységnek +1 Morál
/Nobility
Lord Commander
Minden egységnek +2 Morál
/Order
Illusionist
+20% az Illusion varázslatokra
/Life
Crusader
A hõsnek mindig Maximumon van a Morálja.
/Nature
Warden
+10% Melee & Ranged Defense minden egységnek.
/Chaos
Pyromancer
Melee támadáskor Fire Shield képességet kap a hõsünk.
/Death
Reaver
Bloodlust. +25% sebzés a hõsnek.
Nobility/Scouting
Guildmaster
Hõsünk Stunning Képességet kap ( A megütött ellenfél kimarad a körben )
/Combat
Warlord
Hõsünk kap +5 Melee Attack-ot
/Tactics
Lord Commander
Minden egységnek +2 Morál
/Order
Wizard King
Közelharcban az ellenfél szerncséje minimumra csökken !?
/Life
Cardinal
+5% Resurrection Skill
/Nature
Beast Lord
Summon Wolf és Summon White Tiger varázslatok +20%-al erõsödnek
/Chaos
Witch King
Melee Attack estén Fear képességet kap a hõs.
/Death
Dark Lord
Közelharcban az ellenfél Morálja minimumra csökken.
Order/Scouting
Seer
+2 Scouting Radius a hõsnek
/Combat
Battle Mage
Magic Fist és Ice Bolt sebzésére +20%. Megkapja a hõs a Mgic Fistet ( ha nem tudná )
/Tactics
Illusionist
+20% az Illusion varázslatokra
/Nobility
Wizard King
Közelharcban az ellenfél szerncséje minimumra csökken !?
/Life
Monk
Hõsünk Chaos Wardot kap .
/Nature
Enchanter
Illusion és a Summoning varázslatok +20 % erõsebbek.
/Chaos
Wizard
Minden varázslat költsége 2-vel csökken.
/Death
Shadow Mage
Hõsünk "árnyékba" vonul +50% Melee Defense !
Life/Scouting
Prophet
+25% Melee & Ranged Defense a hõsnek
/Combat
Paladin
Hõsünk Death Ward-ot kap .
/Tactics
Crusader
A hõsnek mindig Maximumon van a Morálja.
/Nobility
Cardinal
+5% Resurrection Skill
/Order
Monk
Hõsünk Chaos Wardot kap .
/Nature
Summoner
Summoning skill növekszik. +20 xp vel többet idéz!
/Chaos
Heretic
Összes Ward effect nem müködik ellene !!
/Death
Dark Priest
Minden 2 pontnyi sebzésbõl 1 életpontot visszagyógyul a hõsünk !!!
Nature/Scouting/
Bard
Hõsünknek mindig maximumon van a Luck
/Combat
Beastmaster
Summon Wolf varázslat +20%-al erõsödik
/Tactics
Warden
+10% Melee & Ranged Defense minden egységnek.
/Nobility
Beast Lord
Summon Wolf és Summon White Tiger varázslatok +20%-al erõsödnek
/Order
Enchanter
Illusion és a Summoning varázslatok +20 % erõsebbek.
/Life
Summoner
Summoning skill növekszik. +20 xp vel többet idéz!
/Chaos
Warlock
+10 Max Spell pont +1 spell pont regeneráció / nap
/Death
Demonologist
Summon Imp,-Cerberi,-Venom Spawn,-Ice Deamon and -Devil varázslat +50Xp-vel idézõdik
Chaos/Scouting
Fire Diviner
+20% minden tûzalapú varázslatra
/Combat
Fireguard
A hõs immunis lesz a tûzvarázslatokra. A tûz alapú támadások felezve sebzik.
/Tactics
Pyromancer
Melee támadáskor Fire Shield képességet kap a hõsünk.
/Nobility
Witch King
Melee Attack estén Fear képességet kap a hõs.
/Order
Wizard
Minden varázslat költsége 2-vel csökken.
/Life
Heretic
Összes Ward effect nem müködik ellene !!
/Nature
Warlock
+10 Max Spell pont +1 spell pont regeneráció / nap
/Death
Lich
Hõsün megkapja az öregítés képességet.( lsd: Ghost )
Death/Scouting
Ninja
Hõsünk fegyvere mérgezõdik . ( Poison spell )
/Combat
Assassin
A hõs Speedje és Movement-je növekszik +3-al
/Tactics
Reaver
Bloodlust. +25% sebzés a hõsnek.
/Nobility
Dark Lord
Közelharcban az ellenfél Morálja minimumra csökken.
/Order
Shadow Mage
Hõsünk "árnyékba" vonul +50% Melee Defense !
/Life
Dark Priest
Minden 2 pontnyi sebzésbõl 1 életpontot visszagyógyul a hõsünk !!!
/Nature
Demonologist
Summon Imp,-Cerberi,-Venom Spawn,-Ice Deamon and -Devil varázslat +50Xp-vel idézõdik
/Chaos
Lich
Hõsün megkapja az öregítés képességet.( lsd: Ghost )
3 Magic Skill
Archmage
Minden varázslat +20% erõsséggel jön létre

    ugrás a lap tetejére vissza az előző oldalra


Powered by Heroes Team