Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 84  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 20 hétf., 16:50 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Akkor ott valami érintéssel ható varázslat lesz :lol:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 20 hétf., 17:17 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
A tipp az, hogy lesz Harcos hősük, meg Sámán szerű.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 20 hétf., 20:06 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
A sámán lenne a legjobb megoldás szerintem.
A kentaur egyébként semleges lesz, vagy továbbra is a barbár horda tagja? Gondolom ez még titok. Mondjuk nem értem, hogy a másik 4 Stronghold lény miért titok. Remélem nem azért mert ők se tudják mi legyen az :lol:
meg már nagyon kíváncsi vagyok, hogy a nagák mellé kik kerülnek.
Egyébként az Arctalanokkal most mi a helyzet? Mert oké, hogy titkos hatodik nép, de ez mit jelent, csak a gép játszhat vele, vagy csak akkor választható single-ben, ha megcsináltál minden kampányt? Mert igazából számomra nem egészen világos, mit takar ez a "titkos" szó esetünkben.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 20 hétf., 22:50 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Új Heroes VI hírek: (újabb fordítás jó hosszadalmas volt)
A Video Games Live show alatt, az Ubisoft bejelentette, hogy hivatalosan is maradnak, azaz aláírtak az egész Heroes szériát is jegyző zeneszerző páros tagjai, Paul Romero és Rob King a Heroes VI-re is. Most is hangzatos, dallamos, erős, opera elemekkel is operáló  zenét ígérnek.

http://www.youtube.com/watch?v=TXGgJ2F- ... r_embedded
A fejlesztett Küklopsz megrajzolása 2 percben. Talán egy új harci zene megy alatta?

Ilyen volt ilyen lett Ork Stronghold vár módra :) Azaz milyen az alap vár és milyen a felfejlesztett. Az az ígéret azért látszik, hogy tényleg látni fogjuk kinek mi van már meg a várában kívülről is.

http://img513.imageshack.us/img513/2601 ... 80116l.jpg

http://img257.imageshack.us/img257/4040 ... 480016.jpg

Új kérdezz-felelek a Heroes 6 kapcsán:
CoG Hány frakció is lesz a játékban végülis?
Noémie "Xhane" Verpeaux - 5. Az Infernot, a Necropolist és a Havent már bemutattuk, most mutatjuk be épp a 4. népet, a barbárokat.
CoG – Hány szinttel fognak rendelkezni egységeink népenként? Lesz esetleg dupla fejlesztési alternatív lehetőség is egységenként mint ahogy a Heroes V Tribes of the East-ben láthattuk?
Xhane – 3 szintje van egységeinknek népenként.: 3 alap egység, 3 Elit egység és 1 Bajnoki egység. Egységenként 1 fejlesztési lehetőség lesz, mint ahogy eddig is a Heroes alapjátékoknál.
CoG – Milyen utat választottatok a játék mechanikáját illetően? Továbbra is tiszteletben tartjátok a régebbi Heroes játékok játékstílusát esetleg ezt akarjátok újrakreálni (ha igen melyik régi részre fókuszáltok leginkább) vagy új területekre akartok evezni e téren?
Xhane - Heroes VI marad a megszokott Heroes sorozat vonalán. stays true to the Heroes series: Marad körökre osztott stratégia, RPG azaz szerepjáték elemekkel , hős és város fejlesztéssel, menedzseléssel és megmaradnak az artifactok is. De néhány innovációs új elemet is belerakunk a játékba, mint pl: Területek ellenőrzésének lehetőségét s rendszerét. Egy átdolgozott javított képesség fát a hősök számára és sok más kisebb újítást.
CoG – Elég sok a Heroes sorozat által inspirált fantasy stratégia jelent meg az elmúlt 10 évben. Mit tesztek azért, hogy megkülönböztessétek ezektől a játékoktól az új Heroest? (Disciples és a King’s Bounty sorozat) Mivel viszitek még előrébb a Heroes franchiset, mivel újítjátok meg e sorozat zsánerét?
Xhane – A Heroes sorozat mindig is műfajának vezető s meghatározó tagja volt. Szándékunkban áll ezt a szerepet s vezető helyet megtartani a sorozat számára. Már most eléggé különböző az új Heroes az említett más fantasy stratégiákhoz képest. (King’s Bounty, Disciples) Próbáljuk kihasználni e sorozat alapvető erősségeit. Mindemellett a célunk az, hogy növeljük a sorozat rajongó bázisát, s szélesítjük közönségét, azzal, hogy a játékot sokkal könnyebben irányíthatóvá, hozzáférhetővé tesszük, egy új szintre emelve közben a vizuális vonzerejét és fejlesztve az RPG-szerepjáték elemeket, eddigi tapasztalatainkat felhasználva.
CoG -A többjátékos játékmód az előző Heroes részekben olykor eléggé problematikusra sikerült. Milyen változtatásokat tesztek azért, hogy a multiplayer rész még sokkal megnyerőbb legyen a játékosok számára?
Xhane – Most még nem adhatunk információkat a multiplayerről. Később lesz majd róla szó.
CoG – A játékot véletlen térkép generálóval is ellátjátok, majd mire megjelenik? Ha igen, milyen lehetőségeink lesznek vele kapcsolatban.
Xhane – Sajnos nem lesz, mivel a Térképkészítő programra fókuszálunk teljes erővel, amely sokkal erőteljesebb és rugalmasabb lesz a játékosok számára, mint a Heroes V-ben látott szerkesztő. Azért fókuszálunk, ennyire rá, mivel azt szeretnénk, ha a játék kiadásáig (2011 márciusa) mindenképp elkészülne.


