Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 84  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 10 kedd, 17:59 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Szintúgy bejött. Habár az Armies of Exigonál erős Warcraft 3 copy paste érzésem volt persze voltak mellé jó újítások is pl földalatti területek stb. A Warhammer Mark of Chaos kiegészítője meg nem volt már olyan jó mint az alap játék. De azért élvezetes volt az is.

Javítottam bocsi Warhammer természetesen. :)


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára hahakocka 2011 máj. 11 szer., 19:52-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 10 kedd, 23:59 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Szerintem inkább Starcraft feelingje van. De, azért jó játék :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: ARMIES
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 11 szer., 17:21 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Armiesnek van kiegészítője ??????, :shock:

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 12 csüt., 0:48 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Elméletben van :wink:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 12 csüt., 10:52 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
Staff of Asha
Kraal

Ötletetek a játék megfilmesítéséhez a Heroes Communityről:
Első adag
Második adag

Hét képe sok elementállal


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára pio 2011 máj. 12 csüt., 13:37-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 12 csüt., 13:20 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
Azt a karaktert egyébként egyértelműen a Kajla Minyonról koppintották :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 12 csüt., 13:29 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy David Carradine miként kerülhetett képbe, tekintve, hogy közel két éve, meglehetősen érdekes körülmények között elhunyt... :oops:

Jah most olvasom csak Ressurrected... ez ok, node itt a színészt kellene, nem egy karaktert, bár ma már szinte minden lehetséges CGI-vel... :P

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 12 csüt., 17:38 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Én eltudnék képzelni egy Heroes 5 sorozatot pl. HBO készítéséval :)

Egy kérdést még feltennék.
Hogy ha már magyar fejlesztők csinálnak egy játékot akkor azt mért nem lehet szinkronizálni?
Gondolom elég sok idő meg költséges de akkor jó lenne vagy, engedélyt kell rá kérni ?

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 12 csüt., 19:30 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Játékrendelés:
"A Sima Heroes VI (magyar) elörendelhető a megjelenés napjára." :wink:

Lesz magyar verzió, de nyilván nem lehet ez a 'főnyelv', pláne, ha csak a fejlesztő csapat a magyar, míg a kiadó francia. Így mondjuk egy gyűjtői változat, természetesen csak angol verzióban lesz elérhető.

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 12 csüt., 20:26 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Csodás az új hét képe nem vitás. :) Akkor lesznek barlangok is úgymond a Földalatti világon és a felszínen kívül illetve között?

Heroes 5 óta én is eljátszottam egy szuper LOTRO trilógia minőségű Heroes mozifilm trilógia gondolatával vagy a mostani Trónok harcához hasonlatos szériával.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 12 csüt., 23:52 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Az egész indulhatna a Heroes II: The Succession Wars-szal.
A játék történetét lehetne bemutatni és mint a (nem reklám) Star Wars: clone wars-nál, lehetne kitekintéseket készíteni, ahogy Darkstorn épp egy arénában küzd Malekith-el.

Mekkora lenne :D A gyűrűk urában is megtudtak csinálni ezer+ezer orkot, a Heroes filmben miért ne? :wink:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 13 pén., 11:49 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
http://www.youtube.com/ubisoft#p/c/0/9wk4vS73K_g

Inferno egységek animációja videó.

Én inkább a Heroes 5-6. sztorijának minősége szempontjából szavaznék rájuk a 4.-nek se volt rossz de az 1-2-3.-nak nem volt erős a kampány sztorija szerintem. Most úgy néz ki a 6.-é lehet a legjobb. Meglátjuk sokat ugyan még nem tudunk róla.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 13 pén., 13:33 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
5.résznek a sztorija sokkal jobb mint a többi részé.6-nak pedig meglátjuk.

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 16 hétf., 10:40 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
http://forums.ubi.com/eve/forums?a=tpc& ... 1921004629

Bejelentkezett Irina Heroes VI Rajongói Körének új vezetője. Végre elindulhat az infó lavina? :)

A PCDOME-on volt egy hír hogy az Ubisoft leépít anyagi gondok miatt s ezért leállította1-2 még be nem jelentett játékát. Reméljük nem Heroes 6 kieg vagy az a Might and Magic Raiders (vagy RPG-lesz vagy akció TPS RPG keverék?) lesznek ezek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 16 hétf., 22:30 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Hős fejlődésekor előjövő reputációs lehetőségek s képességek. Javított változat.

HAVEN:

Alap ERŐ hős:
Lovag:
Semleges s egyedi alap képesség: Buzgalom
Az összes baráti lénynek megnövekedik az ERŐ sebzése és a morálja.

1. fejlődési lehetőség
Paladin: (Könny útja)
Fejlett képesség: Mártír
Minden harci kör végén az ERŐ elleni védelem és életerő az épp legtöbbet sebződött lénynek megerősödik a következő kör erejéig.

Végső nagy erejű képesség: Isteni igazság
A megjelölt ellenfélhez tartozó egység részben sebződik az addig a harc kezdete óta megszerzett összes sebződéséből is.

2. fejlődési lehetőség
Védelmező: (Vér útja)
Fejlett képesség: Kiátkozás
Az ellenség összes egységének sebzése, védelme, morálja, szerencséje csökken. S ezt nem lehet eloszlatni Dispel varázslattal majd.

Végső nagy erejű képesség: A végítélet órája
A kiválasztott egységünk sebzése megnövekszik a Kiátkozás (vagy az Eretnek jele) hatása alatt lévő ellenséges egységek esetén. Sikeres támadás esetén a Kiátkozás vagy az Eretnek jele hatás lekerül az ellenséges lényekről.

Alap MÁGIA hős
Pap:
Semleges s egyedi alap képesség: Áldás
Az összes baráti egység Varázs ereje és Varázslat elleni védelme erősödik.

1. fejlődési lehetőség
Gyóntató: (Könny útja)
Fejlett képesség: Felélesztés
Az ellenség által megölt egységünk egy részét feléleszthetjük. A felélesztett egység nem támadhat és nem is támadható abban a körben, amelyben felélesztették.
Végső nagy erejű képesség: Isteni beavatkozás
A kijelölt egységünk meggyógyul és megtisztul minden őt ártó negatív varázslat hatása alól és plusz Kezdeményezési bónuszt kap a következő körig..


2. fejlődési lehetőség
Inkvizítor: (Vér útja)
Fejlett képesség: Megszentelt pengék.
Minden baráti egység plusz Fénysebzést kap az ellenfelei ellen.

Végső nagy erejű képesség: A Fény szava
Minden ellenséges egység Fénysebzést szenved el. Az összes Élő egység (tehát nem nekromanta élőhalott egység pl) pedig visszanyeri életerejét.

INFERNO:

Alap ERŐ hős
Eretnek:
Semleges s egyedi alap képesség: Pokoli tűzaura
Minden baráti egységnek esélye van további tűz sebzést okozni ellenfeleinek támadásaikkor és visszatámadásaik esetén.

1. fejlődési lehetőség
Pokolhívó: (Könny útja)
Fejlett képesség: Ellenállhatatlan hívás
A Kapunyítási/Megidézés faji képesség során megidézett lények száma nő.

Végső nagy erejű képesség: A Hatalom pecsétje
A Kapunyitáskor megidézett utánpótló egységek egy része megmarad a hős seregében pluszként a csata lefolyása után is, de csak a seregben a csata előtt is meglévő, utánpótlásra jelölt egységnek a számáig.

2. fejlődési lehetőség
Káosz úr: (Vér útja)
Fejlett képesség: Démoni szerencse
A kritikus ütések számának esélye növekszik minden baráti egység esetén.

Végső nagy erejű képesség: A Káosz kézjegye (angolul :D Mark of Chaos no ez honnét is van? :D ja előző játékuk )
A következő támadások a kiválasztott ellenfelen automatikusan kritikus ütések lesznek.

Alap MÁGIA hős
Boszorkányúr:
Semleges s egyedi alap képesség: Káosz Mágia
A Hős által varázsolt összes varázslat esélyes hogy kevesebb manát emészt fel.

1. fejlődési lehetőség
Démonszakértő (Könny útja)
Fejlett képesség: Összekapcsolt Kapunyitás
Összekötést alkot egy normál egység és a Kapuból előjött utánpótlása közt. A normál egység elleni sebzés egy része inkább az utánpótló egységet éri semmint a normál egységet.

Végső nagy erejű képesség: Végtelen Kapu
A megjelölt egységünk visszatér Sheogh pokoli birodalmába egy körig , s mikor visszatér megerősödve utánpótlással tér vissza. A Kapu megmarad a csatában, ami 3 Keménység varázslat hatása alatt van, de elpusztítható. Ha elpusztul a Kapu az utánpótló szövetségesek csak a csata után térnek vissza mivel eltűnnek.

2. fejlődési lehetőség
Gyújtogató (Vér útja)
Fejlett képesség: Pokol-Inferno
5 égető tűzoszlop tűnik elő a kívánt helyen, megsebezve az összes ott lévő ellenséges egységet. Minden kör elején ezek a tűzoszlopok elkezdenek mozogni tetszőlegesen bármerre a csatatéren és sebzik az útjukba tévedő ellenfeleket. 4 kör erejéig léteznek ezek az tűzoszlopok.
Végső nagy erejű képesség: Armageddon
Minden NEM Inferno egység a csatatéren tűzsebzést szenved el. Minden esetleges akadályt és falat, építményt is szerkezeti kár ér.

NECROPOLIS
Alap ERŐ hős.
Fekete lovag (Ebon Knight):
Semleges egyedi alap képesség: A Halál arca.
Amikor egy ellenséges egység meghal (teljesen 0-ra ér a száma), társainak az összes értéke, statisztikai adata néhány kör erejéig lecsökken.

Csont Védelmező (Bone Guard): (Könny útja)
Fejlett képesség: Halálhoz kötés
Amikor egy baráti élőhalott egység egy hulla mellé ér, elszívja az eltávozó életenergiáját belőle és így életerő regeneráció hatása alá kerül. Ha ellép a hulla mellől ez a hatás eltűnik..
Végső nagy erejű képesség: A Halál nem a végzetes.
Amikor egy baráti egység elpusztul, elszívja egyenként az összes ellenséges egységéleterejét és feléled az elszívott életerő mennyiségével.

Halál lovagja (Death knight): (Vér útja)
Fejlett képesség: Vámpír ölelés
Az összes baráti egység általi sebződés egy része visszatölti életerejüket.

Végső nagy erejű képesség: Akikért a harang szól.
A kijelölt Alap vagy Elit egység elpusztul néhány kör alatt, kivéve, ha addig megnyeri a csatát az ellenfél serege.

Alap Mágia hős.
Nekromata (Necromanter):
Semleges egyedi alap képesség: Asha mindent felhasznál. (Ez a mondás sokszor volt az .5 részben, de nem emlékszem már, hogy fordították)
A hős mana pontokat kap a csata során minden ellenséges vagy baráti egység elpusztulásakor.

Balzsamozó (Embalmer): (Könny útja)
Fejlett képesség: A Gonosz nyugalmatlansága..
A harc után a Nekromancia faji képességgel felélesztett, a seregben maradó lények száma megnövekedik.
Végső nagy erejű képesség: Feláldozás
Minden sebződés, amely egy baráti egységünket érné, inkább egy általunk kijelölt másik, a csatában részt vevő egységünket érheti. Minden sebződés mértéke pedig lecsökkenve éri őt. Néhány körig tart ez a képesség.

Kaszás: (Reaper) (Vér útja)
Fejlett képesség: A Nekromaták jele. (vagy nekromanták?)
A vér mágia hatékonysága megnő az ellenséges lényeken.
Végső nagy erejű képesség: Az Alvilág átka.
Minden ÉLŐ lényt a csatamezőn Sötétség mágiabeli sebződés is éri. Egy része ennek a mágikus sebződésnek még az Élőhalott egységek életerejéhez is hozzáadódik.

STRONGHOLD
Alap ERŐ hős.
Barbár (Barbarian):
Semleges egyedi alap képesség: Első Vérig.
Az első alkalommal, amikor egy baráti Stronghold egység megsérül, minden többi Stronghold egységnek megnő az Erő-beli sebzése és lépéspontjainak száma néhány körig.

Törzsfőnök (Chieftain): (Könny útja esetén)
Fejlett képesség: Szabadjára engedés.
Minden esetleges negatív hatású lépésszám csökkentő, kezdeményezés csökkentő, Morál vagy Erő-beli sebzés csökkentő hatás eltűnik az összes egységről.
Végső nagy erejű képesség: ERŐ a Mágia felett.
A mágikus sebzések mértéke a baráti egységeken csökken a hős megszerzett Erő pontszámának arányában. Néhány körig tart a hatás.

Háború terjesztője (Warmonger): (Vér útja esetén)
Fejlett képesség: Vérőrjöngés.
A kiválasztott egység Düh (Rage) szintje megnövekedik s egy körrel tovább tart.
Végső nagy erejű képesség: A Horda hatalma
A hős támadása többet sebez, ennek mértéke teljes seregének létszámbeli számától függ..

Alap MÁGIA hős
Sámán (Shaman):
Semleges egyedi alap képesség: Ég és Föld
A csata első körében a Kezdeményezési értéke és a lépésszáma minden baráti egységnek megnövekszik. S közben az összes ellenséges egységé lecsökken. A repülésre képes ellenséges lényekre nem hat ez a képesség.

Földformáló (Earth Shaper): (Könny útja esetén)
Fejlett képesség: A Föld bálványa
Egy bálvány tűnik elő a kiválasztott helyen. A baráti egységeket érő bármely sebzés mértéke lecsökken a Bálvány környezetében, ha arra fele áll egy egységünk. A Bálványnak 2 strukturális pontja van és néhány körig van jelen a csatában.

Végső nagy erejű képesség: Földanya áldása
Minden Stronghold egység egységszáma megnövekszik egy kör erejéig. Amikor a hatás véget ér az egységek száma visszatér a hatás előtti mértékébe, s az addigi sebződések először a Földanya áldásával előjött bónusz számú lényeket érik csak.


Viharhívó (Storm Caller): (Vér útja esetén)
Fejlett képesség: Viharok bálványa
Egy bálvány kerül a kiválasztott területre. A baráti lények kezdeményező értéke megnő ezen a területen. Minden kör kezdetekor egy Láncvillám varázslat ér egy véletlenül kiválasztott ellenséges egységet ezen a területen, ha esetleg odatéved. Ez a varázslat ugye több egységet (talán 4-t összesen?) is sebez, minden egységnél fele annyit sebez, mint az épp előző egységet ért sebződés tette. Sok Strukturális ponttal rendelkezik ez a bálvány és néhány körig tart.

Végső nagy erejű képesség: Égatya haragja
Minden ellenséges egység az ellenfél hadrendbe) állítási ((telepítési) zónájánál (talán annó a taktika képességhez hasonló terület?) Levegő-beli mágiasebzést szenved el és emiatt még el is kábul a kör végéig. (ennek a hatása lépésszám és kezdeményezési érték csökkenésben merül ki.)
A kisebb méretű egységek pedig véletlenszerűen szétszóródnak a csatamezőn.

S végül jő a monszun. :)

SANCTUARY (NAGA)
Alap ERŐ hős
Szamuráj (Samurai):
Semleges egyedi alap képesség: Vihar előtti csend
A kezdeményező értéke és ERŐ sebzése egy Sanctuary baráti lényeknek megnő, de csak akkor ha nem támadnak az adott körben. Támogató dolog ez.

Sógun (Shogun): (Könny útja esetén)
Fejlett képesség: 8 levelű lótusz
A kiválasztott egység mindig visszatámad és immunis lesz a visszatámadást megelőző hatásokra is.
Végső nagy erejű képesség: A Vihar szeme
A kiválasztott egység kitér az őt ért következő támadások elől. (gondolom 3-4 db-tól kb)

Harcmester (War master): (Vér útja esetén)
Fejlett képesség: Csapásra felkészülni.
Minden baráti egység körönként plusz sebzést érhet el, a kör során nem használt lépésszámaikkal.
Végső nagy erejű képesség: Kettős karmok
A kiválasztott egység kétszer csaphat le, amikor támad. Néhány körig tart a hatás.

Alap MÁGIA hős
Szerzetes (Monk):
Semleges egyedi alap képesség: Benső Szem
Amikor a baráti Sanctuary lények nem támadnak egy körben a következő körre Mágia sebzés növelést és Mágia védelem bónuszt kapnak.

Dagály mester (Tide Master): (Könny útja esetén)
Fejlett képesség: Nyugalom
A kijelölt ellenséges egység nem mozdulhat, nem támadhat, nem használhatja képességeit ettől. Mindenféle sebzés felszabadítja ebből a célpontot, aki ezután visszatámadhat. Néhány körig tart a hatás.
Végső nagy erejű képesség: Cunami/Szökőár
Minden ellenfél bőrig ázik néhány körig. Minden egy négyzet méretet elfoglaló ellenséges egység 2 négyzettel hátrébb lökődik és elkábul néhány kör erejéig.

Árvízalkotó (Flood Conjuger): (Vér útja esetén)
Fejlett képesség: Tenger sír
A kiválasztott ellenséges egység Víz mágiasebzést szenved el és átázik. (csökken a Levegőmágia ellenállása). Ez a képesség csak az ÉLŐ egységekre hat.
Végső nagy erejű képesség: Monszun
Egy villámokkal társított viharfelhő tűnik elő a kiválasztott helyen.
Minden lény ezen a területen átázik (csökken a Levegő mágia ellenállása és Levegő mágia sebzés éri. Levegő és Víz mágia sebzés s egyéb bónuszok is kapcsolódnak ehhez a varázslathoz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 17 kedd, 12:41 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
Nekró animációkért erre tessék


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 17 kedd, 13:49 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Assassin's Creed, a Splinter Cell és a Ghost Recon-film forgatása jövőre kezdődhet. Ubisoft filmes részlege készítí őket :D Heroes is lehet ezek után :D

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 17 kedd, 13:51 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
No ez jó hír utána jöhet a Heroes film is tényleg. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 17 kedd, 13:53 

Csatlakozott: 2008 jan. 15 kedd, 20:03
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Berettyóújfalu
Hehh Pió igazad volt a figurával kapcsolatban. Most nézem hogy az 576-os előrendelők közül akarják majd kisorsolni azt akihez majd hozzávágják.(bár ha tényleg szept 8 lesz a megjelenés akkor még lehet hogy énis belekerülök a sorsolásba :D )


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 19 csüt., 14:18 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater

Sellős kép a Heroes VI-ból minden bizonnyal neutrál lény lesz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 84  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség