Szerintem a hős lehetne olyan, mint a H3-ban + lenne 1 avatárja, aki
minden csatában mejelenik és harcol+kinyírható+ihatja a szörpöket stb.
Szörnyek is kapjanak XP-t mint WoG-ban. Használhassanak bizonyos cuccokat.
Jó lenne, ha lovag nélkül is lehetne várat stb. foglalni.
A H5 legyen skinezhető.
Akinek nem tetszik a default (classic) skin, az vesz 1 star wars
küldetéslemezt, és lecseréli a skin-t (grafika, artifact+hős+monster+skill nevek+popup súgó+Tavern default szövegek) a rajta levő
CYBER változatra. Az összes artifact, vártípus maradna kb. ugyanaz,
változatlan harcrendszer-kevés költséggel sok rókabőr, kibővített piaci szegmens stb.
És végre láthatnánk Yodát birodalmi lépegetőket dobálni.

)
És az extra adag léért talán hajlandóak összeütni 1 játszható H5-öt.
+Nem kéne összeveszni a két tábornak a grafikán.
Mágiarendszer:
Az 5 elemes felosztás skill-ekre is kiterjesztve szerintem jó ötlet.
A barbárokkal szemben lehetne 1 ŐSMágus vár is 5féle mágiával.
+ minden elemnél 1 alternatív változat. pl. rampart-> Világos és sötét elf vár. Így lenne 12 faj.
A lovagok a 15.-30.-60.-120. szinten választhatnának +1 special ability-t.
Meglévő nem special skill vagy +350g és hasonlóak.
A special ability-ket XP rááldozásával fejleszthetni lehetne.
Mondjuk Kyrre az exp.logistics+exp.pathfinding után a logistics s.a.
fejlesztésre vált át és felhúzza az utána kapott XP-vel +5%/level-röl
+15%/level-re. Persze a szintlépéshez hasonlóan itt is meredeken nőne
a szintenkénti XP igény, hogy ne legyenek 5000%-os speed-del repkedő
lovagok. (maradjanak csak félisteni szint alatt.)
Csak special ability-t lehetne `így tuningolni, hogy a főlovag megválasztása fontos maradjon.
Az s.a. fejlesztésről bármikor vissza lehetne kapcsolni szintlépésre,
az addig odagyült xp ott maradna.
A spell-ek pedig legyenek választhatóak (vásárlással) és fejleszthetőek
(pénz+anyagért).
pl. magic arrow alap 15+15*SpellPower, 5 mana 300gold
Power up 1 után 20+20*SpellPower, 6 mana +100gold
Power up 2 25+25*SP 7 mana, +150 gold
Power up 3 30+30*SP 8 mana +250 gold
P up 4 35+35*SP 9 mana +400 gold
stb.
Így a rengeteg manapontos lev.40-es szuperhírók kapnának rengeteg manaígényes varázslatokat, hogy ne fulladjanak bele a Mana Ocean-be.
+ lehetne egy skill, ami minden varázslat manaigényét csökkenti
1 (vagy az összes) elemi mágiánál (Mana Ocean), vagy nem csak BASIC
* magic-nél csökkenjen a varázslatok manaigénye.
A Dimension Doorhoz és az 5 elemes felosztáshoz
nem ragaszkodom, de lehetne a pályaszerkesztöben 1 fül megadott varázslatok globális tiltására.
Ha a pályán NEM akarsz D.door-t, letiltod.
Pályaválasztásnál meg ki lenne írva a details fülnél, hogy mi van letiltva.
Aki meg azt szereti, nyomulhat a D.door-os pályákon.
[/b]