@Wikhtor: Ne add fel, nagyon élvezetes a kampány, épp csak van egy-két trükkje - végigtoltam normálon s hardon is, és nem hiszem, hogy annyira zseniális lennék...
1. Kezdet: Javaslom, hogy a kampányokban haladj sorban, tehát először kezd a Nekrolpolisszal; a Necro frakcióképességét - feltámasztja az élőholtjait - elég könnyű használni. Itt a játék elején állítsd át a HŐST HARCOSRA, mert a fighter-rel sokkal könnyebb haladni.
2. Fejlesztés: Minden frakciónál van egy sorrend - az első 15. szintlépésig - amit megéri betartani; ezek olyan képességek, amelyeket amúgy is megtanulnál, ép csak a megfelelő lépések megkönnyítik az életet. Első a Logisztika - már a játék kezdetén van 1 pontod - mert sokkal többet ér az a körönkénti plusz 3 lépés, mint mondjuk a gyorsabb xp-fejlődés. Utána - a Necronál - ott az Életerőszívás; ha az Életerőszívást rányomod a Dögevőre és magadra húzod az ellenfeleket - plusz ha még használod a frakcióképességedet -, a pálya elején veszteség nélkül fogsz haladni. Ezután megéri az Erősítés I. (a csatában megnöveli a lényeid számát) majd a Terepismeret (könnyebb mozgás az úttalan részeken) és a Markolás (nem veszítesz mozgáspontot, ha felveszel egy ládát vagy bármilyen interakciót végzel). A Vezetői, Végzet, Fizikai Támadás és Védelem képzettségeket hagyd a fenébe, mert csak 2-3 pontot adnak... gyengébbek, mint egy közepes varázstárgy. Cirka 12. szint környékén ne ossz el több pontot, majd amikor a 15.-re lépsz, tanuld meg az Ellencsapás III., Ijjászat III. és az Erősítés III. képzettségeket (plusz a Hasítás!). Innentől fogva a sereged "izom" csapata már az őt ért támadás előtt visszatámad az ellenfelekre - az Életerőszívás miatt folyamatosan gyógyul - miközben az távolságiak messziről szórják az áldást...
3. Térképismeret: A legtöbb térkép első három hetében megéri a megfelelő ritmusban haladni. A legtöbb esetben, a vártól egy-két nap járásra van kő-és fabánya, vagy valami olyan varázstárgy - napi egy követ vagy fát ad - amit azonnal meg kell szerezni. Ráadásul szokott lenni egy-egy semleges sereg is, ami be is áll hozzád. Pl.: a Necro kampány első térképén a jó ritmus a következő: a kezdet után végigrohansz a föld alatt - itt beállnak seregek - és leversz mindenkit. Amikor feljössz a felszínre, megtisztítod magad körül a környéket (tőled északra pár lépésnyire lesz egy fa-vagy kőbánya), majd megindulsz fel, északkeletnek - nem is mehetsz másfelé. Útközben verd le a semleges lényeket. Kb. az első hét 6. napján fogod elérni az út közbe lévő Istállót és Zászlót - mindkettő megnöveli a lépéseidet. Ekkor, a hetedik nap elején fogod elérni az első várat, s ha jól csináltad, akkor az ellenfél hőse még épp a kapu előtt lesz - én kb. 4szer csináltam meg a pálya ezen részét, és abból 3szor így volt - s mivel nem tudja felvenni a várban lévő seregeit, könnyen leverhető...
4. Építkezés: Pályája válogatja, de általában megfigyelhető, hogy aranyból vagy valamelyik nyersanyagból több jön. Ezért általában - nem mindig - megéri már a kezdet kezdetén építeni Piacot, és adni-venni a nyersanyagokat; ha megnézed, hogy melyik épület menniybe fáj és egy kicsit számolsz, már az első héten elég jól fel lehet építeni a várat. Második héten pedig megéri venni még egy hőst, egy olyat, amelyik napi egy ércet vagy fát, napi 200 aranyat vagy heti bónuszlényeket ad.
5. Dinasztia-fegyverek: Ez a legnagyobb táp - épp a Necro hősömmel vertem le Halálos csapatokat úgy, hogy közbe fél szemmel tévét néztem. Legfontosabb az Arachne kard. Már nem emlékszem, hol botlottam bele - valahol ez első kampányok egyikén - de ha megtalálod, fejlesztd fel minél gyorsabban, ugyan is magas szinten folyamatos életelszívást ad BÁRMELYIK frakció lényeinek. Innentől fogva pedig igen nehéz meghalni - még egységet veszíteni is - mert az azt követő kampány legelső csatájában is használhatod...
Wikhtor írta:
V-kony írta:
mihalyt.toth25 írta:
Ezt most remélem nem gondoltad komolyan... én nehéz fokozaton játszok, mert a normál elég könnyű... valamit nagyon benéztél.
Van ilyen. Egy másik fórumon láttam, hogy valaki easy-n a nekró kampány 1. pályáján az inkvizítort se tudja lenyomni.

Én most nyomozok a gyilkos után és a "visszaemlékezős" pályán vagyok ahol az emlékeimben (álmaimban?) járok. Új egység alig jön és úgy hullok mint a légy. Orrbaszájba támasztom fel magam de így is elfogyok a végére. Mondjuk ha nem sebezne egyszerre két egymás mellet lévő egységemen párszor a gép és nem csalna a morállal és szerencsével még sikerülhetne de már 20X próbáltam 20 féleképp és nem megy. "Örülök" hogy vannak "briliáns" elmék akik annyira jók ahogy állítják de nem érzem az én hibámnak, hogy nem tudom végigvinni de hát ez van. Átállítottam easybe és 18 perc alatt megvolt ugyanaz a pálya..
Hát igen, az a pálya tényleg szívás
