FEJLETTEBB KASZTOK LISTÁJA:
===========================
Archer
Csupán a combat skill szükséges hozzá,nincs bonusza.
Archmage
Minden mágikus skill imerete után léphetsz ebbe a kasztba,bonuszként +20%-ot kapsz minden varázslatod hatékonyságához.
Assassin
Death mágia,és a combat skill szükséges hozzá,bonuszként a sebességed,és mozgásod hárommal nő.
Barbarian
A combat skill ismerete elég,nincs bonusza.
Bard
Nature mágia,és a felderités képessége kell hozzá,mindig maximális lesz a szerencséje bonuszként.
Battle Mage
Order mágia,és a combat skill szükséges hozzá.Bonuszként a magic fist,és az ice bolt varázslat hatékonységa 20%-al nő.Ha nem ismerné automatikusan megtanulja a magic fist spellt.
Beast Lord
A nature mágia,és a nobility skill kell hozzá.A farkas,és a fehér tigris idézésének hatékonysága növekedik 20%-al.
Beastmaster
A nature mágia,és a combat skill eredménye.A farkas idézés hatékonysága növekszik 20 százalékkal.
Cardinal
Nobility(nemesség),és az élet mágia szükséges hozzá.A ressurection(feltámasztás)képesség hatékonyságát növeli 5 százalékkal.
Crusader
Taktika,és az élet mágia ismerete után válhatsz kruzáderré.Mindig maximális lesz a morálod.
Guildmaster
A scouting(felderítés)és a nobility(nemesség) képesség után léphetsz ebbe a kasztba.Képessé válsz rá hogy közelharci sebzésnél esélyed van arra hogy az ellenfeled az ütéstöl megszédül és egy kör erejéig nem tud támadni,vagy visszaütni.(azt sajnos nem irják mennyi az esély,ha csak 10% akkor gyenge,ha magasabb..akkor az már brutális!)
Heretic
Káosz és élet mágia ismerete után válhatsz a kaszt tagjává.Kivédi a ward varázslatok hatását,vagyis az élet mágiában jártas mágusok nem tudják csökkenteni hősöd mágiájától és egységeitől elszenvedett sebzést.
Illusionist
Order(rend)mágia,és a taktika ismerete kell hozzá.Az illuzionista az illusion varázslat hatékonyságát tudja 20 százalékkal növelni.
Knight
Taktika ismerete után már lovagnak mondhatod magad,de sajnos ez semmilyen bonusszal nem jár
Lich
Káosz,és death mágia kell hozzá.Támadásával megöregitheti az ellenfelet.Ekkor az ellenséges egység támadó képességének 25%-át,védekezésének 20%-át,sebességének,mozgásának felét elveszíti!
(sajnos itt sem szól a fáma arról mennyi erre az esély?)
Lord
Nobility(nemesség) kell csupán,sajnos bonusz az nincs..
Lord Commander
Taktika,és nemesség, e kettő kell.Minden egységének morálja kettővel nő.
Mage
Az order mágia teszi mágussá hősöd.Speciális bonusz nem jár.
Monk
Life(élet),és Order(rend)mágia szükségeltetik.A chaos ward hatékonysága 50%-ra nő káosz varázslatok kivédésére,vmint távolsági,és közelharci védekezés káosz egységek ellen szintén 50%-ra nő.
Necromancer
Death(halál)mágia teszi nekromantává hősöd.Bonusz nincs.
Dark Lord
Death mágia,és nemesség szükséges.Ha közelharcban támad,ellenfele morálja maximálisan leromlik.
Dark Priest
Death,és élet mágia.Vámpir közelharci támadás képessége a bonusz,minden okozott két sebzés után 1-et gyógyul az ő életereje.
Death Knight
Taktika elég hozzá.
Demonologist
Death,és nature mágia csinál demonologust a hősödből.Minden demon idéző varázslatot 50%-al hatékonyabban tudnak használni.
Druid
Nature mágia kell hozzá,bonusz nincs.
Enchanter
Order,és nature mágia.20%-al hatékonyabbak az idéző,és az illusion varázslatokban.
Field Marshal
Taktka és Scouting(felderítés).Bonuszként minden egysége 10% plusz sebzést kap(közelharci,és távolsági egyaránt)
Fire Diviner
Káosz mágia,és scouting(felderítés).Minden tűz alapú varázslatra 20% hatákonyság bonusz!
Fireguard
Káosz mágia,és a kombat skill.Tűz varázslatokra való immunitást kap,valamint tűz alapú támadás esetén félsebzést kap csak be.
General
Combat skill+taktika,és máris generálissá tetted hősöd.Jutalma,hogy minden egysége plusz egy morált kap.
Summoner
Nature(természet),és life(élet)mágia.Az idéző skilljük válik erősebbé.
Thief
Scouting(felderítés) képessége teszi lehetővé a tolvaj kasztba lépést.Bonusz nincs.
Warden
Taktika,és nature mágia.Minden egységének 10% plusz védelem közelharcban,távolsági fegyverek ellen egyaránt.
Warlock
Káosz mágia,és Nature mágia.Hősöd plusz 10 spellpontot kap,valamint naponta egy extra spellpont regenerálodik.
Warlord
Combat skill,és nobility(nemesség).Hősöd közelharci sebzése 5-el nő.
Witch King
Káosz mágia,nobility,és death mágia.Ha támad akkor a félelem hulláma megakadályozza ellenfelét a visszaütésben.Vmint a megtámadott egy kis távolságra el is fut a félelemtől!
Wizard
Order,és káosz mágia.Minden varázslat spellpont igénye lecsökken számukra kettővel.
Wizard King
Order mágia,és nobility(nemesség).Ha hősöd megtámad valakit közelharcban,akkor annak szerencséje maximálisan leromlik.
Ninja
Death mágia,és Scouting képesség elsajátitása után nindzsává avanzsálod hősöd!Speciális képessége a méregsebzés,ami a harc végéig minden körben sebzi a megtámadottat.
Paladin
Combat skill,és Life(élet)mágia.Képességként a death ward-ot kapja,vagyis 50% ellenállás a death varázslatok ellen,vmint a közelharci,és távolsági védelemre is 50% bonusz death egységek ellen.
Priest
Life mágia kell hozzá.Nincs bonusza.
Prophet
Élet mágia,és Scouting(felderités).A spiritual armour varázslat spellpontfogyasztás nélkül megjelenik rajta a csatában.(+25% védelem közelharci,és távolsági sebzés ellen)
Pyromancer
Taktika,és káosz mágia.Fire shield keletkezik körülötte a csatában,vagyis minden közelharci támadóját tűzsebzés éri.
Ranger
Combat és scouting.Bonuszként +5 távolsági sebzés,és ijjász képesség.
Reaver
Taktika,és halál(death) mágia.Bloodlust varázslat él rajta csata közben.(25% bonusz közelharci sebzés)
Seer
Order mágia,és scouting.A látómező 2-vel növekszik.
Shadow Mage
Death,és order mágia.Blur spell jelenléte önmagán.(távolsági védelemre 50% bonusz)
Sorcerer
Káosz mágia kell hozzá.Nincs bonusza.
SZINTEKHEZ SZÜKSÉGES TAPASZTALATI PONTOK:
=========================================
1 0
2 1,000
3 2,000
4 3,200
5 4,600
6 6,200
7 8,100
8 10,300
9 12,900
10 16,000
11 19,700
12 24,100
13 29,300
14 35,500
15 42,900
16 51,700
17 62,200
18 74,800
19 89,900
20 108,000
21 129,700
22 155,700
23 186,900
24 224,300
25 269,100
26 322,800
27 387,200
28 464,400
29 557,000
30 668,100
31 801,400
32 961,300
33 1,153,100
34 1,383,200
35 1,659,300
36 1,990,600
37 2,388,100
38 2,865,100
39 3,437,500
40 4,124,300
41 4,948,400
42 5,937,300
43 7,123,900
44 8,547,800
45 10,256,400
46 12,306,700
47 14,767,000
48 17,719,300
49 21,262,000
50 25,513,200
51 30,614,600
52 36,736,200
53 44,082,100
54 52,897,100
55 63,475,100
56 76,168,700
57 91,401,000
58 109,679,700
59 131,614,100
60 157,935,300
61 189,520,700
62 227,423,100
63 272,905,900
64 327,485,200
65 392,980,300
66 471,574,400
67 565,887,300
68 679,062,700
69 814,873,100
70 977,845,500
BILLENTYŰPARANCSOK:
===================
Enter -ha kijelölted a sereg útvonalát akkor enterrel megteszi azt az útat.
C-a varázskönyvet hozza elő
D-ásás(bizonyos pályákon különleges tárgyak,vagy grál lehet elásva)
Q-kapott küldetések listájának lekérdezése
V-nagy térkép behozatala
U-kétszintes térképen vált a lennti,és a felszini között
E-kör vége
Le,fel,jobbra,balra nyillal mozgathatod a sereged
Ctrl+nyilak görgetni tudod a térképet az adott irányba
PageUp/PageDown léphetsz a következő,seregre vagy várra,attól függöen melyik lista aktiv
COMBAT SCREEN(csata közben használhatő bill.parancsok)
C-varázsköny
D-ebben a körben védekezzen az adott egység
W-várjon kör végéig
F5-elsődleges támadás közelharci legyen(ha az egység tud másfélét is)
F6-elsődlegesen a mozgás kurzor legyen aktiv
F7-elsődlegesen a varázslat kurzor legyen aktiv
F8-elsődlegesen a távolsági támadás legyen aktiv
A-automata csata ki/be
O-opciók
R Retreat-megfutamodás
S Surrender-csata feladása(csak hössel rendelkező ellenfélnél aktiv,akkor ugyanis pénzel megváltható a maradék sereg)
TOWN SCREEN(várban használható bill.parancsok)
B-Épület felhuzása
H-hős felfogadása(heti egyet enged a gép)
C-egységek vétele
M-varázstorony
S-egységek cseréje
Left/Right Arrows-hős vagy egység kiválasztása a seregben
Page Up/Page Down elöző/következő vár
Up Arrow Merge Visiting Army
Down Arrow Merge Garrison Army
Spacebar Swap Armies
Enter OK
F4-váltás ablak,és full képernyő között
ADVENTURE SCREEN(térképen)
Alt+N -új pálya
Alt+C -úk kampány
Alt+L -játékállás betöltése
Alt+S -játékállás mentése
Alt+O -opciók
Alt+M -főmenü
Alt+R -játék újrainditása
Esc -kilépés
I -pálya információi
M -vásártér
G -kémházikó
P -kirakós térkép
K -királyságod adatai(szigoruan hadi,és gazdasági,a választások eredményeit hiába keresed!:-)
Home -a kiválasztott hőshöz ugrik a térképen
H -a következő hősre ugrik
Z - a kiválasztott hős altatása
W -a kiválasztott hős ébresztése
T -következő vár
ARMY SCREEN
C-varázskönyv
D-egység leszerelése
S-egységek közötti csere
L-laza formáció
T-szoros formáció
Q-négyzet alakzat
Left/Right Arrows -hős vagy egység kiválasztása a seregben
Page Up/Page Down -következő/elöző sereg
Shift+Page Up/Page-hátizsák tartalmának görgetése
Up Arrow Merge Visiting Army
Down Arrow Merge Garrison Army
Spacebar Swap Garrison and Visiting Armies
Enter -ok
SPELL BOOK(varázskönyv)
Left/Right Arrows-lapozás
Page Up/Page Down a varázslatok között mozoghatsz
D -mutatja a sebzést(ha van neki)
S -idéző varázslatok
U-átkok
B-áldások
L-minden varázslat
A-csak térképen használható varázslatok
C-csata közben használhatók
I-lista
T-varázsitalok,tárgyak