Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 452 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 23  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25 szer., 11:36 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
az melyik? a terror howl? (vagyis a banshee howl továbbfejlesztve, ami -6 morált üt?) nehéz odáig eljutni, de hasznos cucc. sztem inkább a dark energy (DE) a kevés nálük... muszáj 2-3 jó nekromacert is kiképezni, hogy növeljék a DE-t, aztán seregcsere, és amikor az első nekrónak már alig van DE, akkor onnantól ő veri az ellent, hogy sok kis zombika legyen :)
a nekrók egy kevés semleges sereggel megrakott pályán nagyon gagyik, meg nem is valami olcsók... de azért ütősek :)

hát ezt a szivola-dolgot nagyon sajnálom :) a TotE-et inkább magyarul kértem volna, de így maradok majd az ánglusnál :) apropos, a TotE-ben a HoF is benne lesz, vagy azért külön kell fizetni? nekem nincs HoF-om (még). viszont elég zöldfülű is vagyok, párszor elég rendesen elpáholtak már :) mondjuk akkor, amikor kímélendő a gagyi egységeket csak a táposakat raktam be, mert azt hittem, azok veszteség nélkül is leszerelik azt a pár vacak druidát :)
apropos, druida ellen mi a bevált taktika? engem mindig megszívatnak. ha komoly sereget viszek, akkor is vérfürdőt rendeznek, és akkopr már nem is öröm a köbön megnyerni a csatát... viszont a treantok nagy piskóták :) imádom őket cumiztatni :) elég sok XP-t kapok mindig értük, náluk már csak a vámpírokat írtom szívesebben... piece of pie (pop) ja meg a footmen is pop :)

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25 szer., 16:22 
Avatar

Csatlakozott: 2007 máj. 07 hétf., 21:27
Hozzászólások: 299
Tartózkodási hely: Győr
A druidák és más távolsági egységek ellen az a leghatásosabb ha már a csata kezdetekor miénk az első lépés. Ilyenkor közre játszhat a terep is (pl.:akadály csatamezőn) ,de általában a Taktika nevű skill ezt is remekül ellensúlyoza. Az ellenséges egységek elhelyezkedését (hős nélküli kobór lényeknél) könnyen ki lehet következtetni ,ezek után csupán annyi dolgunk lesz hogy csata előtt valami gyors lénnyel (Nightmare ,Cerberus stb.) neki készülünk egy gyors rushnak és utána élvezük ahogy lényeink 1 lépésből szétkapják az ellent. Persze a lények száma itt is mérvadó.

Másik:Ha szorosan egymás mellett vannak a lények akkor egy mass confusion is hatásos lehet. (H3-ban alapon ,csak ott ugye forgetfulness-nek hívták)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25 szer., 16:49 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
saul írta:
A druidák és más távolsági egységek ellen az a leghatásosabb ha már a csata kezdetekor miénk az első lépés. Ilyenkor közre játszhat a terep is (pl.:akadály csatamezőn) ,de általában a Taktika nevű skill ezt is remekül ellensúlyoza. Az ellenséges egységek elhelyezkedését (hős nélküli kobór lényeknél) könnyen ki lehet következtetni ,ezek után csupán annyi dolgunk lesz hogy csata előtt valami gyors lénnyel (Nightmare ,Cerberus stb.) neki készülünk egy gyors rushnak és utána élvezük ahogy lényeink 1 lépésből szétkapják az ellent. Persze a lények száma itt is mérvadó.

Másik:Ha szorosan egymás mellett vannak a lények akkor egy mass confusion is hatásos lehet. (H3-ban alapon ,csak ott ugye forgetfulness-nek hívták)


thx.

most meg a skill wheel-lel gyűlt meg a bajom. van luck meg resourcefulness (szerencse és leleményesség), és nem tudom, ha a soldier's luckot (katona szerencséje) választom, akkor lesz-e még hely a swarming gate + dead man's curse combóra (azaz kirajzó portál + halottak átka). igazából csak arra emléxem, hogy 3 slot van skillenként, de nemtom, hogy mi melyik slotba megy (ráadásul van vmi olyan is, hogy 3 slot kérdőjellel meg egy 4. felkiáltójellel)
nem értem, ezt miért nem tisztázza a manual!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25 szer., 16:54 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
1 adott fő képzettséghez (skill) lehet mind3 mellékes, és mennyi egyedi?
(ez az előző kérdésem átfogalmazása)
szerencsére a resourcefulness ezek alapján nem zárhatja ki a 2 említett speckó felvételét. arra viszont nem emléxem, ezen speckók slotjai hol vannak. légyszi segítsen vki, ha már ilyen vakegér vagyok...

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25 szer., 17:48 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 17 pén., 20:09
Hozzászólások: 245
Tartózkodási hely: Dorog
bakker írta:
1 adott fő képzettséghez (skill) lehet mind3 mellékes, és mennyi egyedi?
(ez az előző kérdésem átfogalmazása)
szerencsére a resourcefulness ezek alapján nem zárhatja ki a 2 említett speckó felvételét. arra viszont nem emléxem, ezen speckók slotjai hol vannak. légyszi segítsen vki, ha már ilyen vakegér vagyok...

A SkillWheel mint láthattad 3 sorba rendezi a képzettségeket. A legkülső a főképzettség pl. szerencse, hadvezetés, támadás, stb. . Ezen belül van két kör még ha megfigyelted akkor körcikkekre lehet osztani a kereket annyira ahány főképzettség van. És azok az alképzettségek amik az adott főképzettség alatt vannak azok a hős lapján is az adott főképzettség sorában lesz. Bocs ha érthetetlen voltam :(

_________________
Egy kedves ördög. Lehetséges? :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25 szer., 20:21 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
Coradiel írta:
bakker írta:
1 adott fő képzettséghez (skill) lehet mind3 mellékes, és mennyi egyedi?
(ez az előző kérdésem átfogalmazása)
szerencsére a resourcefulness ezek alapján nem zárhatja ki a 2 említett speckó felvételét. arra viszont nem emléxem, ezen speckók slotjai hol vannak. légyszi segítsen vki, ha már ilyen vakegér vagyok...

A SkillWheel mint láthattad 3 sorba rendezi a képzettségeket. A legkülső a főképzettség pl. szerencse, hadvezetés, támadás, stb. . Ezen belül van két kör még ha megfigyelted akkor körcikkekre lehet osztani a kereket annyira ahány főképzettség van. És azok az alképzettségek amik az adott főképzettség alatt vannak azok a hős lapján is az adott főképzettség lesz. Bocs ha érthetetlen voltam :([/quote


semmi gond, nem voltál érthetetlen. én voltam ezek szerint, mivel nem ezt kérdeztem. engem az érdekel, hogy mennyi speckója lehet egy hősnak. lehet ugyebár 6 skillje (fő képzettsége), ezekhez mindig van 3 mellékes skillnek való slot. van a faji (racial) képzettségeknek vagy 5 hely (gondolom, a démon lordnak az Urgash's call az utolsó) ezeket a kérdőjel meg felkiáltójel hátterű képzettség-slotokat nem igazán értem... so i am a bit confused... totál nem vágom, hogy csak a 6 slot esetében van-e a skillek között "kizárásos verseny" (=nem lehet mindet felvenni) vagy máshol is. avagy H4-terminológiával élve (ahol 5 skill vehető fel, de ha már megvan az alap, annak minden kiegészítőjét fel tudod venni később) a szerencse mint skill ha már 1x van egy hősnek, akkor az összes ahhoz tartozó "alskillnek" van-e slotja, helye. Mert ha nincs elég hely, akkor nem lehet mindet felvenni... persze nem akarom, hogy mondjuk a luck :arrow: magic resistance elvegye a helyet a luck :arrow: soldier's luck :arrow: swarming gate-től elvileg ugyanis csak 3-4 hely van (kérdőjeles meg felkiáltójeles)
a manualban meg sajna semmi ilyet nem találok.

szóval felvehető-e mind:
luck :arrow: soldier's luck :arrow: swarming gate :arrow: dead man's curse

:arrow: resourcefulness
:arrow: magis resistance

vagy a luck skillen belül is később még döntenem kell ezek közt...

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25 szer., 20:33 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
A H5 a skillek terén olyan, hogy le kell mondanod egyikről a másik javára. Tehát ha a luck-on belül hajtasz a soldier's luck->swarming gates->dead man's curse ágra, akkor nem lehet se resourcefullnes, se magic resistance. A felkiáltó jeles skill hely meg a karakter legerősebb képességének a helye, amit csak bizonyos skillek és abilityk megszerzése után érhetsz el. Tehát teszem azt a démonokkal vagy és az Urgash Call-ra tápolsz, akkor a luck-on belül mész a soldier's luck->swarming gates->dead man's curse ágra és ha véletlenül nem ezeket dobja a gép hanem mondjuk magicresistet akkor már nem lesz meg az azonnali kapunyítás lehetősége.

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25 szer., 23:51 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
hálás köszönet.
ha már van resourcefulness, akkor a spoils of war még lehet nekem? vagy ahhoz mindenképp kell a wizard's reward? (ami még lehet, de már nem lesz, mert akkor ki kellene hagynom a darkot...)

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25 szer., 23:56 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Ha knight-ról van szó akkor kell a wizard's reward a spoils of war-hoz, ha ez a célod. De ettől még lehet dark magic-ed is ha van még skill helyed. Ha nincs akkor választanod kell sajna.

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 27 pén., 11:39 
Avatar

Csatlakozott: 2007 máj. 07 hétf., 21:27
Hozzászólások: 299
Tartózkodási hely: Győr
Néhány tipp (nagyon) kezdőknek a HoF-hez:

A törpéknél már a játék elején érdemes kifejleszteni a berserkert mivel a speckójának hála nagyon jól használható ,plusz az ellenség sem tudja ellenünk fordítani valami tudatbefolyásoló varázslattal. Tömegben még a sárkányokra is nagyon veszélyes!
Használható taktika: Ha sikerül elérnünk hogy már a csataelején kezdjen akkor nyert ügyünk van. Egy gyorsaság rúna elsütése után már aktiválhatjuk is a berserker módot ami remélhetőleg a kiszemelt ellenfelet azonnal elintézi majd. Ostromolnál érdemes be teleportálni a várba ,hogy aztán kedve szerint szedje szét a gyenge íjászokat (ami persze nekünk külön öröm ).

A törpe hősök speckója ugyebár a rúnák használata. A kampány során szerzett tapasztalat alapján a leghasználhatóbb rúnák a roham rúnája és a feltámasztás rúnája ,de állítólag a berzerker rúnája is elég jól használható (csak nekem az egész kampány alatt nem sikerült beszerezni!) Azért vigyázunk a használatukkal mert rendesen zabálják a nyersanyagot ami a vár fejlesztéséhez szintén szükségeltetik.

Külön megjegyzés: Nálam a HoF kampányban a rush taktika a törpéknél tökéletesen működött érdemes a képességeket is eszerint fejleszteni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 07 kedd, 16:27 

Csatlakozott: 2007 aug. 02 csüt., 11:32
Hozzászólások: 7
Normal befejezese utan , rogton heroicon estem neki a campanynak , most kezdem majd markallal a dolgot.

Tipp: Az inferno campaignben szerintem erdemes bevalasztani a ballistat Agraelnek , mert a 3 ik illetve 4 ik palyan eleg nagy segitseg lehet. Az ötödik palyan sajnos nem kapod meg, pedig ottis nagyon sokat segitene.

Nekem: Attack, Luck , War machines - Ballista , Destructive magic , Logistics volt bevalasztva.

Meg anno normalon leiras nelkul csinaltam vegig a H5, es emlexem eleg sok borsot tört az orrom ala a 3 ik palya. Most durvan elakadtam rajta es elkezdtem olvasni a leirast ami baromi sokat segitett, big up annak aki csinalta. Mindenesetre rengeteg harcot az elejen (ahol kulonosen fontos ,hogy ne veszits csapatokat es nagyobb ra az esely, hogy fogsz ) a ballista miatt nyertem meg, meg var ostromnal is baromi sokat segitett.

Expert luck + az a fire damaget ado ability, 2 loves meg a 20 folotti attack olyan dolgokra kepes , foleg problemas tavolsagi egysegek ellen akik a veszteseget okoznák , hogy huhh. 4 ik palyan az utolso csataban , 60 varban allo master huntert lott ki az egyik körben. Palya elejen , amikor elfoglalod az elso sylvan varat , host nemtudsz venni , de ballistat igen:D Eleg sima lesz az utad az inferno varig. Nalam megvolt tamogatva implosion/meteor showerrel a dolog , igaz kicsi volt a spellpower , de olyan 420 korul sebzett az implosion.
Szal megfigyeltem , hogy 1-2 palyan a leirasban vannak kiemelve olyan csapatok, amiknel kb mindenkepp veszteni fogsz , es valojaban is vesztened kene , olyan erosek. Megis sok ilyen csatat veszteseg nelkul nyertem. Ballista rulez:)

Ami kerdesem lenne: A Pit Lordok "vorpal sword" kepessege mit csinal pontosan? Mert megfigyeltem , hogy ilyen 2 db is siman lenyom egy utesre egy hetedik szintu lenyt, max HP rol. A Pit lordokkal nyertem meg a 4 ik es a 5 ik palyat is. Negyedik palyan az utolso ostromnal kirepult vagy 25 sarkannyal , ugy hogy mar 2 tamadasnovelo buff volt rajta , es goodluckal lefujta az ordogjeim meg a pit lordot^^ , ha nem az utolso csata lett volna , lehet mar töltöm is be az autosavet... :)
Pit lordbol baromi sok volt , mert hamar fellett huzva es az epület is termelte a var mellett. Abbol maradt kb 28 a sarkany tamadasa utan. Nemsokara a pit lord jött es Good luckal zuzott egyet , meg lehet fire damaget is kapott , nemtom... de a 25 sarkibol 4 lett kb, ugy hogy nem egy puding heroja volt a gepnek sem... Olyat pislogtam a dolgon:) Szal innentol kezdve nyert ugyem volt , mert hoztam enis sylvan sarkanyt , meg a korabbi körökben kilottem a benti lövőit (subi , hunter, ballista , meteor showerek) , azert is jott ki a sarkannyal mar..


Az utolso palyat szinte veszteseg nelkul csinaltam, egyedul a smaragd sarkanyokkal volt gond , es hat hiaba vigyaztam az egysegekre az elso sarkany csapat eleg szepen leepitette a seregem., utana szereztem megin katonakat , es szinten relative veszteseg nelkul elmentem az utolso sarkanyokig.. Itt viszonylag az elejen tamadott mindketto , es maradt kb 10 succubus , 8 pit lord , meg valami minimalis katona melle. Gatingre se volt ido, olyan gyorsan tamadtak.. 2 x 12 sarkibol maradt kb 2x 9. Lottem egyet a a 10 subival , hőssel sajna nemtudtam implosiont , sem meteor showert , de rajuk nyomtam a fireballt , ami lesebzett 1-1 et belőluk , es lefelezte a defensüket. Ekkor jött a pit lord , good luckal elsőt agyonveri , moral bejon neki (nemvolt leadershipem:D) es mint a korabbi heroesokba , rögtön ujra tamad a moraltol (3 lenycsapat volt mar csak a csataban) es ismet good luck es levagja a masik 8 at is:D Es a pit lord mivel gatingelheto , hatalmas hp ja van ,es brutalisat üt, sőt meg caster is.. Egyik legjobb egyseg asszem a jatekban..

Szal mieza a vorpal sword pontosan?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 07 kedd, 16:47 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Idézet:
Szal mieza a vorpal sword pontosan?


Magyarra így fordították, hogy Csonkoló Kard, azaz a lény támadáskor (közelharc) 1 lényt biztosan megöl!

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 09 csüt., 2:15 

Csatlakozott: 2007 aug. 02 csüt., 11:32
Hozzászólások: 7
kössz a valaszt , valami ilyesmire tippeltem , bar nagyobb csapatok vs nagyobb csapatok eseten is baromi nagy irtast vegez..

Idokozben letekertem a necro kampanyt is , es az utso palyat leszamitva teljesen laza volt az egesz. A harmadik mapon jott a szokasos wizard fele ***** , hogy nemsokkal miutan megszerszed az elso varat , megindul rad egy brutal sereggel. Namost mikor meglett a var , leraktam a csapatom felet , hogy minden undeadot osszetudjak szedni a kornyeken , upgradetol fuggetlenul. Mire odaert a hőse addigra felhuztam upgrade vampirig mindent, es egyesitve volt az osszes vampir , spectre stb , szal nem maradt olyan undead leny a kornyeken akit netudtam volna besorozni a seregembe. Eloszor nekiugrottam ahogy jott , de eleg rendesen leepitett , szal gondoltam kivarom az ő tamadasat, hatha jobb initiativokat sorsol. A gep sajna heroic szinten is ("sajna") eleg gyoker , es egy hasonlo kaliberu csapatnak (sőt soxor gyengebbnek sem) nem mer nekiugrani , hanem tovabbmegy. Mostis ez tortent , elindult a kikötő fele , szoval gondoltam nem hagyom hajora szallni. Nekiestem , baromi szerencses sorsolast csinalt a gep , szoval gyakorlatilag "alig" vesztettem egyseget egy olyan csataba , amit az elozo körben meg lehet el is buktam volna.. Onnantol kezdve az egesz palya egy piskota volt.

Utolso mapon relative szerencsem volt , mert egy level 10 es Godric kerult velem szembe (direkt nem fejlesztttem). Akarhogy is nezzuk , az a map puppet master nelkul eselytelen. Tovabbi gondot okozott , hogy Markalomnak 80 manaja volt , eshat mar a wizard bagazs is kemenyebb a csapatokat nezve.. (gyakorlatilag 20 wraith 200 csonti ijasz es 30 zombim volt - 40 mage 5 titan 20 raksa meg 40 djinn ellen kb + a kicsik) a kesobb beteleportalodo Haven seregrol nemis beszelve ( 32 angyal 12 lovas 150 ijasz , meg 350 pajzsos), szal bebuktam 2x a csatat.. Manam 60% at elvitte az elso harc , masodikban meg nemsokra mentem 30 manaval... meg ennyi katonaval..

Ezutan elkezdtem nezegetni a hősöm , merthat valahogy megkene nyerni a mapot.. , es felfedeztem , hogy kifejlesztettem egy abilityt , amit eddig nemis hasznaltam. "spirit link".. Ha ez nincs , valszeg meg mostis a sokadik csataval szivnek remenytelenul.. Annyira jo , ahogy kirakod a puppet mastert (termeszetesen a radzsara - mivel annak nem ütnek vissza , igy nem esik le a puppet master , raadasul az a legmagasabb mindcontrollozhato leny ) , spirit linkeled a maget.. Szal a radzsaval szetvagod oket a varban , kozben folyamatosan szivod vissza a manat beloluk markalhoz..

Ugyanerre volt szukseg , amikor megjelent az angyal sereg akkoris.. Hagytam , hogy az ijaszaival lojje , az akkora mar tuzelesre keptelen csontijaim , ezalatt 4 kor alatt ki ice boltoltam a 12 lovasat. Ezutan mar csak puppet master a 32 angyalra (aki addig nagy szerencsemre a varban csucsult) Spirit link a 350 footmanra , es szepen maxmanara szivtam megint magam. Ezutan egyszeru volt a keplet , vegezetul 25 angyi jott ki a 22 wraithemre , amit egy jol iranyzott luckal meg par animate deathel siman nyertem (ittis spirit link mellett toltodott a mana , eshat az allando undead ressurrect mellett csunyan leszivattam godrikot , aki mar csak a koronkenti 1 wraithet leuto attackjara , meg a benefictionra volt kepes)..

Szal puppet master + spirit link utso mapra heroicon , maskepp otletem sincs , hogyan lehetne:D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 09 csüt., 17:04 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Uccsó mappra nem csak a Spirit link+Puppet a jó! :P

Mellesleg a kalibereket nézve én pict későbbre raktam a csatát ezek szerint, de azért 100+ angel 750 íjjász és 1,5k Gyalogost bevertem simán jószerivel Puppet Master nélkül! :shock: Dest.+Summoning Kombóval sokkal manaspórolósabban lehet haladni szerintem! :) De hát vélemények és pofonok! :) Ja, és az Archlichek száma sem hanyagolható! :)

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 10 pén., 18:20 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
Köszi a tippeket... mivel még nem járok ott, meg újszülöttnek minden vicc új, szóval bármit mondtok, az nekem valszeg új lesz :)

Épp csak kipróbálgattam, kóstolgattam a nekrókat, és mostanában HoF-ozok. 2.1-es verzióm van, és nemtom ki mit tapasztalt, de elég ciki az AI! Nem szimplán buta, hanem bug-gyanús. Freyda kampánya, 1. pálya: 27 elder druidot kell lezúzni, persze imperial griffeket vetek csak be battle dive-val. Még nem csap le a griff a levegőből, a druida jön, egy kupacban van mind. Naná, hogy stone spikes-t nyom úgy, hogy saját magát is érje!!!!!!!!!!!!!!
mivel nem voltak rövid életűek, nem nagyon tudtasm rendszerre következtetni belőle, de aztán a 25+24 (2 kupacban) archmage ellen csak lestem. Egymást lőtték, amíg a griff a levegőben volt!!!!!!!!!!!!!!!! pontosabban fireball meg ilyen varázslatokkal kínálták meg 1mást :)
Ez azértz is érdekes, mert a 2. pályán az archlichek ellen nem vált ez be: szimplán wait-et nyomtak vagy defend-et, bár lehet a varázslataik nem hatnak élőholtakra, és máskülönben egymást lőtték volna :)
Viszont miovel Freydának van tactics-ja, sokkal könnyebb lerohanni lovagokkal az ellenfelet, és ez elsősorban az íjászokra vonatkozik. Igazi succubus-slayerré avanzsáltam azóta, hogy gyors 1ségeim is vannak :) az íjászokat gyakran másnak adom, hadd írtsák ők a gyalogosokat


apropos, a champion charge miben különbözik a jousting bonus-tól?

igazság szerint patch-elnem kellene a HoF-ot, de nekem fekszik ez a bug :) ráadásul a haven training-je is ugyanúgy működik, mint az alap game 1.41-ben, azaz korlátlanul lehet trainingelni, a counterstrike nem csökkenti a költségeit, ám a hall of heroes épület meg persze az expert trainer képesség igen (40% ill. 10%). Ez nekem nagyon fexik, míg a manual szerint jelentősen módosították ezt az 1.5-ben :) Szóval ha nincs nagyobb bug, maradok ennél. Ellenjavallat????????????????????

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 10 pén., 19:12 
Avatar

Csatlakozott: 2007 máj. 07 hétf., 21:27
Hozzászólások: 299
Tartózkodási hely: Győr
Bug vagy nem bug a HoF tényleg röhejesen könnyű lett. A törpékhez asszem már írtam pár tippet szóval ha velük zúzód a jó népet akkor használd egészséggel ,bár szerintem nem lesznek gondjaid. :)

Jó tanács rettegj az ,,okos" Zealot tömegektől (mert hát szívósak a kicsikék és a blind spell) :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 11 szomb., 2:52 

Csatlakozott: 2007 aug. 02 csüt., 11:32
Hozzászólások: 7
Ja hat Jou , vegulis biztos lehet massal is.. Főnixet summonolsz , vagy puppetezel meg raise dead.. De ha nem rendelkezel ezekkel a magiakkal , akkor sztem csoki van:D Nekem nemvolt summoning magic , szoval ez volt az egyetlen megoldas jelenlegi helyzetemben.. Seregem meg kb 22 kaszas 200 csonti ijasz meg 30 zombi , vagy valahogy igy nezett ki:D
Mondjuk 1.2 es patch alatt jatszom , es 1 szintet se nyomtam Godricra , szal level 10 es volt.. Lehet a szintjetol is fugg , hogy mennyi haven egyseget idez?

Amugy most fogom elkezdeni Reagallal a 3 ik mapot , ami allitolag eleg nagy kihivas lesz. Sajna nincsen offensem , helyette van socrery.. Kesobb ugyis a varazslas fog donteni elvileg , ezert jonak lattam a socreryt.

Eddig nemis vagtam , hogy a Grim Rájdöröknek van ilyen gyikharapas kepessege... Na az kurvapoen.. Mivel gyors , odatudsz menni sok csapat melle az egysegeid tamadasa elott , sőt .. meg is zuzhatod valameik 2x2 es lenyet rögtön vele , meg tactics nelkul is. Vagy bekuldod egypar ellenseges egyseg közé.. Es amikor viszed melle a minotaurt ami 2 t üt , igy a rider is 2x fogja csinalni a gyikharapast , raadasul dolgozol melle a brutal initiativos furyval.. Eszmeletlen , hogy milyen szeletelest csinalnak , igy attack nelkul is:D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: hof bug?
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 13 hétf., 11:41 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
saul írta:
Bug vagy nem bug a HoF tényleg röhejesen könnyű lett. A törpékhez asszem már írtam pár tippet szóval ha velük zúzód a jó népet akkor használd egészséggel ,bár szerintem nem lesznek gondjaid. :)

Jó tanács rettegj az ,,okos" Zealot tömegektől (mert hát szívósak a kicsikék és a blind spell) :roll:


ja, a zealot nagyon baba, 2x tudok blindolni hála nekik :)
Agraelt nagyon hiányolom, neki az ini-növelő speckó nagyságrendekkel hasznosabb volt, mint Freyda windrider-spécije... pár zealottal ARATNI lehetne Agrael bátyóval :)
pláne az a bajom Freydával, hogy a lovagok defense-re gyúrnak szintlépéskor, és még mindig nincs 25-ös attackje :) én meg erősen offenzív taktikát folytatok, amiben az ini meg az attack értékek játszanak fő szerepet, mert ugye halott ellenfélnél nincs szükség defense-re :)

arra azért kiváncsi vagyok, meddig érdemes patch-elni a HoF-ot. ugyebár 2.1-es verzióm van, és nemrég előjött egy sokkal nyugtalanítóbb bug a 3. pályán (amiben Freydának Duncant kell elfognia, az is a címe, hogy DUNCAN, persze 1. kampány, azaz Haven). Hét elején már eleve 1-gyel kevesebb egységet vehetek a váraimban (3 db haven vár), mint amennyi a tényleges szaporulat, tehát pl. lovagból csak 3-t a 4 helyett (castle-vel, persze), és a többinél is így tovább. Ez még nem nagy baj, de napról napra egyel kevesebbet tudok csak venni, amíg le nem nullázódik, pl. ugye a hét 4. napján lovagból már nem tudok venni, priest 6-4 db, stb. Ez azért már ölég nagy szivacs! Szerintem bug, mert 1x sem figyelmezetett semmi, hogy Duncan-hez maradnak bizonyos szinten lojálisak a várak, amiket elfoglalok tőle, és ennél a pályánál még el tudnám viselni, mert pénzem mint a tenger, tehát elkezdem megvenni az egységeket, oszt jónapot... de később ez nagy cumi lesz (kivéve, hehehe, ha az AI is így jár, és várbeli fölényben kezd, de nem erre akarok apellálni...)

JÁRT VALAKI MÁS IS ÍGY A HOF-FAL??????????????????????????????

pls help.

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 17 pén., 9:30 
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16 csüt., 23:01
Hozzászólások: 3
Sziasztok ... hmm újoncként regiztráltam de azért próbálok valami hasznosat is írni :) Én H5-ben Infernoval szoktam lenni, jól bevált taktika Nymus hősként aki hihetetlenül erős tud lenni ha kifejleszti az ember a következőket: gyors kapunyitás, kapumester 20%) , kirajzó portál + a hős speckoja az annyi százalékkal több gating ahányas szintű (10-30%) + ha megtudod szerezni a medált akkor 40% + a kirajzás duplázása ami igy elég gyakran bekövetkezik hisz Nymus alapból luck-kal kezd így reális hogy fel fejlődik és ha van még egy luck növelő varázstárgy nyerő helyzet.

OFF: Én azt nem értem hogy az utolsó képességet mint az Urgash hívás, hogyan tudom kifejleszteni mert a szemét gép mindig rossz képzetséget ad be egy idő után mikor már csak 1-2 kéne hozzá. Arra is gondoltam hogy kell a medál hogy legyen még egy hely az utoslónak de engem már ígyis szivatott be egyszer. Valaki tudna segíteni hogy ez mi módon müködik? Előre is köszönöm.

u.i. A gép ellen játszottam, Infernoval volt és a végső összecsapásnál neki volt Urgash hívás. Akkor hol itt az igazság?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 17 pén., 18:48 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Üdv, Raito!

Az a helyzet, hogy az általad említett hőssel azért nem lehet Urgas Hívását elérni, mert ha jól emlékszem, a szerencsén belül a mágiaellenállás képességgel kezd alapból, ami egy helyet már el is foglal. Az előbb említett "ulti" képességhez a szerencsén belül ugyanis a katona szerencséje-->kirajzó portál-->átkozottak szerencséje képességek kellenek.

A másik, hogy nem rossz taktika a kapunyításhoz mindent összeszedni, csak egy vmi a baj. Ha netalántán nem a gép az ellenfeled és tudja, hogy az Inferno-val vagy, valszeg erre számít a legjobban. Ezért én tanácsolom neked, hogy csak a kirajzó portált szerezd meg, azaz, ami igazán hatásos és inkább a pokoltűzre érdemes rátápolni (pusztító mágián belül a perzselő tüzekre, vmint a védekezésen belül a pokoli bosszúra érdemes ráhajtani). Az meg csak hab a tortán, hogyha JÓL ki tudod használni a démonlord kárhozottak jele képességét és összeszeded hozzá legalább a kínzó csapást a támadáson belül. Így a démonlord igencsak sokoldalú lesz és ha az ellenfeled mégiscsak arra megy, hogy a sorozatos kapunyítást megakadályozza( ha egyáltalán sikerül neki, mert ugye az imbalance.... :D ), akkor még ott van a másik két faji képessége, ami szintén eléggé hatásos a megfelelő kezekben. :twisted:
Ugyan amit írtam, multis tapsztalat, de a gép ellen is így könnyebb játszani, ha sokoldalú taktikát használ az ember. :wink:

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 452 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 23  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség