Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 84  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 20 szer., 16:35 

Csatlakozott: 2008 jan. 15 kedd, 20:03
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Berettyóújfalu
Idézet:
kombózhatók lesznek a varázslatok, például a víz típusú varázslatok "soaked" effektet hagynak az egységeken, melyek az effekt ideje alatt +20% sebződést szenvednek el villám típusú varázslatoktól.
De remélem "negatív" kombók is lesznek, pl. ha vízzel sújtottad az ellent akkor rá a következő néhány körben nem sebez akkorát a tűzvarázslat(mivel nedves...) vagy ilyesmik. 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 20 szer., 16:50 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Hivatalosan is megkaptam a jóváhagyást, hogy bejelenthessem, a Might and Magic Heroes VI megjelenését ismételten eltolták, a legújabb TERVEZETT MEGJELENÉSI IDŐPONT: 2011.09.08

Azt gondolom, hogy ennek a hírnek lehet örülni és nem örülni. Nem örömteli, hogy már sokadjára tolták el a megjelenést, az viszont örömteli, hogy nem befejezetlen játék kerül majd a boltok polcaira. Csak remélni tudom, hogy az újabb csúszás jót tesz a játéknak és a kis plusz időt arra tudják fordítani a Black Hole-os srácok, hogy a játékot fényesre polírozhassák és azokat a pici kis kérdőjeleket, amiket jeleztünk a VIP fórumon, azokat megoldhassák a játék kiadásáig... Innen is üzenem: Sok sikert srácok a plusz időben elvégezhető módosításokhoz és munkához! :) Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 20 szer., 19:15 
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 10 szer., 11:17
Hozzászólások: 1436
Tartózkodási hely: Pécs
Értem, hogy tökéletesíteni kell a játékot, ez jó, hogy nem adnak ki a kezükből "félkész" dolgot, csak azért keseredtem el most, mert a múltkor megesküdtek, hogy nem lesz több tologatás, és már ráállítottam magam júniusra...
Na, mindegy, akkor majd várunk! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 20 szer., 21:51 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Nem baj az, hogy késik, inkább késsen, minthogy valami bug legyen benne.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 21 csüt., 12:12 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Bocsi a fórumtól, hogy e nagy hír hallatán csak félig meddig voltam tegnap mivel a kihúzott fogam vérzése jó darabig nem akart elállni.

Mára elvileg megoldódott a helyzet. A múltkor 2-3 éve is ez volt. :(

No de a hír halltatén számomra tetszetős volt hisz nem kell majd hordányi patchet kiadni a megjelenés után azonnal.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 21 csüt., 13:14 

Csatlakozott: 2007 máj. 06 vas., 14:28
Hozzászólások: 9
Üdv!
Aki látta már a bétát tudna valamit mondani a játék gyorsaságáról? Gyorsaság alatt az ellenségek lépésének idejét értem. Nekem már az 5-ik résszel is az volt a legnagyobb problémám, hogy az ellenfelek köre sokszor tovább tartott, mint az enyém, nagy térképen sok játékossal pedig már szinte játszhatatlan volt számomra. Mikor nemrég újra feltettem a 3-ik részt meg is lepődtem, hogy egy-egy kör lezárása csak 1-2 másodpercig tart. Jó lenne, ha a Heroes 6-ban javítani tudának ezen.
A választ előre is köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 21 csüt., 15:57 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
denes_:
Mérvadó info szerintem még Vologyánál sincs erről, de igazából ez szerintem teljesen lényegtelen információ...

Én emlékszem az általad gyorsnak tartott H3-ra... A megjelenésekor az akkori (több mint 10 éve!!) 300-as cerkával szerelt gépemen olyan lassan lépett a gép, hogy kín volt kivárni. Pár évvel később már semmi gond nem volt ezzel, sőt...
Hasonló élmény volt valóban a H5-el kapcsolatban is amikor a 2,4-es P4-es gépen először játszottam vele. A pár hónapos 2,6-os i5 procival szerelt gépemen már H3-at megközelítő sebességgel lép a gép.

A H6 is bizonyosan meg fogja izzasztani a mai gépeket, de fél év és senki nem fog gondolni erre. Amennyiben pedig a multit végre a H3 után sikerül normálisan megcsinálni akkor ismét évekre fog lekötni minket ez a játék és nem kell attól tartani, hogy mint a legtöbb divatjátékot kukázzuk pár hónap játék után... :wink:

Csak még egy megjegyzés... és valsz én vagyok túl "öreg"... Gyanítom te már nem emlékszel/játszottál a Battle Isle2 nevű egyébként valóban remekbe szabott stratégia játékkal. Ott a gép 1 húzósabb köre alatt lazán meg lehetett vacsorázni. :lol: :lol:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 21 csüt., 16:24 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
Nimbus bá'nak igaza van :)

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 21 csüt., 18:29 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
denes_ írta:
Üdv!
Aki látta már a bétát tudna valamit mondani a játék gyorsaságáról? Gyorsaság alatt az ellenségek lépésének idejét értem. Nekem már az 5-ik résszel is az volt a legnagyobb problémám, hogy az ellenfelek köre sokszor tovább tartott, mint az enyém, nagy térképen sok játékossal pedig már szinte játszhatatlan volt számomra. Mikor nemrég újra feltettem a 3-ik részt meg is lepődtem, hogy egy-egy kör lezárása csak 1-2 másodpercig tart. Jó lenne, ha a Heroes 6-ban javítani tudának ezen.
A választ előre is köszönöm!


Üdv Bátor Harcosok!

A gép már most lényegesen gyorsabban lép, mint a Heroes5-ben a játék kiadásakor... Szerintem ez megnyugtató hír, így a VIP BÉTÁT látva, ahol még messze nem volt végleges a játék... :wink: Remélem megnyugtattalak! Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 21 csüt., 19:12 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Ja és nem tudom annyit elárulhatsz e, hogy pl 512-ramos VGA-val csak ugyebár egész jól megy sőt.. Vagy most akkor végülis 1 GB-os?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 22 pén., 8:23 

Csatlakozott: 2011 márc. 30 szer., 11:30
Hozzászólások: 3
hahakocka írta:
Ja és nem tudom annyit elárulhatsz e, hogy pl 512-ramos VGA-val csak ugyebár egész jól megy sőt.. Vagy most akkor végülis 1 GB-os?


A VGA-n található vram mennyisége nem feltétlenül befolyásolja a játék futási sebességét. Persze ha a grafikai részletességet magas szintre állítod és jó sok látványjavító elemet bekapcsolsz, akkor kevés lesz az 512MB vram. A játék futási sebességét inkább a grafikus processzor gyorsasága befolyásolja. Ezért is lett volna jobb, ha a rendszerkövetelményeknél egy bizonyos VGA típust adnak meg, és nem memória mennyiséget. Ezért is rossz az, amikor egy laikusnak memória mennyiség alapján akarnak eladni egy VGA-t.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 22 pén., 11:08 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Benne van az is hogy kb. milyen videókártya kell. 8800GTX, HD 3870 az ajánlott nekem egy kb 5%-al gyárilag húzott HD 4850 van 512 rammal. Alacsonyabb felbontáson csak viszi majd. Meg a 4 magos 2.6 GHZ-es AMD Phenom 2 MB-os L2-es 2 MB-os L3-a s cachel is, s 4 giga Kingston rammal.

De sokan kérdezték annó hogy milyen beállításra kell pontosan az 1 GB ram a VGA-ra. (pl 1600*1200-ra szűrőkkel stb?)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 22 pén., 12:26 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
Hét képe, katt rá a nagyobb verzióért!

Kép

----------------

Heroes of Might & Magic az IDDQD blog heti retro rovatában.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 23 szomb., 13:53 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
Helló mindenkinek!

Jó régen írtam már, de mivel kilátásban van egy új gép, amin menni is fog vélhetően a H6, ezért gondoltam újra benézek.

A kérdésem, amit már lehet megválaszoltatok, hogy mi a fészkes fenéért lesznek már már manga figurákra emlékeztető karakterek a játékban? (Sanctuary vár, főleg a Yuki-Onna meg a Spring spiritre gondolok. A Kappa jól néz ki).

Hogy jön ez egyáltalán a Heroes játéktörténetébe, világába, hogy jön egyáltalán képbe? És miért ez a sok japánra /kínaira hajazó név ?
(Wanizame, Kappa Shoya, Mizu-Kami, Yuki-Onna, Kenshi, Kirin)

Személy szerint utálom az összes ilyen japán manga mesés baromságot, elég kár hogy ezek is arra hajaznak :(

Nektek bejön ez a téma ?

Üdv,
Psy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 23 szomb., 14:35 
Avatar

Csatlakozott: 2008 jan. 24 csüt., 19:39
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Psycopathic írta:
Helló mindenkinek!

Jó régen írtam már, de mivel kilátásban van egy új gép, amin menni is fog vélhetően a H6, ezért gondoltam újra benézek.

A kérdésem, amit már lehet megválaszoltatok, hogy mi a fészkes fenéért lesznek már már manga figurákra emlékeztető karakterek a játékban? (Sanctuary vár, főleg a Yuki-Onna meg a Spring spiritre gondolok. A Kappa jól néz ki).

Hogy jön ez egyáltalán a Heroes játéktörténetébe, világába, hogy jön egyáltalán képbe? És miért ez a sok japánra /kínaira hajazó név ?
(Wanizame, Kappa Shoya, Mizu-Kami, Yuki-Onna, Kenshi, Kirin)

Személy szerint utálom az összes ilyen japán manga mesés baromságot, elég kár hogy ezek is arra hajaznak :(

Nektek bejön ez a téma ?

Üdv,
Psy


Szia!

Jól vetted észre, ez a vár kifejezetten a keleti világra épül. Egy újfajta nép, egy újfajta stílus. Most nekik ezt találták ki. Hogy hogyan jön a képbe, majd a történetből megtudjuk, de szerintem jól néznek ki a lények és engem a nevek sem zavarnak. :D

Üdv. :)

_________________
WhiteTiger
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 23 szomb., 14:52 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
Számomra nagyon szokatlan az új frakció, anélkül, hogy végigjátszottam volna a hadjáratot nem igazán tudom megítélni, hogy mennyire fog tetszeni avagy nem tetszeni a bevezetésük.

Úgy gondolom, hogy a Ubisoft szeretne erősíteni az ázsiai piacon (lásd HoMM Online eleve Ázsiában indult, angolra csak utólag fordították le, azt most hagyjuk, hogy milyen is lett az a játék... :roll: ), arra pedig nagyon jó választás volt ez a frakció.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 23 szomb., 15:03 
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 10 szer., 11:17
Hozzászólások: 1436
Tartózkodási hely: Pécs
"Személy szerint utálom az összes ilyen japán manga mesés baromságot, elég kár hogy ezek is arra hajaznak."

Köszönöm a diszkréten megfogalmazott hozzászólást mindazok nevében, akik nem utálják őket. Én van, amelyiket kedvelem, de a Sanctuary vár ettől teljesen függetlenül jön be nekem, nem is véltem felfedezni a mangához való hasonlóságot, a japán/ázsiai neveket-eredetet természetesen igen.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 23 szomb., 15:25 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
Cicely írta:
"Személy szerint utálom az összes ilyen japán manga mesés baromságot, elég kár hogy ezek is arra hajaznak."

Köszönöm a diszkréten megfogalmazott hozzászólást mindazok nevében, akik nem utálják őket. Én van, amelyiket kedvelem, de a Sanctuary vár ettől teljesen függetlenül jön be nekem, nem is véltem felfedezni a mangához való hasonlóságot, a japán/ázsiai neveket-eredetet természetesen igen.


Igyekeztem senkit sem megsérteni, magam nevében fogalmaztam láthatod.
Én a két említett nő ábrázolásában, főleg a rajzolt kép alapján vélem felfedezni a hasonlóságot. (http://static9.cdn.ubi.com/en-GB/images/MMH6%20SANCTUARY%2005%20Snow-Maidentcm2114229.jpg)

[Most nem szeretném kifejteni a véleményemet a manga és hasonló mesék/stílusok degradáló hatásáról a gyerekekre,fiatalokra pl Dragon Ball, Yu-gi oh vagy hogy írják stb stb, mondjuk egy Kacsamesék, Csipet csapathoz képest, mert ez nem az a fórum, de szívesen beszélgetek erről bárkivel...]

A keleti piacban van valami, ez volt az én érzésem is.
Gondolom majd valahogy beleteszik a történetbe a dolgot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 23 szomb., 21:28 

Csatlakozott: 2008 jan. 15 kedd, 20:03
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Berettyóújfalu
Idézet:
[Most nem szeretném kifejteni a véleményemet a manga és hasonló mesék/stílusok degradáló hatásáról a gyerekekre,fiatalokra pl Dragon Ball, Yu-gi oh vagy hogy írják stb stb, mondjuk egy Kacsamesék, Csipet csapathoz képest,
Talán jobban is járunk. Amúgy a hozzászólásodból a japán művészettel,kultúrával, rajzfilmekkel szembeni szűklátókörűséget olvasom ki. A japán nevekről meg annyit, hogy pl. a kappa egy japán mitológiai lény és ezért az a neve ami. Ez alapján a minotaurusz görögös nevébe is bele köthetnél vagy a kentauréba. :?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 23 szomb., 23:01 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
Tspawn írta:
Idézet:
[Most nem szeretném kifejteni a véleményemet a manga és hasonló mesék/stílusok degradáló hatásáról a gyerekekre,fiatalokra pl Dragon Ball, Yu-gi oh vagy hogy írják stb stb, mondjuk egy Kacsamesék, Csipet csapathoz képest,
Talán jobban is járunk. Amúgy a hozzászólásodból a japán művészettel,kultúrával, rajzfilmekkel szembeni szűklátókörűséget olvasom ki. A japán nevekről meg annyit, hogy pl. a kappa egy japán mitológiai lény és ezért az a neve ami. Ez alapján a minotaurusz görögös nevébe is bele köthetnél vagy a kentauréba. :?


Látom nem olvastál elég figyelmesen. Nem azt kérdeztem, hogy mi vagy ki az a Kappa. Azt kérdeztem, hogy miért kerülnek ilyenek bele a játékba.
A mino, a kentaur, hárpia, griff stb már majdnem az összesben szerepelt, azek újak.
Nem látom még ,hogy hogyan hozzák ezeket bele a képbe.
A miértre sajnos kaptam választ, miszerint a keleti piacra is be akarják dobni magukat mégjobban.

A "szűklátókörüségről" meg annyit, hogy ha valakinek nem tetszik valami, akkor nem fog belemélyedni, és mindent megtudni róla.
Így vagyok én ezekkel a (hangsúlyozom SZERINTEM) gyerekeket butító Dragon Ball stb témával is.
De most mondhatnám akár a Valóvilágot is. Nem merülök bele, mert nem érdekel. De attól még látom, hogy hogy néz ki.
És nekem amit linkeltem, az eléggé ezekre a grafikus ábrázolásokra hajaz.
Remélem azért a mozdulataik nem ezekhez a mesékhez lesznek hasonlatosak, hogy fél órát repül egy ugrásból a levegőben, és a háttérben cikáznak a színek és fények.

Hidd el, én is tudnék olyan témát mondani, amire te azt mondod hogy nem tetszik, és nem mélyedtél el benne, én meg igen.

Ettől még nem vágnék fel vele, mint te, hogy milyen jól ismered a japán meséket/művészetet/kultúrát. Google-be én is be tudom írni.

És harmadszor is mondanám, hogy nem sértésnek írtam az első kommentemet (sem), hanem megkérdeztem a régi tagokat, akik már jó ideje fórumoznak és versenyeken is jót szátszottunk, hogy szerintük minek ez a sok japán név és ilyesféle ábrázolás.

Erre itt kötünk ki, hogy szegény manga-mese lelküeket megsértettem.

Remélem befejezhetjük ezt a manga témát , már most többet beszéltünk róla mint amennyit kellett volna.
:?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 84  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség