Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 134  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 ápr. 05 hétf., 16:48 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 07 szomb., 17:35
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Sance!
3Ds-lesz! A spitek már elavúltak. Sokan 4 harcát is egy "3d utánzatnak" hívják.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 ápr. 05 hétf., 22:03 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 05 hétf., 21:38
Hozzászólások: 41
Hi. Én először aszittem a Heroes 5 csak egy áprilisi tréfa :) De nekem a link nem jön be. Vki tudna segíteni? :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 ápr. 06 kedd, 8:52 
Avatar
 
 

Csatlakozott: 2003 aug. 26 kedd, 22:22
Hozzászólások: 323
Tartózkodási hely: Budapest
trevisz írta:
Hi. Én először aszittem a Heroes 5 csak egy áprilisi tréfa :) De nekem a link nem jön be. Vki tudna segíteni? :lol:

Mármint a H5 Demóra gondolsz??? :lol: :lol: Az TÉNYLEG áprilisi tréfa volt. :lol: :lol: És milyen mulatságos! :lol: :lol: A képek azok valósak, az oldalon a Friss menüpont Cikkek, interjúk között találszegy cikket az egyik Uborkás (Ubisoftos) bácsival. :mrgreen:
A H5 készül. Csak türelem, még pár év. Addig is H1-H2-H3-H4 kinek melyik.
Cooper


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 ápr. 07 szer., 21:58 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Sziasztok!

Végigolvastam ezt a topikot. Meg kell mondjam sok jó ötlettel találkoztam. Az ilyen "brainstorming" típusú elmélkedésekből általában jó szokott kisülni. A vizuális kérdésekbe nem megyek bele, csak a játszhatóságba.Egy párszor elképzeltem milyen is lehetne a héróz5. Érdekes lehetne pl. technokrata vár, vagy víz alatti vár. Vagy, hogy a hős választaná meg a képzettségeit. Ezt lehetne úgy is fokozni, hogy lennének elsődleges, másodlagos képzettségek(skillek), és lennének adott hős számára tiltott képzettségek is. Természetesen az elsődleges könnyebben megtanulható. Vagy esetleg lehetne pénzért skillt venni. Hogy pl. adott skillért 1 hétig a várba dekkol, és bizonyos aranyat kell kifizetni érte. Ezt lehet kombinálni, hogy közbe lények nem termelődnek vagy bármilyen ilyen dolgok. Lehetne pl. a várak védelmét növelni. Pl. külön várárok, plusz bástyák stb. vagy csak bizonyos várakban lehetne.
A varázslatokat a hős választaná meg. Ezt jó ötletnek tartom. A lények saját fejlődését nem tartom kivitelezhetőnek, de ettől még jó ötlet. Ehhez tartozhatna az, hogy a lények tanulhatnának képzettséget, vagy inkább varázslatot. Persze nem mind, csak 1-2 különleges lény. (pl. dzsinn, ogremagi, esetleg sárkányok). Többen kifogásolták, hogy a sárkányos mítikus lények a fantasy világában, egyediek, és nehezen tudják értelmezni, ha egy csapatban 50 fekete sárkány búvik meg. Hát van benne valami, de ez nem szerepjáték, vagy klasszikus fantasy, hanem M&M. Persze le lehetne redukálni, hogy mondjuk 3 hetente jöjjön 1 sárkány, és legyen sokkal erősebb. De szerintem ez csak lelkületi kérdése, nekem ezzel nem volt bajom. 8)
A teamnak mondom(de csak halkan), hogy a fórumos jó ötleteket össze lehet gyűjteni 1 csokorba és esetleg eljuttatni a fejlesztő ubisofthoz. Ha jól tudom, még nem kezdtek bele a konkrét fejlesztésbe. (Bár lehet volt ilyen, ha igen bocsi érte). Kár lenne, ha a sok jó gondolat elkallódna...
Valami hasonlóra gondoltam, mint ami az oldalon is letölthető (az orosz változat). Jó ez a ti dolgotok, csak 1 ötlet volt :) :)
Na most abbafejezem. Legyetek továbbra is ilyen kreatívak, hadd örüljünk neki együtt és legalább ábrándozás szinten eljátszhatunk a technokrata várral, vagy az új játéktechnikai módozatokkal.
További jó ábrándozást... :lol: :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 ápr. 17 szomb., 11:12 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
http://www.forumplanet.com/strategyplan ... 6#14585036

Kukkantsátok meg, talán még nem mindenki látta


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 ápr. 17 szomb., 17:30 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 29 hétf., 16:34
Hozzászólások: 154
Tartózkodási hely: Budapest
Ezt az oldalt megnézik a fejlesztõk vagy valami olyasvalakik...
Mert HA IGEN! akkor én írok egy csomót, de csomót :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 ápr. 19 hétf., 21:28 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 08 vas., 20:53
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Hehehe: Bugyi
agent.007 írta:
Ezt az oldalt megnézik a fejlesztõk vagy valami olyasvalakik...
Mert HA IGEN! akkor én írok egy csomót, de csomót :win


TEdd azt! Sztem párszáz Heroes-os figyelme is elég kitüntető, különbenis ugyeár a magyar Heroes Team is olvassa a fórumot :lol: ...

_________________
"To all things comes an end...
We are no more than a character in a story, our lives easily extinguished by an arrow or a stone..."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Mage Guild
HozzászólásElküldve: 2004 ápr. 20 kedd, 11:38 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Szerintem a
Mage Guildben a VARÁZSLATOK legyenek MEGVÁSÁROLHATÓAK és
FEJLESZTHETŐEK!

pL. Veszek egy M.G.lev.4 order-t.
Kapok benne mondjuk 3 üres helyet.
Veszek a helyekre 1 db illusion-t (modjuk), egy mass moral-t meg egy dimension door-t.
Utána rettenetesen sok pénzért felfejlesztem a D.Door-t upg.10-re.
Mondjuk 10%/level extra hatókört kapok +2mana/upg.-ért.
A D.Door-t mondjuk naponta 4x lehetne alkalmazni, ld. H3.
Ha nem lenne elég pénzem/nyersanyagom/ magic skill-em magasabb szintű varázslatokhoz, akkor átmenetileg fejleszthetném
a meglevő spell-eket.
pl. magic arrow upg.-> több sebzés
A Mass varázslatok a sima változat upgrade-elésével lennének megszerezhetőek.
Mondjuk veszek egy slow-t. Felhúzom ütősre
-> Power ugrade 10

Ettől jobban lassít.
-> Range upgrade 5

Ettől meg +5 lényre fog hatni.
A Range upgrade ára az elért power szinttől függne.

És persze az egyre magasabb szintek egyre többe kerülnének.
Mondjuk teljes érték (P,R)=alapár*1.41^(Power-1)*Range és
fejlesztéskor az értéknövekedést kellene fizetni.
Így egy adott varázslat adott Power-rel és Range-dzsel bárhogy
fejlesztve ugyanyannyiba kerül, és NEM megyünk át Giant Industry-ba.
pl. magic arrow alap: 400 gold.
magic arrow@Power5xRange5: 400*1.41^4*5= 8000 gold.
És ezért kapsz 5 db tápos magic arrow-t 1 körön belül. :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: Mage Guild
HozzászólásElküldve: 2004 ápr. 20 kedd, 14:13 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 29 hétf., 16:34
Hozzászólások: 154
Tartózkodási hely: Budapest
Most fáradt vagyok...
Majd máskor :wink:
Szóval én a Medival Totar War megjelenésû csatát képzelnék el, a lények és a hõs öregszik (fejlõdik), építhetõ vár (értsd: te húzod fel a falakat, tornyokat :wink: ), EZ ÚTON ÜZENEM A FEJLESZTÕKNEK, HOGY A HÕS IS CSATÁZZON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mert e nélkül úgymond egyszerûen sz*r :!: :!: :!:
Még írok a PC GURU-nak, hogy csináljanak jobb esetben az újságba, rosszabb esetben csak a DVD-re Heroes rovatot, hírekkel ötletekkel, amiket leadnak a fejlesztõknek :wink:

_________________
"Always look on the bright side of life!" :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 ápr. 20 kedd, 14:24 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Hi!

Doom3d:Nem rossz ötlet, van benne potenciál, de azért egy mágia rendszer reformot alaposan át kell gondolni (ahogy azt reményeim szerint meg is teszik a H5 készítői). Igaz elsőre nem volt túl szimpi az ötlet, mivel a Dim. Doorral példálóztál, ami nem véletlenül lett kiszedve a H3 multiból, ill. A H4-ből (Ez a varázslat a pályaszerkesztők rémálma lenne, ha nem lehetne letiltani!)

Agent.007: Üzenem NEKED, hogy remélem kiveszik a H5-ben a hőst a csatából és visszakerül az őt megillető helyre!! Már megbocsáss, de H4 éppen ezen a téren vesztette a legtöbbet, ahol azt hitték, hogy a legtöbbet nyerték… Mit kaptunk H4-nek???… egy körökre osztott Diablot, na nem mintha ez baj lenne csak ez már nem HEROES!!! :evil:
Csakhogy értsd: a H4 kampányait úgy nyomtam végig, hogy alig fejlesztettem a váraimat, max az elején, míg lényeket csak elvétve, pl. resource gyűjtésre használtam…
:roll:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 ápr. 20 kedd, 14:27 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 29 hétf., 16:34
Hozzászólások: 154
Tartózkodási hely: Budapest
Má bocs, de a mightnak mi lenne akkor az erõssége, mégis?
u.i: Hõs nélkül mintha Pokémonos (vagy mi a sz*r :? ) játék lenne, kidobjuk a szörnyeket oszt sussz-passz....

Még 1: Miért nincs Winds of War patch, mûködik a sima 4-es is?

_________________
"Always look on the bright side of life!" :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 ápr. 20 kedd, 14:49 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Agent.007: Ajánlom figyelmedbe a H1-2-3-at! Most nagyon felbosszantottál, amúgy sem vagyok túl jó kedvemben… Hallotál már az Attack és Defense skillekről??? Miért nyiltakozol olyan dolgokról, amikről fogalmad sincs!? :evil:

Ui. A H3-ban Sokkal jobban meg volt oldva a MIGHTvs.MAGIC!!! Gondolj csak bele a H4-ben a csúcs varázslókaszt a Sorceress (CHAOS) hős, mit kezd egy GM Resistance-es Might hőssel? Ha van mellette Black Dragon talán megússza, ha nincs… :roll:

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 ápr. 20 kedd, 14:51 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 23:36
Hozzászólások: 216
Nimbus írta:
Már megbocsáss, de H4 éppen ezen a téren vesztette a legtöbbet, ahol azt hitték, hogy a legtöbbet nyerték… Mit kaptunk H4-nek???… egy körökre osztott Diablot, na nem mintha ez baj lenne csak ez már nem HEROES!!! :evil:


Íme egy korrektül megfogalmazott vélemény amivel teljesen egyettértek. A Heroes sorozat nem szerepjáték hanem(ugye mindenki kitalálta) stratégia.Márpedig én még olyan stratégiai játékot nem láttam ahol a seregek nélkül is röhögve lehet nyerni.
Amit viszont átvennék a szerepjátékokból az a random(értsd: a pálya betöltésekor véletlenszerűen generálódó) varázstárgyak. Na persze nem Diablo rendszerre kell gondolni hanem a Might and magic gyengusz de használható cuccaira.

_________________
http://discipleshun.suddenlaunch3.com/Magyar Disciples fórum


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 ápr. 20 kedd, 14:54 
Avatar

Csatlakozott: 2003 aug. 29 pén., 11:58
Hozzászólások: 166
Tartózkodási hely: Érd
Idézet:
A Heroes sorozat nem szerepjáték hanem(ugye mindenki kitalálta) stratégia.


Egy kicsit kaland is :) !


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 ápr. 20 kedd, 18:11 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 29 hétf., 16:34
Hozzászólások: 154
Tartózkodási hely: Budapest
Nimbus írta:
Ui. A H3-ban Sokkal jobban meg volt oldva a MIGHTvs.MAGIC!!! Gondolj csak bele a H4-ben a csúcs varázslókaszt a Sorceress (CHAOS) hős, mit kezd egy GM Resistance-es Might hőssel? Ha van mellette Black Dragon talán megússza, ha nincs… :roll:

Nimbus


BRAVÓ!
Még én nem tudok semmit....a sorceress az alap chaos karszt, te zseni!
Az Archmage a legjobb mágus karszt (+25% hatékonyság minden varázslathoz!) és rengeteg karszt van még! Life+Death magic=vámpír képesség, combat+order magic=battlemage (Icebolt +25% hatékonysság) stb.
-Az attack és defense skillek azok (pl. a GM combat 60 range és melee defense)
-Vagy a combat vagy secondary skilljei? :?
Nem tom melyikre gondolsz.... :wink:

u.i: Többet tudok a Heroes IV-rõl mint te gondolnád! :)

Még egy mightos a hõst lazán ki lehet nyírni, fõleg egy Dragon Strenght (vagy hogy írják :? ) a Pheonixre vagy valami másra és KÉSZ!!!

Még1: a 2 megvan....vicces :D

_________________
"Always look on the bright side of life!" :D


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára agent.007 2004 ápr. 21 szer., 14:50-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 ápr. 20 kedd, 20:25 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 08 vas., 20:53
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Hehehe: Bugyi
A hős a harcban nem egy utolsó ötlet, mert pl. így összeállíthatók olyan csapatok, melyek csak hősökből állnak. Namármost. Összefutsz egy ilyennel. Megtámadod, mivel nem olyan erősnek néz ki!. Aztán rád jön a frász, mert a 7 hősből 5 illúzionista vagy idéző, tehát orrba-szájba másolja a seregedet, vagy idéz más lényeket, :evil: a másik kettő meg mondjuk áldást és átkot oszt. Na ugye, hogy nem is olyan egyszerű! Lehet stratégiázni!

Ha már a H5-ről van szó, mit szóltok ehhez a felosztáshoz:

Legyen 1 hős, aki nem harcol, minden körben varázsolhat, és harci képességei hatással vannak a sereg többi részére. Ő a hadvezér.
Legyenek továbbá harcosok, olyan hősök, melyek közvetlenül vesznek részt a harcban, de egyéni képességeik csak kivételes esetben hatnak a csapattársakra. Az ő számukat egy 7 slotos seregben korlátoznám mondjuk 3-ra. A maradék 4et lények töltik ki. Hadvezér nélküli seregben nem lehet hős, ha a seregbe egyetlen hős kerül, az hadvezérré lép elő és a továbbiakban nem harcol. A hadvezér személyét a játékos választja meg. A csata után a hadvezér megkapja az összes szerzett XP-t, kivéve a hősök által lesebzett pontokat, ezeket ők maguk kapják, akár támadással, akár varázslattal érték el.

Na ugye így már nem is olyan Heroestalanok a harcos hősök :?:

_________________
"To all things comes an end...
We are no more than a character in a story, our lives easily extinguished by an arrow or a stone..."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 ápr. 20 kedd, 23:45 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
agent.007 írta:
Nimbus írta:
Ui. A H3-ban Sokkal jobban meg volt oldva a MIGHTvs.MAGIC!!! Gondolj csak bele a H4-ben a csúcs varázslókaszt a Sorceress (CHAOS) hős, mit kezd egy GM Resistance-es Might hőssel? Ha van mellette Black Dragon talán megússza, ha nincs… :roll:

Nimbus


BRAVÓ!
Még én nem tudok semmit....a sorceress az alap chaos karszt, te zseni!
Az Archmage a legjobb mágus karszt (+25% hatékonyság minden varázslathoz!) és rengeteg karszt van még! Life+Death magic=vámpír képesség, combat+order magic=battlemage (Icebolt +25% hatékonysság) stb.
-Az attack és defense skillek azok (pl. a GM combat 60 range és melee defense)
-Vagy a combat secondary skilljei? :?
Nem tom melyikre gondolsz.... :wink:

u.i: Többet tudok a Heroes IV-rõl mint te gondolnád! :)

Még egy mightos a hõst lazán ki lehet nyírni, fõleg egy Dragon Strenght (vagy hogy írják :? ) a Pheonixre vagy valami másra és KÉSZ!!!

Még1: a 2 megvan....vicces :D


Agent007: Te úgy mondasz véleményt a H3-ról, hogy nem is ismered? :?: Ez meg hogy lehet? :shock:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 ápr. 21 szer., 9:40 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Na hali!

Inkább nem kommentálok semmit, jobb ez így mindenkinek... :roll:
(Talán olvasgasd a haldoklóban a fórum topicot)

Nimbus

ui.: tudod egyáltalán mit jelent az a szó, hogy kaszt?... (Nem ez nem a mészkőhegységekben található karszt vizet jelenti....) :evil:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 ápr. 21 szer., 12:14 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
agent.007 írta:
Még1: a 2 megvan....vicces :D

Nem játszottál még a 3-mal??? :roll:

Még1: Nekem megvan (vagy volt) mind! szerintem a 4 vicces... :lol:

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 ápr. 21 szer., 13:07 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Szerintem a hős lehetne olyan, mint a H3-ban + lenne 1 avatárja, aki
minden csatában mejelenik és harcol+kinyírható+ihatja a szörpöket stb.
Szörnyek is kapjanak XP-t mint WoG-ban. Használhassanak bizonyos cuccokat.
Jó lenne, ha lovag nélkül is lehetne várat stb. foglalni.
A H5 legyen skinezhető.
Akinek nem tetszik a default (classic) skin, az vesz 1 star wars
küldetéslemezt, és lecseréli a skin-t (grafika, artifact+hős+monster+skill nevek+popup súgó+Tavern default szövegek) a rajta levő
CYBER változatra. Az összes artifact, vártípus maradna kb. ugyanaz,
változatlan harcrendszer-kevés költséggel sok rókabőr, kibővített piaci szegmens stb.
És végre láthatnánk Yodát birodalmi lépegetőket dobálni. ;))
És az extra adag léért talán hajlandóak összeütni 1 játszható H5-öt.
+Nem kéne összeveszni a két tábornak a grafikán. :roll:
Mágiarendszer:
Az 5 elemes felosztás skill-ekre is kiterjesztve szerintem jó ötlet.
A barbárokkal szemben lehetne 1 ŐSMágus vár is 5féle mágiával.
+ minden elemnél 1 alternatív változat. pl. rampart-> Világos és sötét elf vár. Így lenne 12 faj.

A lovagok a 15.-30.-60.-120. szinten választhatnának +1 special ability-t.
Meglévő nem special skill vagy +350g és hasonlóak.
A special ability-ket XP rááldozásával fejleszthetni lehetne.

Mondjuk Kyrre az exp.logistics+exp.pathfinding után a logistics s.a.
fejlesztésre vált át és felhúzza az utána kapott XP-vel +5%/level-röl
+15%/level-re. Persze a szintlépéshez hasonlóan itt is meredeken nőne
a szintenkénti XP igény, hogy ne legyenek 5000%-os speed-del repkedő
lovagok. (maradjanak csak félisteni szint alatt.)
Csak special ability-t lehetne `így tuningolni, hogy a főlovag megválasztása fontos maradjon.
Az s.a. fejlesztésről bármikor vissza lehetne kapcsolni szintlépésre,
az addig odagyült xp ott maradna.

A spell-ek pedig legyenek választhatóak (vásárlással) és fejleszthetőek
(pénz+anyagért).
pl. magic arrow alap 15+15*SpellPower, 5 mana 300gold
Power up 1 után 20+20*SpellPower, 6 mana +100gold
Power up 2 25+25*SP 7 mana, +150 gold
Power up 3 30+30*SP 8 mana +250 gold
P up 4 35+35*SP 9 mana +400 gold
stb.
Így a rengeteg manapontos lev.40-es szuperhírók kapnának rengeteg manaígényes varázslatokat, hogy ne fulladjanak bele a Mana Ocean-be.
+ lehetne egy skill, ami minden varázslat manaigényét csökkenti
1 (vagy az összes) elemi mágiánál (Mana Ocean), vagy nem csak BASIC
* magic-nél csökkenjen a varázslatok manaigénye. 8)

A Dimension Doorhoz és az 5 elemes felosztáshoz
nem ragaszkodom, de lehetne a pályaszerkesztöben 1 fül megadott varázslatok globális tiltására.
Ha a pályán NEM akarsz D.door-t, letiltod.
Pályaválasztásnál meg ki lenne írva a details fülnél, hogy mi van letiltva.
Aki meg azt szereti, nyomulhat a D.door-os pályákon. :shock:



[/b]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 134  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség