Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 430 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 22  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 20 kedd, 22:39 

Csatlakozott: 2005 okt. 06 csüt., 12:50
Hozzászólások: 3289
Tartózkodási hely: Sünfalva
1vs1
Tegyük fel, hogy letelt az időkorlát.
Ekkor mindkét játékos megnézheti a legenerált mapot és közösen kijelölnek egy pontot ahol csatáznak. Mialatt odaérnek, hogy mit tehetnek? na ez jó kérdés. Problémát vet fel a sereg kivétele, közben gondolom már semmi bónuszt nem lehetne felvenni, egyéb gond ezzel nincs. Seregkivétellel kapcsolatban amikor letelt a megszabott idő, onnantól kezdve még a köv.körben vehetsz egységet és aztán tilos. Ez csak egy ötlet :)
Mindenképpen tudnak találkozni a felek a mapon, olyat még nem láttam, hogy abszolút elzárná egymástól a pálya a játékosokat.

2vs2
Bogpista belinkelte 1vs1-en milyen szabályok várhatók.
A fix 2vs2 térképeken is alkalmazott tiltásokra céloztam, mint például egymás várában nem vehetünk hőst, seregátadás is tilos, artiátadás bármilyen módja, de hirtelen nem jut eszembe más.

Tüske meg mindig maradni fog valakiben, ha a hiúsága, ha a tényleges hiba miatt, nem lehet elkerülni, hiszen nyilván más szemmel nézi az egyik és a másik fél :)

Miért kell ragaszkodni feltétlenül ahhoz, hogy válasszunk várat a random mapokon?

_________________
Online Toplista:
http://hommm.hu/letoltesek/egyeb/hop.htm
Online mérkőzések:
http://hommm.hu/letoltesek/egyeb/meccsek.htm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 20 kedd, 22:44 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
1 vs 1 ben L mappon, no under, simán lejátszuk az adott időn belül.

2 vs 2 érdekes lenne, Jebus nagyon gazdag template, biztos jó buli lenne.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 20 kedd, 22:55 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Süni írta:
1vs1
Tegyük fel, hogy letelt az időkorlát.
Ekkor mindkét játékos megnézheti a legenerált mapot és közösen kijelölnek egy pontot ahol csatáznak. Mialatt odaérnek, hogy mit tehetnek? na ez jó kérdés. Problémát vet fel a sereg kivétele, közben gondolom már semmi bónuszt nem lehetne felvenni, egyéb gond ezzel nincs. Seregkivétellel kapcsolatban amikor letelt a megszabott idő, onnantól kezdve még a köv.körben vehetsz egységet és aztán tilos. Ez csak egy ötlet :)
Mindenképpen tudnak találkozni a felek a mapon, olyat még nem láttam, hogy abszolút elzárná egymástól a pálya a játékosokat.

2vs2
Bogpista belinkelte 1vs1-en milyen szabályok várhatók.
A fix 2vs2 térképeken is alkalmazott tiltásokra céloztam, mint például egymás várában nem vehetünk hőst, seregátadás is tilos, artiátadás bármilyen módja, de hirtelen nem jut eszembe más.

Tüske meg mindig maradni fog valakiben, ha a hiúsága, ha a tényleges hiba miatt, nem lehet elkerülni, hiszen nyilván más szemmel nézi az egyik és a másik fél :)

Miért kell ragaszkodni feltétlenül ahhoz, hogy válasszunk várat a random mapokon?


Üdv Bátor Harcosok!

Süni: Azt gondolom, hogy a legenerált mapot közkinccsé kell tenni és lehessen nézni, hiszen aki ismeri a templatet előnyben van, tudja, hogy merre indulhat, melyik terepet mi védi, stb. Aki nem ismeri a templatekat, annak esélye sincs felvenni a kesztyűt a profi randomosokkal szvsz...

Azért magad is látod, hogy nem egyszerű most jó szabályokat kitalálni/átvenni/lefektetni a randomra... De ettől még meg lehet próbálni...

2vs2: Így már értem, hogy mire céloztál...
Az eddigi szabályok változatlansága miatt kell a várválasztás szvsz... Ebben egyetértek Bogpistával...

Engem inkább az érdekelne, hogy ki generálja majd a térképeket 1vs1-re, ki nézi át és mikor lesz erre idő? Tábor előtt? A helyszínen?

Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 20 kedd, 23:28 

Csatlakozott: 2005 okt. 06 csüt., 12:50
Hozzászólások: 3289
Tartózkodási hely: Sünfalva
Ha mindenki nézheti, annak igazán semmi értelme. Ha ez akkora problémát okoz, összedobok egy jellemzést.
Nem olyan sok tulajdonsága a templateknak, hogy ezek miatt megleshessük a mapot. Ha mégis így lesz, én azt sem támogatom, hogy bármilyen random mapot betegyünk a versenybe.
Hogy ki nézi át? Sorban álltak a Bólogató Jánosok a szavazásnál, hogy teljesen felesleges átnézni, helyben generáljuk aztán lesz ami lesz.
Két kivétellel, én és Pista nem szerettük volna ezt. :P
4.oldalon szerepel e szavazás


Éspediglen ha választunk várat akkor mi alapján tesszük? Mert akkor is a random map varázsát vesszük el, hiszen ha Béla azt mondja ő a rampart mellett dönt( balance templaten), akkor Józsi nyilván nem fog strongholddal próbálkozni.
Nem tudom érted e amit mondani akarok, mindenki úgy fog reagálni, azt választja ami a másik vár ellen a legjobb és ez nekem nagyon nem tetszik. Miért nem lehet a katonás rendet felrúgni és a randomot ilyen szempontból különvenni a fixtől, azaz randomon all random kezdés.


Dreegar írta:
A random map esetében az első verziót támogatom, annyi kitétellel, hogy ha sokan aggódnak a rossz mapok miatt (valójában a tapasztalat azt mutatja hogy a jobb játékos 90%ban győz bármelyik színnel) szóval aki emiatt aggódik annak szívesen átnézem a meccse előtt a mapját vagy ellenfeleimnél Th, Titi vagy aki akarja, és eldöntik hogy mennyire játszható. Elsősorban a dirt road mapok szoktak unfairek lenni, a többi nagyrészt teljesen jó.

+hja, és mivel ez a tervek szerint úgyis lazább tábor lesz, kevesebb meccsel, esetleg elgondolkozhatnánk hosszabb köridőkön, 6, akár 8 perc :oops:


Figyelembe kell venned, hogy érzékenyebb a mezőny a miért nincs 2 hete fabányám kérdésre amikor fortressel tolom és még írhatnám nem ez a lényeg, hanem akkor anno Conan és Mastino miért is javított annyit a random térképeken? Nem véletlenül szántak rá annyi időt, különbség van a helyben generált és a rendesen lejavított között, ezt mindenkinek szíve-joga eldönteni mekkora... Nyilván nem kell tökölni a javítással ha ott helyben generáljuk, dehát...

_________________
Online Toplista:
http://hommm.hu/letoltesek/egyeb/hop.htm
Online mérkőzések:
http://hommm.hu/letoltesek/egyeb/meccsek.htm


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Süni 2010 júl. 21 szer., 0:02-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 20 kedd, 23:41 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Jó lenne ha más is kifejtené álláspontját ezekről a kérdésekről. Elsősorban akik részt vesznek azokra gondolok. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 20 kedd, 23:59 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Süni írta:
Ha mindenki nézheti, annak igazán semmi értelme. Ha ez akkora problémát okoz, összedobok egy jellemzést.
Nem olyan sok tulajdonsága a templateknak, hogy ezek miatt megleshessük a mapot. Ha mégis így lesz, én azt sem támogatom, hogy bármilyen random mapot betegyünk a versenybe.
Hogy ki nézi át? Sorban álltak a Bólogató Jánosok a szavazásnál, hogy teljesen felesleges átnézni, helyben generáljuk aztán lesz ami lesz.
Két kivétellel, én és Pista nem szerettük volna ezt. :P
4.oldalon szerepel e szavazás


Éspediglen ha választunk várat akkor mi alapján tesszük? Mert akkor is a random map varázsát vesszük el, hiszen ha Béla azt mondja ő a rampart mellett dönt, akkor Józsi nyilván nem fog strongholddal próbálkozni.
Nem tudom érted e amit mondani akarok, mindenki úgy fog reagálni, azt választja ami a másik vár ellen a legjobb és ez nekem nagyon nem tetszik. Miért nem lehet a katonás rendet felrúgni és a randomot ilyen szempontból különvenni a fixtől, azaz randomon all random kezdés.


Üdv Bátor Harcosok!

Vajon hol van ssth és Titi? Nyaralnak? Na mindegy... :?

Igen, olvastam és azt is, hogy Nekem meg mindegy... :P Ugyanis úgy gondolom, hogy versenyszervezőként a TÖBBSÉG akarata teljesüljön, ugyanakkor kontrollt kell szabjak az értelmetlen dolgoknak, amik kudarcba fullaszthatják a versenyek rendben történő lebonyolítását. Azt gondolom, hogy leszünk 16-an 2vs2-ben, 12-en 1vs1-ben, tehát úgy kell kialakítani a szabályokat, hogy azok a TÖBBSÉG számára elfogadhatóak legyenek. Olyan úgysem lesz, hogy MINDENKINEK MINDEN megfeleljen... :roll: Viszont kezdünk oda kilyukadni, hogy már annyiféle javaslat és igény merült fel, hogy kezd összevisszaságba torkollni a dolog... :? Én továbbra is azt gondolom, hogy legyen 2-4 random térkép 1vs1-ben max. 6 órás játékidővel végcsatával együtt és legyen 1 db 2vs2 random max. 12 órás játékidővel 4 perces körökkel (ezt talán még bele lehet gyömöszölni a tábori napirendbe...). A várakat fixen kelljen választani és a fix térképekre érvényes szabályokat alkalmazzuk. Ez így kezelhető szerintem. Süni, ha összedobsz egy ismertetőt a várható templatékra (pl. JEBUS), azt megköszönjük.

Ha ezen formában a szabályok nem elfogadhatóak MINDENKI SZÁMÁRA, akkor hagyjuk a fenébe az egészet, mert úgysem fogunk tudni közös nevezőre jutni, mert ahány randomhoz értő, annyiféle verzió, amit én NEM TÁMOGATOK! :oops:

A térképeket pedig szerintem le kellene generálni előre és megkérni valaki(ke)t (pl. Csizu), ha van idejük nézzék át és csak a táborban közkinccsé tenni, így elkerülhetőek a durván hibás térképek. Vagy nyilatkozzon minden érintett, hogy bevállalja, ha a kárára esetleg hibás lesz a térkép generálás és ez nem fog gondot okozni senkinek, hiszen játék... :roll:

Más tábori résztvevők? Vélemények?

Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 21 szer., 0:16 

Csatlakozott: 2005 okt. 06 csüt., 12:50
Hozzászólások: 3289
Tartózkodási hely: Sünfalva
Ne légy ennyire szkeptikus Vologya, még van idő a tábor kezdetéig :)
Azzal hogy leírod a bűvös kulcsszavakat,hogy többség és egyetértés nem jutunk előbbre, tudom, hogy szervezőként aggódsz, és szeretnéd kihozni az egészből a legjobbat, de ezt nem lehet úgy elintézni, hogy piff puff leírom amit eldöntöttem, ha ez nem tetszik akkor meg elvetjük.
Nem tudom, kibe bújik bele a jószándék és kezdi el javítgatni a mapokat, de az sem 2 perc, és Csizunak sem jelentene nagy élvezetet meggyőződésem szerint ha munka/nyaralás után este a gép előtt nézegesse a ezeket a mapokat.
Például ha régebbi lejavított, és nem játszatott random mapokat előkeresnénk... De nekem az sem tiszta hány kellene :P
Én segítenék ebben, ha nincs más.

_________________
Online Toplista:
http://hommm.hu/letoltesek/egyeb/hop.htm
Online mérkőzések:
http://hommm.hu/letoltesek/egyeb/meccsek.htm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 21 szer., 0:30 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Süni írta:
Ne légy ennyire szkeptikus Vologya, még van idő a tábor kezdetéig :)
Azzal hogy leírod a bűvös kulcsszavakat,hogy többség és egyetértés nem jutunk előbbre, tudom, hogy szervezőként aggódsz, és szeretnéd kihozni az egészből a legjobbat, de ezt nem lehet úgy elintézni, hogy piff puff leírom amit eldöntöttem, ha ez nem tetszik akkor meg elvetjük.
Nem tudom, kibe bújik bele a jószándék és kezdi el javítgatni a mapokat, de az sem 2 perc, és Csizunak sem jelentene nagy élvezetet meggyőződésem szerint ha munka/nyaralás után este a gép előtt nézegesse a ezeket a mapokat.
Például ha régebbi lejavított, és nem játszatott random mapokat előkeresnénk... De nekem az sem tiszta hány kellene :P
Én segítenék ebben, ha nincs más.


Üdv Bátor Harcosok!

Süni: Jól látod, aggódom, ez a szervező dolga szerintem... :roll: Jobban szeretem a tiszta és átlátható dolgokat, valamint azt, ha MINDENKI egyetért és aszerint történnek a dolgok. Van idő, ezzel sincs semmi gond, de azért már nem olyan sok! :shock: Biztosan nem élvezet RANDOM térképeket javítgatni, de ha valamit akar az ember, annak ára van! :shock: Te sem tagadhatod, ha a TÖBBSÉG egyetért valamiben, abból még sohasem adódott probléma. Én javasoltam ssth-nak, hogy a valamikori HBB-s random mapok közül javítsunk néhányat (kb. 200 van!) és ezek szerepeljenek, de ezzel ssth nem értett egyet, ezért lett a szavazás... Szerintem 8-10 1vs1 random térkép lejavítása bőven megtenné, 2vs2-re pedig 2-3 térképnél többet legenerálni és átnézni is több, mint elegendő lenne. A többit meg majd a TÖBBSÉG megszavazza/eldönti a táborig, hogy mi is legyen... :P Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 21 szer., 0:39 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Akkor jöjjön az én javaslatom, mindenképp amellett érvelek hogy ne legyen látható a map akár úgy hogy mentéseket készítünk, így esély sincs a megnézésre. Sokkal jobb ha nem tudod hogy mikor merre hogyan kell menned, hanem épp 1 nap alatt át kell vinned a sereget a túloldalra stb. A vár választás úgy megy hogy nem tudod hogy a másik mit választott, csak akkor tudod meg amikor már te is bemondtad. Random mappok átnézését esetleg én tudom vállalni akár ott a táborban és a használt template tulajdonságait pedig mindenkinek elérhetővé kell tenni rajzzal magyarázattal stb.

Olyan kérdések merülnek fel hogyha fix vár akkor fix kezdő hero is? Valamint ha esetleg én nézem át az 1v1 random mappokat akkor hogyan lehet előre megadni nekem hogy ki milyen várral szeretne lenni rajtuk.

Kb a héten csak annyit kellene eldönteni hogy mi legyen a szavazás témája és milyen opciókkal utána a többség dönt.

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 21 szer., 1:35 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Lejavított random térkép, meg közkincsé tett random térkép...
Ilyenek nincsenek. A random map az generált map. Ott ha az van, hogy az egyik kezdővár Fortress a másik meg Tower, akkor abba nem lehet később belejavítgatni, hogy randomizáljam és teszem azt Dungeonnal akarok játszani rajta. A random mapokon vannak olyan objektumok, amelyek általában a fix mapon nincsenek. Ilyenek elsősorban a dwellingek. A dwellingek pedig várspecifikusak, a generálásnál eldőlnek. Vagyis ha fortress vagyok akkor van mondjuk a térfelemen 2 gnoll meg egy gorgon dwelling és az egész kezdőterület mocsár, vagyis a várnak a saját terepe. A másik ami még van a randomokon az a griffin conservatories és a dragon fly hives. Ezekből ritkán van fix térképeken. randomokon előfordul, hogy több van belőlük (Jebuson pl. sok szokott lenni belőle) Ami még a randomok sajátja a pandora boxok. Itt sosem tudod mi van benne. Leggyakrabban XP, de arany, lény és varázslatok is szoktak benne lenni. Scholar is gyakran feltűnik és sokszor ad secondary skillt ezért veszélyes a főhőssel megnézni az elején, mert könnyen kaphatunk egy eagle eye-t vagy egy scoutingot a nyakunkba, de volt már hogy a barbárom necromancyt kapott :) Vannak még obeliskek, amelyek ugye a Grail helyét mutatják meg, valamint az összes többi object ami fix mapokon is van. Valamint vannak még börtönök, amelyekbe ugye hősök vannak. Ezek lehetne 1. 5. 10. 20. 30. szintűek is :) Ezekél a gáz, hogy egy 30. szintűnek a sec skilljei katasztrófálisak. Estates ballistic scouting és hasonló baromságokkal van tele. Ezért nem is nagyon használhatók, de a játék elején ha kiszabadítunk egy lvl5-öst mondjuk az jó szolgálatot tehet. A börtönök is védettek természetesen. Vannak még tekercsek, amiből mindenféle van, a lvl1 az nem védett, a többi az igen. A dwellingeknél is így van, a lvl1 nem védett csak a többi.

A randomokról azt érdemes elsősorban tudni, hogy Zónákból állnak. Ezeknek a zónáknak a meghatározása a tempaltétól függ. Az is hogy mennyi zóna van és az is, hogy mivel határosak. Meg van határozva, hogy egy adott zónában mennyi vár van (általában egy), de van hogy több. A bányák száma is fix, vagyis ha az van beállítva, hogy 2 fa és 2 kőbánya van abban a zónában, akkor az mindig annyi, sosem 3 vagy 1. Van amelyik zónában nincs bánya, vagy csak bizonyos bányák vannak stb. A terep általában a vártól függ, annak a várnak a talaja, amelyik uralja a zónát, de ez is állítható. A kincses zóna általában Sand vagy Snow talajú vártól függetlenül.

Egy Jebuson 5 zóna van. 4 kezdőzóna 2-4 játékos részére és egy úgynevezett treasury (kincses)zóna, ahol is át lehet a többi játékoshoz jutni. Vagyis mind a 4 zóna határos ezzel az ötödikkel, de egymással nem. Ezért is hívják Jebus Crossnak, mert általában a 4 sarokban van a 4 zóna és középen a kincses zóna. Elég gazdag template, a kezdőterületen a kezdőváron kívül 2 másik random town van (fort nélkül) ezekhez általában út vezet. Van 4 kő és 4 fabánya, 1-1 kén, kristály, gem és higany valamint két aranybánya. A fa és kőbányákon kívül mindegyik bánya előtt védőmonster van. Általában sok rajta a dwelling, sokszor több lvl6 - lvl7-es is van. A már említett cons és hives is elég gyakori, előfordulnak pandorák, artifaktok, utópiák (van hogy több is) a kezdő zónában, de ez mind random. Azért szép, mert nem tudod mi vár rád, csak ha feltérképezted a területed. Az utópiákban sokszor fordul elő olyan relic, amit mi ki szoktunk tiltani a mapokról: Angyal szárny, pénzeszsák, tengerészkapitánysisak, mágiakönyvek stb. A treasury zónában vannak elsősorban a jól őrzött relicek, de ott is vannak aranybányák, pandorák, utópiák dwellingek stb. Ezen a területen a pandorában előszeretettel van lény. (random vár van itt is és annak a várnak a lényei vannak benne a pandorákba) de ugyanúgy van benne XP (általában 5000 , 10000 , 20000 XP ami van a dobozokba) Jebusnál ritka a blokkolt útvonal, de itt is szokott azért előfordulni. A blokkolt útvonal az az, amikor az utat elzárja valami. Ez a valami egy monster szokott lenni, aki vagy artifaktot őriz, vagy obelisket stb. Ilyenkor kerülni kell, de ez 1 Jebuson ritkán jelent gondot. A kincses zónát védő lény nagy %-ban horde lvl6, vagy lots lvl7. Vagyis nem a fix mapokon megszokott mondjuk 10 bone dragon, hanem mondjuk 40 red dragon, 80 naga queen, 30 arkangyal és hasonlók. Vagyis jól fel kell készülni ellenük. De ritkán okoznak gondot, ahogy Ssth megfogalmazta úgy kell alakítani a hőst hogy el tudjon velük bánni.

A többi templatéról én most nem írok, esetleg átadom a lehetőséget másnak :)

Amit javítani kell esetleg egy random mapon az elején (elsősorban balance és panic templatékon) az a blokkolások megszüntetése, hogy balancén ne legyen blokkolva a sec vár és hasonlók. Azon kívül más módosítást nem igényelnek. Ezt el lehet végezni generálás után, nem igényel hosszadalmas folyamatot. Szerintem teljesen felesleges előre generálni, a helyszínen max. 5 perc alatt megvan az esetleges módosítás A célunk nem az, hogy generált random mapból fix mapot hozzunk létre. Igaz ez a 2vs2-re is. Ott 1 kicsit nagyobb átnézés is lehet, de az se több mint 10 perc szvsz. Egyszóval no para, a világ elitje nem véletlenül játszik csak randomon...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 21 szer., 8:50 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 12 pén., 23:33
Hozzászólások: 1002
Tartózkodási hely: Pécs
Sziasztok!
Valóban nyaraltam elnézést. Sőt holnaptól az elkövetkező két hétben se lesz nagyon netem.

Szóval 1vs1 térképekben tessék engem szídni ne Vologyát.
Én az 1vs1 térképeket úgy válogattam össze, hogy 4 különböző fajta térkép van plusz a random az ötödik.
Én ezeket direkt úgy válogattam, hogy különböző stílusúak; ahogy az évek folyamán alakultak. Hiszen a jubileumi tábor épp arról szól, hogy ne a mostani stílus szerint játszunk, hanem mindegyik alapján ami volt eddig. Ezért például a toh-os mapokban van random lvl4 relik, random lvl7 lény sima random arti és random lény is például, mert sokan klföldön így játszák és volt idő mikor mi is így játszottunk. Nekem azt mondta Vologya az elején, hogy a jubileumi táborban ne az nyerjen, aki a jelenlegi szabályok szerint jól játszik, hanem különböző stílusú mapokon legyen jó, amik eddig voltak a 9 tábor alatt. Én támogattam ezt az elképzelést és ezek alapján állítottam össze a térképeket. Tehát valahol tiltva van a piros gömb, valahol nincs. Szerintem így lenne szép a jubileum, ha a heroes fejlődése folyamán mindegyik fajta mappal játszanánk egy keveset. Ezért én még a 4 random mapot is sokallom. 2 bőven elég. Így megmarad a változatosság.
Szóval a térképeken csak játszhatósági módosítások töréntek. A Sec várban néhol direkt nincs tiltva a lvl5 lvl6 lvl7 lény, mert annó is így volt. Ha ezt a többség nem támogatja, akkor legyenek a tavalyi mapok. Nekem azzal sincs gondom. De hangsúlyozom, hogy én direkt a jubileum szellemmében állítottam össze őket. Mindenkinek van valami ami nem tetszik. Így biztos lenne olyan stílus, ami mindenkinek elnyeri a tetszését. Én például a toh-os stílusú mapokon játszom legszívesebben, még akkor is ha jól le fognak elmentálozni, mint a régi szép időkben.

A 2vs2 térképek közül valóban sok van, ami tavaly is volt. Ám nagyon kevesen játszottunk. Szóval ott inkább arra törekedtünk, hogy kiegyenlített pályák legyenek. Én itt teljesen a többség akaratára bízom magam, hogy mennyi randomot akarnak bele. Nekem teljesen mindegy.

A tourneyII ROE-s verziója ugyanaz lesz mint a SOD, csak nem lesz benne Flux. Tábor elöttre meglesz, addig is tökéletesen megfelel az a pálya is, ha valaki gyakorolni akar rajta.

Az 1vs1 random mapokról még annyit, hogy én úgy láttam a többség a helyben generálás mellett döntött. Titi, Dreegar vagy én a helyben generálás után gyors átfuthatjuk a térképeket, hogy mennyire játszhatóak. Ez nagyon rövid idő alatt megtehető. Nem látom hogy ez probléma lenne. Szerintem ez lezárt ügy. A többség döntött.

Zárólag annyi, hogy én is mindenben támogatom a többség akaratát, nem pedig mondjuk Süni egyéni szociális problémáit.

_________________
Ssth


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára ssth 2010 júl. 21 szer., 9:15-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 21 szer., 9:21 
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 29 szer., 18:15
Hozzászólások: 834
Süni írta:
Éspediglen ha választunk várat akkor mi alapján tesszük? Mert akkor is a random map varázsát vesszük el, hiszen ha Béla azt mondja ő a rampart mellett dönt( balance templaten), akkor Józsi nyilván nem fog strongholddal próbálkozni.
Nem tudom érted e amit mondani akarok, mindenki úgy fog reagálni, azt választja ami a másik vár ellen a legjobb és ez nekem nagyon nem tetszik. Miért nem lehet a katonás rendet felrúgni és a randomot ilyen szempontból különvenni a fixtől, azaz randomon all random kezdés.


Ad1: ha Béle rampartot választ, akkor Józsi alap, hogy strongholdot, mert az a 2. legerősebb vár balance-ra.
Ad2: ha várakat akarunk választani, tökéletes módszer az ellimination, ezzel kiküszöbölhető a probléma amit felvetettél. A játékosok felváltva választanak egy-egy várat, amivel NEM lehet lenni, amíg 3 marad. Akkor Béla választ a fennmaradó 3 várból, míg Józsi 2 várból és ő lesz a piros. Minden versenyen így szokás, sokkal fairebb mint az all random, ugyanis ha valaki megkapja a rampartot, mint a legerősebb várat balance-on, az ellenfél meg az infernot ami meg hát nem egy sztár, akkor sokkal jogosabban panaszkodhat.





Idézet:
Figyelembe kell venned, hogy érzékenyebb a mezőny a miért nincs 2 hete fabányám kérdésre amikor fortressel tolom és még írhatnám nem ez a lényeg, hanem akkor anno Conan és Mastino miért is javított annyit a random térképeken? Nem véletlenül szántak rá annyi időt, különbség van a helyben generált és a rendesen lejavított között, ezt mindenkinek szíve-joga eldönteni mekkora... Nyilván nem kell tökölni a javítással ha ott helyben generáljuk, dehát...


Amint azt kifejtettem, ezek a hibák a dirt roadon fordulhatnak elő. Normál úttal 30ból 1x sem fordult elő hogy nincs fabányám. Persze nyersanyaghiány mindig van balance-n, de ez az izgalmas benne. Szóval annak idején szerintem azért kellett ennyit javítani, mert nem dobták alapból félre a dirt mapokat.

_________________
No one can defeat me. The sounds told it too.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 21 szer., 10:24 
Avatar
ISTEN

Csatlakozott: 2005 aug. 08 hétf., 9:30
Hozzászólások: 1096
Tartózkodási hely: Pécs
Sziasztok!

Akit érdekel: Általános csevejfarm/Tippverseny topik.
A tábori eredmények tippversenye meghirdetve.

kiki


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 21 szer., 10:31 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Random Térképek: A javításhoz kell 2 csapat, vagy 2 ember, és kész. Amit alapból általában átkell nézni az max annyi, hogy a sec. vár, valamint az érc és fabánya azért elérhető legyen 3-4 napon belül, lévén előszeretettel szeret a gép 10-20% os arányban berakni vagy messzire, vagy 1 kis akadályt rakni, esetleg nagy blokkot az oda vezető útba, és lesz 1 hét kerülő út, ha lesz 1általán másik ( volt már ilyen )... a többi onnantól kezdve már télleg a játék része mit kaptál ki. A térkép nézegetés alapból elvetett ötlet, randomon az a szép dolog hogy nem látod mi jön, és lehet elmész 1 kulcs arti melett, vagy beleszaladsz 1hetes zsákutcába és ilyenek... valamint a kincses zónába se jó, specifikus menetelés lenne belőle csak...

A várválogatáshoz meg annyit, hogy nem kell előre beköpni ki mivel van, meccs előtt meg kell mondani annak aki felírja, és addig nem kezdhető el a meccs amíg nincs felírva, és nem lett megnézve azokkal vannak é a játékosok. Ez 2 perc, és sok embert megnyugtat. 2vs2-nél a rizikósabb picit, de ott is utolsó 2 várból lehet tippelni mije marad a köv ellenfélnek, már ha ők lesznek a döntőben az ellenfelek :)

2vs2 randomnál meg 1értlemű hogy a szokásos csapatok közötti kommunikáció marad, TP vel lehet csak átmenni ha nincs közös pont, stb. De randomon másabb tényleg, jobban épül ki a közös kommunikáció és gazdaság, mert ott fontosabb mint fixen :)

A hősválogatós kérdés ami még érdekesebb, de szerintem a random hőskezdés ( 2vs2ben is :!: ) és max az 1x lehet 1 hős elv alapján ugyanúgy vihető a dolog faji megkötés nélkül... ( bár randomnál az 5% speces hősök ha mind "bannolva" lenne adhatna még kis izgalmat )

Paff :)

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 21 szer., 10:41 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 12 pén., 23:33
Hozzászólások: 1002
Tartózkodási hely: Pécs
Jou megmondta a tutit. Egyetértek vele. Megy a h3 és h5 csapatom!

_________________
Ssth


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 21 szer., 11:35 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Az eddig beérkezett támadás csapatok: (Frissítve 2010.07.23. 12:50 óra)

H3 Támadás:

1. Vologya Mester
2. Ati
3. rt
4. Titi
5. Bogpista
6. ssth
7. Süni
8. Magix
9. Lord Shaba
10. Warheart
11. Dani
12. J. von Adler
13. Bic
14. Kiki
15. Szilupa


H5 Támadás:

1. Vologya Mester
2. Ati
3. rt
4. Titi
5. ssth
6. Lord Shaba
7. Magix
8. Dani
9. Bic
10. Kiki
11. Szilupa


Várom a további csapatokat! Beküldési határidő: 2010.07.23. 20.00 óra!

Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Vologya 2010 júl. 23 pén., 12:48-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 21 szer., 12:05 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Arról már nem kell szavazni, hogy legyen e és ott a helyszínen generálódjnak e a random térképek, mert a többség e mellett van (Pumpás, Dani, Zsombor is, őket telefonon megkérdeztem...)

Úgy olvastam a hozzászólásokból, hogy az is a többség részére elfogadott, hogy a random térképeket nem nézzük és fix várral kezdünk, valamint random hősökkel. Én örülnék, ha alakulna 2 csoport (2-2 fővel), akik a random térképeket legenerálják és Jou által leírtak szerint megszemlélik, hogy kardinális hiba ne legyen bennük. Így akik generálnak a másik csoport által létrehozott mappok közül kapnak térképet, így ők sem lesznek előnyben ebből a szempontból. A várválasztást Nekem fogja a generálás előtt Mindenki elmondani és a generálás akkor kezdődik, amikor a várak már ismertek. Remélem ez így elfogadható!

Köszönöm Bogpistának, hogy elemezte kicsit a random mapok felépítését, de én jobban örülnék, ha mind 1vs1-ben, mind 2vs2-ben a játszandó templatek-ról VALAKI készítene egy átfogó leírást (akár rajzokkal) azoknak, akik egyáltalán nem ismerik a randomot.

Azt hiszem ideje egy kis szavazást tartani (remélem jól foglalom össze a még nyitott kérdéseket...):

1. Maradjanak a tavalyi tábori szabályok 1vs1-ben illetve 2vs2-ben vagy több táborban alkalmazott szabályok szerint játsszunk és ez alapján állítódjanak össze a térképek?

a, tavalyi szabályok és térképek (+random)
b, vegyes szabályok és térképek (+random)

2. Mennyi 1vs1 random térképen játsszunk?

a, 2
b, 4

Szerintem nem maradt több nyitott kérdés... Vagy tévednék? Ha igen segítsetek! Köszi előre is! Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 21 szer., 12:09 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
ssth írta:
Szóval 1vs1 térképekben tessék engem szídni ne Vologyát.
Én az 1vs1 térképeket úgy válogattam össze, hogy 4 különböző fajta térkép van plusz a random az ötödik.
Én ezeket direkt úgy válogattam, hogy különböző stílusúak; ahogy az évek folyamán alakultak. Hiszen a jubileumi tábor épp arról szól, hogy ne a mostani stílus szerint játszunk, hanem mindegyik alapján ami volt eddig.


Elnézést kérek én ezt nem néztem meg, hogy így fel van építve a mapok "fejlődése" Ezesetben természetesen elég két random map mint "új beszálló"

Így akkor a szavazatom:
Vegyes szabályok + térképek
2 random map 1vs1-re


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára bogpista 2010 júl. 21 szer., 13:25-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 21 szer., 13:07 
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 29 szer., 18:15
Hozzászólások: 834
Random templatek


Általános tudnivalók:
A táborban játszandó templatek mindegyike esetén lvl1 vagy lvl2 lényrendelővel kezdünk, tehát a várak nagy részénél lvl7 egység nem. vagy csak a második héten húzható, és sokszor egész játék alatt nem. A térképek zónákból állnak, amelyek eltérő talajjal rendelkeznek, és egy vagy több blokkon át lehet bejutni. Nem mindig vezet út a következő zónába.

Balance L+no under

Igen csöves template, különösen szegényebb talajokon (pl rough). Elsősorban ynersanyag nincs, pénz még csak-csak. Ált max lvl2 artik vannak, extrém esetben lvl3. A kezdő zónában található egy, a tieddel megegyező típusú, fort nélküli vár, ezenkívül minimum 2 másik zónába van lehetőség továbbmenni, valamint a sivatagba. Ezt az utat a blokk erejéről lehet felismerni, mert sokszor monolith. Minden zónában találhtó egy vár. Ha az utak nem vezetnek tovább, akkor a sivatagon át lehet találkozni az ellenféllel, azonban előfordul hogy végül a fő blokk megölése nélkül, kerülőúton jutunk be. A sivatagba érve továbbmehetünk az ellenfélhez, vagy bemehetünk a treasure zónába, ami általában sok dragon fly hive-al, aranybányával, artival és ilyesmivel rendelkezik, ez néha hatalmas, néha azonban szinte üres. Várható találkozás 3-4 hét után. Legerősebb várak: Rampart, Stronghold közepesen jók: Castle, Fortress, Dungeon

Jebus XL

Elképesztően gazdag template, battlefestnek csinálta egy lengyel, aztán megdöbbentően játszhatónak bizonyult. Itt hatalmas kezdőzónád van, rengeteg pénzel és bányával, akár utópiákkal. Az utak 2 random townhoz és a sivatagba vezetnek, ahol lots-horde lvl6 vagy pack-lots lvl7 blokkok vannak, ált több is. Igen sok pandora és arti van, valamint relicek is előfordulhatnak a saját zónádban. A sivatagban már horde lvl6 és pack-lots lvl7 őrzők találhatók, rengeteg relic, library, utópia, egyszóval minden mi szem szájnak ingere. Várható találkozás 2-3-4 hét után. legerősebb várak: Stronghold, Fortress, Castle közepesen erősek: Inferno, Rampart

Panic L

Pénz tekintetében akár a balance, azonban itt relatíve sok nyersanyag van, viszont pénz még annál is kevesebb. Az első zónádban található egy lvl2es arti, ebből 1 blokkon át vezet az út a következőbe, ahonnan látni a fő elválasztó lényt, horde lvl6 szintű, valamint 2 másik zónába az utat. Azonban innentől kezdve az ellenfél is bármikor felbukkanhat monolithon át vagy épp találkozhattok egy köztes zónában is, így akár 2. heti főcsata is megeshet. Cons/hive létfontosságú, a gyorsabb meccseket eldönti ha van 1-2 angyalod. várható találkozás: 2-3 hét után. legerősebb várak: Tower, Castle, Rampart Közepesen erős: Stronghold, dungeon

_________________
No one can defeat me. The sounds told it too.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 21 szer., 13:16 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 12 pén., 23:33
Hozzászólások: 1002
Tartózkodási hely: Pécs
Vologya írta:
Azt hiszem ideje egy kis szavazást tartani (remélem jól foglalom össze a még nyitott kérdéseket...):

1. Maradjanak a tavalyi tábori szabályok 1vs1-ben illetve 2vs2-ben vagy több táborban alkalmazott szabályok szerint játsszunk és ez alapján állítódjanak össze a térképek?

a, tavalyi szabályok és térképek (+random)
b, vegyes szabályok és térképek (+random)

2. Mennyi 1vs1 random térképen játsszunk?

a, 2
b, 4

Szerintem nem maradt több nyitott kérdés... Vagy tévednék? Ha igen segítsetek! Köszi előre is! Baráti üdv!


Nekem is ezek tűnnek a főbb nyitott kérdéseknek.
Szavazataim:
1: b
2: a

_________________
Ssth


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 430 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 22  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség