Ha már a nevezést nem éreztem elég biztos lábakon állónak, így első pillantásra, tesztelés nélkül összehajítottam valami elemzésféleséget. Elég kezdő vagyok ezen a téren, szóval nem kell minden szót készpénznek venni, a tippeket meg főleg nem
1. csoport
KTibsza: Kegyetlen alkotás, alig van gyenge pontja. A mágikus arzenál egyszerű, jól bevált, kis manaigényű varázslatokból áll, hozzáválasztva a megfelelő mágikus képzettségeket, amikből az egyik nagy valószínűséggel azért kifejlődik expertre, és mindjárt irány a brutalitás. Ereklyékkel szépen fel van tápolva minden tulajdonság, a királyi griff pedig kitűnő választás, főleg így, hogy szét van szedve, szépen lehet vele fűrészelni, viszont ha valaki nekiesik, akkor kapja a naftát a nyakába. Meglepődnék, ha nem jutna tovább.
Laca: Húzós ám ez is. A hősök miatt, még ha be is dobja a frenyót, akkor is elég strapabíró lesz a sereg, az ereklyék és a hősök képességei miatt pedig a kegyetlen magas védekezést még a behemótoktól is szokatlanul kegyetlen támadásra lehet váltani. Lassításra gyorsítás a válasz, vakítani nincs értelme, mert attól még nem lehet csatát nyerni. Ha bejön a Wisdom, akkor nem lesz gond szerintem a továbbjutással.
Levkó: Kreatív sereg, annyi szent. Rengeteg a paraszt, és a kard miatt szépeket fognak sebezni – a kérdés csak az lesz, hogy akkor mennyi fog még belőlük állni, tekintve, hogy nagyon lassúak és a gyűrű ellenére sem túl strapabíróak. Az alacsony védekezés itt szerintem inkább meg fogja bosszulni önmagát. Mágikus arzenál szinte nulla, ami egy további Achilles-sarok lehet. Az az érzésem, hogy íjászok ellen akart ez a sereg készülni, azt viszont alig lehet látni az egész mezőnyben.
SSth: Vicces, hogy pont Lacával került egy csoportba, amihez nagyon hasonlít. Tiszta izom alakulat, amire csak ráerősítenek az ereklyék. Ugyanakkor, ha az 1. hőssel kell játszania, hiába üt kegyetlenül nagyot, akkor a varázslatok hiánya nagyon beüthet – még egy ilyen csoportban is, ahol mondjuk nem sokan mászkálnak ezer varázslattal a zsebükben. Íjászcsemege lenne, így nem tudom, hová várható.
Warlock: Csak emberrel (pardon, vámpírral) bírja. Jó ötlet a földmágia könyve, így nincs is nagy seregre szükség, főleg, hogy az élőholtak visszahívogatása még olcsóbb, mint az élőké. Ha be fog jönni az öregítő támadás, akkor nagyon sok fejfájást okozhat behemótkodó ellenfeleinek. Ami nekem hiányzik, az egy földmágia, ha nem adja be a gép, akkor elég húzós lesz a mágikus gyönyörre épített taktika. Szerencséje, hogy nincs igazi hordázó a csoportban, mert azzal még inkább meggyűlne a baja.
2. csoport
Bogpista: Frenyóóóó! Ezzel döngölhet sok mindenkit földbe a tapasztalt mester, a vakítás már csak egy szép hab a tortán. Védelem megerősítve, amiből kemény támadást lehet faragni, a hősök már csak erősítenek erre, és tényleg nem is kell más a felerősített zöldeken kívül. Greennek green, de minden, csak nem peace.
Hellblood: Másik sárkányos versenyzőnk inkább a nyers erőre épített, de hát minek is nagy készülés varázslatokra, ha csak fekete sárkányok vannak a seregben? Inkább lehet izmozni, főleg a védekezés-orientált hősökkel. A gyorsaság sokat érhet, és mivel szépen szét vannak dobva, sokkal kevésbé lesz bajuk a visszaütésekkel és az esetleges fűrészeléssel. Okosan összerakott gárda.
Nerevarine: Mint arra Hellblood már rámutatott, piszok nehéz dolga lesz úgy, hogy semmilyen varázstárggyal nincs megtámogatva a csapata. A koncepció teljesen logikus és nagyjából érthető, gusztustalanul szivató sereg lenne az öregítéssel, manaszívással, szerencsecsökkentéssel, életerőszívással. Kulturáltan összeválogatott lényhad, a statbeli hátrány ledolgozása lehet a kulcs.
Teki1986: Tüzes kis csapat. Wisdom itt sincs, hátha beadja a gép. Kegyetlen támadásnövelő kipipálva, és infernóhoz képest elég jó tömegű HP gyűlt össze. Jól összeválogatott mágikus kelléktár. Az egyetlen gond… a csoport. Az előző három csapatból Hellbloodénál hulladék szinte az összes varázslat, az élőholtakat csak átkozni lehet, a zöldeket meg berzerkelni éppen lehet, de ettől még nem nyírják ki magukat.
Terran: Elég sokoldalú sereg. Sok függhet attól, hogy bejön-e a bénítás, de ha mégsem, akkor is lehet zúzni a meteort. Egyéb varázslatok alacsony szintűek, de annál hatásosabbak (az áldás nagyot szólhat). Gyengéje az alacsony mágiaellenállás, bár ha egy csoportba betömörülnek a monsztafajzatok, ember legyen a talpán, aki hatékonyan tud ellenük varázsolgatni.
Összességében kicsit kiegyenlítettebb csoportnak érzem ezt, mint az előzőt (vagy halálcsoportnak, kinek hogy tetszik), kezdőként nyilván nem kell nagyon adni a véleményemre, de én Hellbloodot érzem favoritnak, utána bármi megtörténhet.[/b]
Másik két csoportot is mihamarabb szeretném letudni.
