Most hirtelen (az üresjárati időkre) egy fun ffa játék jutott az eszembe:
- 1v1v1v1 vagy lehet akár 1v1v1 is, random vagy sima térképen.
- Mindenki választ várat, hőst, akármilyet!
- minden hét utolsó napján az utolsó játékos elmenti az állást, ekkor programmal vagy kockával random kidobjuk, hogy ki milyen színel folytatja a játékot! Magyarul a 4 játékos nagy valószínűséggel egy másik játékos addigi állását fogja folytatni 1 hétig. Rá kel jönnie mit is akart, uj taktikát kel kitalálni. Lehet direkt rosszul jatszani de ha megint azt kapja az illető akkor kapufa, ha meg jo host választ vki az elején és brutálul játszik, lehet hogy köv héten más kapja meg. FFA esetén aki az aktuális héten kiesik, az nem játszik tovább. Aki a végén marad, az a győztes!
Heroes 3 lotto:
- Minden nap amikor valaki megkapja a kört, kidob egy bónuszt egy listáról (pl 1-100 szerepjatek dobokockával) amit meg kell csinalnia mielőtt bármi mást tenne. A parancs csak az adott napra vonatkozik! pl:
1-5 küldj az ellenfelednek 1000g-t (vagy ha ennyi nincs akkor az összeset, ha nincs marketplace akkor nem kell)
6-9 küldj az ellenfelednek 2000g-t
10-12 küldj az ellenfelednek 4000g-t
13-15 küldj az ellenfelednek 5 fát vagy 5 követ
15-16 küldj az ellenfelednek mindegyik resourceből 1-et!
17-18 a főhőssel ásni kell (nem léphetsz)
19-20 csak a főhőssel léphetsz
21-25 a főváradban nem építhetsz
26-27 várból nem vehetsz lényeket
28-30 ha van pénzed, vegyél egy hőst
31-32 a főhős mozogjon keletre amig valami utját nem álja. Amint megakad, utána szabadon mozoghat. lényt nem kell megtámadnia
33-34 a főhős mozogjon északra
35-36 a főhős mozogjon délre
37-38 a főhős mozogjon nyugatra
39-40 a főhős mozogjon ÉK-re
41-42 a főhős mozogjon DK-re
43-44 a főhős mozogjon ÉNY-ra
45-46 a főhős mozogjon DNY-ra
47-48 a főhős a legközelebbi saját vár felé fut a legrövidebb úton. ha beér utána szabadon mozoghat
49-52 a főhősminden 3 kockányi mozgás után 1 kockát visszalép a legutóbbi helyére
53-54 a főhős megüti a legközelebbi lénycsoportot. Sereget át lehet adni előtte, de a körben mindenképp neki kell menni.
55-57 a havas területen álló hősök nem mozoghatnak
58-60- a füves területen álló hősök nem mozoghatnak
61-63 a homokos területen álló hősök nem mozoghatnak
64-66 a mocsaras területen álló hősök nem mozoghatnak
67-69 a hajózó hősök nem mozoghatnak
70-73 a földalatti hősök nem mozoghatnak
74 a főhős 1. slotjában levő lények megfeleződnek (felfele kerekités, 3 esetén 2 marad)
75 a főhős 2. slotjában levő lények megfeleződnek
76 a főhős 3. slotjában levő lények megfeleződnek
77 a főhős 4. slotjában levő lények megfeleződnek
78 a főhős 5. slotjában levő lények megfeleződnek
79 a főhős 6. slotjában levő lények megfeleződnek
80 a főhős 7. slotjában levő lények megfeleződnek
81-83 rögtön átadod a kört
84 csak a főhőssel léphesz (nem csinálhatsz/épithetsz mást), majd átadod a kört
85-88 válaszd ki mit csináljon z ellenfeled a köv körben (1-52-ig)
89 tab-al beszólsz (üzensz) valamit a másiknak
90 dismisselj egy hőst
91 dismisseld a várból az 1-es és 2-es lények felét
92 dismisseld a várból azt a lénycsoportot amiből a legtöbb van
93 dismisseld az összes megvett 1-es szintu lényed
94 dismisseld az összes megvett 2-es szintu lényed
95 dismisseld az összes megvett 3-mas szintu lényed
96 dismisseld az összes megvett 4-es szintu lényed
97 dismisseld az összes megvett 5-ös szintu lényed
98 dismisseld a megvett 6-os lényeid felét
99 dismisseld a nem felfejlesztett 7-es lényeid felét
100 dismisseld a legmagasabb szintű hősöd (legkésőbb köv nap végéig), sereget/cuccokat átadhatod előtte
A főhős mindig a legtöbb XP-vel rendelkező hős!
A 2 versenytipus akár kombinálható, több játékos esetén mindig a soron következőnek kell küldeni cuccokat.
