A mai kép is tényleg csodaszép a nekrók dizájnja se lett rossz. Eléggé haláli.

Nagyon jó hír hogy Romeroék készen vannak a zenével, én is kíváncsi lennék már egyre.
Szerk.:
http://www.gamestar.de/index.cfm?pid=1589&pk=15735
Játékmenetbeli videó német kommentárral.
Hmm a német videóban sok mindenre fény derült. Pl hogy a Nővér tud sebzést is okozni varázslataival és hogy a víz elementál annó még a nagaknál volt úgyhogy helyette más van akkor szerintem.

Föld elementál erősnek néz ki. A Boss harc még inkább nehéznek.
Ja azért raktam külön mert új elem volt benne egy videó link és később raktam csak be sokkal. Nem tudom így észre veszik e.
http://www.pcgames.de/Might-und-Magic-H ... id=1492509
Újabb képek egy másik német oldalról. Az embargó úgy látszik ezért is kellett 6-ig.
A német pcgames cikk összesítése:
A prológust játszották, ami egyben egy tanítópálya is de rendes történettel. 2 részből áll ez a pálya és Slava herceg és Gerhart herceg (Slava riválisa és szomszédja) konfliktusáról szól. Gerhart orkokra vadászik, akik az ő országrészében élnek.
Voltak átvezető videók a játék motorjával, amik mutatták az orkok megbüntetését A grafikája az egész játéknak az átvezetőknek is csodaszép. A hangzása és a szájmozgása a karaktereknek még nincs teljesen készen.
A cikk írója szerint a kalandtérkép már most nagyon jónak tűnik, úgy gondolják a Heroes addikció továbbra is fennáll kiegészítve az új rpg elemekkel. A Terület kontroll főleg a multiplayert fogja dinamikusabbá tenni.
Azt is megerősítették, hogy hetente minden egység/lény egy közös helyre fog menni, szóval minden lényt meg lehet majd vásárolni városban is és erődben is. Karavánokra ezért nem lesz már szükség. De attól tartanak, hogy a városok konvertálása miatt túl sok lényt kell majd megvenni egyszerre egy körben. (A Black Hole ezen még dolgozik és egyensúlyoznak rajta picit)
A Reputációs rendszerre példaként felhoztak egy küldetést, ahol egy ork egy kisgyereket fogva tart és mi döntjük el hogy megöljük azt az orkot vagy megmentünk egy ostromlott ork barlangot, s ezért ő kiszabadítja a lányt.
A Boss(főellenség) harc Mother Namtaru ellen a démonokkal történt. Namtaru szellemeket varázsolt maga köré s azok gyógyították őt. Itt se volt még teljesen kész az egyensúlyozás s ezért túl könnyűnek érezték e csatát.
A Mágia rendszerről: 7 mágia iskola lesz. (tűz, víz, levegő, föld, Ősi, Sötétség, Fény). Mindezek 3 ágra vannak bontva: az első ág minden hősnek elérhető. A 2. ágat 20.-as szinten kapják meg a 3. ágat 30-s szinten. 30.-as szint a maximum egyébként a játékban.
http://nsa25.casimages.com/img/2011/02/ ... 494757.jpg
http://nsa25.casimages.com/img/2011/02/ ... 140255.jpg
http://nsa25.casimages.com/img/2011/02/ ... 986171.jpg
3 újabb csodaszép kép egy másik jeuxvideo.com című oldalról.
Ja ás állítólag a terület kontroll rendszer nem csak bányára hanem külső lényvevőhelyekre is vonatkozik.
A videón látható hogy lesz Town portal varázslat. Ki volt írva a varázskönyvben Town portal basic.
http://www.gamereactor.no/grtv/?id=1013 ... c7bcdce542
Új interjú Erwan le Breton producer úrral. Angolul Budapestről gondolom januári elő bétáról.
http://www.youtube.com/watch?v=eOKzr3F7JsU
ÉS: Paul Romero gondolom annak örömére hogy kész lett a zenével elzongorázta asszem a Haven emberi vár (a decemberi párizsi élő koncerten is ennek egy részét játszották ami a Havené volt) teljes dallamát, zenéjét. Nagyon jó lesz ez
http://www.pcgamer.com/2011/02/24/might ... i-preview/
Újabb előzetes cikk.
http://www.gamespot.com/pc/rpg/mightmag ... e=previews
Újabb részletes előzetes cikk a Gamespottól. Pl meg tudjuk hogy a Papnő tud gyógyítani amit sebzésként halottak ellen használhat és erős közelharci mágikus sebzése is van ezek mellett.
Ja a cikkből kiderült az is, hogy lehet a városaidba építeni town portal épületet ez megkönnyíti a sereg feltöltést majd.
Nem lesznek ballisták, gyógyító sátrak és lőszer kocsik se. Inkább a hős erejére és képességeire helyezik a hangsúlyt illetve a népenkénti egyedi katapultokra.