Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 217 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 23 hétf., 12:50 
Avatar

Csatlakozott: 2008 dec. 17 szer., 10:27
Hozzászólások: 292
Tartózkodási hely: Kispest
T-Rex írta:
Az összeállítás tetszik, de a dungeon mino és sárkány kombinációját megtartanám :roll:


Részemről azért tűnik problémásnak ez, mert a Maze alapötlet szerint egy torz, "fattyú" vár lenne, az egész ashani hitvilágnak egy megcsúfolása, amibe nehezen tudok bepaszírozni bármiféle sárkányt, nemhogy a legendás feketét.

Esetleg azt tudom elképzelni kompromisszumos megoldásként, és itt megint a H3ba és a WoGba kapaszkodom, hogy erősebben a H3 Dungeon alapján csinálni egy Dungeon nevű várat (gondolom, minden H3 Dungeon rajongó álma lenne :) ), mino és trottyos hősökkel (akkor már a beholder nekem picit erőltetett, de akár lehet is), akik Malassa teremtményei és őt tisztelik.
És csinálni a sötét elfeknek egy külön várat, megtartva a sötét elf egységeket és feltölteni a maradékot új lényekkel, csinálni egy más alapsztorit és arculatot. (a la Grove) Hogy végül ki melyik spéci képességet kapja meg (Irr. Magic vagy Ruling), az igazából mindegy.

Picit átgondolva: Raelag után a sötét elfek elfordultak a Sötétség Sárkányától, más rítusoknak adva át a helyüket, cserébe Malassa valamilyen tápos módon saját teremtményeivel árasztotta el Ashant. (Ez akár kampány sztori is lehetne, hehe) Ebben az esetben én megtartanám az Irr. Magicet a sötételfeknek. Erről jut eszembe: szerintetek hogyan nézne ki a naga a Grove-ban? Ugyanis így a sötét elfek átállnának Shalassához, a víz sárkányához, aki mint most megtudtam, a nagák patrónusa :D . Ráadásul minden elemi sárkánynak lenne saját vára: Elrath-Haven, Malassa-Dungeon, Shalassa-Grove, Arkath-Fortress, Sylath-Aircastle, Sylanna-Sylvan. Így a sötét elfek a régi egységeik mellé (Assassin, Raider, Fúria, Boszi) kapnának egy új sárkányt főszörnynek és a nágát a hidra helyett, aki így nyugodtan lelécelhetne a Bastionba.

Editre válaszedit: Mint mondtam, H5ben gondolkodom, szóval egyelőre az ott megszokott 7*3-as összeállításra próbálok dolgokat ráhúzni. Ettől függetlenül köszi az ötleteket :)

_________________
General Tarhás
We want our quicksand back! :D
Lesz még a Putrid Lamasu-tanya!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 23 hétf., 13:08 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Mennyi új ötlet! Örülök, hogy ez a topik ennyire bővelkedik kreativitásban. Na most akkor nézzük sorjában:

Frechaut ötletei:

Air-castle: A hős nevének a Windrider véleményem szerint stílusosabb. A képzettség leírása tetszik, bár tény, hogy logisztikával kombinálva jelentős mozgásbeli előnyre tehetnek szert más várakhoz képest vele. Nagyobb térképekre - ahol sokat kell kóborolni - rendkívül hasznos lenne (pláne, ha a vár lényei maguk is gyorsak lennének, ami nem annyira elképzelhetetlen).

Bastion: Nos, ez egy olyan képesség, amit nehéz lenne kiegyensúlyozni, de ha sikerülne, akkor nem kevés színt hozna a várba - bár tény és való, hogy én a lényfejlődéseket inkább egységekre specializálódott hősökkel oldanám meg. Esetleg a kettő kombinálható és a lényes specialitások erősíthetik ezt a rendszert.

Ngome: Semleges lények ellen fellép a veszély, hogy egy magas szintű hős drasztikusan erősebb lesz, míg ellenséges hősök ellen - pláne multiplayerben, ahol a játékosok hasonlóan fejlődnek, vagy hadjáratban, ahol az ellenség általában rendkívül erős hősökkel harcol - a hatékonyság jelentősen csökken. Az afrikai/voodoo tematika viszont különleges "ízt" ad a várhoz.

Maze: Kombó-varázslás kombinált mágiákkal? Megfelelő használat mellett halálos lehet. Két-három varázslat egybemondva látványosan megfordíthatja a csata menetét. Ami kiegyensúlyozhatja, hogy egy mágikusan sokoldalú hős kell a teljes potenciál kihasználásához.


T-Rex ötletei:

Ork vár: A klasszikus barbár hagyományok továbbgondolása. Az Óriássas vagy a Harcisas lenne a Roc megfelelője?

Elf vár: A Rampart nyomdokaiban, ahogyan az várható. Két hasonló specialitású lény - Pengemester, Amazon - az egyiknek valami extra képesség nem ártana szerintem.

Sötételf vár: Na itt már megindultak a speciális ötletek, bár itt is fennáll az azonos képességű lények helyzete (Póklovas - Óriáspók). Az Éjsárkány különlegessége tetszik, bár eléggé szituációfüggő a hasznossága.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 23 hétf., 13:40 
Avatar

Csatlakozott: 2008 dec. 17 szer., 10:27
Hozzászólások: 292
Tartózkodási hely: Kispest
Aircastle: A Windrider tényleg stílusosabb, épp ezért használták a H5ben is (Maeve-nek és a HoFban Freydának is így hívták a speckóját) A mozgáspont használat miatt nem félek annyira, a ToEben sem tudnak a Necrok folyton éleszteni, nyilván nem lenne olcsó és nem azonnal töltődnének vissza a pontok. Persze tény, hogy mondjuk sokkal könnyebb hét végén egy hosszú menetelésre elhasználni a pontokat, mint a megmaradt Dark Energyvel vacakolni vasárnap. Erre lehetne az, hogy mondjuk minél később használod fel egy héten, annál drágább a mozgáspont.

Bastion: A WoGban ugye mindenkinek megvolt ez a képesség, ezért nem volt feltűnően erős. Itt Blood Rage szintű vagy esetleg még gyengébb bónuszokra gondoltam, attól függően, hogy 3 vagy 5 Stack XP szint lenne, valamint azzal lehetne még egyensúlyozni, hogy relatíve drága és/vagy zsenge lényeket rakni a várba, mint ahogy a Stronghold lényei sem feltétlenül túlzóttan erősek hős nélkül, a jó öreg Fortressből meg amúgy is elég könnyen lehetett régen céllövölde versenyt csinálni.

Ngome: Esetleg azt lehet tenni, hogy nem a hős erejével, hanem a lények erő arányával működjön a dolog, de ezzel csak még inkább rontanánk a használhatóságon, főleg ott, ahol erősek a hősök. Illetve, a másik lehetőség, hogy egyrészt mondjuk a hősök összegyűjtött TP-jét vesszük alapul, és az alapján alakítanánk a számolást, így nem csak a szint számítana, ami főleg magas szinteken nem túl beszédes, másrészt semleges lények ellen be lehetne tenni egy plafont. Ja és megjegyzés, hogy a megfutamodott lények után is lehetne kapni mondjuk fele TP-t, mint a mostani H5ben, ha megfut a teljes semleges csorda.

Maze: Az általam vizionált történetben (amire apró utalásokat tettem, mikor T-Rex hozzászólására válaszoltam) nagyjából ök lettek volna a fő-fő, tápos gonoszok és hát tény, hogy egy fejlett, magas tudással bíró rulert igazán kihívás lenne agyonverni. Viszont ott a másik oldal, amit írtál, hogy nem valószínű, hogy egy hős mind a 4 mágiaiskolát ki tudná fejleszteni (3 se könnyű már, és akkor még nem 4et mondtam), ha meg mégis, akkor egyrészt nem fog túl gyorsan menni, másrészt valószínűleg nagyon el kell hanyagolnia a might skilleket, amiben amúgy is hátránya van. Ráadásként be lehetne tenni, hogy nem használhat tömeges varázslatokat (amúgy is elég macerás), bár félek, hogy ez egyrészt túlkompenzál, másrészt nagyon eltolja a hasznosságot az idéző és a pusztító varázslatok felé.

_________________
General Tarhás
We want our quicksand back! :D
Lesz még a Putrid Lamasu-tanya!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 23 hétf., 14:11 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Nem mondanám, hogy a harcisas és az óriássasnak a roc-hoz lenne köze.

Harcisas: Harci sasokat az orkok régóta nevelnek. Ezek a madarak, gazdáik parancsára rikoltva vetik magukat a csatába, és karmaikkal, csôrükkel a legkeményebb páncélt is képesek átvágni.

Óriássas: Az óriássasok a hegyek legnagyobb madarai. Szívesen követik az ork hordákat, tudván, hogy a környékükön mindig akad bôséggel eleség. Az orkok pedig szívesen csatáznak, különben belôlük lesz az eleség. Egyfajta szimbiózis ez is.

Az amazon (talán) kaphatna champion distance-t.

Az óriáspóknál, meglehetne azt, hogy megidéz egy bizonyos (neutral) pók hordát, de a pók lovasoka mérgezés helyébe, kaphatnak champion distance-t.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 23 hétf., 18:12 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Harcisas / Óriássas: Hogy őszinte legyek, csak tippeltem, ezért gondoltam a roc-ra. Tévedni emberi dolog. Amúgy pedig érdekes ez a hozzájuk fűzött kommentár.

Amazon: Én inkább első csapást adnék neki (lásd még Heroes IV fehér tigrise).

Póklovas: A távolsági bónusz megfelelőnek tűnik, mint általában az ilyen "lovassági" egységekhez.

Aircastle: Ez a hét napjától függő felhasználhatóság korrekt, olyasmi, mintha a különböző "széljárások" szerint működne ez a képzettség. Stílusos és támogatható ötlet.

Bastion: Na igen, a WOG-ban univerzális tulajdonság volt. Ha viszont legyengítjük és specializációvá tesszük, akkor ugye vagy egy kisebb pályán kerülnek hátrányba (ha relatíve gyengék az alapegységek) vagy egy nagyobb pályán merülhet fel egy nagyobb előny (ha erőben mérhetők a többi néphez az alapértékek).

Ngome: Az egységek szerinti összemérés bennem is felötlött, de az általad említettek miatt elvetettem. Alternatíva, hogy semleges egységeknél a létszám alapján számítunk egy erőt, amúgy viszont hőshöz mérve.

Maze: Igen, látom, mi a szándékod a "tápos gonoszok" elképzelésével, de tekintve, hogy a Heroesokban nincsenek "nem játszható" várak, ez továbbra is magával hordozná az egyensúly kérdését. Az idéző és pusztító varázslatokkal meg ugye tudjuk, hogy az a helyzet, hogy késő végjátékban a szerepük csökken (tény, hogy a specializáció ezen javíthatna, de kérdéses, mennyire pótolná egy gyengítő/erősítő varázslatokat...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 23 hétf., 18:30 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Hello Frechaut, üdvözlünk köreinkben!
Jók az ötleteid, stílusosak nekem tetszenének ezek a várak és speckók. Ork és gyíkok együtt szokatlan lenne, de nem elképzelhetetlen. A sötételfek pedig szerintem vagy külön legyenek, vagy ne legyenek sehogy se, ergo jó ötletnek tartom, hogy szembeszállnak a legendás sárkánnyal és elmennek onnan.
Így több hely lenne a Dungeonben klasszikus lényeknek is, és a sötételfek is megmaradnának.
Egyelőre most nem tudok új ötlettel szolgálni, még agyalnom kell rajta, hogy a Te és T-rex ötleteik meg Sasukexec ötleteit tudjam kiegészíteni rendesen fantáziámmal.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 23 hétf., 19:17 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Mostanában nekem is csak egy-egy véletlenszerű ötletem van, leginkábbis semleges lényekre (vagy esetleg alternatívának egyes lényekre). Kettő közülük:

Alraune: Megjelenésében úgy írhatnám le, hogy egy virág, amiből "kinő" egy humanoid nő - vagy valami ilyesmi, kicsit nehézkes megfogalmazni. Affinitásában a természethez áll közel. Szintre a 10-es listán 5-ösnek tippelném (Képessége: Nektár (Ha egy élő célpontot megüt, 20% eséllyel elbűvöli célpontját 3 körig. Az elbűvölt célpont nem támadhatja az Alraunet és nem is támadhat neki vissza.)

Lélekhívó (Spirit Caller): Sötét csuklyás férfi, kezében egy bottal. Bár a sötét tudományok követője, ő maga nem gonosz. 6-os vagy 7-es szintű lény a 10-es listán. (Képességei: Amíg a csapatban van, ignorálja az "Élőhalott a seregben" morálbüntetőt a sereg minden tagja számára. Lövész. Harconként egyszer egy elesett - nem élőhalott - csapatból Szellemeket idézhet, a Szellemek a harc végén eltűnnek.)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 23 hétf., 21:54 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Van egy törpe csapat is:

-Bányász (nyersit ad, napi 1 valamit, mint a paraszt vagy 2-3 naponta)
-Kovács (nem kell a lővész egységeknek lőszer, ők csinálják nekik)
-Számszeríjász (lővész/nincs táv büntetés)
-Törpeharcos (kábítás)
-Tárnametsző ---> katapult féle (képes a fal alatt lyukat ásni :roll: )
-Csapatvezér (jó morál, lerészegedés vagy törpe sör ivászat [bónusz +5 tám/-2 def/+1 speed])
-Klánvezér (jó morál, lerészegedés, a klán zászlaja [+2 morál/+1 szerencse])
-Harcitomboló (lerészegedés, kör támadás)
-Harcospap (varázshasználó: gyógyítás, kőbőr, igaz hatalom/lővész)
-Kőelementál ( Kitartás, mint a H4 zombinál/ védelem a földtől varázslat varázslása)
-Kőevő (3 naponta/+1 kő, támadásánál az ellenfélnek csak a 20% páncélja érvényesül)

Természetesen az ellenséges varik csak 50%-ban hatnának rájuk, és a lerészegedés csak egy lehetőség lenne.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 24 kedd, 8:54 
Avatar

Csatlakozott: 2008 dec. 17 szer., 10:27
Hozzászólások: 292
Tartózkodási hely: Kispest
@Sasukexec:
A Bastionnál még az jutott eszembe, hogy inkább legyenek viszonylag normálisak a lények, viszont több TP vesztő lehetőség is legyen beépítve. Pl. csata nélküli napokon TP vesztés, ha döglik a stack, akkor ne maradjon meg a teljes TP mennyiség, mint a WoGban, hanem arányosan csökkenjen, ellenben ha új lényeket kapnak, akkor a teljes TP mennyiség osztódik az új létszám között, esetleg lény fejlesztésénél TP vesztés. Ezekkel talán lehet korlátozni a képesség nyújtotta előnyöket.
A Maze nem is lenne játszhatatlan vár, viszont egyre komolyabban gondolom, hogy ne legyenek tömeges varázslataik, mert így veszítenének talán legjelentősebben a kapott előnyeikből. Persze tény, hogy ha végcsatában a Sanyi egyszerre kap Misztikus páncélt, Hájsztot és Főnök Seggberúgását, az csúnya. :) A másik dolog, ami a Maze-nél felmerül, hogy mivel egyszerre nyomják el a varázslataikat, manával sokkal kevésbé bírják, mint más fajok. (Ez főleg a játék elején és közepén érvényesülhet) Illetve még az jutott eszembe, hogy a Ruling használatát lehetne Kezdemény büntetéssel sújtani.
A lényekhez: a statoktól függően az Alraune-t inkább alacsonyabb szintű lényként képzelném el, csak a képességet látva. A H5 vámpírhercege jutott eszembe, aki 7-es skálán 4-es és a képessége hasonló, de jóval jobb. A Lélekhívó nagyon tetszik, csak ki kell találni, hová tesszük be (bár akár a Ngoméba, ahol együtt harcolnak élők és élőholtak, nem is lenne rossz :roll: :) )

@Cervantes: Az orkokat és a gyíkokat nem egybe gondoltam, hanem vagy-vagy alapon, de egyre valószínűbb, hogy a gyíkok lesznek a befutók.

@T-Rex: ez a vakond katapult nagyon táp ötlet. Teljesen új dimenziót nyitna a várostromoknál.

Edit: Ha már belejöttünk, gondolkodtam azon is, hogy milyen régi vagy új varázslatok kerülhetnének vissza/be.
Light:
-visszakerülne a CS, valószínűleg 5. szintre (vagy 4.re és a Teleport vagy az Anti-Magic menne 3.ra)
- a Martyr is jöhetne, bár én szinte sosem használtam
- ha van Deflect Missile, felmerülhet a Precision is
Dark:
- a jó öreg Sacrifice kimaradt, jöhetne vissza, mondjuk gyengítve, 4. szintre
- Spell Shackle szerintem jobban illene ide, mint a Destroba, varázsló lényeknél egyértelmű, varázsló hősnél vagy random lény kapna nagy sebzést, vagy minden lény relatíve kicsit
- Pain Mirror?
Summoning:
- a Quicksand varázslat is hol késik? 1. szint, mondjuk a Fire Traphez hasonlóan.
- Gyökerek idézése (az entek képességéhez hasonló működésű, HPje van, normál támadással levered, akkor lehet szabadulni)
- Csali: ez is HP-s, hasonló képessége lenne, mint az Uszítónak (Warmonger), x eséllyel ellenséges lény ütését eltéríti saját magára, ha a célpont mellette áll. Kérdéses, hogy íjászokra is működjön-e.
Destructive:
- nincs Inferno, bár a Meteor hasonló szerepet tölt be
- Flood (területre ható, víz alapú varázslat, inkább lassít, mint sebez, hasonlóan a Darázsvarázshoz)
- ha akarunk igazán kemény fegyvert a Destrosoknak, visszakerülhet a Dezingtegrálás

_________________
General Tarhás
We want our quicksand back! :D
Lesz még a Putrid Lamasu-tanya!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 24 kedd, 12:28 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Törpe sereg:
50% mágiaellenállás egy teljes népnek sok. Én inkább az egységek fajtájától függően változtatnám 20-50% között. A Bányász nyersanyagtermelése kiegyensúlyozhatóbb lenne, ha hét elején vagy hét végén történne talán, de ez nem biztos. A két "vezér" egység egymás után kicsit furán hat. A csapatvezér lehetne Szakaszvezető, vagy valami ilyesmi. A Kovács képessége és a lerészegedés ötletes, illik is a törpék stílusához.

Bastion:
A TP vesztési lehetőségek megfontolandók, a "ha nem harcol, akkor tapasztalatot veszít" ötlet némi módosítással (ha 3-4 napon belül nincs harc, onnantól veszít) elfogadható lenne. Az új egységekkel történő TP osztás meg természetes, ha belegondolunk.

Maze:
Jogos. Tekintve, hogy stílusukat tekintve inkább a Dunegon hagyományait képviselőnek tudom őket elképzelni (sok Spell Power, kevesebb Knowledge), a mana kérdése problematikus lehet számukra. Intelligence ajánlott. (Esetleg valami speckó ami némiképp csökkenti a Ruling-varázslatok költségét).

Alraune:
Eleinte én is azon gondolkodtam, hogy 4-es vagy 5-ös legyen, mivelhogy ez a képesség bizonyos mértékig a Paralízis és hasonló specialitások variációja. Talán 4-es egységnek tényleg jobb lenne...

Lélekhívó:
Igen, az elhelyezés kérdése... ez az én ötleteimmel a legnagyobb gond, hogy nem konkrét várakban gondolkodom, csak 1-1 egységben. De legalább használható ötletek, remélem.

Varázslatok:
Legnagyobb eséllyel egy Heroes 3 - Heroes 4 - Heroes 5 mix, új ötletekkel - mint a tieid is, amik jól hangzanak - megfelelő alapot adna a mágiarendszerhez. Kár, hogy most erre nincsenek ötleteim...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 24 kedd, 12:59 
Avatar

Csatlakozott: 2008 dec. 17 szer., 10:27
Hozzászólások: 292
Tartózkodási hely: Kispest
A későn beinduló TP vesztéssel annyi a gond szerintem, hogy azzal a pályával baj van, ahol 3-4 napig nem talál az ember semmit, ami üthető, így ez nem jelentene nagy érvágást, mert ilyen esetekben csakazértis keres valami gyaknivalót a játékos. Szerintem max 1 nap jöhet szóba késleltetésként.

A rulerek mágikus képességeinél alapvetően kezdek zavarba jönni. Mivel a fény és sötét mágiánál kizártam a Master of kezdetű képességeket, hajlok arra, hogy az idézőnél és a pusztítónál is kitegyem, helyette egy, a shatter fordítottjaként működő rendszer lépne működésbe. Tfh. ha egy hős csak a rulingot fejleszti, azzal mana, varázserő és kezdemény büntit is kapna a használt varázslatokra, azonban a mágiaiskolák fejlesztésével ezek a büntetések eltünthethetők, persze csak az adott iskola varázslataira. Intelligencia vagy sorcery melegen ajánlott lenne (Arcane Training hatását lehet, hogy csökkenteni kéne), amivel persze ismét csak fogynak a skill slotok.

A varázslatoknál az a baj, hogy kevés van, amire nem volt varázslat az eddigi részekben, és ezzel mágiaiskolánként külön problémák vannak, ami a minőségi és mennyiségi egyensúly megtartását teszi nagyon nehézzé. A destroba pl. viszonylag egyszerű varázslatokat rakni, az idézés viszont kínszenvedés, ha nem akarjuk lény idéző varázslatokkal teleszórni, mint a H4ben tették (és ami nekem speciel nem igazán tetszett)

_________________
General Tarhás
We want our quicksand back! :D
Lesz még a Putrid Lamasu-tanya!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 24 kedd, 14:17 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
A TP-vesztéses felvetés jogos, csakhogy az 1 napos késleletés rendszere miatt egy folytonos rohanás lenne az egészből, nem is beszélre alról, hogy nem mindig van alkalmas lénycsapat a közelben (pl. erősítésre vársz, vagy egy erősebb semleges csapat / garrison / stb. áttörésére gyűjtesz, vagy hajózol (Heroes 4 kivételével ritka a tengeri semleges csapat). Nem tudom, mi lenne az ideális megoldás.

A rulerek "fordított shatter"-eiben van ráció, bár tény, hogy akárhogy csűrjük-csavarjuk, egy erősen mágiaspecifikus hős lesz az eredmény, ami alkalmasint komoly hátrányokba is kerülhet egy fizikailag erősebb hős ellen. De a kezdeményezés jó.

Igen, új varázslatokat kitalálni nem egyszerű. Egy-két lényidéző spell még nem okozna gondot szerintem, ha nem ez teszi ki a mágiaiskola domináns részét. Csak nem szabad túlzásba vinni (lásd Heroes 4).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 24 kedd, 14:54 
Avatar

Csatlakozott: 2008 dec. 17 szer., 10:27
Hozzászólások: 292
Tartózkodási hely: Kispest
A felvetések jogosak, pl. hajózásba nem gondoltam bele. De ez a kisebbik gond, ez inkább azon múlik szerintem, hogy hogyan állítjuk be a TP szinteket, a veszítés mértékét és a bónuszokat, hogy ne legyen létfontosságú ilyen szituációkban folyamatosan ellenséges lények után rohangálni. Pl. el tudnám képzelni, hogy tfh. 3 szintes a rendszer, egyrészt ahhoz, hogy 2.-at elérjék, a hősnek is fejlődnie kell, másrészt az 1. szintet viszonylag könnyű lenne elérni, a 2.at jóval nehezebb, a 3.at meg szinte csak nagyon tápos pályákon és hősökkel lehet megfogni, kb. mint a vérdühöt. De ez még képlékeny persze.

A másik gond a rulerekkel, hogy ok, hogy a máguscéhes varázslatokra már van valami elképzelés, de mi lesz a maradékkal? Ezzel kapcsolatban arra gondoltam, hogy a ruler a rúnát is manáért cserébe tudná használni, mint egy "mezei varázslatot", valószínűleg többször is, de a rúnának megfelelő normál hatóidővel, mivel azonban erre nem kaphatnak spell power büntetést, rúnákra és csatakiáltásokra csak a másik kettő él, azok viszont nem eltüntethetőek (max. Sorceryvel és Arcane Traininggel csökkenthetők). A cél meg éppen egy szinte tisztán mágiára fókuszáló kaszt létrehozása, de nem féltem őket, a mágusok is csak megélnek valahogy :D

Én személy szerint nagyon jól megvagyok ennyi lényidéző varázslattal, ha elkezdenénk berakosgatni még ilyeneket, elég könnyen merülne fel a kérdés, mit és miért rakjunk bele, illetve mit és miért ne.

_________________
General Tarhás
We want our quicksand back! :D
Lesz még a Putrid Lamasu-tanya!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 24 kedd, 21:36 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Persze, még nincsenek fixálva a végleges elképzelések, de nincs is ezzel semmi baj. A fokozatosan nehezedő "fejlődés" egyértelmű, igazság szerint eleve egy hasonló rendszerrel számoltam, amikor az ötletedet olvastam. Kiegyensúlyozni nem lenne könnyű, ez tény.

A rulerek háromosztályú mágiarendszere - na igen, ezt szép lesz összehozni. Manáért rúnamágiát? Nem is beszélve ugye a csatakiáltásokról. Ha ezt sikerülne összehozni, nem kevés változatos stratégiát hozna magával.

Lényidéző varázslatok: Természetesen felmerülne a kérdés, hogy mi kerüljön be és mi nem. De hát ha már egyszer Idéző mágia, 1-2 ötletesebb variáció nem ártana véleményem szerint. Persze óvatosan kell kiválasztani, mik legyenek ezek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 25 szer., 15:20 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
A korábbi lény leírások egy másik internetes játék oldalról valóak, azért másoltam be ide őket, mert (végülis) egy-két várat meglehetne tölteni velük, mert ugye 10-en vannak. Kivéve a gyíklényes-dinoszauruszos várat.
Az oldal címét, azért nem írtam le, mert nem tudom, hogy szabad-e megnevezni az oldalt :roll:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 25 szer., 15:54 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
A helyzet ismerős - nekem is több olyan lényelképzelésem volt, amiket végülis azért nem osztottam meg, mert egyértelműen emlékeztetnek bizonyos okokból más játékok és egyebek lényeire. Ugye, valahonnan muszáj volt merítenem ötleteket... persze, ha ez annyira nem zavaró, esetleg felvethetek egyet-kettőt ezek közül.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 25 szer., 16:15 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Ámbár, lehet, hogy a Heroes-t ötvözni kéne más játékok lényeivel, így elég sok várhoz, varázslathoz, lényhez vagy akár hőshőz juthatnánk.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 25 szer., 16:30 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Ebben az esetben itt az egyik ötlet:

Dimenzionista (Dimensionist): Egy tapasztalt varázshasználó, aki térmágikus képességeit a harcban is kamatoztatni tudja. Magas (7-8 a 10-ből) szintű lény. Gyors, jó támadás, gyenge védelem (Képességei: Lő, nincs távolsági büntető, teleportál, ha közelharcban megütik, véletlenszerűen max. 4 mező távolságra elteleportál).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 25 szer., 17:24 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Ördögűző (Exorcist): Egy pap, aki a démonok ellen vette fel a harcot.
4-5 szintű, közepes sebesség, jó támadás, közepes védekezés, varázshasználó [A jó ereje---> a démoni képességek fele erővel bírnak]
Képességek: közelharci, démonok ellen dupla sebzés, varázshasználó

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 25 szer., 18:30 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Matango: Egyfajta gombaemberként lehetne jellemezni, mely a mocsárvidékek lakója. Alacsony szintű (1-2.), lassú, közepes harcértékek. (Képzettésgei: Immunis a mérgezésre. Harconként egyszer egy méregfelhőt tud maga köré idézni, minden 3. körben (a 3. körrel kezdve) a csapat negyedének megfelelő Matangot (minimum 1) idéz maga mellé. Az így idézettek is tudnak maguk mellé idézni, de minden idézett lény eltűnik csata után.)

Elemek Vándora (Wanderer of Elements): Mágikus teremtmény, melynek harci képességei és tulajdonságai attól függenek, hogy milyen terepen harcol. A 10-es skálán 5-ös szintű, közepes értékekkel. (Képzettségei: Harcértékei a tereptől függnek, a terepnek megfelelő mágiák ellen immunis)

Bosszúálló (Avenger): A vadászok fanatikus elitkatonája, mely akár az életét is feláldozná annak érdekében, hogy az ellenségét legyőzze. Ennek megfelelően a testében egy démont helyeztek el, ami képes megszállni a Bosszúálló gyilkosát, hogy később megölje azt. 8. lény a 10-es skálán. Gyors támadó, közepes védelem. (Képzettségei: Kétszer támad. Ha egy élő egység öli meg, az egység 3 kör múlva elveszít a Bosszúállók eredeti száma / 5 lényt (hasonlóan a Death Stare képességhez).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 217 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség