Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 234 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája: Hipnó
HozzászólásElküldve: 2003 szept. 20 szomb., 14:48 
Avatar

Csatlakozott: 2003 ápr. 11 pén., 12:05
Hozzászólások: 5
Próbáltátok már az ellenfél Brutális varázslóhősét hypnotizálni és utánna azzal varázsolgatni? Vicces!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 szept. 20 szomb., 14:50 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 02 szer., 12:09
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Devilre Cat reflex :twisted:

_________________
"Egy parókát húzok és felveszem a kendőt
Tárcsázd a 104-et, hívd ki a mentőt
A mister a Funk, a mister a Busta
Ez itt a legjobb rím húzz el a f*szba!"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 szept. 22 hétf., 3:09 
Avatar

Csatlakozott: 2003 szept. 21 vas., 22:39
Hozzászólások: 7
Üdv

Megtudná valaki mondani,h az ellenfél hősét ki lehet e szabaditani magunknak?
És ha igen ...hogy?

Köszi[/img]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 szept. 22 hétf., 7:57 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 10:10
Hozzászólások: 114
Zeth írta:
... Megtudná valaki mondani,h az ellenfél hősét ki lehet e szabaditani magunknak?

Üdv !

Tudomásom szerint nem, ha esetleg van szövetségesed a pályán, akkor azt kiszabadíthatod a rabságból, viszont nem lesz a sereged tagja, hanem marad továbbra is szövetséges.

_________________
Zardoz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 szept. 22 hétf., 13:26 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 02 szer., 12:09
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
És itt van egy nem túl hasznos:

Summon Fairy Dragon fekete sárkány ellen :(

_________________
"Egy parókát húzok és felveszem a kendőt
Tárcsázd a 104-et, hívd ki a mentőt
A mister a Funk, a mister a Busta
Ez itt a legjobb rím húzz el a f*szba!"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 szept. 23 kedd, 6:16 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 27 csüt., 13:35
Hozzászólások: 47
Akkor inkább summon mantis. :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 szept. 23 kedd, 10:58 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 02 szer., 12:09
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Zed111 írta:
Akkor inkább summon mantis. :P


Azzal már mész valamire :twisted:

Ha sok parasztod van, akkor az angyalokra Martyr-t (angyalt ütik,a paraszt meg sérül) ha elhullanak a parasztok, akkor angyallal Resurrection és újra Martyr :twisted: :twisted:

_________________
"Egy parókát húzok és felveszem a kendőt
Tárcsázd a 104-et, hívd ki a mentőt
A mister a Funk, a mister a Busta
Ez itt a legjobb rím húzz el a f*szba!"


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Idegcsávó 2003 szept. 24 szer., 14:31-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 szept. 23 kedd, 18:58 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 29 szomb., 17:19
Hozzászólások: 291
Idegcsávó írta:
Zed111 írta:
Akkor inkább summon mantis. :P


Azzal már mész valamire :twisted:

Ha sok parasztod van, akkor az angyalokra Martyr-t (angyaltt ütik,a paraszt meg sérül) ha elhullanak a parasztok, akkor angyallal Resurrection és újra Martyr :twisted: :twisted:


Persze ilyenek nekem nem jutnak eszembe. :( :(
Azér a háromba legyőztem már 3szor akkora sereget is. :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 szept. 24 szer., 14:09 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 27 csüt., 13:35
Hozzászólások: 47
A necro várban mindig venom sawn-t építem meg, nem a vámpírgyárat. Vámpír úgyis lesz a hőstöl elég, mellé meg lesz lövős egységem is...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 szept. 25 csüt., 7:59 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 10:10
Hozzászólások: 114
Idegcsávó írta:
Ha sok parasztod van, akkor az angyalokra Martyr-t (angyalt ütik,a paraszt meg sérül) ha elhullanak a parasztok, akkor angyallal Resurrection és újra Martyr


Üdv !

Inkább az ellenfélre hipnózis, majd belőle mártírt

_________________
Zardoz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 szept. 25 csüt., 14:14 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 02 szer., 12:09
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Zardoz írta:
Idegcsávó írta:
Ha sok parasztod van, akkor az angyalokra Martyr-t (angyalt ütik,a paraszt meg sérül) ha elhullanak a parasztok, akkor angyallal Resurrection és újra Martyr


Üdv !

Inkább az ellenfélre hipnózis, majd belőle mártírt


Az is jó, csak ahhoz elég sokat kell tanulni :twisted:

_________________
"Egy parókát húzok és felveszem a kendőt
Tárcsázd a 104-et, hívd ki a mentőt
A mister a Funk, a mister a Busta
Ez itt a legjobb rím húzz el a f*szba!"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 szept. 26 pén., 7:16 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 27 csüt., 13:35
Hozzászólások: 47
Idegcsávó írta:
Zardoz írta:
Idegcsávó írta:
Ha sok parasztod van, akkor az angyalokra Martyr-t (angyalt ütik,a paraszt meg sérül) ha elhullanak a parasztok, akkor angyallal Resurrection és újra Martyr


Üdv !

Inkább az ellenfélre hipnózis, majd belőle mártírt


Az is jó, csak ahhoz elég sokat kell tanulni :twisted:


Ehhez meg még többet: Az ellenfére hipnózis, utána áldozás. :lol: 2 kör alatt akár bármennyi egység kicsinálható. Persze valami gagyi lényünket nekünk is fel kell áldozni...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 18 pén., 22:27 
Avatar

Csatlakozott: 2004 jún. 18 pén., 21:18
Hozzászólások: 136
Bár a piactér automatikusan a rendelkezésünkre áll, használjuk serényen a térképen található feketepiacokat is, jóval kedvezőbbek az áraik, mint a mi piacunknak.
Karavánoknál érdemes a városok mellett a külső lénytoborzó helyekre is koncentrálni, mivel itt is halmozódik a toborozható lénymennyiség, és érzékenyen érinthet, ha az ellenfél elhappol egy-egy ilyen helyet, amikor már hetek óta nem vettünk onnan semmit.
Ostrom során nagyon jól használható a Displacement varázslat, amellyel a tornyok tetejéről lövöldöző csapatokat nemes egyszerűséggel lelökhetjük onnan.
A küklopsz területre való támadása nagyon erős - némi szépséghiba, hogy harci rács hiányában a megérzéseinkre kell hagyatkoznunk a célpont kijelölésekor. Használjuk ehelyett az AI-t: amikor a küklopsz jön, egy körre kapcsoljuk be az automatikus csata funkciót, a derék egyszeműek máris sebészi pontossággal oda fogják dobni a követ, ahol a legnagyobb sebzést osztják ki saját egység sérülése nélkül.
A harcrendszer a visszaütéseket tekintve egy picit megváltozott - nem arra gondolok, hogy a védekező fél azonnal üt vissza, hanem arra, hogy egy körben csak egy alkalommal támadhat vissza. Ez az ?egy kör? azonban a visszaütés pillanatától, nem a kör kezdetétől számolódik! Ezt kihasználhatjuk úgy, hogy ha egy az egy ellen küzdünk egy ellenséges csapattal, és az a gyorsabb, minden páratlan körben várjunk (wait) a kör végéig a támadásunkkal! Mi történik? Ő megüt minket (mi visszaütünk), várunk a kör végéig, majd ütünk (ő visszaüt). Következő kör: ő üt (mi visszaütünk), mi nem várunk, hanem ütünk - és most jön a trükk, ugyanis ilyenkor még nem járt le az ellenfél ?visszaütési szünete?, és nem támadhat vissza! Így kétkörönként egy ütést megspórolhatunk magunknak, ami közel azonos erejű ellenfelek esetében döntő lehet.
Az azonnali visszaütésnek is van egy érdekes következménye, méghozzá az, hogy az őrködés (guard) funkció is igazi értelmet kapott. Mivel az egyidejű sebzés miatt általában mindegy, ki üget oda az ellenfélhez verekedni, érdemesebb helyben bevárni az ellenfelet kihasználva az őrködés adta +25% védelmi értéket.
Az ellenfél lövöldöző egységeinek legjobb semlegesítési módja, ha közelharcba bocsátkozunk velük. A gyors egységek azonban, amelyek hamar odaérnek a gonosz íjászokhoz (Imp, Sprite és társaik) általában harmatgyengék, és hamar felszecskázzák őket. Ezt némileg elodázhatjuk, ha nem ütjük meg őket azonnal, csak odaállunk az orruk elé - de most jön a csavar az egészben: csak akkor blokkoljuk le így egy íjász lövését, ha nemcsak mellette állunk, de arccal felé is állunk! Ha az impünkkel beröppenünk az ellenséges íjász mögé, az attól még vidáman lövöldözni fog. Sajnos két íjász közé beállva is csak az egyiket tudjuk kiiktatni, hiszen nem tudunk egyszerre mindkettő felé nézni (kivéve persze a hidrát és a cerberust, ezt jó, ha tudjuk). Ez eddig apróság, ám következik belőle a trükk, amellyel a saját íjászunkat felszabadíthatjuk az őt blokkoló ellenfél alól. Üssük meg valakivel a blokkoló lényt, az elfordul az íjásztól visszatámadni, és voilá, máris szabad az útja a nyílzápornak!
Ha van varázsló egység a seregünkben, de nincs betöltve a sereg összes helye, érdemes a varázstudókat szétosztani minél több adagra, így egy kör alatt több mágiát is elereszthetünk. Különösen igaz ez a dzsinnekre, és az ő Song of Peace-ükre, amelynek a hatékonysága nem függ attól, hogy hány dzsinn volt a varázsló csapatban. Igen erős, gyors és relatíve olcsó sereget üthetünk össze egy csomó 2-3 fős dzsinncsapat és egy gyűrődést jól bíró lövészegység (mondjuk pár titán, vagy egy grandmaster íjász hős) részvételével. A dzsinnek folyamatosan éneklik a békedalt minden szembejövőnek, és kezdődhet az agyaggalamb-lövészet!
Hajóról nemcsak a teljes sereggel, de annak egy részével is leszállhatunk. Így egy nagyobb szigetcsoportot három kör alatt végigrabolhatunk (egy: leszállunk egy-egy katonával a szigeteken, kettő: felszedjük a tápokat, három: visszaszállunk) ahelyett, hogy a teljes sereggel végigszenvednénk magunkat a minden egyes kiszállás-beszállásnál jelentkező mozgáspont-nullázó tortúrán.
A játék elején érdemes egy-egy katonából álló, hős nélküli csapatokkal felderíteni a terepet, és felszedni a kincseket. Még a szörnyek által őrzött nyersanyagokra is érdemes öngyilkos rohammal rámozdulni, mivel a felvett nyersanyag még a reménytelen csata előtt bekerül a kincstárunkba. Az ilyen egyszemélyes hadseregeket érdemes a továbbiakban is megtartani, már csak a látótávolságuk miatt is (már amennyire a 8-ban maximalizált seregszámunk engedi), nehogy az ellenség a fog of war leple alatt beslisszoljon a hátországunkba. A halott hőseink, bár harcban nem vesznek részt, de a térképen felszedett tápokból részesülnek holtukban is (kapnak XP-t a learning stone-nál, fejlődnek a képzettségeik a különféle épületekben stb.) Nem rossz - bár kissé cheat-szagú - trükk hát egy magas lopakodás képzettséggel megáldott tolvaj mellé bepakolni egy rakat halott hőst, majd ezzel a sereggel (a tolvaj láthatatlanságát kihasználva) körbeszaladni a térkép tápoló-épületein, majd feltámasztani a holtukban supermanné kiképzett hősöket.
Ha már a tolvajnál tartottunk: ha egy hőst lopakodásra akarunk használni, és ez irányban tápolni, még véletlenül se vegyük fel a Nature Magic képzettséget. A természetmágia egyik alképzettségétől ugyanis a hős nekiáll automatikusan körönként új lényeket idézgetni maga mellé, amivel a fáradságosan kiépített lopakodó álcája semmi perc alatt megszűnik, és az első arra járó kóbor szörny megeszi reggelire. Tolvaj hőssel egyébként lopakodjunk serényen keresztül-kasul a térképen, ezért (is) jár tapasztalati pont!
Ha druidákkal vagyunk, és hosszan elhúzódó háborúra számítunk, érdemes jól bevásárolni hősökből, körbezavarni őket a tápoló-helyeken, és amennyire csak lehet, felhúzni a Nature Magic, de főleg a Summoning képzettségüket. Ezek a srácok aztán ingyen termelik nekünk körönként a katonákat a seregekbe.
Minden hősnek érdemes a Combat képzettséget megtanítani, alapvető fontosságú, hogy ne haljunk bele az első komolyabb csatába, és a hősnek ne a saját gyógyításával kelljen folyton foglalkoznia. A Tactics képzettségre viszont ügyeljünk, mert ha egy seregben két hősnek is van, a bónuszok nem adódnak össze, csak a nagyobb érvényesül.
Újabb gátlástalan bug-kihasználási lehetőség: hogyan változtassuk a Town Gate varázslatot a Heroes 3 szupererős Town Portal varázslatává? Ugorjunk bele egy csatába, idézzünk néhány illúzió-lényt, majd használjuk a Town Gate-et, s csodák csodája, a hős a teljes seregével teleportálódik a legközelebbi várba, és csak az illúziók maradnak a helyszínen harcolni. Sőt, még ezt a ?legközelebbi vár? kitételt is kijátszhatjuk, ugyanis olyan várba nem tudunk teleportálni, amelyiknek a kapujában már áll valaki (praktikusan egy saját sereg). Town Gate-elés előtt tehát egy kivételével az összes várunkból vezényeljünk ki valakit (akár egy katona is elég) ?eltorlaszolni? a kaput, és láss csodát, a teleportáló hős az egyetlen szabadon maradt városunkat fogja legközelebbiként értelmezni. És még egy érdekesség a Town Gate-tel kapcsolatban: ha tengerről indítjuk a varázslatot, az elteleportált hős hajó képében jelenik meg a város kapujában. Így gyárthatjuk le a játékban a sivatag hajóját, aminek az égvilágon semmi értelme, legfeljebb abban bízhatunk, hogy az ellenfelünk halálra röhögi magát. :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 20 vas., 21:14 
Avatar

Csatlakozott: 2004 jún. 18 pén., 21:18
Hozzászólások: 136
Még valami: a vampi touch-ot olyan lényekre érdemes rárakni, amélyeknek nem ütnek vissza, így minimálisra csökkenhetnek a veszteségeink 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 21 hétf., 9:49 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 29 hétf., 16:34
Hozzászólások: 154
Tartózkodási hely: Budapest
Gambit írta:
Még valami: a vampi touch-ot olyan lényekre érdemes rárakni, amélyeknek nem ütnek vissza, így minimálisra csökkenhetnek a veszteségeink 8)


Vagy olyanokra akik erõset sebeznek! :wink:

_________________
"Always look on the bright side of life!" :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 21 hétf., 21:10 
Avatar

Csatlakozott: 2004 jún. 18 pén., 21:18
Hozzászólások: 136
Ha egy lényen, aminek visszaütnek vampir touch van, arra ne tegyünk rá még egy első csapás(t)/első csapás igét (first strike)!!!, mert afullos életű sereg(mivel ő üt először az ellenfélre)nem szív el tőle életerőt, míg utána az visszaüt :arrow: és lehet meghal/megsebesül egy csomó egységünk 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 22 kedd, 23:06 
Avatar

Csatlakozott: 2004 jún. 18 pén., 21:18
Hozzászólások: 136
Az a varázslatlopás ige télllleg nagyon jó(+ring of the greater nation) :!: 1250-es hp-jú blacd dragon 366-os sebzéssel és fagyasztással :arrow: 15 fekete sárkánnyal a fél térképet lealáztam szinte veszteségek nélkül :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 23 szer., 10:46 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 29 hétf., 16:34
Hozzászólások: 154
Tartózkodási hely: Budapest
A Ring of the Greater Nation az relic ugyebár!
Kikapcsol minden wardot és immunitást a játékban! Nagyon jó!
De ha kinyítják a hõst akkor megszûnik :|


Tipp: A Catapultnál, Küklopsznál érdemes az Auto-Combatot használni! :wink:

_________________
"Always look on the bright side of life!" :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 23 szer., 15:46 
Avatar

Csatlakozott: 2004 máj. 27 csüt., 15:47
Hozzászólások: 356
Tartózkodási hely: Cegléd
Hello!

Lehet hogy ezt a trükköt már ismeritek, bár akik kevésbé szemfülesek azok nem hiszem.
Ha mondjuk már felderitettétek az ellenség vára környékét és a csapat a vár előtt dekkol de igy nem látjátok, a vár elött jobb gombal kattingatva megnézhetö a sereg.
Ez persze nem csak a várak elött müködik, bár akkor tudni kell kb. hol van a sereg. :idea:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 jún. 23 szer., 16:55 
Avatar

Csatlakozott: 2004 jún. 18 pén., 21:18
Hozzászólások: 136
FEJLETTEBB KASZTOK LISTÁJA:
===========================
Archer
Csupán a combat skill szükséges hozzá,nincs bonusza.

Archmage
Minden mágikus skill imerete után léphetsz ebbe a kasztba,bonuszként +20%-ot kapsz minden varázslatod hatékonyságához.

Assassin
Death mágia,és a combat skill szükséges hozzá,bonuszként a sebességed,és mozgásod hárommal nő.

Barbarian
A combat skill ismerete elég,nincs bonusza.

Bard
Nature mágia,és a felderités képessége kell hozzá,mindig maximális lesz a szerencséje bonuszként.

Battle Mage
Order mágia,és a combat skill szükséges hozzá.Bonuszként a magic fist,és az ice bolt varázslat hatékonységa 20%-al nő.Ha nem ismerné automatikusan megtanulja a magic fist spellt.

Beast Lord
A nature mágia,és a nobility skill kell hozzá.A farkas,és a fehér tigris idézésének hatékonysága növekedik 20%-al.

Beastmaster
A nature mágia,és a combat skill eredménye.A farkas idézés hatékonysága növekszik 20 százalékkal.

Cardinal
Nobility(nemesség),és az élet mágia szükséges hozzá.A ressurection(feltámasztás)képesség hatékonyságát növeli 5 százalékkal.

Crusader
Taktika,és az élet mágia ismerete után válhatsz kruzáderré.Mindig maximális lesz a morálod.

Guildmaster
A scouting(felderítés)és a nobility(nemesség) képesség után léphetsz ebbe a kasztba.Képessé válsz rá hogy közelharci sebzésnél esélyed van arra hogy az ellenfeled az ütéstöl megszédül és egy kör erejéig nem tud támadni,vagy visszaütni.(azt sajnos nem irják mennyi az esély,ha csak 10% akkor gyenge,ha magasabb..akkor az már brutális!)

Heretic
Káosz és élet mágia ismerete után válhatsz a kaszt tagjává.Kivédi a ward varázslatok hatását,vagyis az élet mágiában jártas mágusok nem tudják csökkenteni hősöd mágiájától és egységeitől elszenvedett sebzést.

Illusionist
Order(rend)mágia,és a taktika ismerete kell hozzá.Az illuzionista az illusion varázslat hatékonyságát tudja 20 százalékkal növelni.

Knight
Taktika ismerete után már lovagnak mondhatod magad,de sajnos ez semmilyen bonusszal nem jár :-(

Lich
Káosz,és death mágia kell hozzá.Támadásával megöregitheti az ellenfelet.Ekkor az ellenséges egység támadó képességének 25%-át,védekezésének 20%-át,sebességének,mozgásának felét elveszíti!
(sajnos itt sem szól a fáma arról mennyi erre az esély?)

Lord
Nobility(nemesség) kell csupán,sajnos bonusz az nincs..

Lord Commander
Taktika,és nemesség, e kettő kell.Minden egységének morálja kettővel nő.

Mage
Az order mágia teszi mágussá hősöd.Speciális bonusz nem jár.

Monk
Life(élet),és Order(rend)mágia szükségeltetik.A chaos ward hatékonysága 50%-ra nő káosz varázslatok kivédésére,vmint távolsági,és közelharci védekezés káosz egységek ellen szintén 50%-ra nő.

Necromancer
Death(halál)mágia teszi nekromantává hősöd.Bonusz nincs.

Dark Lord
Death mágia,és nemesség szükséges.Ha közelharcban támad,ellenfele morálja maximálisan leromlik.

Dark Priest
Death,és élet mágia.Vámpir közelharci támadás képessége a bonusz,minden okozott két sebzés után 1-et gyógyul az ő életereje.

Death Knight
Taktika elég hozzá.

Demonologist
Death,és nature mágia csinál demonologust a hősödből.Minden demon idéző varázslatot 50%-al hatékonyabban tudnak használni.

Druid
Nature mágia kell hozzá,bonusz nincs.

Enchanter
Order,és nature mágia.20%-al hatékonyabbak az idéző,és az illusion varázslatokban.

Field Marshal
Taktka és Scouting(felderítés).Bonuszként minden egysége 10% plusz sebzést kap(közelharci,és távolsági egyaránt)

Fire Diviner
Káosz mágia,és scouting(felderítés).Minden tűz alapú varázslatra 20% hatákonyság bonusz!

Fireguard
Káosz mágia,és a kombat skill.Tűz varázslatokra való immunitást kap,valamint tűz alapú támadás esetén félsebzést kap csak be.

General
Combat skill+taktika,és máris generálissá tetted hősöd.Jutalma,hogy minden egysége plusz egy morált kap.

Summoner
Nature(természet),és life(élet)mágia.Az idéző skilljük válik erősebbé.

Thief
Scouting(felderítés) képessége teszi lehetővé a tolvaj kasztba lépést.Bonusz nincs.

Warden
Taktika,és nature mágia.Minden egységének 10% plusz védelem közelharcban,távolsági fegyverek ellen egyaránt.

Warlock
Káosz mágia,és Nature mágia.Hősöd plusz 10 spellpontot kap,valamint naponta egy extra spellpont regenerálodik.

Warlord
Combat skill,és nobility(nemesség).Hősöd közelharci sebzése 5-el nő.

Witch King
Káosz mágia,nobility,és death mágia.Ha támad akkor a félelem hulláma megakadályozza ellenfelét a visszaütésben.Vmint a megtámadott egy kis távolságra el is fut a félelemtől!

Wizard
Order,és káosz mágia.Minden varázslat spellpont igénye lecsökken számukra kettővel.

Wizard King
Order mágia,és nobility(nemesség).Ha hősöd megtámad valakit közelharcban,akkor annak szerencséje maximálisan leromlik.

Ninja
Death mágia,és Scouting képesség elsajátitása után nindzsává avanzsálod hősöd!Speciális képessége a méregsebzés,ami a harc végéig minden körben sebzi a megtámadottat.

Paladin
Combat skill,és Life(élet)mágia.Képességként a death ward-ot kapja,vagyis 50% ellenállás a death varázslatok ellen,vmint a közelharci,és távolsági védelemre is 50% bonusz death egységek ellen.

Priest
Life mágia kell hozzá.Nincs bonusza.

Prophet
Élet mágia,és Scouting(felderités).A spiritual armour varázslat spellpontfogyasztás nélkül megjelenik rajta a csatában.(+25% védelem közelharci,és távolsági sebzés ellen)

Pyromancer
Taktika,és káosz mágia.Fire shield keletkezik körülötte a csatában,vagyis minden közelharci támadóját tűzsebzés éri.

Ranger
Combat és scouting.Bonuszként +5 távolsági sebzés,és ijjász képesség.

Reaver
Taktika,és halál(death) mágia.Bloodlust varázslat él rajta csata közben.(25% bonusz közelharci sebzés)

Seer
Order mágia,és scouting.A látómező 2-vel növekszik.

Shadow Mage
Death,és order mágia.Blur spell jelenléte önmagán.(távolsági védelemre 50% bonusz)

Sorcerer
Káosz mágia kell hozzá.Nincs bonusza.
SZINTEKHEZ SZÜKSÉGES TAPASZTALATI PONTOK:
=========================================
1 0
2 1,000
3 2,000
4 3,200
5 4,600
6 6,200
7 8,100
8 10,300
9 12,900
10 16,000
11 19,700
12 24,100
13 29,300
14 35,500
15 42,900
16 51,700
17 62,200
18 74,800
19 89,900
20 108,000
21 129,700
22 155,700
23 186,900
24 224,300
25 269,100
26 322,800
27 387,200
28 464,400
29 557,000
30 668,100
31 801,400
32 961,300
33 1,153,100
34 1,383,200
35 1,659,300
36 1,990,600
37 2,388,100
38 2,865,100
39 3,437,500
40 4,124,300
41 4,948,400
42 5,937,300
43 7,123,900
44 8,547,800
45 10,256,400
46 12,306,700
47 14,767,000
48 17,719,300
49 21,262,000
50 25,513,200
51 30,614,600
52 36,736,200
53 44,082,100
54 52,897,100
55 63,475,100
56 76,168,700
57 91,401,000
58 109,679,700
59 131,614,100
60 157,935,300
61 189,520,700
62 227,423,100
63 272,905,900
64 327,485,200
65 392,980,300
66 471,574,400
67 565,887,300
68 679,062,700
69 814,873,100
70 977,845,500
BILLENTYŰPARANCSOK:
===================
Enter -ha kijelölted a sereg útvonalát akkor enterrel megteszi azt az útat.
C-a varázskönyvet hozza elő
D-ásás(bizonyos pályákon különleges tárgyak,vagy grál lehet elásva)
Q-kapott küldetések listájának lekérdezése
V-nagy térkép behozatala
U-kétszintes térképen vált a lennti,és a felszini között
E-kör vége
Le,fel,jobbra,balra nyillal mozgathatod a sereged
Ctrl+nyilak görgetni tudod a térképet az adott irányba
PageUp/PageDown léphetsz a következő,seregre vagy várra,attól függöen melyik lista aktiv

COMBAT SCREEN(csata közben használhatő bill.parancsok)
C-varázsköny
D-ebben a körben védekezzen az adott egység
W-várjon kör végéig
F5-elsődleges támadás közelharci legyen(ha az egység tud másfélét is)
F6-elsődlegesen a mozgás kurzor legyen aktiv
F7-elsődlegesen a varázslat kurzor legyen aktiv
F8-elsődlegesen a távolsági támadás legyen aktiv
A-automata csata ki/be
O-opciók
R Retreat-megfutamodás
S Surrender-csata feladása(csak hössel rendelkező ellenfélnél aktiv,akkor ugyanis pénzel megváltható a maradék sereg)

TOWN SCREEN(várban használható bill.parancsok)
B-Épület felhuzása
H-hős felfogadása(heti egyet enged a gép)
C-egységek vétele
M-varázstorony
S-egységek cseréje
Left/Right Arrows-hős vagy egység kiválasztása a seregben
Page Up/Page Down elöző/következő vár
Up Arrow Merge Visiting Army
Down Arrow Merge Garrison Army
Spacebar Swap Armies
Enter OK
F4-váltás ablak,és full képernyő között

ADVENTURE SCREEN(térképen)
Alt+N -új pálya
Alt+C -úk kampány
Alt+L -játékállás betöltése
Alt+S -játékállás mentése
Alt+O -opciók
Alt+M -főmenü
Alt+R -játék újrainditása
Esc -kilépés
I -pálya információi
M -vásártér
G -kémházikó
P -kirakós térkép
K -királyságod adatai(szigoruan hadi,és gazdasági,a választások eredményeit hiába keresed!:-)
Home -a kiválasztott hőshöz ugrik a térképen
H -a következő hősre ugrik
Z - a kiválasztott hős altatása
W -a kiválasztott hős ébresztése
T -következő vár

ARMY SCREEN
C-varázskönyv
D-egység leszerelése
S-egységek közötti csere
L-laza formáció
T-szoros formáció
Q-négyzet alakzat
Left/Right Arrows -hős vagy egység kiválasztása a seregben
Page Up/Page Down -következő/elöző sereg
Shift+Page Up/Page-hátizsák tartalmának görgetése
Up Arrow Merge Visiting Army
Down Arrow Merge Garrison Army
Spacebar Swap Garrison and Visiting Armies
Enter -ok

SPELL BOOK(varázskönyv)
Left/Right Arrows-lapozás
Page Up/Page Down a varázslatok között mozoghatsz
D -mutatja a sebzést(ha van neki)
S -idéző varázslatok
U-átkok
B-áldások
L-minden varázslat
A-csak térképen használható varázslatok
C-csata közben használhatók
I-lista
T-varázsitalok,tárgyak


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 234 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség