Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2530 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 127  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26 csüt., 2:58 
Avatar

Csatlakozott: 2005 dec. 29 csüt., 3:19
Hozzászólások: 712
Tartózkodási hely: Budapest
Gratula a győztesnek és minden helyezettnek!

legközelebb ugyanitt
:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26 csüt., 8:39 
Avatar

Csatlakozott: 2004 aug. 13 pén., 14:43
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp.
Szintúgy gratulálok a győztesnek, a dobogósoknak és a helyezetteknek is !

ArchConan írta:
Másrészről meg kíváncsi leszek Kertics mester milyen következtetéseket von le a következő árlistára nézve az itt elért eredmények alapján. Őszintén szólva nem vagyok benne biztos, hogy Jou azért nyert mert 'a zealot erőssebb, mint az Archlich' :P és ezért azok árát kellene égbe emelni. Ubul és Taegen csapatában is benne volt a nyerés esélye, csak nem biztos hogy ők szerencsésen alakítottak a csapaton a 2. körben és ez később meglátszott.

El kell gondolkodni, vajon mennyire van bekódolva a siker az íjászok és a tömeglények esetén. Vajon bárki is vezesse, egy egyéb felállású csapat bejuthat a döntőbe (pl. csak behemótok). Szerintem nem tud, így már az első körben leszűkül a döntősök köre,csak az a kérdés, hogy az esélyes 10-ből ki lesz a 6.
Jou és Ubul azért emelkedett ki, mert Castle-s íjászokkal voltak, náluk volt az arkangyal (döntőben legnagyobb speed, feltámasztás, +morál, legjobb A+D és ezekhez mérten tök olcsó). Titinek és Taegennek hol volt ilyen plusz segítség a seregében ? A zombik hp fölénye a döntőig repített minket, de valós esélyünk nem volt.
Az én javaslatom/kérésem:
- ha a phoenixet (mindösszesen legnagyobb speed, feltámadás) volt szívetek 1900-ig emelni, akkor az arkangyal 2k minimum. Így egy-egy arkangyalnál több nem kerül be a csapatokba, nem támasztanak fel annyi bajtársat.
- zelóta ára nem volt vészes, önmagában azzal nincs baj, de szabály szerint 1-2 aranyat dobhatunk rá.
- varázslók térnyerése (gömbök/köpeny tiltása, vagy áruk drasztikus emelése)

Kérdés: kik a versenyzők ? A játékosok, vagy a hősök és a seregeik ? Azt hiszem a játékosok, hisz pontokat kapunk. Ezesetben mi lenne, ha egy forduló után a csapatokat átsorsolná Kertics. Az első körből úgy kell továbbjutni, ahogy eddig. Aztán Kertics mindenkinek megmondja, a második körben ki, kinek a csapatát kapja. Azt a csapatot már neki kell fejlesztenie és megpróbálni továbbjutni azzal a csapattal. Így már csak két tényező dominálna: a játékos tudása és a rendelkezésre álló szabadideje.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26 csüt., 9:59 
Avatar

Csatlakozott: 2004 szept. 24 pén., 11:01
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Sziasztok!

Érdekes dolgot mondasz ez utóbbi gondolatoddal, de nem biztos, hogy így kellene csinálni... Persze most csak a szám jár, mert jobb ötletem nekem sincs. El kéne gondolkodni valami módozaton...
Az árlistát segítek gatyába rázni Kerticsnek. ;)

Üdv: Laca


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26 csüt., 10:09 
Avatar

Csatlakozott: 2004 máj. 12 szer., 14:03
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Balkány
Sziasztok!

Conan: Hát igen, én is jobb %ban reménykedtem (a helyezéssel azért elégedett vagyok), de egyrészt össz. kb 3 órám volt a mentések lejátszására (kicsit szerencsétlen volt most számomra ez az időpont) másrészt a marxok nagyon gyengén sebeztek. A 3. körben szerintem elcsesztem a seregösszepakolást. Arra mentem, hogy a többi íjásznak okozzak némi problémát, ezért bevásároltam még 2 arkot, meg 10 angyalt. Ez úgy látom össze is jött (2. legtöbb okoztott veszteség), de ha ebből a 8k aranyból inkább íjászt veszek, lehet jobban járok. Mindegy, ez van. Így sem lett rossz.

Morphose: Ha tudod, hogy többfordulós a verseny, akkor már az elején úgy vásárolsz, hogy van valami terved a köv. fordulókra nézve is. Aztán az utsó foduló utsó csatáját követően kiderül, jól okoskodtál-e. Arról nem is beszélve, hogy van aki órákig böngészgeti az árlistát, összeállít több sereget, tesztelget, míg olyanok is vannak, akik csak funból, egy szabad 10 percükben beküldenek valamit. Azért agyaljak, hogy a 2. fordulóban esetleg az általam kitalált sereg szopasson sz.rrá? Hát, egy ilyen versenyen én valszeg nem indulnék.
Az biztos, hogy lehet ezt a játékot sokféleképpen játszani. Ennél a 2. fordulóban seregcserés dolognál már az is sokkal jobb, ha Kertics beszámozza a lényeket véletlenszerűen 1-112-ig, a jelentkezők beküldenek 5 számot, a jelentkezés után nyilvánosságra hoznák melyik számhoz melyik lény tartozik, aztán mindenki a megadott 5ből összeállít valamit.

Te végülis csak az egyik legfontosabb tényezőt akarod kihagyni a játékból és nem igaz az, hogy csak a játéktudás vagy a szabadidö dominálna. Vagy ahhoz nem kell ész, hogy sereget csinálj? Sokszor már az alapkoncepció eldönti a versenyt, a 2. fordulóba bekerült 12 csapatból Te sem tudtál volna bármelyikkel továbbjutni. Egy jó alapsereget nehéz lerontani, egy roszabbat szinte lehetetlen marhára feljavítani.

Ez az én véleményem.

Legjobbakat:
ubul

_________________
"Nincs káros anyag, csak káros mennyiség"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26 csüt., 10:48 

Csatlakozott: 2005 ápr. 22 pén., 12:28
Hozzászólások: 681
.


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára ArchConan 2007 okt. 06 szomb., 22:31-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26 csüt., 11:08 

Csatlakozott: 2005 ápr. 22 pén., 12:28
Hozzászólások: 681
.


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára ArchConan 2007 okt. 06 szomb., 22:29-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26 csüt., 11:13 
Avatar

Csatlakozott: 2004 aug. 13 pén., 14:43
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp.
ArchConan írta:
És amit én felvetettem, az hülyeség?

Tehát nem kisorsolni véletlenszerűen a csapatokat, hanem minden csapattal lenyomni minden csapat ellen. Mivel ez 180 mentés elkészítését és lejátszását jelentené, ezt a csoportmeccseken nem igazán lehetne alkalmazni, csak a döntőben.

Nem hülyeség. A kérdés az, hogy a játékosok többsége mennyi ráfordítható idővel bír. Ha itt mindenki unatkozó főiskolás/egyetemista rajtam kívül, akkor én alkalmazkodok a többiekhez. Ha viszont hozzám hasonlóan 23 órától hajnal 2-ig bírnak fenn lenni és áldoznak a pihenőidejükből a versenyre, akkor meg nem. Az én 9,89%-om sem a kihozható csúcs, csak nem akartam az időhiányra fogni. Ez van, most így sikerült. Az 5 meccsből 3-on látszott, hogy ott nem csak 1-2 wd-et tudnék még lefaragni, hanem komolyabb %-ot.
Az eredeti kérdésre válaszolva tehát: szavazzunk !

Ubul írta:
Morphose: Ha tudod, hogy többfordulós a verseny, akkor már az elején úgy vásárolsz, hogy van valami terved a köv. fordulókra nézve is.

Nyilván, ha megváltoznak a verseny körülmények, más lesz a taktika is. Amit írsz, az a mostanira érvényes.

Ubul írta:
Te végülis csak az egyik legfontosabb tényezőt akarod kihagyni a játékból és nem igaz az, hogy csak a játéktudás vagy a szabadidö dominálna. Vagy ahhoz nem kell ész, hogy sereget csinálj? Sokszor már az alapkoncepció eldönti a versenyt,

Ha figyelmesen elolvasod, amit korábban írtam, rájössz, hogy én is ugyanezt írtam.

Ubul írta:
a 2. fordulóba bekerült 12 csapatból Te sem tudtál volna bármelyikkel továbbjutni. Egy jó alapsereget nehéz lerontani, egy roszabbat szinte lehetetlen marhára feljavítani.

Titi gondolatát idézném még itt fel summázva: Strongholdos, Fortresses seregekkel lehetetlen győzni. A játék lényei (speed értékek, lény speckók), a H3 támadás szabályai (*os lényt csak úgy, ha 50% fölött van a sereg abból a várból) meghatározzák Titi igazát és Ubulét is. Ha ez így van, akkor meghatározható azon lények halmaza, amelyekkel van esély nyerni és amelyekkel sose lesz. Egyszerű az eset, ha ez csak árlista változtatás kérdése (pl. hol az a csapat, amelyik jobban örülne 10 káosz hidrának ajándékba, mint 1 phoenixnek ?), de félek nem, lásd a példám. Ha pedig mindent igaznak tekintünk (lehet, hogy nincs igazam, csak ötletelek), akkor úgy lehetne használhatóvá tenni a többi lényt, hogy a végső veszteség %-ot módosítanánk. Pl. zombival nyerni lehetetlen, ezért -1%, íjászokkal meg könnyű, ezért +1% minden íjásznak.

Persze millió a nyitott kérdés és valószínű, hogy képtelenség elérni a tökéletesen kiegyensúlyozott rendszert, de törekedni lehetne rá.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26 csüt., 11:25 

Csatlakozott: 2005 ápr. 22 pén., 12:28
Hozzászólások: 681
.


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára ArchConan 2007 okt. 06 szomb., 22:29-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26 csüt., 11:45 
Avatar

Csatlakozott: 2004 máj. 12 szer., 14:03
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Balkány
Sziasztok!

Azt elfelejtettem még hozzátenni, hogy az ark árának emelésével nagyon egyetértek. A 3 forduló alatt néhány 100 HP-t visszahoztam velük, nem beszélve az erejükről és a gyorsaságukról.
A gőmb és a köpeny árának drasztikus emelése is figyelemreméltó.

Szóval, nagyon értékes ötleteid vannak Morphose, csak néha átesel kicsit a ló túlodalára.

Nekem is van néhány ötletem:
- Már régóta agyalok azon, hogy a nekromancy képességet igenis engedélyezni kellene és a visszahozott csontikat bele kellene számítani az össz. HPba. Ez is csak szinesítené a játékot. Persze a nekro hősöket eléggé meg kellene drágítani ill. a nekro sec. skill-t is, de ezt be tudnánk lőni.
- Ugyanígy a pitlord és a visszahozott démonok esete. Az ark spec képességét nem büntetjük, a pit lordét igen. Pedig az ark is elég sok HP-t hoz vissza. Nem beszélve arról hogy sok lénynek van valamilyen spec képessége (dispel, curse, aging, dupla damage, kövé dermesztés, lekötés, paralizis, blind, stb.). Kicsit olyan színezete van a dolognak, hogy valamit hagyunk, valamit nem.
- Annak idején próbáltam olyasmin is gondolkodni, hogyha valaki pl. 10000-ret rákölt, védekezhessen a várban. Persze az ár a fordulók előrehaladtával növekedne. Castle és tavern lenne felhúzva. Így a ballistic és az artillery skilleket is behoznánk a játékba, lehet az ostromot ill. az ostrom elleni védekezést is gyakorolni, az íjászoknak falon át messziről kellene lövöldözni, miközben a tornyok folyamatosan irtják őket és szerintem a fortresst is kicsit népszerűbbé tenné. Persze a vár típusát a sereg határozná meg. Ja, meg persze küklopsz rulez. :twisted:
- Mindig visszakanyarodok a pozitív diszkriminációhoz, mert szerintem nincs eléggé kihangsúlyozva, mekkorát dobhatna az offline támadáson. Sokszínű seregek tömeglények helyett. Ezt sokan szeretnénk.

Ha van rá igény, néhányan, akik nem sajnálnak rá egy kis időt és szívügyüknek érzik az offline támadást, összedughatnák a fejüket. Segíthetnénk Kerticséknek az árlista belövésében és kidolgozhatnánk az ötletek alapján az esetleges változtatásokat. Persze az utolsó szó úgyis Kerticsé lenne, de ahogy a mondás tartja: sok lúd disznót győz. :lol:
Én mostmár itt vagyok Pesten, sikerült a netet is beköttetni, msn-en, mailben, vagy akár személyesen egy-két sör mellett nagyon szívesen segítek, amiben tudok.

Legjobbakat:
ubul

_________________
"Nincs káros anyag, csak káros mennyiség"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26 csüt., 12:09 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
ubul írta:
- Már régóta agyalok azon, hogy a nekromancy képességet igenis engedélyezni kellene és a visszahozott csontikat bele kellene számítani az össz. HPba. Ez is csak szinesítené a játékot. Persze a nekro hősöket eléggé meg kellene drágítani ill. a nekro sec. skill-t is, de ezt be tudnánk lőni.


Ez igen érdekes ötlet, hisz ez az ellen seregétől is függ, s a tömeglényekből simán lehet többezer HP-t is kihozni, míg gőlemek meg ilyenek azért annyira nem adnák a dolgokat belé!

Mellesleg más:

Köszönöm a gratulációkat, én nem számoltam vele, hogy ubul előtt végezhetek! :o Egyúttal gratula a többi döntősnek is, a további helyezettenknek is, remek seregek armadája vívott csatát a döntőben! És Nemutolsósorban köszi a munkát és a szervezést Kertics! :D

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26 csüt., 12:10 
Avatar

Csatlakozott: 2004 aug. 13 pén., 14:43
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp.
ubul írta:
Szóval, nagyon értékes ötleteid vannak Morphose, csak néha átesel kicsit a ló túlodalára.

Csak ötletelek, mert úgy vélem, ha minden marad, tök unalmas lesz a H3támadás.

ubul írta:
Nem beszélve arról hogy sok lénynek van valamilyen spec képessége (dispel, curse, aging, dupla damage, kövé dermesztés, lekötés, paralizis, blind, stb.). Kicsit olyan színezete van a dolognak, hogy valamit hagyunk, valamit nem.

Azért elsősorban azokra kell odafigyelni, amelyek a %-os elszámolásban direkt beszámítanak: arkangyal, démon, resurrection, animate dead. A többi nem direkt dolog. Hálistennek a kővé dermesztés, paralízis nem jön úgy be, hogy elrontsa az egyensúlyt.

ubul írta:
- Annak idején próbáltam olyasmin is gondolkodni, hogyha valaki pl. 10000-ret rákölt, védekezhessen a várban. Persze az ár a fordulók előrehaladtával növekedne. Castle és tavern lenne felhúzva. Így a ballistic és az artillery skilleket is behoznánk a játékba, lehet az ostromot ill. az ostrom elleni védekezést is gyakorolni, az íjászoknak falon át messziről kellene lövöldözni, miközben a tornyok folyamatosan irtják őket és szerintem a fortresst is kicsit népszerűbbé tenné. Persze a vár típusát a sereg határozná meg. Ja, meg persze küklopsz rulez. :twisted:

Nagyon jó ötlet. :)

ubul írta:
- Mindig visszakanyarodok a pozitív diszkriminációhoz, mert szerintem nincs eléggé kihangsúlyozva, mekkorát dobhatna az offline támadáson. Sokszínű seregek tömeglények helyett. Ezt sokan szeretnénk.

Laca rendszere jó volt, csak nehéz volt megfelelő sereget kovácsolni olyan szabályok mentén, hogy kihasználható is legyen a +5K haszon.

ubul írta:
Ha van rá igény, néhányan, akik nem sajnálnak rá egy kis időt és szívügyüknek érzik az offline támadást, összedughatnák a fejüket. Segíthetnénk Kerticséknek az árlista belövésében és kidolgozhatnánk az ötletek alapján az esetleges változtatásokat.

A sör csak a hangulaton javít. A baj az, hogy a sok ötlet mind jó lehet, csak be kellene árazni. Az meg csak úgy megy, ha sok a tesztelés. Csak a jelen lény/varázstárgy/skill/varázslat árlistán is lehetne még mit kovácsolni, nemhogy az új elemeken.

Az a baj, hogy amint írtam, nem biztos, hogy előállítható a tökéletes egyensúly. Az ugye az lenne, hogy tök mindegy miből mennyit veszek, esélyem a győzelemre azonos, csak rajtam (tudás, idő) múlik a végeredmény. Most az van, hogy először lukat keres az ember az árlistán. Az most nem volt. Aztán jön a taktika (íjász, gyalog). Ez ugye most leredukálódna változtatás híján az íjászokra.
A tökéletes egyensúlyban az dönthetne, hogy melyik vár lényeit szereted, vagy melyik lény animációja tetszik jobban, vagy most épp miben próbálnád ki magad: gyalog/íjász/mágus szerepben.

Kellene egy x fős team, 1 koordinátorral. Felírnák a jelen rendszer problémáit, és a beemelendő elemeket. Kitalálnák hozzá a kérdéseket a tesztelésre váró eseteket. Aztán a kulimunka: tesztelni. A tesztelőknek le kellene írniuk a tapasztaltakat és összevetni az eredményt magában végül egymáshoz képest. A legvégén beárazni az egyensúlyt meg nem bontó elemeket és még egyet tesztelni.

Hiperaktív, sokat tesztelni képes jelentkezőkkel van esély az őszi meccsig mindezt megtenni. Kevés ráfordítható óra esetén elég lenne csak a mágusok beemelése és a jelen kor problémáinak megoldása.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26 csüt., 12:37 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 29 szomb., 15:43
Hozzászólások: 584
Sziasztok!

Gratulálok én is minden döntősnek, különösen a Bajnoknak!
Nagyon jó csatákat vívtunk, így utólag sajnálom hogy nem fektettem több időt a csatákba, pár tizedeken múlott a dolog.
Annak örülök hogy én okoztam a legtöbb veszteséget, nem titkoltan ez volt a célom már az első körben is:)
Köszönöm a szervező munkáját! Sajnos nem igen tudok hozzászólni az offline listához, nem igen értek hozzá, de szivesen játszom ősszel megint!

Titi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26 csüt., 12:37 

Csatlakozott: 2005 ápr. 22 pén., 12:28
Hozzászólások: 681
.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára ArchConan 2007 okt. 06 szomb., 22:28-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26 csüt., 12:38 
Avatar

Csatlakozott: 2004 máj. 12 szer., 14:03
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Balkány
Sziasztok!

Ez a váras ötletem ott akadt el, hogy mi va, ha 2 olyan embert sorsolnak össze, aki várban van.
Átlövöldöznek egymásra falon keresztül? Vagy átugrálnak. :lol: Mondjuk akkor őket össze lehet engedni nyílt mezőn is, elvégre ugyanannyit költöttek a várra. Na, mindegy, majd a szervező eldönti, érdemes e megfontolásra.

Nekem tetszik Conan ötlete. Nagyon szeretek csatázni (végülis azért indulunk a versenyen) és tényleg csak a beküldési határidőn múlik, hogy le tudjuk játszani minden döntős seregével a battle-kat. De mivel egy-egy ilyen verseny között 3-4 hónap is eltelik lehet a döntőre 1,5-2 hónapot is hagyni. Attól hamarabb úgysem kezdődik a következő.
Ha Kertics sokallná az elkészítendő térképek mennyiségét 2-3an segíthetünk neki. Végülis, elég ha egy alapot kiküld a segítőknek, onnan gondolom mapeditor, és a hősöket, seregeket berakosgatni inkább csak időigényes, mint nehéz.

Legjobbakat:
ubul

_________________
"Nincs káros anyag, csak káros mennyiség"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26 csüt., 12:49 

Csatlakozott: 2005 ápr. 22 pén., 12:28
Hozzászólások: 681
.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára ArchConan 2007 okt. 06 szomb., 22:28-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26 csüt., 12:55 
Avatar

Csatlakozott: 2004 aug. 13 pén., 14:43
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp.
Volt egy törpés csapat is, az is lassú, annak is sok volt a hpja és még rezisztál is. Azzal mi történt ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26 csüt., 13:06 
Avatar

Csatlakozott: 2004 aug. 13 pén., 14:43
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp.
ubul írta:
Ha Kertics sokallná az elkészítendő térképek mennyiségét 2-3an segíthetünk neki. Végülis, elég ha egy alapot kiküld a segítőknek, onnan gondolom mapeditor, és a hősöket, seregeket berakosgatni inkább csak időigényes, mint nehéz.

Legjobbakat:
ubul

Mindenki mindenki mentésével játszik ? Nincs több térkép, mint normál esetben nem ? Most csupa Morphose vs.... mentést kaptam és azokkal játszottam. Mindenki mindenki ellen azt jelenti, hogy játszanom kell Jou vs. .... és Csizu vs....... és Ubul vs. ..... mentéseket is. Kerticsnek ezzel nincs több munkája, csak a kiértékelésekkor.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26 csüt., 13:13 
Avatar

Csatlakozott: 2004 máj. 12 szer., 14:03
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Balkány
ArchConan írta:

De itt azért nem csak a nekró hősökben és seregekben kell gondolkodni. Például a te csapatodhoz is felvehetnél így egy basic nekró skillt, amit felnyomsz expertre a dobozból, majd Csizu és Morphose lemészárlása után csinálsz -10 %-os (csak a hasamra ütöttem a számnál) eredményt :D.



Erre gondoltam, de az árba ezt be lehet tenni.
Először is: -%-okat elérni nem lehetne, olyankor mindig automatikusan 0 a veszteség.
Számoljunk az 1. fordulóra átlag 9000 Hp-t a seregekre. Expert nekróval visszajön 3K, ami 500 csonti, ha jól tévedek. A mostani árlistában ez 5000 arany. Tehát basic nekro: mondjuk 8000 arany. (drágább, mint az átlag visszajött csonti HP-ja) Nekros hősök: 8000 arany + mostani áruk.

A 9000 HP feletti seregeknél a nekrós valszeg 0-t csinálna, hacsak nem veszt sokat.
A rizikó a kis HP-s seregek ellen van: pl az én 1. körös csapatom 4300 körül volt, ahonnan csak 1400 körüli HP-t tud visszahozni, de veszteni elég sokat veszít. Ráadásul a nagy kiindulási ár miatt sereget+artikat keveset tud venni.
Ezzel bejöhetnének a játékba a nekrós artik is (persze a kombó tiltva lenne) megfelelő áron.
Isra és Vidomina tiltva lenne, vagy nagyon drágán adnánk.

Így sem jó?

ubul

_________________
"Nincs káros anyag, csak káros mennyiség"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26 csüt., 13:19 

Csatlakozott: 2005 ápr. 22 pén., 12:28
Hozzászólások: 681
.


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára ArchConan 2007 okt. 06 szomb., 22:28-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26 csüt., 13:34 

Csatlakozott: 2005 ápr. 22 pén., 12:28
Hozzászólások: 681
.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára ArchConan 2007 okt. 06 szomb., 22:27-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2530 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 127  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség