Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 84  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 22 kedd, 21:57 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Remélem is. :wink: :lol:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 22 kedd, 22:44 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 9:51
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest
A ramot nem az árnyékok zabálják fel, hanem a content mennyisége, elsősorban a texturák. Plusz a megvilágítási rendszer, ami itt Deferred Rendering (pl. Killzone), ahol sok lokális lámpával lehet megvilágítani a terepet, az árnyékot vető főfényen kívűl(ez is több ramot zabál a régebbi módszerrel szemben).
XP-n futni fog, de a 2GB rendszer ram kell neki, főleg ha kisebb VGA-t (512) használ a delikvens.
Igazából, már az is szívás volt a dev csapatnak, hogy nem Directx10 v 11-re írták a motort. Persze akkor nem futna XP-n. Úgyhogy az optimalizálás hiányt azt rálátás nélkül kár hánytorgatni, mert ez technológia és grafmennyiség kérdése inkább.

Ha engem kérdeznének, én merészen 2D-ben csináltam volna meg, gyönyörű animációkkal. A "csak a 3D eladható" szöveg, kb. olyan, mikor azt mondja nekem valaki, hogy már csak 3D-s mozi a jó mozi. Vagy a szénrajz jobb, mint a temperás...

_________________
Éljenek a körökre osztott stratégiák!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 22 kedd, 23:00 

Csatlakozott: 2011 feb. 06 vas., 23:49
Hozzászólások: 11
Nem para,a harmadik birodalomban 1936-ban csináltak 3D-s filmeket és mégsem ezzel értek el olyan nagy sikereket :D:D:D

Az Avatar lemaradt olyan 70 évet xD

_________________
(L)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 23 szer., 11:35 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
A mai kép is tényleg csodaszép a nekrók dizájnja se lett rossz. Eléggé haláli. :) Nagyon jó hír hogy Romeroék készen vannak a zenével, én is kíváncsi lennék már egyre. :)

Szerk.:
http://www.gamestar.de/index.cfm?pid=1589&pk=15735

Játékmenetbeli videó német kommentárral.

Hmm a német videóban sok mindenre fény derült. Pl hogy a Nővér tud sebzést is okozni varázslataival és hogy a víz elementál annó még a nagaknál volt úgyhogy helyette más van akkor szerintem. :) Föld elementál erősnek néz ki. A Boss harc még inkább nehéznek. :)

Ja azért raktam külön mert új elem volt benne egy videó link és később raktam csak be sokkal. Nem tudom így észre veszik e.

http://www.pcgames.de/Might-und-Magic-H ... id=1492509

Újabb képek egy másik német oldalról. Az embargó úgy látszik ezért is kellett 6-ig.

A német pcgames cikk összesítése:

A prológust játszották, ami egyben egy tanítópálya is de rendes történettel. 2 részből áll ez a pálya és Slava herceg és Gerhart herceg (Slava riválisa és szomszédja) konfliktusáról szól. Gerhart orkokra vadászik, akik az ő országrészében élnek.
Voltak átvezető videók a játék motorjával, amik mutatták az orkok megbüntetését A grafikája az egész játéknak az átvezetőknek is csodaszép. A hangzása és a szájmozgása a karaktereknek még nincs teljesen készen.
A cikk írója szerint a kalandtérkép már most nagyon jónak tűnik, úgy gondolják a Heroes addikció továbbra is fennáll kiegészítve az új rpg elemekkel. A Terület kontroll főleg a multiplayert fogja dinamikusabbá tenni.
Azt is megerősítették, hogy hetente minden egység/lény egy közös helyre fog menni, szóval minden lényt meg lehet majd vásárolni városban is és erődben is. Karavánokra ezért nem lesz már szükség. De attól tartanak, hogy a városok konvertálása miatt túl sok lényt kell majd megvenni egyszerre egy körben. (A Black Hole ezen még dolgozik és egyensúlyoznak rajta picit)
A Reputációs rendszerre példaként felhoztak egy küldetést, ahol egy ork egy kisgyereket fogva tart és mi döntjük el hogy megöljük azt az orkot vagy megmentünk egy ostromlott ork barlangot, s ezért ő kiszabadítja a lányt.
A Boss(főellenség) harc Mother Namtaru ellen a démonokkal történt. Namtaru szellemeket varázsolt maga köré s azok gyógyították őt. Itt se volt még teljesen kész az egyensúlyozás s ezért túl könnyűnek érezték e csatát.
A Mágia rendszerről: 7 mágia iskola lesz. (tűz, víz, levegő, föld, Ősi, Sötétség, Fény). Mindezek 3 ágra vannak bontva: az első ág minden hősnek elérhető. A 2. ágat 20.-as szinten kapják meg a 3. ágat 30-s szinten. 30.-as szint a maximum egyébként a játékban.

http://nsa25.casimages.com/img/2011/02/ ... 494757.jpg
http://nsa25.casimages.com/img/2011/02/ ... 140255.jpg
http://nsa25.casimages.com/img/2011/02/ ... 986171.jpg

3 újabb csodaszép kép egy másik jeuxvideo.com című oldalról.

Ja ás állítólag a terület kontroll rendszer nem csak bányára hanem külső lényvevőhelyekre is vonatkozik.

A videón látható hogy lesz Town portal varázslat. Ki volt írva a varázskönyvben Town portal basic.

http://www.gamereactor.no/grtv/?id=1013 ... c7bcdce542

Új interjú Erwan le Breton producer úrral. Angolul Budapestről gondolom januári elő bétáról. :)

http://www.youtube.com/watch?v=eOKzr3F7JsU

ÉS: Paul Romero gondolom annak örömére hogy kész lett a zenével elzongorázta asszem a Haven emberi vár (a decemberi párizsi élő koncerten is ennek egy részét játszották ami a Havené volt) teljes dallamát, zenéjét. Nagyon jó lesz ez :)

http://www.pcgamer.com/2011/02/24/might ... i-preview/

Újabb előzetes cikk.

http://www.gamespot.com/pc/rpg/mightmag ... e=previews

Újabb részletes előzetes cikk a Gamespottól. Pl meg tudjuk hogy a Papnő tud gyógyítani amit sebzésként halottak ellen használhat és erős közelharci mágikus sebzése is van ezek mellett.
Ja a cikkből kiderült az is, hogy lehet a városaidba építeni town portal épületet ez megkönnyíti a sereg feltöltést majd. :)
Nem lesznek ballisták, gyógyító sátrak és lőszer kocsik se. Inkább a hős erejére és képességeire helyezik a hangsúlyt illetve a népenkénti egyedi katapultokra.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 26 szomb., 11:19 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Szuperek a képek áh de, jó kaják voltak és királyi lakosztály. :) Nemááá, :) hogy ilyen jó sorotok volt ott a Fekete lyukban? :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 27 vas., 10:58 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
Valóban nagyon szépek a képek. Emiatt fura nekem, hogy a feljövő ablakok meg annyira üresek, egyszerűek a sötét hátterükkel. Bízom benne, hogy oda még kerül valami szépen rajzolt háttér.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 28 hétf., 10:20 
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 10 szer., 11:17
Hozzászólások: 1436
Tartózkodási hely: Pécs
Na, milyen jó pasi ez a Paul Romero. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 28 hétf., 14:41 

Csatlakozott: 2011 feb. 21 hétf., 15:39
Hozzászólások: 4
végülis tudunk vmit a megjelenésről?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 28 hétf., 15:32 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 9:51
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest
cptcoke írta:
végülis tudunk vmit a megjelenésről?

Inkább polírozzák, mint hogy ideje korán kiadják. Szerintem május lesz a reális, ha a zárt béta még csak most indult el.

_________________
Éljenek a körökre osztott stratégiák!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 28 hétf., 23:02 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
felho írta:
Valóban nagyon szépek a képek. Emiatt fura nekem, hogy a feljövő ablakok meg annyira üresek, egyszerűek a sötét hátterükkel. Bízom benne, hogy oda még kerül valami szépen rajzolt háttér.


Teljesen egyet értek!
Mostanában nagy divat lett a "letisztult" interfészdizájn a stratégiai játékok esetében.
Sajnálom ezt a jelenséget, hisz meg lehet oldani azt, hogy ne legyen zavaró, de azért mégis legyen cirádás, az adott nép frakciójához illeszkedő hangulatú az interfész. Láttunk erre számtalan példát, akár a Heroes korai részeit.
Bíztam benne, hogy itt is ez fog megvalósulni, hisz egyrészt az eddigi Black Hole játékok interfészei se voltak ilyen üresek ( példa1, példa2 ), másrészt a műfaj jelenlegi egyik legsikerültebb alkotása (remélem nem kapok ezért verést :) ), a Kings Bounty is rendkívül szép, díszes interfésszel ( példa ) rendelkezik, szóval minta is van.
Ezzel szemben egyre inkább úgy néz ki, hogy maradni fog ez az interfész. Azért amíg élünk, remélünk... :)
Amúgy nagyjából mindennel elégedett vagyok, amit tudni/látni lehet a játékról, de ha ki kell emelnem egy dolgot, amivel egyáltalán nem, az mindenképp ez volna.


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára pio 2011 márc. 01 kedd, 0:41-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 01 kedd, 1:08 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 9:51
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest
Az is lehet, hogy a fun-ok hatására még változni fog. Ez a UBI hozzáállásától függ. :wink:

_________________
Éljenek a körökre osztott stratégiák!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 01 kedd, 12:16 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Nem tudom azt tudjátok e hogy a városok a Gamescomos augusztusi videóban látott hasonló ablakban fognak megjelenni a Gamestar újság szerint. Ez picit felgyorsíthatja a multis dolgokat lépeseket, de picit visszalépésnek is tekinthető, ki hogy nézi.

Nekem egyelőre akkora problémám nincsen vele, eleve persze először látni kéne már. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 01 kedd, 12:35 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Ideje lenne megkapnunk a beta valtozatot, vagy a demo-t :)

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 01 kedd, 13:55 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
http://www.heroworld.net/screenshot/h6/ ... -ssotd.jpg

Ámulattal figyelem a mai képet is isteni meddig fokozzák még a gyönyört? :)

http://www.heroworld.net/screenshot/h6/ ... -ssotd.jpg

Tegnapi kép a földallatti bejáratot mutatja alulról. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 01 kedd, 15:46 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
Úgy néz ki, a hidra is bekerül a játékba, mivel ha jól látom a mai képen, az alján a kentaur egy hidratavat őriz. Bár lehet, hogy az csak erő módosító kút, mint az előző részekben.

_________________
A nekrók a legjobbak,
élőkön taposnak.
Ember, ki ellen állsz,
csak magaddal kibabrálsz!
Add fel, s halálod,
lesz a legszebb rémálmod!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 01 kedd, 19:21 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Artifakt képek:

3 fő kategóriájuk lesz:
- Minor Artifact
- Major Artifact
- Relic

Erősségi sorrendet jelöl az első 3 kategória, az első kategóriában a gyengébb, varázslók és alkimisták által készített varázstárgyak tartoznak. A második kategóriában már mesteremberek munkáit láthatjuk, melyek nem csak hasznosak, de szépek is. A harmadik kategóriába letűnt korok és legendás hősök nagy hatalmú tárgyai tartoznak majd.

http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6 ... index.aspx

A fordításért köszönet PIO-nak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 01 kedd, 19:27 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
Azért a fordítás az túlzás, inkább csak összefoglaltam a szöveget.
Bár így belegondolva az eredeti se sokkal bővebb, semmi izgalmas nincs benne, most sajnos nem erőltették túl magukat egy szellemes szöveg megalkotásával az oldal készítői.

Amúgy csak azét nem postoltam ezt (és mostanában semmit) ide, mert lehet, hogy része lesz a magyar hétnek és nem szeretném előre ellőni Vologya Mester puskaporát. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 01 kedd, 20:51 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
pio írta:
Azért a fordítás az túlzás, inkább csak összefoglaltam a szöveget.
Bár így belegondolva az eredeti se sokkal bővebb, semmi izgalmas nincs benne, most sajnos nem erőltették túl magukat egy szellemes szöveg megalkotásával az oldal készítői.

Amúgy csak azét nem postoltam ezt (és mostanában semmit) ide, mert lehet, hogy része lesz a magyar hétnek és nem szeretném előre ellőni Vologya Mester puskaporát. :)


Üdv Bátor Harcosok!

Mától amit a hivatalos oldalon találtok vagy megjelenik valahol és nem "leakelés" gyanús, az nyugodtan jöhet ide az oldalra, ugyanis a Magyar Exkluzív Hét a végéhez ér. Remélem a mai napi történések után az UBI megadja a riportra az engedélyt és megjelenhet végre... Utána visszaállunk a szokásos heti frissítésre, szóval lehet postolni. Köszönöm előre is! Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 02 szer., 15:30 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Ma este 8 óra körül frissíthetjük az oldalunk az elmaradt interjúval, megérkezett az előzetes jóváhagyás rá... :) 1-2 apróbb módosítást eszközölnek rajta (ami csak este 6 körül várható), aztán javítjuk a szerint az intejút és olvashatjátok! Azért örülök, hogy méltóképpen tudjuk lezárni az Exkluzív Magyar Hetet mégha egy kis késéssel is... :) Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 02 szer., 21:14 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Tetszik a hősők animációja :D
Egy kérdés: milyen lesz a varázslatok animációja? Ugyan olyan látvány orgia lesz, mint a H5-ben, vagy visszatérnek a H3-hoz?

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 84  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség