Tspawn írta:
pio írta:
Ebben a figurában most mi a pláne? Valami promó figura lesz vagy mi?

Mármint hogy minden apró részletet dokumentálnak a készítéséről.
A játék bejelentése után kérdeztek rá facebookon, hogy vennének-e a rajongók ilyesmit és sokan igenlő választ adtak, ezért kezdték el csinálni.
A hatodik rész egyik szereplőjét ábrázolja a szobor, ez a kapcsolódás a játékhoz.
Szerintem azért van róla ennyi hír, mert nincs mivel kitölteni a hétköznapokat...
------------------------
Új Marzhin interjú, a fontosabb infók magyarul:
- olyan frakciók is szerephez jutnak a sztoriban, melyek ismertek, de nem játszhatóak az új részben.
- a Tear of Asha beszerzése némileg változik, nem térképet kell kajtatni, hanem darabkákat kell összeszedni. Ezeket a darabkákat adhatja egy küldetés is vagy akár egy boss legyőzésekor is hozzájuk juthatunk. A működés marad, tehát beviszed egy várba és az kap valami tápot.
- a hősök statjait nem mi oszthatjuk ki és lesz benne némi véletlenszerűség, de a rendszer ügyelni fog arra, hogy egyik stat se maradjon le túlságosan a többi mögött.
- neutral egységekhez tartozó dwellingek nem lesznek, neutral egységet csak idézni lehet majd bizonyos képességekkel.
- kombózhatók lesznek a varázslatok, például a víz típusú varázslatok "soaked" effektet hagynak az egységeken, melyek az effekt ideje alatt +20% sebződést szenvednek el villám típusú varázslatoktól.
- a városok maguk is tierekre lesznek osztva és fel kell építeni őket egy bizonyos tierre, mielőtt az adott tierbe tartozó épületeket elérhetjük. A Tier 3-ra fejlesztett város főépülete a City Hall.
- a hetek rendszerében csökkentik a véletlenszerűséget, fix naptára lesz a játéknak és előre lehet tudni, hogy milyen hét fog jönni. Ez alól kivételek a lénytermelődést befolyásoló hetek, ezek véletlenszerűek maradnak, illetve az adott meccs kezdőhete is véletlenszerű.
- adventure map épületek:
Arena - védekezésre vagy támadásra ad bónuszt, de előtte meg kell küzdeni, viszont az arénában elszenvedett veszteségek nem véglegesek, az arénaharc után visszakapod a csapataidat.
Shrine of the Seventh Dragon - nyersanyagokért lehet szintet lépni benne.
Hellforge - megnöveli a might és a magic powert a hét végéig.
Earth Shrine - +10% életerő a lényeidnek a következő csatára.
Pyramid, Crematorium, Cover of Darkness - visszatérők a korábbi részekből, ugyan azt fogják tudni, mint eddig.