CoG – Melyek azok az elemek az előző Heroes játékokban melyekhez hűek maradtok mindenképp, s melyek azok melyeken úgy érzitek ráférne egy kis nagyjavítás vagy egy teljes eltávolítás?

Xhane – Hűek maradunk mindenképp:

- A körökre osztottság, ’játszhass a te saját tempódban’ élménye
- Egyedi keveréke a stratégia, rpg és menedzsment stílusának.
- Az epikus és varázslatos univerzum megléte.
- Egy megosztott világ háborúskodó frakciókkal.

Amit kritizáltunk s változtattunk:
-A hősfejlesztés s a birodalom fejlesztése: A játékos kezébe adtuk teljesen hősének fejlesztését. Sokkal több kontrolt adtunk játékosaink kezébe. Ugyanígy birodalmunkat illetően.
-A választásaink régebben erősen a random azaz véletlen előjövő választható javaslatoktól függtek, mostantól viszont a játékos saját maga kovácsolja hőse sorsát és útját.
Amikor lehetőségünk volt rá, próbáltuk egy picit lecsökkenteni a micro-menedzsment fontosságát és ráfókuszálni inkább a magas szintű stratégiai döntésekre a játékosokat illetően.
CoG – A Heroes 5 sok érdekes elemet adott a Mágia mechanikájába a törpék esetében pl a rúnákkal, az Orkoknál pedig vérmágiával. Vannak terveitek ezen új mágia hatások további kidolgozására vagy inkább kibővítenétek a régebbi tradicionális mágia központú rendszert az alap, legismertebb frakcióknál is?

Xhane – Nem igazán, a mágiarendszerünk egységes és az újkori Heroes (Heroes 5, 2006) világának Ashannak részei, azon alapul és elementális mágiai iskolákba rendezett lett.
De emellett és részben ehelyett, is azt választottuk, hogy egyedi frakciós képességeket alkotunk és kibővítjük a Mágia és a Harc kettőségét.

CoG – Négyzetrácsos (Heroes 5 féle) vagy hexa (Heroes 3 féle) harci terepek lesznek?

Xhane – Négyzetrácsosak különböző okok miatt::

Sokkal nagyobb lények lehetnek így egyszerre a harcmezőn.
A harc mechanikáját könnyebb elmagyarázni és megtanulni egy szélesebb közönség számára, mivel inkább tűnik így egy speciális sakkjátéknak s kevésbé egy háborús játéknak.

CoG – A játékbeli képek csak aranyat, fát, ércet (követ) és kristályt tartalmaztak nyersanyagként.. Kivágtátok a másik 3 tradicionális nyersanyagot (drágakövek, kén, higany) a játékból?
Xhane Igen. Most csak 4 nyersanyag lesz az arannyal együtt.
Választásunk 3 fő okon alapszik:
- Így sokkal erősebb lesz a stratégiai vonala a játéknak. Elsőre azt hinnétek, hogy nem épp ellenkezőleg, de a régebbi Heroes játékokban minden népnek volt 1-1 specifikus nyersanyaga, amiből a legtöbbre volt szüksége épületeihez, s erre az 1-2 nyersanyagra figyeltek leginkább az adott játékosok csak, s a többi fajta bányára és az ellenség más típusú bányáira pedig nem. De most hogy minden nép azonos nyersanyagokért fog harcolni, a bányák birtoklása sokkal fontosabb lesz stratégiailag, miközben meg kell akadályoznod az ellenségedet abban, hogy ezekre az akár harcokat eldöntő nyersanyagokra szert tegyenek.

- Olyan játékok melyek hemzsegnek a nyersanyagoktól nem igazán stratégiai játékok inkább menedzselős játékok. Nézzük csak meg a Starcraft 2 példáját, csak 2 nyersanyaguk van. Míg olyan játékoknak, mint a Settlers 7 (7 nyersanyag), vagy a Civilization V (32 nyersanyag!) sokkal-sokkal több, mivel a fókuszpontjuk a menedzselésen van.
- Harmadrészt így sokkal könnyebb a térképkészítők munkája. Nem kell mindig arra figyelniük, hogy mely nyersanyaglelőhelyeket rakják le népenként főleg attól függően, hogy vajon melyik játékos melyik népet választja majd. (ekkor sok variációs és hosszú folyamat volt a térképkészítés)
A 4 ritka nyersanyagot egyetlen nyersanyagba kombináltuk bele melynek neve: Sárkányvér kristály lett. (Kikristályosodott sárkány vér)

Létezése kapcsolódik Ashan világának történelmével.. A Mitikus Korral, amikor is Asha és az ő gyermekei harcoltak Urgash ellen. A Sárkány istenek vérüket hullatták e harcokban Ashan földjére, melyek kikristályozódtak erős földi hatalmi kapcsolódásokban, helyeken, amelyeket másképpen Sárkányérként is említünk.
Ashan népei megtanulták ezeket kinyerni, kivonni és felhasználni e kristályok erejét mágikus céljaik szolgálatában.

CoG – Miért hívják a játékot Might and Magic: Heroes VI-nak és nem a megszokott Heroes Of Might & Magic 6-nak?

Xhane – Az Ubisoftnál a Might and Magic játékok most már mind egy nagy ernyő/védjegy alá tartoznak. Ami esetében s személyében egy sokkal felismerhetőbb univerzumra asszociálhatunk a Heroes 5 óta mind értékek és parancsok esetében sokkal inkább mintsem egy egyetlen specifikus játék sorozatra. Emiatt úgy döntöttünk a stratégiai marketinges UBI csapatunkkal, hogy egyesítsük az összes olyan világhírű játékcímet mely Ashan világában játszódik és ezt a Might and Magic szó előre tételével értük el. Ez a név garantálja e világ rajongóinak, hogy mindegyik Might and Magic cím egy minőségi epikus, hősi fantasy univerzumot takar mely hihetetlen részletgazdagsággal kidolgozott és mélységgel teli lesz az összes e világgal rendelkező sorozatunk, címünk esetében.

CoG – Meg tudjátok már mondani, mely digitális online boltokból érhető el majd a játék?
Xhane – Még nem tudjuk megmondani, de biztosan visszatérünk még erre a kérdésre a későbbiekben.

CoG – Egy utolsó kérdés melyet mindenképp meg kell kérdeznünk: Meg tudtatok már vitatni pár tervet egy esetleges további Might and Magic külön RPG főbb vonalait illetően?

Xhane – Gondolkodunk más projekteken is a Might and Magic világán s címén but we can’t, de most még nem beszélhetünk róluk semmit sem.


Szerk.:

Cervantes : Az még nem biztos csak egy pletyka. Mármint a titkos 6. nép az utolsó pályán pl.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 21 kedd, 0:07 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Nagyon nagy kár, hogy az csak pletyka.
Igazából ez az érvelés a nyersanyagok mellett nem győzött meg. Főképp talán azért, mert én a városmenedzselést legalább annyira élvezem, mint a harcot (erős város nélkül aligha van erős sereg). Az viszont tetszik, hogy egy városon látszódjon mennyire, van fölépítve egy adott vár, ez segít felmérni a dolgokat.
És ez egy kissé a piacot is lebutítja, vagy nem is tudom... lehet nem is lesz.
Az 5 nép elég karcsú, ugyanakkor az eddigi bemutatott 3 (és fél) lény koncepció alapján sok újdonságot fogunk látni. És ez szerintem nagyon jó. Nagyon jól néznek ki a lények és sok köztük az új karakter és a régiek sincsenek elhanyagolva. Viszont a H3 azért volt a kedvencem, mert a 8(9) nép állandó változatosságot nyújtott. Mindig új környezet. Mindig új egységek. Én már a 6-nál is sírtam (bármint úgy hat, hogy annyi a választható frakció) a négy meg az öt esetében és most megint eggyel kevesebb. Attól tartok ha lesz H7 akkor ott már csak Necro-Inferno-heaven triumvirátus lesz...
A küklopsznak örülök, bár gondolom akkor Ő lesz a champ. a csapatban így tuti nem lesz behemót. De örüljünk annak, hogy az eddig bemutatott orkok jól néznek ki, a Hárpia pedig gyönyörű egyszerűen! Mindig is egy hasznos egységnek tartottam, csak jó rusnya volt. De most jól néz ki nagyon.

Igazából amikor a H2-vel játszottam és olvastam kritikákat a H3-ról meg láttam képeket, előre tudtam: ezt nekem meg kell vennem! Amikor a H5 kritikáit, leírásait olvastam és láttam a képeket, már tudtam, hogy nekem nem fog tetszeni. Viszont most azt érzem amit a 4 megjelenése előtt. Az egyik hír fölvillanyoz, a másik viszont kételyeket ébreszt föl bennem, és kérdések tömkelege kavarog a fejemben.
De minden ellenére várom már nagyon. :twisted: Csak tudnánk már a Stronghold teljes lény listáját!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 21 kedd, 10:31 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
A kiegekkel lesz még úgyis 2 nép legalább. Behemoth még lehet mint Boss akár eddig már van Boss-a a Havennek (arkangyal) és a Nekropolisnak (Még erősebb pókasszony 3 fejjel). Szerintem lesz mindegyik népnek ás talán lesz 1-2 neutral is. Meg sárkányok is lesznek azt már mondták Bossként.

Az Erődös terület kontroll rendszer majd még érdekes lehet.


A Facebook Might and Magic oldalon van hír, hogy lehet nyerni jegyet Budapestre látogatóba a Black Holehoz és elsőként tesztelni a játékot élesben. :) Ehhez Might and Magic tagnak kell ott lenni talán likeolni is nem tudom.

Kérdés mit kell tenni hozzá?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 21 kedd, 12:06 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Szepen kell mosolyogni es likeolni oket. :D

Ha szerencsed van te is ott leszel. Kicsit nagyobb az esely ha magyar vagy. :P

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 21 kedd, 12:32 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Na én "like"-oltam is. :o És olvasgatok kommenteket, az egyik srác azt írja (még anno onnanról, hogy kiadták az első három frakció képeit), hogy a sárkányok mind boss karakterek és az elementálokhoz hasonlóan semlegesek lesznek, röviden nem lesz várban toborozható sárkány most már. Erről Ti hallottatok valamit?

hahakocka írta:
A kiegekkel lesz még úgyis 2 nép legalább.


Elhiszed, hogy ez nem villanyoz föl? :lol: Komolyan nekem elegem van abból, hogy a boltokba félkész dolgok kerülnek, meg ma már nem csak a PC hanem a PS játékokhoz is készülnek kiegészitők.
Különben sem veszem meg a kiegészitőket ha nélkülük nem évezhető az eredeti játék, ennek oka az: hogy nem vagyok önkinzó és már az eredetit sem veszem meg :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 21 kedd, 13:51 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
hahakocka írta:
CoG -A többjátékos játékmód az előző Heroes részekben olykor eléggé problematikusra sikerült. Milyen változtatásokat tesztek azért, hogy a multiplayer rész még sokkal megnyerőbb legyen a játékosok számára?
Xhane – Most még nem adhatunk információkat a multiplayerről. Később lesz majd róla szó.


Na szép, még fingjuk sincs a multiplayerről. :roll: Ahelyett hogy erre koncentráltak volna legfőképpen. szánalmas. :shock:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 21 kedd, 14:44 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
De igen van elkepzelesuk, meg mar csinalgatjak is csak jelenleg meg nem mondhatnak rola semmit. Csak jovore mondhatnak barmi infot rola, allitolag a WoG-bol is vesznek at otleteket.

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 21 kedd, 18:14 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Hot Seat lesz az biztos, mivel ezt már augusztusban elmondták.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 21 kedd, 18:23 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
Még szerencse...

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 21 kedd, 19:27 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
szerintem így fog kinézni valahogy a barbár vár egyébként:

Közkatonák:
ork, goblin, hárpia

elit:
Kentaur, az a őshüllő szerű fenevad ami a koncepciós rajzon van, a harmadik pedig vagy az Ogre mágus, vagy a keselyű.

Bajnok:
Küklopsz.

Szerintem ez lesz az összeállítást és ha az a dinó valóban barbár egység, az némileg kárpótol a Behemótért. Csak kár, hogy vagy az ogre vagy a viharmadár hiányozni fog a csapatból. De örüljünk annak, hogy egyáltalán vannak orkok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 22 szer., 22:47 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Sziasztok!

lehet, csak nekem új, de a birodalom 5 gyermeke közül 4 publikus (főhősök). Anton és Kiril engem egy kicsi emlékeztet a Ronald, Archibald párosra (ha tudatos volt, akkor pozitívum) Anasztázia pedig nekromanta létére gyönyörű lett és végül Sándor, kinek magyar neve és indián feje van és biztos bitang jó főhős lesz belőle. Az ötödik gyerek ugye a népből kifolyólag titok. De gondolom lány lesz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 22 szer., 23:36 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Cervantes írta:
Sziasztok!

lehet, csak nekem új, de a birodalom 5 gyermeke közül 4 publikus (főhősök). Anton és Kiril engem egy kicsi emlékeztet a Ronald, Archibald párosra (ha tudatos volt, akkor pozitívum) Anasztázia pedig nekromanta létére gyönyörű lett és végül Sándor, kinek magyar neve és indián feje van és biztos bitang jó főhős lesz belőle. Az ötödik gyerek ugye a népből kifolyólag titok. De gondolom lány lesz.


Szerintem Roland és Archibald :wink:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 23 csüt., 11:01 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Fú basszus :lol: :lol:

Hát ekkorát még soha nem nevettem magamon. De a lényeg, hogy tudod kiről van szó :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 23 csüt., 13:11 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 11 csüt., 12:51
Hozzászólások: 188
http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... 1184829587 ,jó sok kép van már.

_________________
Ide azért kell alá írás mert azt is tudok.
Jók a nekrók de én jobb vagyok náluk.
WoG 4ever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 01 szomb., 12:40 
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 14 pén., 11:07
Hozzászólások: 12
Cervantes írta:
Ez igaz Rex, de vedd figyelembe a következő dolgokat:
- Itt a Nagák kínai és japán stílus jegyeket fognak viselni, ergo ha az elfek szőke szamurájokként lennének ábrázolva tökéletesen passzolna. És ha jól tudom egyben természet centrikusak is lesznek a nagák. A lényeg: az eredeti indiai nagákhoz kb. semmi közük nem lesz.
- A srácok szeretnének egy nagyon sajátos környezetet teremteni, olyannyira, hogy néha túlzásba esnek (pl. ezzel a kék főnix dologgal) szóval naga és elf együtt, főleg kínai beütéssel szerintem nem lehetetlen és egy próbát meg is érne.

Persze csak szerintem, csupán a fantáziám segítségével tippelek, de kihúzni végérvényesen az elfeket szintén butaság lenne (persze, lehet, hogy megteszik azt az átlátszó lépést, amit az V-nél de remélem nem így van)


Az elfek egy külön népcsoport, az alapjátékban nem lesznek benne, szimplán azért mert 5 testvér története és mindegyikhez csak 1 faj kapcsolódik.

Ez a kép a Heroes Kingdomsból van, ezek a 6 a H5-6 világának az eredeti fajai, a Naga már itt sem indiai stílusú volt:

Kép

Augusztusban még azt mondták, hogy összesen 10 "faction" van (nem=fajjal) ebben a világban, 8-at láttunk a H5-ben, a H6-ban 5 lesz, de abból 1 új, ezért szinte biztos, hogy a Naga lesz, különböző hint-ek alapján is. Viszont ebből nem következik az, hogy a 10. az a Faceless, mert az angyalok sem alakítanak külön factiont, hanem az emberekkel vannak együtt és az emberek közé tartozik a Haven és az Academy is. Van olyan spekuláció, hogy a Faceless-ek is olyan kevesen vannak, mint az angyalok és ők esetleg a Dungeon-ban jöhetnének szóba a Dark Elfek mellett.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 03 hétf., 18:37 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
azért kiegben remélem lesz Academy mert a 2- rész óta alap frakció és az elfek is. Dungeon tőlem mehet a kukába, de ha felfrissítik az Arctalanokkal az is jó. Valami Szabad városok frakció is van még a 10 népből azok is embereke elvileg.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 03 hétf., 21:53 
Avatar

Csatlakozott: 2010 okt. 11 hétf., 10:57
Hozzászólások: 67
Tartózkodási hely: Szolnok
Hát elég szomorú lenne ha a dungeon a kukába menne nágák meg szabad városok mellett...

_________________
www.magic11.com Magyar Fantasy Football


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 84  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség