Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 84  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08 kedd, 14:20 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Jaj félreérthetted, nekem a Heroes 5 játékmechanikája is tetszett nemcsak az alap és kiegészítős 3. résszé. Az Erathiával is sokat nyomultunk csak amikor jött a kiegészítő azóta mindig azzal, a sok plusz miatt amit adott. Nekem eddig a 3. és az 5. rész jött be legjobban aztán a 2. rész. Multiban is kb. Az más kérdés hogy a Heroes V multija technikailag nagyon lassú volt a gép órákig lépett és sok volt a kerülgetős út az eredeti térképeken. Így jó sokáig tartott egy lépés.


Újabb kép:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 1184829587

Csodálatos ez a kert (Istváné :) ), üdvözlendőek a magyar utalások (Sándor, István) az 5. részben is volt László és Zoltán nevű hős. :) Szép játék lesz jók lesznek az egységek képességei most már csak egy videó kéne. :)

Ami holnap elvileg lesz, mert Xhane ígérte múlt héten a Facebookon.

Nimbus te melyik rész multiját részesíted előnyben? A VI. részét még jó hogy nem én csinálom így biztos nagyon szuper lesz. :) Már nagyon várom. :) A képességek, a népek jellemzői miatt és a csata/térképes innovációs(és 1-2 máshonnan átvett ötlet pl King's Bounty, RPG-k- egy kis Heroes IV + oldalából is talán) lépések miatt biztos erős multija lesz, már csak a rendszeren kell javítani az 5.-höz képest. Hogy simulékonyabb, gyorsabb multija legyen ne gondolkodjon a gép órákig míg mi várunk rá és az új Heroes 5-6 játékosoknak is simán kezelhető/átlátható legyen a kezelőfelület. Jó pár rokonom s ismerősöm az 5. résszel se tudott annó sokat játszani multiban (munkahelyi illetve gépügyi okok miatt) ezért nekik mint kezdők átlátható Heroes VI kell kezelésileg. (logika, stratégia terén minél kiegyensúlyozottabb, minél taktikusabb az csak jó nekik is a több stratégiai/rpg-s lehetőség miatt)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08 kedd, 18:45 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Szép kert :D
Egy-két dolog...


A refugee camp a H3 alapban tűnt fel, később a H5-ben tért vissza. Elsősorban, nekem azért kellett a refugee, mert a felesleges lényeket beraktam a bányába, határőrségbe vagy egy kisebb szabotőr csapat létrehozására vettem meg őket. Ezért szeretném visszakapni :wink:

Nem tudom, hogy RPG-s elemek terén a fejlesztők, hogy gondolták, de javasolni tudnék egy-két játékot, melyek elég jól kidolgozott fejlődési rendszerrel rendelkeznek a szabad fejlődés terén. Ilyen RPG például: Spellforce, Baldur's gate, Heroes 4 ---> most, itt ötleteknek gondoltam ezeket :roll:

-Heroes 4: Kasztrendszere
-Baldur's gate: a varázslatok megszerzése (szerezz tekercset, tanuld meg, használd... Míg a papok szint lépésenként kapnának varázslatokat,)
A várakban lévő varázslat fejlesztési szint függene, attól, hogy mennyi épület lett felhúzva (ala H5 vár szintje) és lennének a kaland térképen is, ilyen mage guildok, ahol fel lehetne fejleszteni a varikat pl: 88-ik szintig, csak függene a hős szintjétől is. A legfőbb az lenne, hogy bármilyen varázslatot meglehetne venni, vagyis mi írjuk meg hőseink varikönyvét
Mágikus nyíl --> 5000 arany
Meteoreső --> 35000 arany
Persze a varázslatokat is lehetne fejleszteni, ami függene a hős "mágikus" szintjétől, hogy hanyadik szintű lehetne a varázslat + minnél magasabb a varázslat szintje, annál több pénzt is kéne érte fizetni
-Spellforce: fejlődési rendszer, szabad választás


De, leginkább annak örülnék, ha a hősőkön meglátszódnának a viselt tárgyaik. (hamár RPG-s elemek kellenek :wink: ) :wink:

Javítva...

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára T-Rex 2011 feb. 08 kedd, 20:20-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08 kedd, 20:04 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
H4 Winds of War verziójában (lehet h a Gathering Storm-ban is) megtalálható ez a varázslat vásárlási lehetőség, csak lényegesen olcsóbban lehet megkapni a pergameneket mint 35000 arany. :wink: Asszem 1500-2000 arany szokott lenni egy 4-es - 5-ös szintű varázslat, bár mondjuk ehhez még ugye a képzettség is kell.

Ez hol volt hogy nem lesz Mage Guild a várakban? Csak nem? :shock:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08 kedd, 20:09 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Csak az én agyszüleményem!!!

A félreértésekért elnézést kérek. Kijavítottam...

Alap járaton úgy gondoltam, hogy:
Egy 1. szintű Magic arrow kerül 500 aranyba, kell hozzá levegő mágia (pl.).
Ahhoz, hogy feltudjam fejleszteni 2-ik szintre, ahhoz kell egy 2. szintű hős és mellé 600 arany.
3-ik szinthez 3. szintű hős + 850 arany és így tovább...

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára T-Rex 2011 feb. 08 kedd, 20:19-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08 kedd, 20:10 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Ja vagy úgy, bocsi. :lol:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08 kedd, 20:57 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Hát elvileg nem lesz mivel a lefordított interjúból is kiderül hogy a skillekben lesznek a varázslatok ha Mágiás hőst választasz. Attól még lehet hogy lesz a városban pl Mágia erősítő építmény de a logika szerint emiatt nem lenne Mage Guild. Nem olyan nagy gond ez lesz Skill mage guild. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08 kedd, 21:06 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Ami a mágiát illeti, én is gondolkoztam közben pár új dolgon. Arra gondoltam pl. hogy nem feltétlenül csak öt szint lehetne, hanem lehetne pl. akár 10 is. Ezekhez persze rettentő nehéz lenne hozzájutni, de ha sikerül, akkor tizes szintű varázslatok pl. ilyenek lehetnének h "Tömeges Összeomlás", ami minden ellenséges csapatra egy Implosionnak megfelelő brutális csapást mér. :) És a többi plusz szintre is persze jó erős varázslatok jönnének, de mondjuk 10 szint esetén egy sima Implosion 6-os szintű lenne, vagyis jobban tagolva lennének a mágiaiskolák. Mit gondoltok? :)

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08 kedd, 21:06 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Akkor mégsem az én agyszüleményem :lol:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 09 szer., 0:01 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Sztem az a "baj" a leendő új mágia rendeszerrel, hogy gyökeresen eltér az eddigi Heroes részektől. Ha valóban a skill-eken keresztűl lehet őket majd megtanulni, akkor sztem ez úgy lenne a jó, ha minden népnek aránylag a rá jellemző varázslatok legyenek elérhetők, azaz azok is legyenek fajspecifikusak. Viszont ez felveti a balance kérdést, ami miatt egyik nép adott helyzetben előnybe kerülhetne a másikkal szemben.

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 09 szer., 0:56 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
H4-ben ezt csinálták, volt benne fantázia, de sajna az lett az eredménye h kirívóan a Rend és a Káosz mágusok lettek a legjobbak... :roll: Ezért ha már újítás van a mágiában akkor lehetne az, amit elképzeltem. :) És mivel a 8.-9.-10-es szintű varázslatokat igen nehéz lenne megszerezni, sokáig tartogatna új meglepetéseket a játékos számára.
Közben egyébként gondolkodtam még különféle fejlett varázslatokon, ilyen lenne pl. a "Sebezhetetlenség" (7-es szint), ami a kijelölt lényedet 3 körre mindenféle támadás alól sérthetetlenné teszi, és ez fejlett fokozaton a "Tömeges Sebezhetetlenség" (10. szint), ami értelemszerűen az összes saját lényt 3 körre sebezhetetlenné teszi. (Ezzel akár egy egész sokkal erősebb sereget is le lehet amortizálni.) Szintén 10-es szintűek lennének ilyenek h "Tömeges Hipnotizálás", amivel két körre minden ellenséges egységet te irányítasz, valamint egy 9-es szintű pl. a "Tömeges Őrjöngés".(Minden ellenséges lény a legközelebbi egységet támadja meg) Ezekkel a varázslatokkal pedig a hős szerepe nagyot ugrana, ami szerintem megintcsak jó lenne.

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 09 szer., 6:14 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Varázslatok terén csak szét kell nézni és akkor simán lenne 150-200 varázslat.
Gondoljatok bele, a Baldur's gate rendelkezik 160 varázslattal (papi, druida, mágus) és ezek szintekre vannak bontva. Gyúrjuk össze vele a Heroest és lesz 250 varázslat.

MEGJ: a számok fiktívek

Egy káosz varázslót is letud alázni élet hős. Ugyanis mitszámít a mágia a full resistance ellen + regeneráció (vari vagy páncél) + mennyei pajzs (+hp).

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 09 szer., 10:47 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Sebezhetetlenség lesz mint faji Haven képesség.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 09 szer., 12:50 
Avatar

Csatlakozott: 2010 okt. 11 hétf., 10:57
Hozzászólások: 67
Tartózkodási hely: Szolnok
A Tömeges Hipnotizálás és Őrjöngés nagyon lecsökkentené a lények jelentőségét és enyhén igazságtalan lenne egy nem varázsló hőssel szemben. A H4 mágiarendszerét szívesen viszontlátnám annyi módosítással hogy próbálják meg a különféle mágiaiskolákat egyensúlyba hozni, mert télleg a rend és káosz varázslók egy kicsit kilógtak a sorból.

ui.: ennek ellenére a H4 ben egy boszorkánynak esélye nincs egy druidával szemben.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 09 szer., 14:28 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
http://www.facebook.com/MightandMagic#! ... 1184829587

Egy csodálatos kép, szép vízesésekkel és dzsungellel. egy aréna is befigyel.

http://www.youtube.com/watch?v=LSD1d4uoltg

Az első kérdezz-felelek videó a vezető pálya designerrel. (aki az egyik legnagyobb Heroes fan is egyben Marzhin néven ismerhetitek, régebben megannyi Heroes 3-4-5 szuper térképe csinált ). Elsőre picit nehézkes megérteni ezt a franciás angolt, de lesz felirat is nemsokára, másodjára azért már érthető a dolog. :)
Szó van benne a hősökről, s lovaikról, a hősöket lehet majd alakítgatni külsőleg és jellemzőkben (+ lesznek előre megcsináltak is), lesz jó pár visszatérő régi a Heroesokból ismert hős is. Lesz még jó pár ilyen videó elvileg.

Hamarosan talán le tudom fordítani mert találtam egy angol átiratot.

Itt is van: :)

Az 1. kérdezz-felelek videó lefordítva:

Julien Pirou vagyok a Heroes VI vezető pályadesignere, Marzhinként is ismerhettek a Heroes fórumokról.

Azért vagyok itt, hogy válaszoljak néhány kérdésetekre, amiket a különböző fórumokon és fanoldalakon illetve a Might and Magic Facebook oldalon tettetek fel.

Ma beszéljünk a Hősökről.

Mint biztosan tudjátok különböző hősöket irányíthattok a játékban.

A kampány módban 6 előre megalkotott hőssel játszhattok, melyek a fő sztorihoz köthetőek:
Slava herceget, Antont, Anastasiat, Kirilt, Sándort és egy 6.-at is akit még nem fedtünk fel.

Mindannyiuknak teljesen egyedi 3D-s modellje és arca van, amit a kalandtérképen is láthatunk majd.

Amikor egy népnek a kampányát befejezitek új hősöket szereztek az egész játékba.
Vannak egyéb utak is hogy újabb hősöket ’nyissatok ki’. Rajtatok múlik, hogy rátaláljatok a többi lehetőségre.

A több játékos módban használhattok előre legyártott és az általatok a kampány végig vitelével, s egyéb módon előhozott hősöket is. Használhattok saját magatok által alkotott hősöket is. Kiválaszthatjátok a nemét, osztályát, modelljét, portréját, specializációját és nevét.

Mind a több és egy játékos módban, a kocsmákban másodlagos hősöket toborozhattok.
Ők mind sisakot viselnek és nem testre szabhatók.

A kinézetük különböző lehet, (3d-s modelljük) a nemüktől, az osztályuktól függnek, és persze van nekik is egy 2D-s portréjuk, specializációjuk és nevük.


Mostanra már talán kitalálhattátok, hogy a hősöknek ismét lesznek specializációi, szakosodásai és ugyanúgy fognak működni, mint a Heroes 3. és 5. részében. Azaz továbbra is lesz minden hősnek egy egyedi képessége.

Nos, most tekintsük át a hátasokat.
Mint láthatjátok, minden frakciónak megvan a saját fajta hátasa, de most alapjában véve mind lovak. (ellentétben az 5. résszel) Ha játszottatok az 5. résszel, biztos felismertétek a Pokolcsődört, amin az Inferno hős lovagol.

Vannak gyalog közlekedő hősök is.
Már láthattátok az Orcot, Kraalt gyalogolni a kalandtérképen a Stronghold bemutató videóban.

Most pedig fogjunk neki a spoileres kérdéseknek egyes karaktereket illetően, szóval, ha meglepetést akartok, még e kérdésben ne nézzétek tovább e videót.:

Az egyik legszórakoztatóbb dolog volt a Might and Magic játékokban a korábbi Heroes és RPG-s Might and Magic játékokból visszatérő hősök megléte, akik ezzel legendásak lettek.
Biztos vagyok benne, hogy hallottatok már Crag Hackről, Solymirről, Sandroról, Lord Kilburnről és így tovább.

Szóval, ha mér játszottatok az Ashanban játszódó előző játékokkal (Heroes 5, Dark Messiah stb.) vagy a még régebbiekkel, várhattok még több ismerős arcot a 6. részbe is.

Szintén figyelhettek majd a 6. részben megjelenő ősi Might and Magic univerzumban meglévő utalásokra is.

Mára ennyi lenne. Remélem sok érdekes információ morzsát tudhattatok meg, és még többet fogtok megtudni a Heroes 6-al kapcsolatban Február vége felé.
Hamarosan találkozzunk egy következő Kérdezz-felelek videó keretében, a következő körben.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 09 szer., 18:12 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Barbar írta:
A Tömeges Hipnotizálás és Őrjöngés nagyon lecsökkentené a lények jelentőségét és enyhén igazságtalan lenne egy nem varázsló hőssel szemben. A H4 mágiarendszerét szívesen viszontlátnám annyi módosítással hogy próbálják meg a különféle mágiaiskolákat egyensúlyba hozni, mert télleg a rend és káosz varázslók egy kicsit kilógtak a sorból.

ui.: ennek ellenére a H4 ben egy boszorkánynak esélye nincs egy druidával szemben.


Természetesen ezekhez a mágiaképzettségekhez az alapvetően nem varázsló hősök is hozzájuthatnának, a H4-ben is max. pár szinttel érhető el számukra később a mágia, mint varázsló hősnek (Ez fordítva is igaz, vagyis varázsló hősök is szerezhetnek harcos képzettségeket). És mint írtam, ezekhez persze igen nagy fejlettségi szint kellene és tapasztalat, egy 10-es szintű varázslatot pl. minimum 30-as tapasztalati szinttől lehetne csak elsajátítani.

hahakocka írta:
Sebezhetetlenség lesz mint faji Haven képesség.

Wow, kíváncsi leszek rá. :) Akkor viszont mégsem én vagyok az első aki ezt kitalálta. :lol: És azt lehet tudni, hogyan tervezik pontosan, hány körre érvényes egy használat?

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 09 szer., 20:42 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Hát 4 szintje lesz, mint minden faji képességnek, a harcon belül lehet elvileg erősíteni gondolom, ha a 4. szinten van akkor vagy több egységre kevesebb körig is adható vagy egy egységre, de akkor jó sokáig tart. Gondolom. Az, hogy mitől fog nőni nem teljesen 100% számomra. Volt ilyen hogy dühöt kell növelni (Decemberi orosz Erwan interjú), halottaknál pl a faji képességüknél, a nekromanciánál ez egységek irtását jelenti, ellenséges vagy saját egységeket kell ölni majd feléleszteni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 09 szer., 21:01 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, amúgy az sg.hu Heroes VI-os topikjának útját egyengetem, ahová elkészítettem a QnA magyar feliratos verzióját, de úgy gondoltam itt is lehetnek páran, akik örülnének neki:

Might and Magic: Heroes VI első Kérdezz-Felelek magyar felirattal

Ha valakinek nem jelenne meg automatikusan a felirat, akkor a videó alatti sávon (ahol az indítógomb és a hangerőszabályozó is található) kattintson rá a CC gombra.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára pio 2011 feb. 09 szer., 22:35-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 09 szer., 21:54 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Üdv a fedélzeten :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 09 szer., 22:08 
Avatar

Csatlakozott: 2010 okt. 11 hétf., 10:57
Hozzászólások: 67
Tartózkodási hely: Szolnok
Bocs de ezen hol a magyar felirat?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 09 szer., 22:11 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
Nyisd le a nicknév mellett jobb oldalt a kis fült,és ott a felirat.

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 84  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség