Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 966 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 49  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 13 vas., 13:47 
Avatar

Csatlakozott: 2011 aug. 24 szer., 15:25
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest
mikor jelenik meg az 1.2es patch?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 13 vas., 20:57 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Szerintem három téma egyelőre elegendő a Heroes VI-ra.

mihalyt.toth25 hozzászólása:

Idézet:
Sziasztok!

Elég nehéz "megbízható" társakat keresni közös játékhoz és sok kérdés van amire kb. senki se válaszol ha kérdez bármely szobába...

Remélem itt találtok - találunk társakat akikkel közös játékokat lehet kezdeni és befejezni

Biztos vannak kérdések amikre nem kaptatok választ - hát most hajrá, elő velük.

kérem ha lehet "eredeti" játékot használók írjanak.


Üdv.

Sziasztok!

Kezdeném ezzel a témával... megy a játék, minden rendben. Aztán 1X csak a rendszer kidob egy ilyen jó kis üzenetet az X pálya átvitele után: "mentések szinkronizálása sikertelen" amikor kilépnénk a játékból.

Mivel jár ez? Miért is jelenik meg?

Minden hozzászólást köszönök (és persze "játékostárs keresés"hozzászólásokat is várok... tapasztalat a multi játékokról, vélemény a "közös játékokról" pl. mennyi játék volt sikeres és mennyit kellett abbahagyni néhány "rendes" tag miatt....)

hajrá "


Kérdésedet meg is válaszolnám. Nem jelent gondot, ha adott esetben nem tud kilépéskor szinkronizálni a launcher, a gépeden minden mentés megmarad. Később amikor elérhető az UBI szervere, akkor szépen befrissíti amit kell. :)

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 13 vas., 21:09 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 17 pén., 20:09
Hozzászólások: 245
Tartózkodási hely: Dorog
A mentésekkel kapcsolatban egy megjegyzés.
Lehet, hogy csak nálam van így, de ha van egy gyorsmentésed (F5-s mentés), akkor a kampány folytatására kattintva mindig azt tölti be, hiába van annál frissebb mentésed.
Ha másnál is így van akkor átírnám a hibák topikba is, hogy a fejlesztők tudjanak kezdeni vele valamit :) Mert szerintem úgy lenne a jó, ha a folytatás gomb mindig a legutolsó kampányhoz kapcsolódó mentést töltené be.

Üdv! Coradiel

_________________
Egy kedves ördög. Lehetséges? :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 14 hétf., 20:20 

Csatlakozott: 2011 nov. 13 vas., 18:21
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Vecsés
Sziasztok!

Köszönöm a választ, most már nyugodtabb a lelkem... furcsa volt hogy minden kijelentkezéskor mentés szinkronizálási hibát dob.

Még lenne 1-2 kérdésem ha lehet.

A pályák nehézségi szintje. Ha beállítok mindent a legnehezebbre AI HARD és a pályanehézséget is nehézre (egyéni játéknál)... hát amikor átviszem akkor mindig easy-t jelez a záróképernyőnél. Vagy van bármi más hely ahol a nehézséget fokozhatnám? - szeretnék még nehezebb fokozaton játszani... hiába állítok mindent a legnehezebbre... nem elég nehéz :( ezért gondoltam lehet hogy én nem csinálok jól valamit a beállításoknál. Még arra is gondoltam hogy talán amikor betöltők egy játékot akkor eláll a nehézségi fokozat nemtom...

És mééég 1 utolsó ha belefér: mi a játék jelenlegi legfrissebb verziószáma? És a letölthető tartalom miben számít? Kell-e használnom? Eddig még semmi se történt ha beírtam a kódomat.

Az előző hozzászólónak: Én mindig mentek, ha feledem akkor autosave-ről töltök be. A folytatást 1x próbáltam egy átvitt pálya után... a legutolsó kampánynál, nekem is kb 20-30 körrel korábbról akarta folytatni... inkább autosave-ről töltök ha kell...

Üdvözlettel:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 14 hétf., 23:58 

Csatlakozott: 2011 okt. 14 pén., 19:38
Hozzászólások: 6
Sziasztok! Én most kikapcsoltam a mentések szinkronizálását, mert sokszor hibát jelzett ki. Egyébként mire lenne jó? Elmenti az UBI szerverén is?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 18 pén., 20:09 

Csatlakozott: 2011 nov. 13 vas., 18:21
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Vecsés
Haliho :)

A fentiben amit írtam, tud valaki segíteni:

Szerk.:
1 kérdésemre megtaláltam a választ...talán másoknak is segít:

A frissítések dolog elég átverős a játék indításánál 1.1... a jelenlegi verziószám. Ahova telepítettétek a játékot "GU" klikk aztán megy a frissítés... (a szememet majd kiverte és pironkodhatok miatta hogy ilyen alap dologra nem gondoltam... de hátha más is feledte)


Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 20 vas., 23:30 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 17 pén., 20:09
Hozzászólások: 245
Tartózkodási hely: Dorog
Gondoltam felvehetnénk egymást H6-ban barátnak, ha már a játék lehetőséget ad rá, így könnyebb lenne partnert találni multihoz is.
Aki gondolja vegyen fel engem. Coradiel néven vagyok megtalálható.

Üdv! Coradiel

_________________
Egy kedves ördög. Lehetséges? :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 20 vas., 23:54 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Ja én is akartam kérdezni kinek mi a neve az Ubisoft Conflux rendszerében?

Nekem Hahakocka2011.

Én lassan kiviszem az összes 1. pályát és a 0.-at is már megcsináltam úgy hogy ugye később kapta ma játékot meg 2 héttel majdnem.

Nekem egyelőre az Infernos nem jött be annyira és túl erős volt szinte már idegölő volt, hogy az ellenségnek mekkora tartalékai voltak, persze semmit se támadott meg gondolom. Ezenkívül jó nagy pálya volt ami nem baj, csak kacskaringós miközben 3 ellenfél van rajta azonos néppel. A barbáros is elég nehéz volt amiatt, hogy gyorsan termelődnek a neutral lények sokkal gyorsabban mint a Heroes 3-5.-ben szerintem. a többi szinte easy. S persze az ellenfélnek volt majdnem 500 imperial griffje a játék végéig kb és 100-200 közt minden alap lényből általánosan a csatáknál. Mind normalon nyomtam. Persze végig a várában állt aztán támadott 1-2 szer de akkor nagyot. De legalább a pálya bejött jó designja volt és nem volt oly kacskaringós mint a Pokoli 1. pálya. A sztori szuper egyébként.

No, de jövő héten csinálok róla hosszú videókritikát végre.
S ott összegzem a pozitívumokat és negatívumokat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 22 kedd, 15:42 

Csatlakozott: 2011 nov. 13 vas., 18:21
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Vecsés
Sziasztok!

Engem mihaly.toth25 néven megtaláltok... majd én is kereslek titeket :)



Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 22 kedd, 16:09 
Avatar

Csatlakozott: 2011 okt. 08 szomb., 15:02
Hozzászólások: 76
Én Phobos_Wizard vagyok, de csak szombat és vasárnap este tudok mostanában játszani, így nem gyakran vagyok bent a játékban.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 22 kedd, 22:15 

Csatlakozott: 2011 nov. 22 kedd, 22:08
Hozzászólások: 2
Hi. Csak egy gyors kérdés. Ahogy ismerem az eddigi heroes részeket, mindig van egy áruló, aki az elején mellettünk áll, később viszont ellenség lesz. Ezeket úgy egyszerű legyőzni, ha már előrelátunk és nem fejlesztjük az adott hőst. Ludmillának eléggé áruló-szaga van és ezt szeretném megtudni, hogy ő belőle válik-e áruló vagy esetleg más heroból vagy talán ebből a részből kimarad a hátbaszúrás?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 23 szer., 9:50 

Csatlakozott: 2011 jan. 02 vas., 16:40
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Herend
Van egy cikk az Indexen a játékról:

http://index.hu/tech/2011/11/23/mar_nincs_ido_hoskodni/

De a cikk szerintem - mint újságíró - elég gyatra és bizony több tekintetben nem fedi a valóságot. Meg ha már egyszer magyar cég vitte tovább a stafétát, azért egy kis dícséret elfért volna a sorok között kedves Tóth Balázs! :cry:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 23 szer., 12:23 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Idézet:
A két hős közötti összecsapás kevésbé izgalmas, nyugodtan a számítógépre bízhatjuk a támadás levezetését, hogy gyorsabban túljussunk rajta



Mi az, hogy kevésbé izgalmas? :D
Mennyit játszhatott vele?

Tényleg, gyatra cikk lett belőle. Ezzel egyetértek. Talán, nem is ártott volna, ha a Black Hole -t fényezi egy kicsit Ugyanis mindenidők egyik legjobb stratégiáját fejlesztették

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 23 szer., 19:48 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Kezdjük ott hogy a cikk írója bevallja hogy kihagyott jó pár Heroes részt innentől kezdve nincs miről beszélni szerintem.

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 23 szer., 20:32 

Csatlakozott: 2008 ápr. 12 szomb., 16:23
Hozzászólások: 50
Szerintem kipróbálta, játszott 10 kört és ennyi. Úgy ült le hozzá, hogy **** lesz, és nem is engedte, hogy megváltozzon a véleménye. Ez a cikk nem kritikának íródott, hanem egyértelműen egy gyenge ellenpropagandának, csak sajnos sokan olvassák. Az meg, hogy semmi sem tetszik neki, szinte vicces. A vér-könny rendszer azért, mert már látta máshol. A lények csak úgy. A játékmenet azért, mert nem olyan pörgős mint egy akciójáték. Szerintem alapból azzal is baja volt, hogy gondolkozni kell benne... Ami meg a beletanulást illeti: én is kihagytam a 4-ik és az 5-ik részeket, de mégis sikerült kb. 2 óra játék után úgy belejönnöm, hogy azóta nincs nagyobb baj. Egyszerűen nem bírja elviselni, hogy nem megy minden pálya elsőre, és nem bírja kihasználni a hős képességeit. Ami még vicces: azt írja, hogy nehéz csatákba fölösleges belevágni, és hogy a csaták unalmasak és inkább autobattle-t csinál. Már nem azért, de nem a nehéz csaták szoktak izgalmasak lenni? Persze 10 ezres seregekkel goblinokat kergetni tényleg nem túl izgalmas, de nem is erről szól a dolog. Na mindegy gyatra cikk, indextől nem is kell mást várni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 23 szer., 21:39 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Azért "szép dolog" ám hogy így keresztbe tesz a magyar készítőknek, egy ilyen cikk ugyanis nem kizárt hogy szép kis bevételkiesést okoz a Black Hole-nak... legalábbis sajna elég sokan vannak akik az ilyen cikkekből informálódnak és ezek után már meg sem veszik a játékot... A legszebb az egészben, hogy abszolut nem objektív a cikk, pusztán a saját véleményét írja le úgy, mintha szentírás lenne. Persze index cikken én sem lepődöm már meg... :roll:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 24 csüt., 0:18 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Épp ezzel van a baj, inkább örülni kellene, hogy magyarok fejlesztették a játékot. Bár, még nem tökéletes, de 1-2 hónap még és az lesz.

Erre, elveszi más játékosok kedvét tőle.
Lehet, hogy írni kéne egy cikket az indexnek a H6-al kapcsolatban, hogy milyen jó :twisted:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 24 csüt., 0:23 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Valahogy közölnünk kéne hogy nem egészen hiteles a cikk. :lol:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 24 csüt., 1:46 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
HUNLorcs írta:
Valahogy közölnünk kéne hogy nem egészen hiteles a cikk. :lol:


Üdv Bátor Harcosok!

Én írtam Neki:

Kedves Tóth Balázs!

Kiss Attila László (Vologya Mester) vagyok a Heroes of Might and Magic magyar honlap http://heroes.hardwired.hu/ vezetője.

Olvastam a cikked és ezzel kapcsolatban engedj meg nekem néhány észrevételt:

1. A legfontosabb dolog, hogy az, aki nem játszik eleget a játékkal (nem áldoz rá elég időt), az hogyan írhat cikket róla, főleg inkább negatív, lekezelő hangvételűt, játékbeli dolgokat abszolút nem ismerőt...

2. Ha leragadtál a Heroes III. részénél és a többivel már nem játszottál, akkor mi alapján hasonlítod a többi részhez...

3. Sajnos az ilyen cikkek nem hogy előreviszik egy magyar fejlesztésű játék jövőjét, hanem inkább hátráltatják...

4. Azt gondolom, hogy egy magyar fejlesztőcsapatot (főleg ha valami jót is csinál) inkább elismerni kell, nem pedig lehúzni (persze az esetleges hibákat meg kell jegyezni!)...

5. Az, hogy egy játék korrekt bemutató résszel készül az újdonságokról és 100+ játékórás kampánnyal büszkélkedhet, az inkább pozitívum, mint negatívum...

+1. Én az UBISoft VIP csapatának tagja vagyok és testközelből követhettem végig a játék készítési fázisait. Részese voltam a magyarosítást elkészítő csapatnak. Bátran mondhatom, hogy a Heroes VI-ot nem lehet a korábbi részek rutinjával játszani, meg kell ismerni az újításokat ahhoz, hogy élvezetet okozzon a játék. Ezért azzal egyetértek, ha nincs időd belemélyedni a játékba, végigjátszani a bemutató pályákat, az bele se vágjon, de ha nem teszi, akkor cikket se írjon róla! (Főleg olvasott, népszerű portálon, mert ezzel nem segíti elő a játék eladását és erősen lehúzza a magyar fejlesztők munkáját...)

Tájékoztatásul közlöm, hogy a magyarországi kiadó tudja/ismeri és elismerte, hogy a borító hibásan készült el és már folyamatban van annak javítása, valamint mindazoknak ingyenes cserelehetőség biztosítása, aki ezt igényli. (Ezt kiemelni a játék erényei helyett pedig elég szánalmas...)

Ne haragudj, de muszáj voltam leírni az észrevételeim, mert ez a nincs időm játszani, de azért írok cikket a játékról dolog eléggé csípte a szemem, főleg annak lekezelő volta miatt. Szerintem ha legközelebb ennyi időt ölsz csak bele abba, hogy megismerj egy játékot, akkor ne írj róla cikket! Köszönöm, hogy elolvastad a levelem.

Üdvözlettel:
Vologya Mester

Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 24 csüt., 2:06 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Vologya írta:
HUNLorcs írta:
Valahogy közölnünk kéne hogy nem egészen hiteles a cikk. :lol:


Üdv Bátor Harcosok!

Én írtam Neki:

Kedves Tóth Balázs!

Kiss Attila László (Vologya Mester) vagyok a Heroes of Might and Magic magyar honlap http://heroes.hardwired.hu/ vezetője.

Olvastam a cikked és ezzel kapcsolatban engedj meg nekem néhány észrevételt:

1. A legfontosabb dolog, hogy az, aki nem játszik eleget a játékkal (nem áldoz rá elég időt), az hogyan írhat cikket róla, főleg inkább negatív, lekezelő hangvételűt, játékbeli dolgokat abszolút nem ismerőt...

2. Ha leragadtál a Heroes III. részénél és a többivel már nem játszottál, akkor mi alapján hasonlítod a többi részhez...

3. Sajnos az ilyen cikkek nem hogy előreviszik egy magyar fejlesztésű játék jövőjét, hanem inkább hátráltatják...

4. Azt gondolom, hogy egy magyar fejlesztőcsapatot (főleg ha valami jót is csinál) inkább elismerni kell, nem pedig lehúzni (persze az esetleges hibákat meg kell jegyezni!)...

5. Az, hogy egy játék korrekt bemutató résszel készül az újdonságokról és 100+ játékórás kampánnyal büszkélkedhet, az inkább pozitívum, mint negatívum...

+1. Én az UBISoft VIP csapatának tagja vagyok és testközelből követhettem végig a játék készítési fázisait. Részese voltam a magyarosítást elkészítő csapatnak. Bátran mondhatom, hogy a Heroes VI-ot nem lehet a korábbi részek rutinjával játszani, meg kell ismerni az újításokat ahhoz, hogy élvezetet okozzon a játék. Ezért azzal egyetértek, ha nincs időd belemélyedni a játékba, végigjátszani a bemutató pályákat, az bele se vágjon, de ha nem teszi, akkor cikket se írjon róla! (Főleg olvasott, népszerű portálon, mert ezzel nem segíti elő a játék eladását és erősen lehúzza a magyar fejlesztők munkáját...)

Tájékoztatásul közlöm, hogy a magyarországi kiadó tudja/ismeri és elismerte, hogy a borító hibásan készült el és már folyamatban van annak javítása, valamint mindazoknak ingyenes cserelehetőség biztosítása, aki ezt igényli. (Ezt kiemelni a játék erényei helyett pedig elég szánalmas...)

Ne haragudj, de muszáj voltam leírni az észrevételeim, mert ez a nincs időm játszani, de azért írok cikket a játékról dolog eléggé csípte a szemem, főleg annak lekezelő volta miatt. Szerintem ha legközelebb ennyi időt ölsz csak bele abba, hogy megismerj egy játékot, akkor ne írj róla cikket! Köszönöm, hogy elolvastad a levelem.

Üdvözlettel:
Vologya Mester

Baráti üdv!


Nagyszerű megfogalmazás! :wink:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 966 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 49  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség