Balee írta:
Dougal írta:
Az akció játékok mind ***ok.
Én szeretem őket, mert jók gyors feszültséglevezetésnek, és nem túl időigényesek - mostanában csak ilyenekkel szoktam játszani, ha játszom, de jelenleg 1 játék sincs a gépemen.
Én meg nem.
gezsa írta:
Sajnos, a képek alapján úgy tűnik, ez is egy divat FPS lessz, amit a jól bejáratott névvel akarnak majd eladni.

Bár a fantasy környezet sokaknak vonzó lessz majd bizonyosan, én azomban túl sokat nem várok tőle. A képek, videók alapján semmiféle M&M érzés nem kerített hatalmába, nincs party, nincsenek "nyúlszívű" hősök, mint pl a VI-ban, ahol ha hátrahagysz egy élő ellenfelet a labirintusban és rányomsz a kijáratra, máris dumálnak hogy ők bizony nagyon gyorsan szeretnének onnan eltünni...

Nem kell gondosan csapatot tervezni, máris egy nagy fekete pont.
Szóval a szokásos divatos, darkos kategóriába bőven bele fog férni, ahol az egy szál hős

veszi fel a harcot a csúnya gonosz kreatúrákkal, csak az a baj, hogy ilyen témával futószallagon jönnek progik manapság. Hát bizony, én nem vagyok optimista, de remélem hogy azért lessz rá okom, hogy mégis.
Beorn the Shapeshifter írta:
Totál egyetértek Gezsával, csak én kevésbé finomabban fogalmaznám meg a mondanivalómat
Nem tudom, mi a ***-ért kell erőltetni ezeket az egyszereplős megacsávókeményfaszagyerekmindenkitlever mókákat?! Kinek jó ez? Az igazi lényege épp az volt, hogy ezer féle csapatösszeállítással végig lehetett tolni, amire jó példa a Baldur's Gate, vagy a Wizardry 8. A játékosnak épp az egyedi karakterek vittek színt a játékba, amikor mindenkinek előtörténete volt, beszólogattak egymásnak, vagy akár ott is hagyták a partyt, ha nem a jellemüknek nem megfelelő dolgot cselekedtünk. De ez, ez egy hányadék! Még hogy Might & Magic! Ilyen erővel hívhatnánk Tesco gazdaságos Might & Magicnak is, mert nem kell megerőltetniük magukat az alkotóknak. Adva van egy szál *** gyerek, rágyúr a minnél nagyobb ütő-, vágó-, zúzófegyverek megszerzésére, tegyünk bele vagy 15 féle monsztát, azután már kész is. Gratulálok! Tényleg, ezért érdemes volt a M&M logót rátenni!!! Komolyan mondom, a Diablóban több RPG elem van, mint ebben lesz! Jó lenne már, ha valaki végre nem a - szerintük - aktuális divatot követné (mert lehet hegeszteni a Bloodain, meg a Tomb raider részeket, csak azok nem számítógépes RPG-k), és egy igazi szerepjátékot készítene.
Ja, csak zárójelben jegyzem meg: a Fable is egy szereplős, és remek RPG game, de még is hiányzik belőle a csapat-feeling!!!
Na, kipuffogtam magam...
Kitt írta:
Azért nem kell ennyire elítélni az egyszereplős rpgket. Általam egyik legjobbnak tartott RPG az Ultima Underworld 2 is ilyen. De említhetném a Morrowindet is. Több nem jut eszembe, de ezek magukért beszélnek.
Beorn the Shapeshifter írta:
Meggyőztél!
De mind a kettő
RPG-volt, és nem agyatlan "kardozós" ütöm-vágom game!!! Mert ezt a stílust vétek RPG-nek hívni. (Jó-jó, tudom, valódi RPG-t eddig még nem készítettek számítógépre, a most megjelent Fable is csak kezdi kapisgálni, hogy milyennek is kéne lennie egy számítógépes SZEREPjátéknak, de jó úton haladnak egyesek!)
Egyébként meg olyan mindegy! Van akinek bejön az egyik stílus, van akinek nem. Elég sz@r lenne, ha mindenkinek csak ugyan az az egy-két tucat játék tetszene, azt hiszem sok játékfejlesztő cég bezárhatná a kapuit...
