Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 966 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 49  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 24 csüt., 6:17 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Szerintem is :wink:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 24 csüt., 8:09 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Így kell ezt Vologya mester :D De amúgy azt nem lehet tudni hogy a Pc guru és Gamstar mikor ír a H6-ról kritikát vagy tesztet ?

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 24 csüt., 10:28 
Avatar

Csatlakozott: 2011 okt. 08 szomb., 15:02
Hozzászólások: 76
Áyron írta:
Így kell ezt Vologya mester :D De amúgy azt nem lehet tudni hogy a Pc guru és Gamstar mikor ír a H6-ról kritikát vagy tesztet ?
Mindkettő írt már cikket. Ha van rá igény elküldöm privibe.


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára V-kony 2011 nov. 24 csüt., 14:42-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 24 csüt., 12:55 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
V-kony írta:
Mindkettő írt már cikket. Majd felteszem őket, ha van rá igény.

Szerk: Itt van mindkét újságból. Remélem nem lesz belőle gond, hogy felraktam.


Üdv Bátor Harcosok!

Ezt Én is remélem... Bár szvsz a megkérdezésük nélkül nem szerencsés ilyet csinálni... Javasolnám, hogy inkább hírdesd meg a lehetőséget és ha valaki igényli, küldd el Neki e-mailben vagy privátban a linkeket... :wink: Ha már itt tartunk a Gamestar novemberi számában megjelent egy cikk a magyarításokról és egy interjú Velem a Heroes VI magyarítása kapcsán, ha már mást is linkeltél... :P :lol: :wink: Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Birodalmi Griff
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 24 csüt., 17:57 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 8:54
Hozzászólások: 9
Üdv.

Nem tudom, hogy valaki szólt-e róla, hogy a birodalmi griff " Zuhanótámadás " Skillje buggos, ezalatt azt értem, hogy az animáció rendben van de nem ad le sebzést. Csak végig repül a 2 sávban és mint ha anyagtalan lenne keresztül száll az ellenfeleken.

Ez a bug remélem ki lesz javítva mert így eléggé gáz.

A cikkhez pedig csak annyit fűznék, hogy szánalmas az aki ilyen kritikát ír ilyen ismeretekkel.Szerintem az idáig kiadott Heroees-ok közül a VI a legjobb.
Nekem csipán egy dolog nem tetszik benne az pedig a Mágia.

Szerintem a Mágiát elkapkották benne, lehetett volna jobb, ill több varázslat, és szebb animációk. Varázslat téren az 5 a legjobb.

Nem tudom h azért ilyen a varázslat, hogy ne legyen nagy a gépigény vagy csak nem akartak már időt húzni vele.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 24 csüt., 18:12 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
http://www.youtube.com/watch?v=KXBdAp9p ... ture=feedu
Might and Magic Heroes VI végleges videóbemutatóm

Végre kész lett csak 40 perces lett. :) Van benne igaz más is pl köszönetnyilvánítás Paul Romeronak.

Apróbb Spoiler veszély azért talán van szóval így nézni. :)

A videóban prezentáltam a bugok jó részét amit láttam és ismert köztük 3-4 lény skill bugját is. (birodalmi lépegető griff is) :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 24 csüt., 18:43 
Avatar

Csatlakozott: 2011 okt. 08 szomb., 15:02
Hozzászólások: 76
hahakocka írta:
Might and Magic Heroes VI végleges videóbemutatóm
Köszi :) Meg is van az esti programom :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 24 csüt., 19:35 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Elküldenéd Privátba megköszönném :)

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 24 csüt., 20:20 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Nekem is légyszí, a suliban nem volt időm elolvasni :? :)

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: a játékról
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 26 szomb., 19:36 

Csatlakozott: 2011 nov. 20 vas., 19:01
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Balatonfüred
Hát nem tudom..játszogatok vele bő egy hete és játszom a hadjáratot.. A hibák miatt nagyon sok bosszúságot okoz a játék. A hadjárat nem szórakoztat hanem idegesít. Egyszerűen túl nehéz normál fokozaton és másra sem kell törekedni mint minél gyorsabban teljesíteni a célt kihagyva minden mást a pályán. Mindezt azért, hogy a végére maradjon seregünk legyőzni a a végső ellenséget..ha egyáltalán addigra marad valamink. Köszönhetően annak, hogy nem mindegy merre fejlesztjük a főhőst ugyanis hiába fejlesztem egy irányba ami nekem tetszik: ha rossz irányba fejlesztesz az egész hadjáratot kezdheted miatta elölről. Ez szerintem elég nagy baj és el is vette a kedvem a játéktól. A játék hangulata, története,grafikája csodálatos és nagyon tetszik de ha az egyensúlyt nézem és az élvezhetőséget az már-már közelít a nullához. A készítők 3/4-e munkáját tönkre tette a maradék 1/4. Majd ha végre kijön minden patch és javítás talán újra előveszem de megint megvettem 10.000 ft-ét egy játékot és becsapva érzem magam. Persze rengeteg jó dolog van még hiszen a dinasztia rendszer, a "talentezési" lehetőség, és az a sok kis plussz ami megvan az majdnem feledtetni tudja velem a rossz dolgokat a játékban de mikor elkezdek játszani sajnos mindent rombol a sok hiba és az ostoba nehézség. Ha könnyűen játszom röhej az egész, ha normálon már nem tudom megcsinálni a hadjárat pályáit..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 27 vas., 13:15 

Csatlakozott: 2011 nov. 13 vas., 18:21
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Vecsés
Szia!

Ezt most remélem nem gondoltad komolyan... én nehéz fokozaton játszok, mert a normál elég könnyű... valamit nagyon benéztél.



Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 27 vas., 16:00 
Avatar

Csatlakozott: 2011 okt. 08 szomb., 15:02
Hozzászólások: 76
mihalyt.toth25 írta:
Ezt most remélem nem gondoltad komolyan... én nehéz fokozaton játszok, mert a normál elég könnyű... valamit nagyon benéztél.
Van ilyen. Egy másik fórumon láttam, hogy valaki easy-n a nekró kampány 1. pályáján az inkvizítort se tudja lenyomni. :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 27 vas., 17:13 

Csatlakozott: 2011 nov. 20 vas., 19:01
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Balatonfüred
V-kony írta:
mihalyt.toth25 írta:
Ezt most remélem nem gondoltad komolyan... én nehéz fokozaton játszok, mert a normál elég könnyű... valamit nagyon benéztél.
Van ilyen. Egy másik fórumon láttam, hogy valaki easy-n a nekró kampány 1. pályáján az inkvizítort se tudja lenyomni. :roll:


Én most nyomozok a gyilkos után és a "visszaemlékezős" pályán vagyok ahol az emlékeimben (álmaimban?) járok. Új egység alig jön és úgy hullok mint a légy. Orrbaszájba támasztom fel magam de így is elfogyok a végére. Mondjuk ha nem sebezne egyszerre két egymás mellet lévő egységemen párszor a gép és nem csalna a morállal és szerencsével még sikerülhetne de már 20X próbáltam 20 féleképp és nem megy. "Örülök" hogy vannak "briliáns" elmék akik annyira jók ahogy állítják de nem érzem az én hibámnak, hogy nem tudom végigvinni de hát ez van. Átállítottam easybe és 18 perc alatt megvolt ugyanaz a pálya..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 27 vas., 17:30 

Csatlakozott: 2011 okt. 15 szomb., 9:26
Hozzászólások: 32
@Wikhtor: Ne add fel, nagyon élvezetes a kampány, épp csak van egy-két trükkje - végigtoltam normálon s hardon is, és nem hiszem, hogy annyira zseniális lennék...
1. Kezdet: Javaslom, hogy a kampányokban haladj sorban, tehát először kezd a Nekrolpolisszal; a Necro frakcióképességét - feltámasztja az élőholtjait - elég könnyű használni. Itt a játék elején állítsd át a HŐST HARCOSRA, mert a fighter-rel sokkal könnyebb haladni.
2. Fejlesztés: Minden frakciónál van egy sorrend - az első 15. szintlépésig - amit megéri betartani; ezek olyan képességek, amelyeket amúgy is megtanulnál, ép csak a megfelelő lépések megkönnyítik az életet. Első a Logisztika - már a játék kezdetén van 1 pontod - mert sokkal többet ér az a körönkénti plusz 3 lépés, mint mondjuk a gyorsabb xp-fejlődés. Utána - a Necronál - ott az Életerőszívás; ha az Életerőszívást rányomod a Dögevőre és magadra húzod az ellenfeleket - plusz ha még használod a frakcióképességedet -, a pálya elején veszteség nélkül fogsz haladni. Ezután megéri az Erősítés I. (a csatában megnöveli a lényeid számát) majd a Terepismeret (könnyebb mozgás az úttalan részeken) és a Markolás (nem veszítesz mozgáspontot, ha felveszel egy ládát vagy bármilyen interakciót végzel). A Vezetői, Végzet, Fizikai Támadás és Védelem képzettségeket hagyd a fenébe, mert csak 2-3 pontot adnak... gyengébbek, mint egy közepes varázstárgy. Cirka 12. szint környékén ne ossz el több pontot, majd amikor a 15.-re lépsz, tanuld meg az Ellencsapás III., Ijjászat III. és az Erősítés III. képzettségeket (plusz a Hasítás!). Innentől fogva a sereged "izom" csapata már az őt ért támadás előtt visszatámad az ellenfelekre - az Életerőszívás miatt folyamatosan gyógyul - miközben az távolságiak messziről szórják az áldást...
3. Térképismeret: A legtöbb térkép első három hetében megéri a megfelelő ritmusban haladni. A legtöbb esetben, a vártól egy-két nap járásra van kő-és fabánya, vagy valami olyan varázstárgy - napi egy követ vagy fát ad - amit azonnal meg kell szerezni. Ráadásul szokott lenni egy-egy semleges sereg is, ami be is áll hozzád. Pl.: a Necro kampány első térképén a jó ritmus a következő: a kezdet után végigrohansz a föld alatt - itt beállnak seregek - és leversz mindenkit. Amikor feljössz a felszínre, megtisztítod magad körül a környéket (tőled északra pár lépésnyire lesz egy fa-vagy kőbánya), majd megindulsz fel, északkeletnek - nem is mehetsz másfelé. Útközben verd le a semleges lényeket. Kb. az első hét 6. napján fogod elérni az út közbe lévő Istállót és Zászlót - mindkettő megnöveli a lépéseidet. Ekkor, a hetedik nap elején fogod elérni az első várat, s ha jól csináltad, akkor az ellenfél hőse még épp a kapu előtt lesz - én kb. 4szer csináltam meg a pálya ezen részét, és abból 3szor így volt - s mivel nem tudja felvenni a várban lévő seregeit, könnyen leverhető...
4. Építkezés: Pályája válogatja, de általában megfigyelhető, hogy aranyból vagy valamelyik nyersanyagból több jön. Ezért általában - nem mindig - megéri már a kezdet kezdetén építeni Piacot, és adni-venni a nyersanyagokat; ha megnézed, hogy melyik épület menniybe fáj és egy kicsit számolsz, már az első héten elég jól fel lehet építeni a várat. Második héten pedig megéri venni még egy hőst, egy olyat, amelyik napi egy ércet vagy fát, napi 200 aranyat vagy heti bónuszlényeket ad.
5. Dinasztia-fegyverek: Ez a legnagyobb táp - épp a Necro hősömmel vertem le Halálos csapatokat úgy, hogy közbe fél szemmel tévét néztem. Legfontosabb az Arachne kard. Már nem emlékszem, hol botlottam bele - valahol ez első kampányok egyikén - de ha megtalálod, fejlesztd fel minél gyorsabban, ugyan is magas szinten folyamatos életelszívást ad BÁRMELYIK frakció lényeinek. Innentől fogva pedig igen nehéz meghalni - még egységet veszíteni is - mert az azt követő kampány legelső csatájában is használhatod...

Wikhtor írta:
V-kony írta:
mihalyt.toth25 írta:
Ezt most remélem nem gondoltad komolyan... én nehéz fokozaton játszok, mert a normál elég könnyű... valamit nagyon benéztél.
Van ilyen. Egy másik fórumon láttam, hogy valaki easy-n a nekró kampány 1. pályáján az inkvizítort se tudja lenyomni. :roll:


Én most nyomozok a gyilkos után és a "visszaemlékezős" pályán vagyok ahol az emlékeimben (álmaimban?) járok. Új egység alig jön és úgy hullok mint a légy. Orrbaszájba támasztom fel magam de így is elfogyok a végére. Mondjuk ha nem sebezne egyszerre két egymás mellet lévő egységemen párszor a gép és nem csalna a morállal és szerencsével még sikerülhetne de már 20X próbáltam 20 féleképp és nem megy. "Örülök" hogy vannak "briliáns" elmék akik annyira jók ahogy állítják de nem érzem az én hibámnak, hogy nem tudom végigvinni de hát ez van. Átállítottam easybe és 18 perc alatt megvolt ugyanaz a pálya..


Hát igen, az a pálya tényleg szívás :roll:


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Smithchrstn 2011 nov. 27 vas., 18:18-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 27 vas., 20:57 
Avatar

Csatlakozott: 2003 ápr. 05 szomb., 23:58
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Bp
Szerintem az lehet a probléma, hogy a pályák elején, autocombat-ban a gép elhullajt szinte MINDEN csatában pár egységet a seregünkből, amivel sokan úgyvannak, hogy hát ez belefér. (könnyüben nem, ezért lehet unalmasan végigfutni rajta pár perc alatt, normálban és hard-ban minden egységre ügyelni kell, nem nagyon lehet veszteni egységet a kritikus ütközetekig) Csakhogy mire odaérnek ehhez a kritikus csatákhoz, már lehetetlen teljeseíteni őket a viszonylag sok elvesztett egység miatt. (vagy legalábbis óriási veszteségek nélkül) Nekem pl a lovag kampány második térképén, hard fokozatban, az utolsó, északnyugati vár különösen kemény volt, mire odaértem már 1200mesterlövész/papnő, és hasonló nagyságrendű más egység fogadott... Ezt nyilván nem lehet veszteség nélkül megúszni egy negyedakkora sereggel, bármennyire is jól játszol, de erre ott a várban a nagyszerü feltámasztási lehetőség, és a fontos egységek ismét visszahozhatoak. Igazából más nehézség még hard-ban sem volt ebben a kampányban, lényeg, hogy nem szabad szinte senkit sem elveszteni a legelején, és nem lesz gond a pályákkal.

Most belekezdek a másik könnyünek mondott nekro-kampányba :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Animációk kikapcs
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 28 hétf., 0:54 

Csatlakozott: 2011 nov. 25 pén., 10:54
Hozzászólások: 5
Hi all!

A játék, valamint a csata közbeni animációk idegesítenek. Főleg, mikor már ezredszer látom őket. Ki lehet valahogy kapcsolni?

Köszi a megoldást, ha van


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 30 szer., 22:04 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 07 szer., 10:25
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Budapest-Balatonberény
Megjelent egy magyar oldalon egy terjedelmes elemzés a Heroes VI-ról:

http://ipon.hu/elemzesek/might__magic_h ... zor/1140/1

Nektek mi a véleményetek erről az értékelésről, reálisan látja-e a szerző a játékot? A 85 % véleményem szerint egy kicsit kevés egy Heroes játékra, a sorozat régebbi tagjai jobb értékelést szoktak kapni. A kérdés, h ki elfogult a játékkal, a fejlesztőcsapatot támogatók, vagy a kritikusok?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 30 szer., 22:31 

Csatlakozott: 2008 ápr. 12 szomb., 16:23
Hozzászólások: 50
Szerintem ez egy teljesen korrekt teszt. Szubjektív, mert minden teszt az, de én nagyjából egyetértek vele. Nagyon sokat fog még finomodni a játék a patchekkel, kiegészítőkkel, stb... (kell is neki), de szerintem a 3-as óta ez a legjobb rész. Az ötös grafikája szerintem csapnivaló volt, a négyes ugye nem téma, ez viszont alapjában véve elég jó, bár ahogy a 3 sem volt tökéletes a kijövetelkor, még ezen is kell finomhangolni. A legnagyobb baj az szerintem, hogy kicsit idejekorán adták ki. Mondjuk eltolhatták volna a határidőt egy-két hónappal. De a lényeg akkor is, hogy a végeredmény jó lett, és még jobb lesz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 30 szer., 22:40 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Bocs az offért, csak hátha nem veszitek észre a Pályaszerkesztős topikban és hátha valaki kedvet kap:

Csak annyit írnék, hogy olvassátok el a híreket, valamint kukkantsátok meg ezt:

http://heroes.hardwired.hu/versenyek/eg ... terkep.php

Sok sikert Mindenkinek! :wink: Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 dec. 03 szomb., 11:35 

Csatlakozott: 2011 nov. 13 vas., 18:21
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Vecsés
Wikhtor - nem kell nagyon okosnak lenni... válaszd ki az árny elementál idézés képességet (15 szint után lehet) és gyúrj a mágia erőre. Ha már kb. 22-24db-t idézel belőle, bevágod a lövök (ellenség lövője) elé és kb. semmit se fogsz veszteni..

Ha nem is próbálkozol, akkor nem fog menni, nem kell itt célozgatni...



Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 966 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 49  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség