Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2222 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 112  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 08 szer., 12:32 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Javítás Erők csatája 3: a rószaszín faüzeménél álló lvl1 (10, 4) agressivre van állítva, a zöldnél meg savage.

Javítás Hidak: két 10-es green áll a cartographereknél, a 21, 48-nál álló agressive, az 55, 25-nél álló savage.

Köszönöm Connannak az észrevételeket.

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 08 szer., 13:17 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
a hero kérdésre
szvsz addig gyurhatod a 4thlvl herot amig akarod, de főhős nem lehet.........

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 08 szer., 13:23 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Adler írta:
a hero kérdésre
szvsz addig gyurhatod a 4thlvl herot amig akarod, de főhős nem lehet.........


Ezt lefeledtem, pedig valami hasonlót akartam én is írni. Köszi Adler! :wink:
Azzal a kiegészítéssel, hogy szvsz nem csinálhatod meg azt, hogy felgyúrod kicsit a power knowledgot, gyors unitokat raksz bele és elsütsz két-három chaint, és azt mondod, hogy bocs de nem ez a főhősöm... Maradjunk annyiban, hogy csak neutral unitokat támadhatsz vele.
A 4thlvl magic herok csak amiatt kerültek vissza, hogy kicsit színesítsék a lehetőségek tárházát. Értsd: kicsit fejlesztve megtudják tanítani a spelljüket a főheronak. Sejtésem szerint Bogpityu is erre gondolt.

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 08 szer., 13:35 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
na most, amit irtál az a hit and run vagy bukja a herot
szerintem lehessen vele droidoskodni, mi van, ha nincs neutrál unitom?
a chain ön és közveszélyes:)

melyik az a 2 map, ahol nincs Castle dragonnal, az egyiket tudom, bfp3, de a másik?

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 08 szer., 13:39 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Nem H&R, ha közben végigjátsza a csatát. Azonban így leszedthet több lvl 7-est is, miközben ő mondjuk bukik 6 Master Geniet, vagy bármit.
A neutrál unit attól neutrál, hogy nem tartozik senkihez. :lol:,

Showdown3 és a One must fall, ahova én a dragonos váraimat raktam ügyesen. :lol: :lol:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 08 szer., 13:52 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
tehát 1 blackkel lehet "gusztustalankodni", mert azt jol fogja a chain, nem is rossz ötlet, persze, ha nem dungeonnal vagyok, hanem kapok a refugeeból.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 08 szer., 13:56 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Éppen erről beszélek, hogy ezt ne lehessen, de nekem végül is mind1 azt csináltok amit akartok, ha rám hallgattok... :wink:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 08 szer., 14:01 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
monjuk ha van egy ilyen droidom, csak őt küldöm harcba, az ellenséges droiodok ellen, márcsak elrettentésül, a sikerről nem is beszélve.

azért elég kicsi a valószinűsége............akinek bejön, annak egészségére

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 08 szer., 14:14 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Ismételt javítás Locked Undergroundon:
pit lord a pit fiend dwelling előtt: 52,9 - hostile, 11,50 savage
diamond golem az aranybányáknál: 2,1 aggressive, 67, 71 savage
Valamint a SoD verzióban tiltani kell Grindant a slow miatt (Laca ezt tedd meg légyszi a SoDos verzióban).

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 08 szer., 14:24 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Nimbus írta:
Valamint a SoD verzióban tiltani kell Grindant a slow miatt (Laca ezt tedd meg légyszi a SoDos verzióban).


Az összes confluxos hős ki van tiltva a SoD-os verziókban.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 08 szer., 14:26 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Ott a pont... :lol: :lol: :lol:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 08 szer., 22:19 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 18:39
Hozzászólások: 314
Az elementálos győzelem fogalmát úgy látom jobban le kell szabályozni.Én eddig azt hittem,ha az ellenfelem elleni csatában akár 1 summont is elsütök,akkor max. 2 pontot kaphatok ha győzök.:D
De úgy látom mások a tapasztalatok!
Laca már fogalmazza a mindenki számára érthető Elementálos győzelmrt.


A főcsatáról csak annyit,nem született semmilyen főcsataszabály,vagyis a szabályokban nem tiltott dolgok alkalmazhatók.Vitás kérdésekben úgyis csak az ott leírtak alapján dönthetünk.Semmilyen úgy szokott lennit nem igazán lehet figyelembevenni.


"Bármelyik hőst választhatom az elején? Teszemazt Tower esetén indulhatok mondjuk Solmyrral? És ha igen meddig fejleszthetem? Van-e ennek korlátja? "
Tiltsuk le,hogy droidokkal főhőst támadjunk,esetleg a kiemelt lvl.4 magic hősökre...?
Pillanatnyilag nem tiltott!

"Ha azonos várak lesznek egy-egy pályán, akkor mindenképpen rdm hős induláskor, vagy lehet egyezkedni okosba? "
Jó kérdés!De ekkor a piros helyzeti előnyével élve előbb választ és elviszi a kedvelt hőst.Randomnál viszont ugyanannyi az esély.
Ezért jobbnak látom a randomot.

"Mi van olyankor, ha több óra játék után az egyik fél azt mondja:, hogy bocs de halaszthatatlan dolgom akadt fejezzük be máskor."
Legjobb lenne minden meccset befejezni első nekifutásra,én pl.nagyon nem szeretem a betöltött dolgokat..
"És utána nem sikerül időpontot egyeztetni a határidőn belül. A folytatásnál lehet-e kérni új játékot? (természetesen csak annak aki még játszott volna előzőleg)"
Nos ez tetszik,de legtöbbször annak akad hirtelen dolga,aki rosszabbul áll :roll:


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Lzo 2006 nov. 08 szer., 23:14-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 08 szer., 22:37 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 28 szer., 19:02
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Monor
Lzo írta:

A főcsatáról csak annyit,nem született semmilyen főcsataszabály,vagyis a szabályokban nem tiltott dolgok alkalmazhatók.Vitás kérdésekben úgyis csak az ott leírtak alapján dönthetünk.Semmilyen úgy szokott lennit nem igazán lehet figyelembevenni. :)


Azért azt lekellene szabályozni itt is,(ahogy a táborban és a BB-n is meg van kötve),hogy főcsatából nem szabad elmenekülni.

_________________
Üdv:Karesz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 08 szer., 22:38 
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 29 szer., 18:15
Hozzászólások: 834
Ne is legyen, a HitandDie egy kifejezzetten vicces dolog, szerintem szintén csak szinesíti a játékot, ha mondjuk 1-2 warlockot feltápolunk a fölös artikkal azt nekieresztjük az ellennek...
+ nemértem hogy miért ne lehetne elfutni a főcsatából- ha nekem marad lényem, az ellenfelemnek meg csak elementalja akkor gátlástalanul fizetek a következő győztes csata reményében - szerintem.

_________________
No one can defeat me. The sounds told it too.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 08 szer., 23:12 
Avatar

Csatlakozott: 2004 szept. 24 pén., 11:01
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Sziasztok!

Igyekszem minden kérdésre válaszolni!

Bogpista:
Bogpista írta:
Bármelyik hőst választhatom az elején? Teszemazt Tower esetén indulhatok mondjuk Solmyrral? És ha igen meddig fejleszthetem? Van-e ennek korlátja?
Ha azonos várak lesznek egy-egy pályán, akkor mindenképpen rdm hős induláskor, vagy lehet egyezkedni okosba?

Nincs hős megkötés, csupán annyi, amennyit a szabályzatban találsz! :) Tehát Solmyrt használhatod hősnek, de főhős nem lehet belőle! :) A szabályzat alapján random induló hőssel kell indulni! (6. pont) Igazából fejlesztési korláton nem gondolkodtam, de szerintem nem kell! A tapasztaltabb játékosok nyilatkozhatnának, hogy ez mennyire durva dolog, érdemes-e szabályozni?
Hősválasztás mindkét fél beleegyezése esetén nem kell randomnak lennie, abban az esetben közös megegyezés alapján lehet hőst választani! Ha nincs megegyezés, akkor marad random!
Bogpista írta:
Mi van olyankor, ha több óra játék után az egyik fél azt mondja:, hogy bocs de halaszthatatlan dolgom akadt fejezzük be máskor. És utána nem sikerül időpontot egyeztetni a határidőn belül. A folytatásnál lehet-e kérni új játékot? (természetesen csak annak aki még játszott volna előzőleg)

Remélem, hogy a halaszthatlan dolgokat előre tudják az emberek, és meccs előtt megbeszélik, hogy majd mentés kell! Ebbe vagy belegyezik a másik vagy nem...
Ha tényleg hirtelen halaszthatlan dolog jön közbe a játékosok egyezzenek meg abban, hogy ujra kezdik, vagy azt folytatják. Nekem csak egy a lényeg, legyen lejátszva! :)
Egyébként lehet halasztani, ha nem fér bele a játékhétbe, a szabályzat 8. pontja értelmében és alapján:
"Kivételes esetekben halasztani lehet a meccseket, de a szezon végéig be kell pótolni azokat.
Halasztani csak a szervezők tájékoztatása esetén lehet,a várható lejátszási nap megadásával.
Időpont egyeztetés sikertelensége esetén a szervezők által kijelölt fix időpontban lehet az elmaradt meccseket bepótolni.
A meccseket egymás közti megbeszélés szerint előre is lehet hozni!
Aki 2-nél több meccsen nem áll ki egy idény folyamán, a következő csoportba sorolódik automatikusan a következő szezonra, a szezonban elért eredményei törlődnek a tabelláról.
Ki nem állás esetén az eredmény 3-0 arányban kerül felírásra a győztes javára."

Csak annyi a kérés, hogy ezt legalább az egyik játékos jelezze felénk, hisz azt úgy is látják, hogy le tudják-e játszani, vagy sem!

Bogpista írta:
Nem akartam az előző hozzászólásba írni nehogy átsiklódjon a szeme mindenkinek.
A hit&run szabályhoz szeretnék 1 kitételt csatolni, illetve véleményezésre felvetni.
Tudniillik azt, hogy mi van olyankor, ha a csata sokadik körében, mikor már alig vannak lények az egyik fél kezd és feléleszti teszem azt az arkangyalait és se szó se beszéd fizet és lelép. Ilyenkor hp veszteséget nem okozott mégis jogosulatlan előnynek érződik.

Egyetértek az előttem szólókkal! Tehát számítson H&R-nak, adjuk meg a cselekvés jogát a másik félnek!

Bozso: Elementál győzelemnek azt szoktuk hívni amikor a végére az egyik félnek csak elementáljai maradnak, semmi más, és igy veri le az ellenfelet! Ez annyiban különbözik attól, ha marad az esetleges elementálok mellett másik lény is, hogy abban az esetben a hős nem hullik el, míg az elementálos győzelemnél a győztes hős is "meghal"! Ezért különböztetjük meg ezt a fajta győzelmet, és nem az elementálok miatt! Remélem sikerült érthetően elmondanom! :)

Mindenki: Ha valakik megegyeznek a főcsatáról (pl a gyorsabb game lezárás végett), akkor onnan már nem illendő elmenekülni, aki győz, az győz és kész! Természetesen az nem egy BB, vagy tábor, nincs időkorlát! A gamét addig lehet húzni ameddig tetszik! Ha 8 órás game után az egyik fél még mindig menekül a csatából, akkor lelke rajta, nincs kötelezően megbeszélendő főcsata!

Ha valakinek van még kérdése, nosza! :)

Üdv: Laca


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 08 szer., 23:45 
Avatar

Csatlakozott: 2003 ápr. 05 szomb., 8:38
Hozzászólások: 143
Tartózkodási hely: Melbourne
Lacanak igaza van!

Ellenem nem lesz megbeszelt focsata, annyit azert elarulok :wink:
No drama! :lol:

Petrus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 09 csüt., 1:41 
Avatar

Csatlakozott: 2005 dec. 29 csüt., 3:19
Hozzászólások: 712
Tartózkodási hely: Budapest
hi!

na ez eddig világos volt hogy ha csak elementál marad a győztesnél a főcsata után, akkor elemental warnak minősül.
most már az is világos hogy gyakorlatilag egy "sima varázslatnak" minősül az elementálozás ha fel tudsz éleszteni valakit és igy nyersz..:)

na van akkor egy olyan kérdésem...és lehet hogy ez szőrözésnek fog tűnni, meg az is lehet hogy ritkán fordul elő, de...

mi van akkor ha megbeszélik hogy főcsata van és valaki olyan varázslatot süt el a végén (Arma, vagy Chain) amikor már vesztésre áll, hogy a csatában lévő minden egység meghal...egálra mentve a meccset...

ilyenkor megy tovább amig el nem dől?? mert gondolom ilyenkor mind2 főhős elhalálozik...
vagy akkor most mi van???

hülye kérdés szerintetek??

Bozso


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 09 csüt., 1:57 
Avatar

Csatlakozott: 2004 szept. 24 pén., 11:01
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Arma tuti nem lesz, ki van véve (elvileg) :)
Ha mégis sikerül mindkét főhőst kinyirni, az még nem jelenti a játék végét szerintem!
Csak azt nem tudom, mitől jönnek elő ilyen kérdések, amikor az eddigi versenyek is mentek simán (pl. lords, Bogpista-féle online verseny) anélkül, hogy ezek a szélsőséges esetek bárkinek is az eszébe jutottak volna... :?

Laca


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 09 csüt., 2:05 
Avatar

Csatlakozott: 2004 szept. 24 pén., 11:01
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Egyébként meg nem nagyon jönnek a reportok! :) Azért mert még nem írt mindenki várat (Süni és Tier) lehet tolni a gamékat, ez ne rettentsen vissza senkit sem a játéktól! :)

Üdv: Laca

Ui: reportokat a laca11@tvn.hu -ra küldjétek!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 09 csüt., 2:31 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
az ilyen szélsőségek ritkák, én nagyon sok gamét játszottam, de nem találkoztam az öngyilkosság eme formáival.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2222 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 112  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség