Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 192 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 25 pén., 10:57 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 18:03
Hozzászólások: 70
Tartózkodási hely: Budapest
Kmettil írta:
credo írta:
Kmetti1, kicsit rövidebben is idézgethetnél...:)


:D :D :D :D


:D :) ;) :o :roll:

_________________
credo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 25 pén., 13:06 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 5:08
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Budapest
DonJanvari írta:
Mit szolnátok ahhoz, hogy ha a pályán elfoglalunk egy dwellinget, akkor azt a várban megépíthetnénk.Persze korlátozni lehetne azzal, hogy egy várban csak egy dwellinget lehet építeni. Ehhez a pályán lévőt le kéne bontani. Kiegészíthetnénk azzal, hogy a hősnek a pályán levő dwellingnél meg kéne vennie az építmény terveit.Persze szép summáért.Ezeket a terveket be kellene vinni a várba és csak ezután válna elérhetővé az építkezés.

Mi a véleményetek?


Abszolút támogatom.
Meg a középen lévő várat is, és főleg a hegynek fel támadás esetén a bónusz, illetve minusz pontokat, valamint a dwelling upgrade-et, akár 3 szinten is. A hősöknél oké a 4-ben, hogy sokáig tudnak fejlődni, de az nem annyira, hogy egy hős, akinek mondjuk az első skill groupja maxon van, a második meg mondjuk valamennyire van kifejlesztve (első négyes mind grandmaster, másodikból mondjuk közepes mind), az a hős már sokmindenen átment és mégis szart sem ér :roll:
Szal oké, fejlődjön sokáig, de legyen is látszatja. Szerintem.

_________________
nimbus írta:

„mi lesz, ha ideérnek a trogodlitidok...”
hát én a heroesos tapasztalataim alapján a legkevésbé attól félek, hogy mi lesz, ha trogodlitidok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 28 hétf., 20:02 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 29 szomb., 17:19
Hozzászólások: 291
A hősök reális erejének megvalósítása bizonyos
szint után nehéz feladat.
Elég sokszor előfordult már, hogy vitatéma lett az ügy.
Szerintem, ha normálisan megalkotnák a játék többi
részét, akkor az 5-ben nem feltétlenül kell lennie hősnek a csatában.
Megvoltunk nélkülük a 3-ban.
Persze, ha normális és reális erejű hőst csinálnak a
csatában, akkor az csak jó lehet. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 máj. 05 hétf., 12:14 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
Rajottem hogy lehetne a bevezetni a szornyek fejlodesenek a lehetoseget ! Valahogy ugy kepzeltem el hogy nem 1 szornynek van experience pontja hanem annak a csapatnak. teszem azt van egy 100 fobol allo egysegem aminek a tapasztalait pontja 1000 pont. Es vegyiteni akarom egy ugyanolyan de zoldfulu egysegekkel akkor a kovetkezokepp alakulna a tapasztalati pontjuk az egysegeknek : 100db egyseg 1000 exp pont + 100db zoldfulu egyseg 0 exp pont = 100+100 egyseg/1000+0 exp=200/1000=500. tehat a felhigitott csapat ossz tapasztalati pontja 500-ra modosulna.
Na mar most meglenne hatarozva hogy az egysegek milyen tapasztalati pontnal lepnenek szintet. teszem azt van egy level 1 es egysegem es nem upgradelt. Ha ennek a cssapatnak a tapasztalati szintje elerne a mondjuk 1000exp-et akkor level 1-es upgrade egyseg lenne belolle.


Udv : Kmetti Laszlo

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 máj. 05 hétf., 19:09 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 29 szomb., 17:19
Hozzászólások: 291
De ez a váron belüli épülethiányt nem oldaná meg. Egyébként meg kicsit komplikált. jó volt a régi rendszer.
Amúgy meg, ha már egy szintet lépett csapathoz hozzáraksz zöldfülüeket és a számítások után a szint alá kerülnek, akkor a szintnek annyi???
Amúgy az ötlet szuper! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 máj. 06 kedd, 8:35 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 10:10
Hozzászólások: 114
Üdv !

Van-e közöttetek olyan, aki megfelelő angol nyelvtudással rendelkezik és érez magában kellő affinitást ahhoz, hogy összegyűjtse a javaslatokat és azt legalább az Andrej által említett http://www.heroescommunity.com oldalon közzétegye ? Szerintem nagyon sok értékes és megfontolandó javaslat merült fel, akkor ne legyen hiábavaló és ne vesszen kárba.

_________________
Zardoz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 máj. 06 kedd, 15:57 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
DonJanvari írta:
De ez a váron belüli épülethiányt nem oldaná meg. Egyébként meg kicsit komplikált. jó volt a régi rendszer.
Amúgy meg, ha már egy szintet lépett csapathoz hozzáraksz zöldfülüeket és a számítások után a szint alá kerülnek, akkor a szintnek annyi???
Amúgy az ötlet szuper! :D



Megoldas a kovetkezo :

Mivel a lenyek lehetnenek 3 szinten tovabbfejleszthetoek, ezert ha van egy csapat alapszintu level 1-es egyseged ami ha szintet lepne akkor maradandoan atvaltozna level 1 upgrade egysege ! Igy nem kerulne neked penzbe a lenyek fejlesztese upgrade-s egysegge ! Innentol mar ez a szint lenne a szorny alapszintje.
Tehat a pelda kedveert:
mondjuk : 1000,2000,3000 exp pontnal lepnenek a szornyek szintet.
100 egyseged van ami level 1-es szintu. A tapasztalati pontjuk 764, tehat meg nemerte el a level 1-es elso upgrade szintet. A kovetkezo csata alkalmaval teszem azt a tuleloknek mar 1587 exp pontja lenne. Tehat automatikusan mar level 1 upgrade egysegekke valnanak. Ha ekkor level 1-es upgrade egyseget tennek hozzajuk akiknek a tapasztalati pontja mondjuk 1000 akkor a leirtak szerint kiszamitodna az ossz csapat tapasztalati szintje.

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 máj. 07 szer., 11:49 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
Kmettil írta:
DonJanvari írta:
De ez a váron belüli épülethiányt nem oldaná meg. Egyébként meg kicsit komplikált. jó volt a régi rendszer.
Amúgy meg, ha már egy szintet lépett csapathoz hozzáraksz zöldfülüeket és a számítások után a szint alá kerülnek, akkor a szintnek annyi???
Amúgy az ötlet szuper! :D


Ha ekkor level 1-es upgrade egyseget tennek hozzajuk akiknek a tapasztalati pontja mondjuk 1000 akkor a leirtak szerint kiszamitodna az ossz csapat tapasztalati szintje.

Mivel csak level 1-es upgrade egzseghez level 1-es upgrade egyseget lehet hozzaadni (aminek min 1000 a tapasztalati szintje) igy nem tortenhetne meg az hogy visszaminosul egy legycsapat. Tehat ha elert egy kuszobot (jelen peldaban 1000, 2000, 3000 exp) akkor mar nem tud ez ala leromlani.

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 máj. 07 szer., 11:54 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
Ujabb 5let :
Nagyon utaltam amikor palyat szerkesztettem hogy egy varat vagy objektumot mindeg alulrol azaz del felol lehetet megkozeliteni.
Jo lenne ha az objektumokat legalabb 8 fazisban maegrajzolnak, vagy inkabb az lenne a legjjobb ha minden 3D objektum lenne. Lehetne forgatni amikor a terkepen elhelyezem.

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 máj. 07 szer., 11:59 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
Masik 5let:

Sokat gondolkoztam rajta hogy hogy lehetne az ejszakat a jatekban megvalositani.
En igy gondolnam :
A het 7 napbol all.
Az elso nap mondjuk a nap alacsonyan all. Ido kb reggel 3 koruli.
Masodik nap : ido 08 ora
Harmadik nap : ido 12 ora
Negyedik nap : ido 15 ora
Otodik nap : ido 18 ora
Hatodik nap : ido 22 ora
Hetedik nap : ido 01 ora

Igy lenne 3 nap este 4 nap reggel. As esti lenyek az elso a hatodik es a hetedik napon elonyben lennenek a nappali lenyekkkel szemben.

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 máj. 07 szer., 14:52 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 07 szer., 10:25
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Budapest-Balatonberény
Ami a legfontosabb: normális mesterséges intelligencia, agresszív ellenfél.
Enélkül a játék csak spórolásról szól. Talán a lényfejlesztést úgy lehetne megoldani, hogy te állítod össze, mekkora attack-defense stb-je legyen, lehetne előre 3-4 lehetőség, pénz arányában választhatnád ki a megfelelő szörnyet, esetleg önálló nevet is adhatnál neki. Magyarán szólva tenyészthető és nem upgradelhető szörnyek kellenének. Esetleg szörnyeditor lehetne az editoron belül. A csatát esetleg újra lehessen nézni 3d-s realtimeban, kb olyannak képzelném, mint a Gyűrűk ura csatajeleneteit. Persze ehhez olyan konfig kéne, amiről még csak álmodozom :cry:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 máj. 07 szer., 16:49 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 07 szer., 15:54
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Budapest
Néhány ötlet tőlem is, figyelembe véve, hogy a játék eredeti filozófiája is az volt, hogy igyekezzen életszerű logikák szerint működni:

- A hősök tanulhassanak egymástól, oly módon, hogy minél több időt töltenek együtt (egy csapatban) annál több ragad egyikről a másikra.

- Kicsit merészebb: új vár és lény kategória lehetne a vízi világ, ahol is a vár tényleg a vízben lenne, (tehát alapból tulajdonsága a nehéz megközelíthetőség), sőt meg lehetne valósítani a víz alattit is. Ehhez hasonlóan lehetne égi vár is (talán az űrbe inkább már ne menyjünk ki).

- Egy másik életbeli fordulat, ami egyáltalán nincs a játékban a betegség. Ami ugye tud terjedni (új lehetőség a lények differenciálására - mert erre is lehet valamelyik érzékeny, ellenálló, ideértve a hősöket is). Nyilvánvalóan adódik a hősöknek a gyógyítás lehetősége is, illetve a betegség direkt fertőzése az ellenfélre.

- Időjárás. Miért ne lehetnének szelek, viharok, melyek megnehezítik a látást, mozgást - és ezzel szemben könnyíthetik a rejtőzködést. Lehetne olyan épület, mely képes vihart kavarni a vár körül. Lehetne időjós, aki megmondja, hol lesz vihar - segítve a stratégia kigondolását.

Egyelőre ezek jutottak az eszembe, de szerintem sok mindent lehetne még meríteni az életünkből... ja és jut eszembe, miért nem lehet megkínozni a bebörtönzött hősöket információkért, vagy megölni őket. (Utóbbi azért valami feltételhez kötve :)

DiLaen


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 máj. 07 szer., 18:49 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 29 szomb., 17:19
Hozzászólások: 291
Idézet:
Sokat gondolkoztam rajta hogy hogy lehetne az ejszakat a jatekban megvalositani.
En igy gondolnam :
A het 7 napbol all.
Az elso nap mondjuk a nap alacsonyan all. Ido kb reggel 3 koruli.
Masodik nap : ido 08 ora
Harmadik nap : ido 12 ora
Negyedik nap : ido 15 ora
Otodik nap : ido 18 ora
Hatodik nap : ido 22 ora
Hetedik nap : ido 01 ora

Igy lenne 3 nap este 4 nap reggel. As esti lenyek az elso a hatodik es a hetedik napon elonyben lennenek a nappali lenyekkkel szemben.


Nem lenne egyszerűbb, ha egyik napon éjjel, a másikon nappal lenne?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 máj. 07 szer., 18:55 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 29 szomb., 17:19
Hozzászólások: 291
Idézet:
Néhány ötlet tőlem is, figyelembe véve, hogy a játék eredeti filozófiája is az volt, hogy igyekezzen életszerű logikák szerint működni:

- A hősök tanulhassanak egymástól, oly módon, hogy minél több időt töltenek együtt (egy csapatban) annál több ragad egyikről a másikra.

- Kicsit merészebb: új vár és lény kategória lehetne a vízi világ, ahol is a vár tényleg a vízben lenne, (tehát alapból tulajdonsága a nehéz megközelíthetőség), sőt meg lehetne valósítani a víz alattit is. Ehhez hasonlóan lehetne égi vár is (talán az űrbe inkább már ne menyjünk ki).

- Egy másik életbeli fordulat, ami egyáltalán nincs a játékban a betegség. Ami ugye tud terjedni (új lehetőség a lények differenciálására - mert erre is lehet valamelyik érzékeny, ellenálló, ideértve a hősöket is). Nyilvánvalóan adódik a hősöknek a gyógyítás lehetősége is, illetve a betegség direkt fertőzése az ellenfélre.

- Időjárás. Miért ne lehetnének szelek, viharok, melyek megnehezítik a látást, mozgást - és ezzel szemben könnyíthetik a rejtőzködést. Lehetne olyan épület, mely képes vihart kavarni a vár körül. Lehetne időjós, aki megmondja, hol lesz vihar - segítve a stratégia kigondolását.

Egyelőre ezek jutottak az eszembe, de szerintem sok mindent lehetne még meríteni az életünkből... ja és jut eszembe, miért nem lehet megkínozni a bebörtönzött hősöket információkért, vagy megölni őket. (Utóbbi azért valami feltételhez kötve

DiLaen


Nem gondoljátok, hogy ezekkel az ötletekkel kevésbé lehetne majd élvezni a játékot, mert egy kör kb. 5-10 percig tartana és nem győznénk mindenre odafigyelni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 máj. 08 csüt., 9:48 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 07 szer., 15:54
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Budapest
DonJanvari írta:
Idézet:
Néhány ötlet tőlem is, figyelembe véve, hogy a játék eredeti filozófiája is az volt, hogy igyekezzen életszerű logikák szerint működni:

- A hősök tanulhassanak egymástól, oly módon, hogy minél több időt töltenek együtt (egy csapatban) annál több ragad egyikről a másikra.

- Kicsit merészebb: új vár és lény kategória lehetne a vízi világ, ahol is a vár tényleg a vízben lenne, (tehát alapból tulajdonsága a nehéz megközelíthetőség), sőt meg lehetne valósítani a víz alattit is. Ehhez hasonlóan lehetne égi vár is (talán az űrbe inkább már ne menyjünk ki).

- Egy másik életbeli fordulat, ami egyáltalán nincs a játékban a betegség. Ami ugye tud terjedni (új lehetőség a lények differenciálására - mert erre is lehet valamelyik érzékeny, ellenálló, ideértve a hősöket is). Nyilvánvalóan adódik a hősöknek a gyógyítás lehetősége is, illetve a betegség direkt fertőzése az ellenfélre.

- Időjárás. Miért ne lehetnének szelek, viharok, melyek megnehezítik a látást, mozgást - és ezzel szemben könnyíthetik a rejtőzködést. Lehetne olyan épület, mely képes vihart kavarni a vár körül. Lehetne időjós, aki megmondja, hol lesz vihar - segítve a stratégia kigondolását.

Egyelőre ezek jutottak az eszembe, de szerintem sok mindent lehetne még meríteni az életünkből... ja és jut eszembe, miért nem lehet megkínozni a bebörtönzött hősöket információkért, vagy megölni őket. (Utóbbi azért valami feltételhez kötve

DiLaen


Nem gondoljátok, hogy ezekkel az ötletekkel kevésbé lehetne majd élvezni a játékot, mert egy kör kb. 5-10 percig tartana és nem győznénk mindenre odafigyelni.


Tény, hogy az újdonságok általában bonyolítják a játékot, de nem érzem, hogy ez miért lenne probléma. Miért gond, hogy nem bírsz mindenre odafigyelni?! (Egyébként a HOMMIV-ben azzal áltatod magad, hogy mindenre figyeltél, és mindig jó döntéseket hoztál?)

Másrészt pedig a játék rendszerében minden tényezőnek sajátos súlyozása van. Pl. szerintem igen meghatározóak a hősök jellemzői, míg ezzel szemben (főleg magasabb szinteken) nem igazán értékesek a várvédő falak a csaták szempontjából.
Az, hogy mondjuk az időjárás milyen súllyal működne, egy kérdés, amit majd valaki jól eldönt ott, ahol ehhez értenek.

Akármilyen új ötletek érvényesülnek is majd a HOMMV készítésekor, az biztos, hogy komplikáltabb, összetettebb gondolkodást igényel majd a játék, épp úgy, mint ahogy a diákoknak is azonos évfolyamon az idő folyásával egyre nehezebb dolguk van. Új generáció, új szellem...

DiLaen


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 máj. 08 csüt., 12:48 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 5:08
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Budapest
Szerintem az időjárás nem rossz ötlet.
Alapból mondjuk alap-időjárás lenne, minden szempontból semleges. De akár véletlenszerűen is, némely napfordulókor megjelenne egy üzenet, hogy pl. ma szikrázóan napos idő van, az élet-lények (vagy mittudomén) attack és deffense skill-je +10%, az élőholtaké -10%, vagy
ma szeles idő van, némi esővel, így a repülő lények 10%-kal lasabban haladnak, a mocsáriak viszont kapnak +10% morált, vagy valami ilyesmi. Esetleg eszeveszett rossz idő esetén mindenki morálja leesik, vagy ilyesmi. Nekem legalábbis tetszene. 8)

_________________
nimbus írta:

„mi lesz, ha ideérnek a trogodlitidok...”
hát én a heroesos tapasztalataim alapján a legkevésbé attól félek, hogy mi lesz, ha trogodlitidok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 máj. 08 csüt., 14:21 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 29 szomb., 17:19
Hozzászólások: 291
Meggyőztetek!

De finomítsunk egy kicsit az ötleten:
Az időjárás ne befolyásolja a csatát, csak esetleg elementáloknál. Az elég BRUTAL, ha 1 pap megöl egy devilt, mert neki kedvező volt az időjárás.
Elég az, hogyha a térképen esőben lasabban mész.

Sőt ne is a lényeket, hanem a mágiát befolyásolja:
Esőben a Water magic lenne a nyerő, szeles időben az Air...
(PERSZE HA EZEK A MÁGIATIPUSOK LESZNEK A H5-BEN)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 máj. 08 csüt., 15:37 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 07 szer., 15:54
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Budapest
Ami az angol fordítást illeti, szívesen részt vállalok benne.

Egyúttal javaslom, hogy legyen csapat munka, de valaki elfogadott arc vezetésével. (Ez nyilván nem én vagyok).

Amit eddig csináltunk, az nagyjából a brainstorming első fázisának felelt meg, ami az ötletelés.

A következő lépésben egy darab listává kell gyúrni az elhangzott ötleteket - legalább sorszámozva.

Ezután kell dönteni, amit szavazással lehetne megoldani. Ha a gyakorlatból indulok ki (éljen a meló), akkor mindenki szavazhatna egy ötletre egy, és egy másikra két ponttal. Pontok összeadódnak, kialakul a sorrend, aztán valahol az alján, (legalább a null pontosaknál természetesen) meg kell húzni a vonalat, és az a fölöttieket lehet fordítgatni akár üzbégre is.

Úgyhogy álljon ki az arc a térre, és írjon határidőket, aztán uccu neki!

DiLaen


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 máj. 09 pén., 8:45 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
DiLaen írta:
Ami az angol fordítást illeti, szívesen részt vállalok benne.

Egyúttal javaslom, hogy legyen csapat munka, de valaki elfogadott arc vezetésével. (Ez nyilván nem én vagyok).

Amit eddig csináltunk, az nagyjából a brainstorming első fázisának felelt meg, ami az ötletelés.

A következő lépésben egy darab listává kell gyúrni az elhangzott ötleteket - legalább sorszámozva.

Ezután kell dönteni, amit szavazással lehetne megoldani. Ha a gyakorlatból indulok ki (éljen a meló), akkor mindenki szavazhatna egy ötletre egy, és egy másikra két ponttal. Pontok összeadódnak, kialakul a sorrend, aztán valahol az alján, (legalább a null pontosaknál természetesen) meg kell húzni a vonalat, és az a fölöttieket lehet fordítgatni akár üzbégre is.

Úgyhogy álljon ki az arc a térre, és írjon határidőket, aztán uccu neki!

DiLaen



Vegre valaki aki elvallalna :D En az otleteket kezdetben sorszamoztam. Azokat mar bele lehetne venni.

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 máj. 12 hétf., 11:25 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 07 szer., 15:54
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Budapest
Az az igazság, hogy a külhoniak már jócskán előttünk járnak, jól el kéne olvasni, amit eddig összeagyaltak. Például nekik sem közönbös az időjárás kérdése, egy teljes topic csak arról szól.

Az egész átnázése nélkül, szerintem kár mindent rájuk zúdítani, csak ez meg időigényes.

Közben eszembe ötlött még valami. Miért van az, hogy az artifact-ok szimplán csak látszanak. Szerintem kötni kéne őket a felderítés képességhez (nem egyszerű, mert ha egy hősnek az nincs, és már nem is tanulhat, akkor sosem fog találni ?!), illetve a talaj minőségéhez - sűrű erdőkben, vagy lávában nehezebb meglátni, találni, mint a füves terepen.

DiLaen


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 192 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség