Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 84  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 02 szer., 23:12 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
1. No nagyon örvendek. Remélem akkor nem volt fájdalmas vizsgálat, műtét stb végülis?

2. Hát ha erről volt szó hibázni emberi dolog mint mondják, ha esetleg félreértett valamit akkor spongyát rá, de fontos a figyelem és a kérdezés.


http://dl.dropbox.com/u/11142731/mmh6/g ... ese001.jpg

Egy új havas kép a kínai újév alkalmából. Van rajta egy plusz meglepi dolog is az idei kínai év 'tulajdonosa'. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 03 csüt., 17:48 

Csatlakozott: 2011 feb. 01 kedd, 12:15
Hozzászólások: 1
Erről a "bemártjuk a másikat dologról" egy vicc jutott az eszembe. Elég sok benne az igazság, az iménti példa is bizonyítja.

Lucifer ellenőrzést tart a pokolban. Bevezetik egy hatalmas terembe, ahol óriási üstökben rotyognak az emberek.
Az első mellett egy felirat: "Kimászni tilos".
Lucifer kérdésére azt felelik, ezek a németek, akik mindig betartják a szabályokat.
A következő üst mellett állig felfegyverzett ördögök vigyázzák a rendet. Itt vannak az oroszok, akiket csak így lehet visszatartani, mondják ezúttal.
A harmadik üstnél végül meglepődve tapasztalja, hogy se tábla, se őrség, mégis minden rendben van.
"Ezek itt a magyarok. Ha valamelyikük megpróbálna kimászni, a többi úgyis visszahúzza."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 04 pén., 11:43 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
http://www.heroworld.net/screenshot/h6/ ... -ssotd.jpg

Az orkok katapultja. Ötletes meg kell hagyni. :) Akkor most viszont 2 féle van az egyik ork egységből? :)


Ui: Akkor nem lesz ma esetleges új videó? :( Azért örvendek a honlap frissítésnek is. A többi nép is majd le lesz fordítva. Némelyik egység lefordításáért köszönet Pionak. A korábbiakat (a hivatalos oldal első indulásakor fent lévőket) ő már megcsinálta.


A hozzászólást 7 alkalommal szerkesztették, utoljára hahakocka 2011 feb. 04 pén., 16:37-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 04 pén., 14:29 
Avatar

Csatlakozott: 2008 dec. 17 szer., 10:27
Hozzászólások: 292
Tartózkodási hely: Kispest
Reménykedjenek a barbárok, hogy a katapultot nem lehet PM-ezni, hehe 8)
A megjelenő képességekhez nem fűzök egyelőre kommentárt, talán majd ha játékban is lehet látni őket - ami jó kérdés, hogy mikor történik majd meg esetemben :lol:

_________________
General Tarhás
We want our quicksand back! :D
Lesz még a Putrid Lamasu-tanya!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 04 pén., 16:38 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Emberek/Haven:

A Haven hadviselése: “Álljátok a sarat”
A Haven egységei különféle emberi bajnokokból, (mint pl lovagok és papok) és mitikus lényekből, (mint pl a griffmadarak és az angyalok,) állnak. Kiváló defenzív értékekkel és magas életerővel bíró harcosok ők, akik arról legendásak, hogy ellenségeiket a csatatéren maguk választják ki, fel hívva magukra a figyelmet és a harc végéig állják a sarat, általában diadalmaskodva. Gyakran elnyújtott, hosszabb csatákban jeleskednek, úgy hogy erős védekezésükkel kivédik ellenfeleik rohamait és mindeközben csapataik ’frissességét’ tartósan biztosítják magas életerejükkel és erős védelmi értékeikkel, támogató, gyógyító varázslatokkal.
http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6 ... index.aspx
Katonai erősségeik:
Erősítő és gyógyító varázslatok használata, nagyon rugalmas, erős védelmű egységek, nagyon magas morállal.
Katonai gyengeségek, hiányosságok:
Csakis a közelharcra fókuszálnak, agresszivitás hiánya mellett.

Alap egységek:
Egység képek:
http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6 ... -Maintab-1

1. Őrszem-Praetorianus testőr:
Páncélozott - ellenállóbb távolsági támadásokkal szemben.
Védőpajzs - védelmezi a körülötte (mögötte) állókat is.
Pajzsütés (csak Praetoriánus testőr képesség) - a számukra védendőnek kijelölt egységeket érő támadókra azonnal visszatámad.

2. Számszeríjas-Mesterlövész
Páncélátütés - páncélokat átütő lövések.
Éles, átütő nyílvesszők (csak Mesterlövész képesség) - több egymás mögött álló célpontot is képes egyetlen lövéssel sebezni.
3. Nővér-Szűz:
- Gyógyítás: Gyógyítani tudják a baráti egységeket és a monda szerint fel is tudják éleszteni őket.
- Rendteremtés (Csak Szűz képesség): A Szűz támadása igaz ereje, szépsége és tisztasága által a megtámadott ellenség lépéseit pár körig szünetelteti.
Elit egyégek:
4. Sugárzó dicsőség-Lángoló dicsőség):
- A fény sebessége: Támadási gyorsaságuk miatt elkerülhetetlen e lények ütése. (Lesz parry, azaz elkerülés? Azaz nem találja el az adott egység a másikat?)
- Tisztító fény: Ha egy csata kimenetelét erősen megváltozatni tudó mágiát használnak a fény elementál képes visszafordítani, megakadályozni azt.
- Perzselő fény (csak lángoló dicsőség képesség): Ha beletekintenek a csata során vakítóan fénylő szemébe megvakulhatnak, az ellenségek ezzel együtt sebződhetnek is, főleg gondolom a halottak és a démonok.

5. Griffmadár- Birodalmi griffmadár
Alábukó támadás- Levegőből támadás.
Korlátlan Megtorlás - Minden őt támadó egységre visszatámad.
Zuhanó ostromlás (csak birodalmi griffmadár képesség) - Levegőből támadás. Játéktechnikailag még nem tisztázott a különbség az Alábukó támadáshoz képest talán irányított, míg a sima változat pedig véletlenszerű.
6. Nap lovas-Keresztes nap lovas:
- Töltet: Ez a 3 és 5. részből is ismerős képesség picit a fénnyel átvariálva  minél messzebbről támad a lovas, annál több fény energiát vesz fel az ütésével a támadáshoz.
- Megtöltő vakítás (csak Keresztes nap lovas): A lovas páncélja és pajzsa visszaveri, a napfényt ezáltal vakíthatja a kijelölt ellenfelet.
- A Nap hátaslova (csak Keresztes nap lovas): Semmilyen akadály sem háríthatja el a Nap lovast a kijelölt célpontjától. Szóval bármerre mehet a kijelölt lépésében. Nem akadály tehát neki talán egy fatörzs se stb.
Bajnok egység:
7. Szeráf-Mennyei szeráf: (kisebb-angyal)
- Könyörület pengéje (csak Szeráf képesség): Feltámasztás lehetősége gyengébb formában.
A Haven többi egységei sokkal, nagyobb bátorsággal harcolnak (+ morál?) és kevésbé kaphatnak negatív félelem hatást, ha egy szeráf harcol velük, mivel tudják így a halál nem biztos, hogy végleges.
- Ítélet pengéje: A Szeráf pengéje hozzáhangolódik a többi vele harcoló Haven egység bekapott sebzéséhez. Ezt a bűnt energiává alakítja (mana?) és amikor az adott Haven egységet megtámadó ellenséget megtámadja a szeráf, az ellenség által előzőleg okozott sebzés is hozzáadódik ütésünkhöz.
- Feltámasztás pengéje (csak Mennyei szeráf képesség): Egyértelmű. Baráti egység feltámasztásának lehetősége, a könyörület pengéjének erősebb változata.
- Abszolút tisztaság (Csak Mennyei szeráf képesség): A befolyásoló, akadályozó mágiák ellen védve van a Szeráf fejlesztett változata. (pl átkok ellen is)

Halottak/Necropolis:

A Necropolis hadviselése:”A halott ellenség jó szövetséges”
A Nekropolis csapatai bábszerű, a halottidéző varázslók irányításával létrejövő halott egységekből (pl. Csontvázak, Hullarablók,) és különböző náluk is sokkal erősebb entitásokból (Vámpírok, Lichek, Lamasu) állnak. Lassú egységek, de szó szerint megállíthatatlanok, mivel nem könnyű újra megölni azt, aki már úgyis halott, főleg ha még sok időt is vesz mindez igénybe. S ezt az időmennyiséget a nekrók lelkiismeretesen ki is használják saját halottaik felélesztésére és az ellenséges egységek maradványainak szétrágására így nyerve újabb erőket és ezzel együtt az ellenségeik lelkét is uralmuk alá hajtják.
http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6 ... index.aspx
Katonai erősségeik:
Ellenségeiket gyengítő és kétségbeejtő varázslatok használata, egységeiknek fogalmuk sincs mi is az a fáradság és a alacsony morál.

Katonai gyengeségeik:
Korlátozott mozgékonyság, lassú egységek, kevés öntámogató képesség.

Egység képek:
http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6 ... index.aspx

Alap egységek:
1. Csontváz-Lándzsás csontváz
-Homorú csontok: Ellenállóbb távolsági támadásokkal szemben.
-Hálós lándzsák (csak Lándzsás csontváz képesség): A lándzsáival a csontváz képes mozgatni a körülötte lévő holtestek csontjait így lassítva az arrafelé haladó ellenséget és csökkentve harci figyelmüket.
2. Hullarabló-Kiéheztetett hullarabló
-Holt hús: Az izomzatuk és a bőrük is nagyon erősen kitartó és edzett, így alkotva egy természetes páncélzatot számukra. Ezért szerfelett ellenállóak a fizikai támadások bármely formája ellen.
- Élők elleni düh (Csak kiéheztetett hullarabló képesség) Ha megérzi egy élőlény szagát, akkor gyorsabbá és erősebbé válik.
3. Hazajáró lélek-Szellem
- Testetlenség (Csak hazajáró lélek képesség): Keresztül tud menni a tereptárgyakon és a fizikai sebzések kevesebb kárt okoznak benne.
- Az éteri világ sikolya Gyógyítja az élőholt csapattársát, illetve újra is "éleszthet" plusz példányokat. Ha a gyógyítandó élőholt közelében élőlények álnak azok sebződnek és a rajtuk okozott sebzés is gyógyítani fog.
- Halál hívása (Csak Szellem képesség): Az általa megsebzett lényeket nehezebb feltámasztani.
- Anyagtalanság: A Testetlenséghez hasonló képesség, a fizikai sebzések még hatástalanabbá válnak.
Elit egységek:
4. Vámpír-Vámpír úr:
- Szipolyozó ölelés (Csak Vámpír képesség): Ha nem jut vérhez a vámpír elpusztul.
- Időn kívüliség: A Szellemvilágba képes menekülni egyes támadások elől.
- Vérszívás (Csak Vámpír úr képesség) Az ellenség megsebzésével gyógyul.
5. Lich-Őslich:
-Asha ölelése: A Lichet egy maradandó Sötétség aura veszi, körül mely segíti, s erősíti az átkainak használatát.
-Életerő elszívás: (Csak Őslich képesség) Az ellenséges egységtől elszívott életerőt át tudja irányítani élőholt társába.
6, Lamasu-Rothadt Lamasu:
- Üszkösödés aurája : A kikísérletezésük után kialakuló természetes betegségük oly erősen hat, hogy aki túl közel áll a harcban hozzájuk több körön át azt a halál várja.
- Férges lehelet (csak Rothadt Lamasu képesség) : Kisebb férgek lakoznak a testükben és olajos bőrükön is. Ezeket rajba szedve, rá lehet küldeni egy ellenségre. (Egy Naga verset emlegetnek ehhez  )
- Fertőzés (csak Rothadt Lamasu képesség): A fertőző, ragályos betegségük halálos hatása elől egyedül az alvással lehet elmenekülni az egységeknek, egy csatán belül mondanom se kell, hogy nem ez a legjobb lehetőség 
Bajnok egység:
7. Sorsfonó-Sorsszövő:
- Kettős forma : 2 féle formát tudnak felvenni, mindkettő extrém halálos. Emberi és pók része egyek s azonosak, nem lehet külön választani. Ezért tudnak átváltozni.
- Dühős érintés (alap és fejlesztett): A kisebb pókok ezen egység kedvencei hosszabb csaták során. Ha használja is őket a csatában, akkor kell az ellenségnek taktikát váltania. (egy Naga tábornok szerint)
- Fagyasztó háló (csak Sorsszövő képesség) : Maga köré hálót alkot amellyel pl az orkok ellen is nagyon jó védelemmel bír. Elhárítja az erős rohamaikat, és vágós–kaszabolós taktikáikat.
- Baljóslatú nézés (alap és fejlesztett): Megsejti, az ellenség erőszakos szándékait mielőtt még megcselekednék azt. Picit előre lát a jövőbe. Ha erősen a másik szemébe bámulnak.
- Rothasztó tánc (csak Sorsszövő képesség): Ha elkezd táncolni az idő is táncol vele, és ha elég közel áll egy egység hozzá meg öregíti az ellenfelet, a halál markának közelébe húzva őt.

Démonok-Inferno

Inferno hadviselése:”Oszd meg, idézzél és uralkodj”

A Démonok egész nemzete egy egységes hadsereg. Minden tagja csakis a pusztításért és a marcangolásért él és így saját maga is képes szabadjára engedni hatalmas pusztításokat. Egy fegyelmezett hadsereggé kovácsolva szinte megállíthatatlanok lennének. Az ellenfeleik szerencséje az, (akiknek ez a fülére jutott), hogy a démoni fegyelmet megalkotni nehezebb, mint gondolnák, ugyanis a kisebb hatalmú démonokat kordában kell tartania a nagy démonhordának. Szóval azért még sebezhetőek a démonok is. 
http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6 ... index.aspx

Katonai erősségeik:
Halálos pusztító mágia, példátlan állóképesség, szívósság jellemzi őket. A szerencse pedig mindig az ő oldalukon áll.

Katonai gyengeségeik:
Fegyelmezetlenség, változó morál, nagyon kevés öntámogató képesség megléte.

Egység képek
http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6 ... index.aspx
Alap egységek:
1. Örjöngő-Tébolyult
- Eltorzult elme: Mindenféle morálbefolyásoló és elmebefolyásoló képességekre immunis.
- Mániákus nevetés (Csak Tébolyult képesség): Védekezni a Tébolyult ellen eléggé nyugtalanító. Ugyanis néha picit előbb, néha picit később támad egy normál lény támadásához képest A kiszámíthatatlanság jellemzi e lényt. Oda esnek, ahova nem várná őket az ember ily cselekedetűk után. Ez a határozatlanság, ami jellemzi a lényt sokak szerint még gyógyításra is képessé tette, erőt merítve ellenségeik kiszámíthatatlan szerencsétlenségén.

2. Succubus-Lilim
- A fájdalom gyönyöre (Csak Succubus képesség): A Succubus mindig sebez, amikor valaki megtámadja egy természetes és ösztönös feromon-vezérelt ellenhatás következik be. A támadó így sebződhet egy kicsit a saját támadásából is.
- Csábítás (Csak Lilim képesség): a Lilimnek van egy hipnotizáló hatalma támadója felett és kénes hatású illata elégedettséget, gyönyört sugároz az ellenfélbe, s így harcképtelenné teheti az ellenséges egységet.
-Az Elragadtatás kínja (Csak Lilim képesség): A Lilim elleni minden egyes sikeresen bevitt ütés/sebzés egy nagy adag finom fájdalommal ér fel támadója számára.

3. Pokolkutya-Cerberus
- Korlátlan megtorlás: Minden őt támadó egységre visszatámad.
- Torkos tekintet: Az őt megsebző ellenséges egység ellen bónuszokat kap annak haláláig (vagy a harc végéig)
- Telhetetlenség (Csak Cerberus képesség): Több előtte álló egységet is képes egyszerre támadni.

Elit egységek:
4. Tenyésztő-Tenyész anya
- Mana elszívás: Az őt támadó mágiahasználó egységektől manát lop és átirányíthatja a hőshöz.
-Burjánzás (Csak Tenyész anya képesség): Folyamatosan gyarapszik a létszáma. Nagyon gyorsan tudnak gyarapodni ezzel a képességgel, amikor már azt hinnénk, hogy alig van belőle még akkor is rájövünk, több van belőle, mint ahogy eredetileg számoltuk.
5. Gyötrő-Marcangoló
- Behúzható tüskék (Csak Gyötrő képesség): A Gyötrők a fájdalmat már vallásos szinten imádják. Hatalmukban áll csontjaikat fegyverként használni. Kirobbannak a testükből, mint nagy tüskék és válogatás nélkül fúródnak bele abba, aki oly szerencsétlen hogy mellettük állhasson. Az áldozatokat sokkal erősebben sebesítik, meg mint önmagukat.
- Fájdalom megízlelése: A harc során minden őt érő és minden általa bevitt támadás révén erősebb lesz a Fájdalom legfőbb urának szolgálata következtében.
- Robbanó tüskék (csak Marcangoló képesség): Különleges képességük még hogy testükből robbanó csont darabokat lőhetnek ki, amik savval díszítettek, s minden körülöttük állót sebeznek.
6. Eltiporló-Pusztító
- Kaotikus páncél: Immunis a mágiára köszönhetően hogy Pusztítás Urát szolgálják. Megígérték, hogy Asha minden alkotásás elpusztítják cserébe uruktól megkapták erős organikus mágiahárító páncéljukat.
- Megállíthatatlan roham: A célpontjához vezető út mentén mindenben kárt okoz. Rohamjaik egy hullámban akkora pusztítást okoznak, hogy bármely organikus vagy ásványi anyag/ nem állhatja útjukat a célpontjukig. Azt mondják, hogy az összezúzott kő hangjáért rajonganak, ezért is szeretik ezt a képességüket, Sheoghban a bányákban éltek s erre emlékezteti ez őket.
- Gúnyos jelenlét (Csak Pusztító képesség): Mivel elég impresszív nagy állat a Pusztító, az ellenség úgy gondolja, hogy őt kell először lecsapni erős jelenléte okán s így változtathassanak a csata végkimenetelén. Magára vonja az ellenséges egységek figyelmét, így azok mindenképp őt fogják támadni a többi (potenciálisan akár nagyobb veszélyt jelentő) egység helyett is.
Bajnok egység:
7. Verem ördög-Veremúr
- Gyűlöletes megtorlás: Minden őket támadó egységre visszatámadnak függetlenül attól, hogy az hol helyezkedik el a csatatéren. Sosem feledik el azt, aki rájuk mért egy csapást bárhol s bármikor.
- Dühtől elvakítva: Immunis a mentális támadásokkal szemben. Senki sem kontrollálhatja őt, nem vezetheti indulatait. Csakis a Gyűlölet Ura állíthatja meg támadásukat.
- Utálat pengéje: A fondorlatos Verem ördögök indulata nagy hatalmat biztosít. Aki a csatában találkozik egy ilyen lénnyel a dühe által pillanatnyilag megfertőződhet. Az őt támadó egységek bizonyos eséllyel ezután irányíthatatlanná válnak és akár saját csapattársaikat is megtámadják.
- Határtalan gyűlölet (Csak Verem úr képesség): A Verem úr a tiszta Gyűlölet megtestesülése.
Amikor elszabadítja határtalan gyűlöletét e támadó képessége, minden lényt sebez a csatatéren (még a társakat is).

4. Orkok-Stronghold

Stronghold hadviselése:”Rohand le most, gondolkodni ráérsz később is”

Az orkokat mint sokk-válaszként készült egységeket alkották meg (a Varázslók népe) a démonok elleni harcokra fókuszálva. Taktikáik is ezt tükrözik. Könnyelműen páncélozva, de súlyosan felfegyverkezve egyenest az ellenség soraiba rohamoznak, nagy számban, gyorsasággal felvértezve, vadsággal, s erőszakkal telve törik át az ellenséges vonalakat, anélkül hogy nagyon nagy veszteséget kellene elviselniük. Keletkezésük módjának köszönhetően, az orkok természetüktől fogva ellenállóak a mágiával szemben, s különösen a démoni mágiákkal szemben. (Tűz, Illúzió, Birtokló varázslatok)
http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6 ... index.aspx

Katonai erősségeik:
Hatalmas közelharci sebzés, nagyfokú mozgékonyság, Mágia elleni védelem.

Katonai gyengeségeik:
Szegényes öntámogató képességek, taktikailag korlátoltak.

Egység képek:
http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6 ... -Maintab-1

Alap egységek:
1. Goblin-Goblinvadász:
- Bénító csapdák: Csapdákat tud elhelyezni a harctéren.
- Trükkös csapás (Csak Goblinvadász képesség): Kritikus sebzése (dupla sebzés) van, ha épp szerencsés. Ami a goblinoknál gyakoribb, mint a normál embereknél.
2. Hárpia-Fúria
- Lecsapás és visszatérés: A Heroes 3-ból ismerős alap hárpia képesség. Támadás után visszatér a kiindulási helyére.
- Nincs megtorlás (Csak Fúria képesség): Az általa támadott egység nem tud visszatámadni rá amikor a Fúria lecsap rá, utána pedig az előző képességhez hasonlóan visszamegy a helyére. (Heroes 3)
3. Buzogányos-Szétzúzó:
- A vér íze: A 7 Ezüst-város varázslói, amikor megalkották őket kapták ezt a képességet. Az őt ért sérülések erősebbé teszik őket.
- Pajzsos: Ellenállóbb távolsági támadásokkal szemben.
- Roham (Csak Szétzúzó képesség): Ha a támadására az ellenséges egység visszatámad, akkor még egyszer lecsap rá. Ha szavakban gyengék is az orkok, a fegyverük beszél helyettük is. 

Elit egységek:

4. Kentaur-Kentaur martalóc:
- Éberség: Őket is a 7 ezüst-város varázslói alkották. Nehezen lehet őket meglepni, felzaklatni. Nehéz tehát túljárni az eszükön is. Eredetileg ellátmányos szekeret kellett vontatniuk, de később rájöttek mennyire jól képzett íjászok is ők.
- Manőver: E képesség segítségével el tudja kerülni a közelharcot. Erős távolsági támadása miatt mindig ráküldték az őrszemeket vagy naplovasokat pl a Haven esetében, hogy gyors közelharcban vessenek véget nekik. E képesség elősegíti, hogy ne ez történjék.
- Mozgékony lövész (csak Kentaur martalóc képesség): Mozogni és lőni is tud egy körön belül. A naplovasok ellen hatékony képesség. Halálos nyílveszőik kilövése után elmenekülhetnek a csata hátterébe.

5. Álomjáró-Álomfosztó
- Ég és Föld: (Csak Álomjáró képesség): Csapattársra varázsolva mozgékonyabbá, gyorsabbá teszi azt, ellenségre varázsolva sebződést és közönyt (morálesést?) okoz.
- Tömeges Ég és Föld (Csak Álomfosztó képesség): az előző képesség fejlesztett változata, minden ellenfélre hat és fájdalmat is okozhat.

6. Jaguár harcos-Párduc harcos
- Vad roham: Távolról rávetődik az áldozatára (csak 1 egységre) ellehetetlenítve ezzel a visszatámadást.
- Harci düh (Csak jaguár harcos képesség): Amint harcba kezd ellenállóbb lesz a negatív mágikus hatásokkal szemben. (átkok, legyengítés stb)
- Kör-körös hasítás (csak Párduc harcos képesség): A Vad roham során a támadás maga nem csak a célpontot, hanem a közelében állókat is sebzi.

Bajnok egység:
7. Küklopsz-Felbőszült küklopsz
- Becsapódás: Támadásainak lökéshulláma hátrébb tessékeli az ellenséges egységeket. A küklopsz hatalmas dühe óriási bunkósbotjának csapása által érződik. 
- Elválasztás (Csak Küklopsz képesség): Kő- és fastruktúrákat vehet fel a küklopsz, utána pedig akár egy hegyet is prérivé rombolhat le. Tehát rombolásban nagyon hatékony képesség. Természetes tehetsége ez egyébként a lények.  (várfalak lerombolása stb?)
- Erős becsapódás (Csak Felbőszült küklopsz képesség): A Becsapódás erősebb változata. Igazán a levegőbe repítő érzés a célpontok számára. 
- Áthatolhatatlan fájdalom (Csak Felbőszült küklopsz képesség): Életereje elfogyása után is képes tovább harcolni. Miután meghalt akkor se veszi észre, hogy mi történt. 
- Égető Düh (Csak Felbőszült küklopsz képesség): Tűzsugarat képes kilőni a szeméből. Dühét képes egy erős sugárnyalábszerű energiába összpontosítani mely szó szerint lángba képes borítani bármit, amit a látásával elér.

UPDATE mind az eddig bejelentett 4 nép és egységeik leírása látható,


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 06 vas., 15:41 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Egy kis meglepi, e meleg tavaszias februári napra: :)

Egy 2010 decemberében Oroszországban készült, orosz nyelven íródott Erwan Le Bertonnal készült interjút fordítottam le, ami még nagyon kevés helyen volt angolul is látható:

1, Miért változtattátok meg a sorozat címét Might and Magic: Heroes VI-re?
A Might and Magic cím egy egységes cím az olyan játékok kapcsán melyek Ashanon játszódnak, úgy is tekinthető, mint egy esernyő egy márka tagjai fölött. A régebbi Ubisoft címek is ezen ’esernyő’ alá tevődtek. (Dark Messiah, Heroes Kingdoms, Clash of Heroes)

2,Mikor láthatjuk az 5. frakciót?
Az 5. frakció a játék kiadása előtt nem sokkal kerül bemutatásra. (jelenleg ez március elejét jelenti)

3, Mit tudsz elmondani a sztori vonaláról?

A sztori végig vonul majd egy perspektív nézőpontban az 5 különböző frakción keresztül, de mivel az 5 nép vezető egyéniségei egy család tagjai, így belsőségesebb, drámaibb sztorit kapunk majd.

Vegyük Példaképp egy nekró hős történetét:

Anasztázia megölte az apját. A saját testvére pedig emiatt, az árulás miatt végeztette ki nővérét. Anasztáziát ezután a nagymamája felélesztette, aki később megtanította neki a nekromancia tudományát, képességeit is.
A probléma abban állt, hogy Anasztázia felélesztése, az emlékeinek elvesztésével járt. Nos most próbálja megérteni és megtalálni azokat az okokat amiért megölte apját, vagy akár arra is juthat hogy igazából nem is ő ölte meg az apját. Miért végezte ki a bátyja őt? Milyen szerepe van Anasztáziának vajon ezen események láncolatában?
Mindezekre is választ kapunk majd.

4. Mit tudhatunk meg a kampányokkal kapcsolatban?
A kampányok a Heroes 3-4 kampány módját fogják inkább követni, semmint a lineárisabb 5. részéét. Az igaz hogy minden kampány kapcsolódni fog a másik frakciókhoz is, mivel rokonokkal (testvérekkel) játszhatunk, viszont mi választjuk ki kezdéskor az adott kampányokat és nem megkötötten kell kezdenünk egy adott néppel, így bármelyikükkel elkezdhetjük az 5-ből a játékot. Például ha éppen az Inferno kampánnyal játszass, tudatában leszel annak (érdekelni is fog), hogy mi is történik éppen a Haven frakciónál, s oda-vissza.

5. Mesélnél a megerősített RPG elemekről, a hősök fejlesztéséről?
A Heroes VI-ban picit jobban fókuszálunk majd az RPG vonalakra is, közelítünk a mai RPG-k vonala felé.
Úgy döntöttünk átadjuk a játékosoknak a teljes kontrollálás lehetőségét hőseinek fejlesztését illetően. Pl: Választasz egy hős osztályt (Erőt vagy Mágiát) ennek megfelelően kapsz egy Skill fát és ahogy gyűjtött a tapasztalati pontokat, majd mikor szintet lépsz skill pontok segítségével képességeket választhatsz ki e fán. A Heroes V-ben korlátozva volt a választási lehetőséged, mivel a gép adott 2 képességet találomra s azokból választhattál, a Heroes VI-ban teljes körben te szabod meg az egész skill fa segítségével, hogy milyen képességet kapjál.
Tapasztalati (skill?) pontok segítségével fejlesztheted Erő képességeidet és egyébkészségeidet, vagy fejlesztheted Mágiai képességeidet és varázslatokat szerezhetsz meg.
Szóval pl: E pontokkal megtanulhatod a Logisztikát vagy a tűz labda varázslatot, esetleg más egyéb képességeket.

6. Mi a helyzet az egyes frakciókra szabott speciális képességekkel?

Minden frakciónak, fajnak van egy sajátos, egyedi képessége.
Úgy döntöttünk több figyelmet szentelünk rájuk most.
Mostantól a harcmezőkön használhatjuk őket. 4 szintjük lesz s különböző specifikus módszerek alapján léphetjük ezen belül a szinteket.
Ha elég harag gyülemlik fel használhatod e faji képességedet. Minden népnek más és más feltétele van a faji képesség szintlépéséhez.
Pl: A nekróknál mint tudjuk, a halottak felélesztése megmarad, de hogy fel tudják éleszteni a halottakat, előtte még dicsérniük is kell őket (s Ashát pókistennőjüket), azzal hogy minél hamarabb minél több ellenséges, vagy ha már nincs elegendő számban, akkor saját egységet ölnek meg, áldoznak fel, ezzel a szintbeli skálázódás mértékét növelve, később pedig újra fel- éleszthetik ez által, őket is.

7. Hány nyersanyag lesz a játékban?

A ritka nyersanyagok számát 4-ről 1-re csökkentettük. Ezt az egyet pedig Kikristályosodott sárkányvérnek neveztük el. Több okból tettük ezt. Egyrészt a játék stratégiai vonalára is akartunk összpontosítani, olyan játékok, amelyekben nagyon sok nyersanyag áll a rendelkezésünkre (Sim City, Civilization, Settlers) nagyrészt mikro gazdálkodási játékok, menedzselős játékok. Mi a Starcraft II útvonalát akartuk követni, aminek csak két nyersanyaga van. Azért döntöttünk összesen csak 4 (Kő/érc-fa-arany-sárkány vér kristály) nyersanyag mellett, mert így mindenkinek alapvetően ugyanazokért a nyersanyagokért kell majd küzdenie. (ezáltal több harc és stratégiai elem várható. Az előző részekben a 7 nyersanyagokból a legtöbb népnél elég volt ugye főleg 1-2 féle ritka nyersanyagból és aranyból begyűjteni sokat, tehát a 7 fajtából elég volt 3-at felhasználni s nyugodtan hátradőlhettünk, ha azok bányái, lelőhelyei rendelkezésünkre álltak)

8. Mit tudhatunk meg a városokban található épületekről? A várak átkonvertálásáról?

Egyes épületek szerepe a különböző népi városokban is picit megváltoztak. Most már építhetsz egyedi népi épületeket minden nép esetében. Csak nem mindegyik féléből (2-3 fajta egyedi épület lesz népenként). Választanunk kell egyet belőlük.
Pl: Ha egy várost gazdaságilag, bevételügyileg akarsz erősíteni akkor olyan egyedi épületet kell építened ami az arany kitermelését növeli, és a többi nyersanyagét is. Egy másik lehetőség (akár a másik ez által különböző városodban) olyan épületet építesz, (ha hadi alapon) akarsz erősödni, amivel több egységet gyárthatsz, vagy olcsóbban képezheted ki egységeidet. Vagy ha a védelemre mész, akkor rá egy várvédés során a 3D-s harcmezőn egy egyedi épület segítségével előnyt kovácsolhatsz a várat védő csapataid számára.
A játékosok látni fogják, hogy az ellenségek melyik egyedi épületet vették meg, melyik utat választották. Szóval ezzel együtt egy kis kémkedést is visz ez a játékba, fontos lesz a felfedezés is a térképen emiatt, mivel mindent látni fogsz a 3d-s kalandtérképen, hogy ki mit épített az adott városában.
Az ellenség várának elfoglalása után, lehetőséged nyílik azt a saját (a játék elején kiválasztott) népedére változtatni, átkonvertálni vagy épp úgy hagyni, ahogy volt. (Ha ügy döntesz, hogy átváltoztatod, az több körödbe és nagyon sok pénzbe és valószínűleg kristályba fog kerülni).



9, Mi lett a különböző lötyik és tekercsek, rúnák sorsa?
Úgy döntöttünk, hogy nem lesznek a csata során egyszer használatos italok, tekercsek, rúnák. De lesz kb 150 artifact a játékban s néhányuk egyedi szettekbe sorolható lesz. 7 ilyen artifact család/szett lesz, melynek mindegyike 6 artifactból áll.
(Azóta a térképszerkesztős kép és egyéb kép alapján úgy látszik, hogy lehet mégis lesznek tekercsek italok)

10, Milyen újítások lesznek a harcmezőkön?

Jó néhány újító vonást adunk a csatákhoz. Egyrészt például lesznek mellék célok pl: Álld a sarat 3 körig a túlerőben lévő ellenséges sereg ellen, vagy lesz olyan pl hogy ölj meg egy pontos számú ellenséges egységből jó néhányat.
(Ezenkivül ugyebár korábbi interjúk, in-game képek alapján lesz dinamikus harctér effektus, partoknál, dagály-apály, szakadékoknál leomolhat a híd stb, lesznek mágiát, távolsági/közelharci támadást használó egységeket erősítő mezők, ha rájuk lépünk erősítik támadásunkat ala King’s Bounty remake).

11, Honnét ez a sok szláv hős név?

A griff hercegség a Megszentelt Birodalmon belül észak-keleten helyezkedik el úgy ahogy Európában a szláv földek s népek. Ezért hívják az ott harcoló hősöket is így: Anthon, Anasztazia vagy épp Irina. Reméljük, hogy Oroszországban a VI rész is népszerű lesz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 06 vas., 16:05 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 09 pén., 15:59
Hozzászólások: 357
http://en.wikipedia.org/wiki/Jaguar_warrior :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 06 vas., 16:16 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
A képességeket elnézve, a barbár eddig a legerősebb szerintem. Van egy-két képesség ami enyhén meghökkentő szerintem, és igen durva.

pl.: "- Áthatolhatatlan fájdalom (Csak Felbőszült küklopsz képesség): Életereje elfogyása után is képes tovább harcolni. Miután meghalt akkor se veszi észre, hogy mi történt. /Küklopsz/"
Vagy a kentaurnál a :
"- Manőver: E képesség segítségével el tudja kerülni a közelharcot. Erős távolsági támadása miatt mindig ráküldték az őrszemeket vagy naplovasokat pl a Haven esetében, hogy gyors közelharcban vessenek véget nekik. E képesség elősegíti, hogy ne ez történjék.
- Mozgékony lövész (csak Kentaur martalóc képesség): Mozogni és lőni is tud egy körön belül. A naplovasok ellen hatékony képesség. Halálos nyílvesszőik kilövése után elmenekülhetnek a csata hátterébe. "
képességek.

Csak azt nem értem. Az infernonál azt írja, hogy a szerencse mindenképpen mellettük van. Akkor most hogy?

_________________
A nekrók a legjobbak,
élőkön taposnak.
Ember, ki ellen állsz,
csak magaddal kibabrálsz!
Add fel, s halálod,
lesz a legszebb rémálmod!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára zozo112 2011 feb. 06 vas., 18:49-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 06 vas., 18:17 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Az még nem tisztázott mármint hogy mit takar hogy a szerencse mindig az Infernosok mellett van. Az durva lenen ha mindig szerencsések lennének a lényeik. (ami asszem most dupla sebzést takar)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 06 vas., 19:01 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Annyit eltudnátok árulni, hogy a piaci gazdálkodás, hogy fog menni.
Ugye a sok féle nyersiből lehetett pénzt csinálni, vagy ami kellett.De most, 4 féle nyersivel, hogy fog ez müködni? :roll: Többet termel egy adott bánya? Vagy lehet őket fejleszteni? Vagy több bányát lehet találni egy adott térképen?

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 06 vas., 19:57 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
Amiket a várakról mondtak, azok nagyon tetszettek. Jók az új ötletek, hogy többféle "beállítottságú" várat lehet építeni. Egyre kíváncsibb vagyok már a játékra.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 06 vas., 20:38 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Szerencsére marad 7 lény tehát a 4. részből azt nem vették át, hogy választani kelljen lények közül.

Meg lesz ugye a Terület kontroll rendszer az erődökkel és várakkal, a bányákat így lehet őrizni majd ugye, hisz csak város/erőd elfoglalásával lehet majd az ellenség bányáit termelés okán elfoglalni.

Vagy a játszma végéig benn állunk egy bányában egy hőssel, de az öngyilkosság. :)

Előtte ugyanúgy el kell foglalni a bányákat persze a semleges lényektől, a kontroll rendszer csak a színes egy játékoshoz/számítógéphez tartozó bányára értendő.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 07 hétf., 11:24 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
http://www.facebook.com/MightandMagic#! ... 1184829587

Új látványos környezettel bíró kép, kiegészítve a már látható térképszerkesztős képpel és havas képpel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 07 hétf., 20:35 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Szép. :)

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08 kedd, 0:37 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Lesz refugee camp?

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08 kedd, 10:21 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Már majdnem el is felejtettem jó hogy mondtad. Az a Heroes 3 kiegészítőjében jelent meg ugyebár? (Armageddon's blade) Jó ötlet volt. Talán a 2. részben is volt nem sivatagokban általában? Nomádot, félszerzetet lehetett venni benne.

Jó ötlet lenen a 6. részbe is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08 kedd, 12:08 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
hahakocka írta:
Már majdnem el is felejtettem jó hogy mondtad. Az a Heroes 3 kiegészítőjében jelent meg ugyebár? (Armageddon's blade) Jó ötlet volt. Talán a 2. részben is volt nem sivatagokban általában? Nomádot, félszerzetet lehetett venni benne.

Jó ötlet lenen a 6. részbe is.


Az a refugee camp amire T-Rex kolléga gondol, a H3 RoE-ban volt először és véleltlen szerűen adott hetente egyszer valamilyen unitot.

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08 kedd, 12:19 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Jaja tudom emlékszem már már, azt hittem az a kieggel, jött legtöbbet multiban az Armageddon's Bladel játszottunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08 kedd, 12:23 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
A H2-ben pedig lampas volt, meg nomad tent, Refugee nem volt.

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 08 kedd, 12:42 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
hahakocka írta:
Jaja tudom emlékszem már már, azt hittem az a kieggel, jött legtöbbet multiban az Armageddon's Bladel játszottunk.


Akkor már megbocsáss, de nagyon örülök, hogy nem Te adsz tanácsokat a H6 multiplayer kapcsán! :lol: :lol: Az AB volt ugyanis a legalkalmatlanabb a multira a H3 valamennyi kiadásából. :wink:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 84  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség