Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 35 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 jan. 10 vas., 20:20 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
Vologya írta:
2vs2 versenyben egyetértek azzal, hogy a lehetséges problémákat próbáljuk meg teljeskörűen kiküszöbölni. Ezt viszont én úgy képzelem, hogy a toplista alapján minden induló kap egy pontszámot, ami a pároknál összeadódik. Ha körbeverés van, akkor ez a pontszám fog dönteni a gyengébb pontszámmal rendelkezők javára. Azt hiszem ez plusz időt sem igényel, valamint mindenki számára elfogadható. Várok néhány újabb térkép javaslatot is. Vélemény?


Én ezt javasoltam tavaly is, de el lett vetve. Sajnos mindig kell egy áldozat, mire belátjuk, hogy ez humánusabb eljárás, mint a pénzfeldobás vagy húzás, ami csak a szerencsén múlik.

Az eddig elhangzottak közül ez tűnik a legjobb eljárásnak.

Csizu

_________________
"Fix pályán játszani olyan, mint végigmenni ugyanazon a labirintuson többször" - angelito_HC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 jan. 10 vas., 21:12 
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 29 szer., 18:15
Hozzászólások: 834
Ha csak napi 1 meccs van, sztem bőven belefér valami időigényesebb 2vs2 map is...

_________________
No one can defeat me. The sounds told it too.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 jan. 10 vas., 21:36 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Teki1986: Igen, ez a cél az új versenyek bevezetésével, hogy minnél több fun-t vigyünk a jubileumi táborba... :P Köszi a segítséget, amit felajánlottál, élni fogok(unk) vele... :wink:

Csizu: Igen, volt erről is szó, de már akkor, amikor kiderültek a párok vagy a körbeverés ismeretében (már nem 100%-ig emlékszem) és mivel előre nem lett letisztázva, így már nem igazán lett volna helyes megoldás ezt alkalmazni szvsz... :roll: A párok nem ismerete mellett pedig ez a legjobb megoldás, ezért is gondoltam ezt alkalmazni, ha a többség egyetért vele... :P

Dreegar: Igen, ha "csak" 1db 2vs2 meccs lesz naponta, akkor belefér max. 10-11 órás meccs végcsatával együtt, hogy maradjon idő ebédelésre és focira vagy vizilabdázásra. Nem gondolom, hogy a napi 1 meccs miatt ennél jobban el kellene nyújtani a korábbi 7,5-8 órás meccsidőt... Szóval jöhetnek a térképjavaslatok... :wink:

Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 jan. 11 hétf., 14:49 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 14:43
Hozzászólások: 384
Tartózkodási hely: Miskolc
Most hirtelen (az üresjárati időkre) egy fun ffa játék jutott az eszembe:

- 1v1v1v1 vagy lehet akár 1v1v1 is, random vagy sima térképen.
- Mindenki választ várat, hőst, akármilyet!
- minden hét utolsó napján az utolsó játékos elmenti az állást, ekkor programmal vagy kockával random kidobjuk, hogy ki milyen színel folytatja a játékot! Magyarul a 4 játékos nagy valószínűséggel egy másik játékos addigi állását fogja folytatni 1 hétig. Rá kel jönnie mit is akart, uj taktikát kel kitalálni. Lehet direkt rosszul jatszani de ha megint azt kapja az illető akkor kapufa, ha meg jo host választ vki az elején és brutálul játszik, lehet hogy köv héten más kapja meg. FFA esetén aki az aktuális héten kiesik, az nem játszik tovább. Aki a végén marad, az a győztes!

Heroes 3 lotto:
- Minden nap amikor valaki megkapja a kört, kidob egy bónuszt egy listáról (pl 1-100 szerepjatek dobokockával) amit meg kell csinalnia mielőtt bármi mást tenne. A parancs csak az adott napra vonatkozik! pl:

1-5 küldj az ellenfelednek 1000g-t (vagy ha ennyi nincs akkor az összeset, ha nincs marketplace akkor nem kell)
6-9 küldj az ellenfelednek 2000g-t
10-12 küldj az ellenfelednek 4000g-t
13-15 küldj az ellenfelednek 5 fát vagy 5 követ
15-16 küldj az ellenfelednek mindegyik resourceből 1-et!
17-18 a főhőssel ásni kell (nem léphetsz)
19-20 csak a főhőssel léphetsz
21-25 a főváradban nem építhetsz
26-27 várból nem vehetsz lényeket
28-30 ha van pénzed, vegyél egy hőst
31-32 a főhős mozogjon keletre amig valami utját nem álja. Amint megakad, utána szabadon mozoghat. lényt nem kell megtámadnia
33-34 a főhős mozogjon északra
35-36 a főhős mozogjon délre
37-38 a főhős mozogjon nyugatra
39-40 a főhős mozogjon ÉK-re
41-42 a főhős mozogjon DK-re
43-44 a főhős mozogjon ÉNY-ra
45-46 a főhős mozogjon DNY-ra
47-48 a főhős a legközelebbi saját vár felé fut a legrövidebb úton. ha beér utána szabadon mozoghat
49-52 a főhősminden 3 kockányi mozgás után 1 kockát visszalép a legutóbbi helyére
53-54 a főhős megüti a legközelebbi lénycsoportot. Sereget át lehet adni előtte, de a körben mindenképp neki kell menni.
55-57 a havas területen álló hősök nem mozoghatnak
58-60- a füves területen álló hősök nem mozoghatnak
61-63 a homokos területen álló hősök nem mozoghatnak
64-66 a mocsaras területen álló hősök nem mozoghatnak
67-69 a hajózó hősök nem mozoghatnak
70-73 a földalatti hősök nem mozoghatnak
74 a főhős 1. slotjában levő lények megfeleződnek (felfele kerekités, 3 esetén 2 marad)
75 a főhős 2. slotjában levő lények megfeleződnek
76 a főhős 3. slotjában levő lények megfeleződnek
77 a főhős 4. slotjában levő lények megfeleződnek
78 a főhős 5. slotjában levő lények megfeleződnek
79 a főhős 6. slotjában levő lények megfeleződnek
80 a főhős 7. slotjában levő lények megfeleződnek
81-83 rögtön átadod a kört
84 csak a főhőssel léphesz (nem csinálhatsz/épithetsz mást), majd átadod a kört
85-88 válaszd ki mit csináljon z ellenfeled a köv körben (1-52-ig)
89 tab-al beszólsz (üzensz) valamit a másiknak
90 dismisselj egy hőst
91 dismisseld a várból az 1-es és 2-es lények felét
92 dismisseld a várból azt a lénycsoportot amiből a legtöbb van
93 dismisseld az összes megvett 1-es szintu lényed
94 dismisseld az összes megvett 2-es szintu lényed
95 dismisseld az összes megvett 3-mas szintu lényed
96 dismisseld az összes megvett 4-es szintu lényed
97 dismisseld az összes megvett 5-ös szintu lényed
98 dismisseld a megvett 6-os lényeid felét
99 dismisseld a nem felfejlesztett 7-es lényeid felét
100 dismisseld a legmagasabb szintű hősöd (legkésőbb köv nap végéig), sereget/cuccokat átadhatod előtte

A főhős mindig a legtöbb XP-vel rendelkező hős!
A 2 versenytipus akár kombinálható, több játékos esetén mindig a soron következőnek kell küldeni cuccokat.

:)


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára damagepy 2010 jan. 11 hétf., 17:41-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 jan. 11 hétf., 14:54 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Ahelyett hogy a képeket tenné fel, szerencsejátékot talál ki. :)

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 jan. 11 hétf., 15:16 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 14:43
Hozzászólások: 384
Tartózkodási hely: Miskolc
...képek meg videok is kint vannak... :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 jan. 21 csüt., 3:35 

Csatlakozott: 2003 ápr. 25 pén., 20:46
Hozzászólások: 20
Egy voksot húzzatok be a speedwarhoz (1perces korok), nem muszaly egy egesz verseny de mondjuk az 1v1 torna valamelyik fordulojat kinevezzuk speedwarnak


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 jan. 21 csüt., 8:50 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 12 pén., 23:33
Hozzászólások: 1002
Tartózkodási hely: Pécs
kady írta:
Egy voksot húzzatok be a speedwarhoz (1perces korok), nem muszaly egy egesz verseny de mondjuk az 1v1 torna valamelyik fordulojat kinevezzuk speedwarnak


Azért gondoltam az egyhősös mapokra 1v1-nél. Ezt lehet tolni mondjuk 2 perces limittel, hogyha valami pénzügyi gond van, azért marketplacen legyen esélye az embernek cserélni. Itt azon érdemes elgondolkodni, hogy ha egy nap csak 2 1v1-et játszunk és abból az egyik ráadásul ilyen 1hősös pálya, akkor az nagyon kevés. Ezek beférnek harmadiknak nyugodtan. Vagy lehet egy olyan nap, mikor 3 egyhősös mapot játszunk egymásután.

_________________
Ssth


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 feb. 07 vas., 13:57 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
hello
mennyi ötlet, meg sirás, leszögezem,én heroes t megyek játszani a Táborba elsősorban (meg észt osztani), tehát a napi 3 meccs nem lehet igazán megterhelő, közben letolok egy Roma - Varsót a kamionnal ofc.
A mindenki mindenki ellen műsort azért találtuk ki anno, hogy valahogy kikerüljük a sorsolás szeszélyét, s tényleg az legyen a bajnok,aki a legtöbb meccset nyerte, s igenis játszon mindenki ellen, aki ott van.

Battlefest az ok, mert fun, más egyéb inkább idegesitő kategória, nem kötelező normal 1vs1 ben sem 5 percig lépni, csak lehetséges.

2vs2 ez mindig is nehéz eset volt, fasza ötlet a pontszám, hogy a végén ne legyen zavaró a körbeverés, de szvsz ez csak akkor müködhet értelmesen, ha a sorsoláskor vannak kiemelt játékosok ("A" kalap) s vannak a nem kiemeltek ("B" kalap), igy izgalamasabb párositások alakulhatnak ki, a meccsekről nem is beszélve, nem lesz egy vagy több top team, ami ellen egy pl. egy Bogpista - Adler team csak a mézes meggyesben bizhat.

Ami az időket illeti, ezeken faragni nem nagyon lehet, ha igen, már kiderült volna, a végjátéknál alkalmazott szabályokra kell nagyobb hangsúlyt, esetleg részletesebb szabaályozást kialakitani, s egységesen alkalmazni, szerintem mindenki tudja mire gondolok.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 20 szomb., 12:53 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 18 kedd, 16:25
Hozzászólások: 606
Tartózkodási hely: Budapest, XX. kerület
Na megnéztem ismét a tervezett programot és ha az 1vs1 tényleg 21-25-én lesz, vmint csak napi 2 meccs lesz, akkor szerintem megyek én is :P
(bár így csak 10 meccs jönne ki és 11 feletti létszámnál nem játszana mindenki mindenkivel :roll: )


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 11 pén., 13:15 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2008 szept. 29 hétf., 22:04
Hozzászólások: 5496
Tartózkodási hely: Budapest
Smith

Belépett: 2010 Jún 02
Hozzászólások: 2

Hozzászólás elküldve: 2010 Jún 11 P, 7:53:36
Hozzászólás tárgya: Verseny


Sziasztok!
Én is megkérdezném,
mikor,és hol lesz a következő H3 verseny,amibe ingyenes a részvétel?

Melyik versenyben lehet valódi H3 cd-t nyerni?

Aki tud válaszolni,megírhatná privi üzenetben is!

_________________
Trunks, the Hero of HoMM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 04 szomb., 2:18 

Csatlakozott: 2005 okt. 06 csüt., 12:50
Hozzászólások: 3289
Tartózkodási hely: Sünfalva
Hi

Visszaolvastam picit, valahogy elveszett egy 2v2-höz tartozó ötlet, azaz a toplista alapján történő besorolás(nem írom le részletesen,előző oldalon ott van). Mert ugyebár nem vált be a csata után megmaradt hp a mostani táborban. Le kellene vonni a következtetéseket, kiírni a vélt/valós hibákat, és kijavítani :)
A random mapokkal sem volt minden ok, néhány dolgot meg kellene beszélni.

Részemről az jutott eszembe hogy több mapot tiltólistára lehetne tenni, nehogy megint véletlenül bekerüljön : Ellenséges szomszédok, Labirintus háború, Észak vs Dél... de ugyanúgy 2v2-ben is évről évre pár map mindig előkerül a süllyesztőből... Nem azt mondom, hogy nem izgalmasak, csak már túl sokszor szerepeltek.

2v2ben nem tudom kinek mennyire tetszett a napi 1 meccs, én kiegyeznék vele jövőre is, sőt talán időlimit is lehetne,mint tavaly...
Egyelőre ennyi.

_________________
Online Toplista:
http://hommm.hu/letoltesek/egyeb/hop.htm
Online mérkőzések:
http://hommm.hu/letoltesek/egyeb/meccsek.htm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 04 szomb., 11:05 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
2v2 höz, valami alapján kéne lenni kiemelt játékosoknak, akikhez hozzásorsoljuk párnak a nem kiemeltek közül.
Igy elkerülendő, hogy Dani és Zsombor legyen egy pár, hogy a legextrémebb kombinációt emlitsem, mindkettőjüknek sokkal nagyobb hasznára vált volna, ha egy top játékos a párjuk.

Térképek
hát el kell fogadni, hogy nincsenek új térképek, nem készülnek, ahol online játszanak a randomot preferálják, lehet nekünk is el kell mozdulni ebbe az irányba, nagyobb szeletet adni a random mappoknak, a Jebus játszhatónak tünt, bár voltak benne extrém dolgok (pack unicorn örizte +5all kard).

Visszatekintve a legjobban levezérelt Tábor volt, szóval nagy változásokra azért nincs szükség.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 04 szomb., 12:15 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Süni írta:
Visszaolvastam picit, valahogy elveszett egy 2v2-höz tartozó ötlet, azaz a toplista alapján történő besorolás(nem írom le részletesen,előző oldalon ott van). Mert ugyebár nem vált be a csata után megmaradt hp a mostani táborban. Le kellene vonni a következtetéseket, kiírni a vélt/valós hibákat, és kijavítani :)
A random mapokkal sem volt minden ok, néhány dolgot meg kellene beszélni.


Mi nem vált be? Volt körbeverés? Nem volt, akkor hogyan mondhatod hogy valami nem vált be ha nem is használtuk. Nálunk pl. minden csatáról volt screenshot.
Egy ötlet részemről hogy ha a páros egyik tagja veri meg az ellenfél mind2 játékosát akkor +1 pontot kapjanak a meccsre. Ezzel ki lehet küszöbölni azt hogy feladják a meccset mert nem nyerhetnek. Így ha úgy érzik hogy nincs esélyük nyerni akkor is rá mennek arra hogy az egyik hőst megöljék.
Egy másik lehetőség hogy a pontszámban hozzáadjuk hogy melyik csapat hány hőst ölt meg. Ugye lehet 2-0 2-1 vagy 2-2 (elemental).

Más, nem értem mit sírsz folyton a random mappok miatt. Amikor neten játszol ki nézi át a mappot hogy minden jó-e? Élőben ennyi embernél pedig ne akarjunk már betartatni olyan szabályokat mint FMG, vagy hogy ne menjen be a sivatagba megkerülve a blokkot. Szerintem így jobb lett mint ha csinálunk egy pályát és menjünk, de közbe +10 szabályt tartsunk be. Ha meg teljesen le akarod javítani a randomot, akkor az már nem lesz az...

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 04 szomb., 12:23 

Csatlakozott: 2005 okt. 06 csüt., 12:50
Hozzászólások: 3289
Tartózkodási hely: Sünfalva
Teki
kb akkor szívtál már, amikor megjelenik az ellenfélnél a resu, vagy animate plusz a blind
ilyenkor jó eséllyel 0% veszteséggel ki tudod hozni a csatát(ha minden klappol), pont veled is beszéltem a táborban anno, hogy ez így nem ok, de úgy látszik gyorsan felejtessz:D

az olyan szabály mint az FMG, megkerülhetetlen... ilyen alapon 2.héten bemegyek középre megkerülve a pack titán blokkomat, aztán azt csinálok amit akarok... te meg szívsz a pack arkangyal miatt, ami elállja az utadat...
biztos csak nekem van problémám a random generálásával, de pl 1 órát vártunk Pumpással, mire elkezdhettünk játszani rajta.

elnézést kérek tőled Teki, hogy beírtam, tuti rosszat akarok :lol:

_________________
Online Toplista:
http://hommm.hu/letoltesek/egyeb/hop.htm
Online mérkőzések:
http://hommm.hu/letoltesek/egyeb/meccsek.htm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 35 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség