Sziasztok!
Egy valóban nagyon izgalmas gamet játszhattam Bogpistával és Titivel.
Mindannyian randomm all-al indultunk az XL-es random (triad template) pályán. Gyorsan hozzáteszem, hogy számos szabállyal játszottunk, így - többek között - dd, fly sem szerepelt a megengedett eszközök repertoáljában.
Ezen a mapon kétségtelenül Bogpistának volt a legnehezebb a játék eleje, mert a sok íjász és nagy létszámú lények legyőzése nem egyszerű Dungeonnal. Titi szerencsésebb volt, a Rampartot kapott, ráadásul Mephalával.
Részemről a sokak által kedvelt vár, a Stronghold jutott. A hős Krellion, akire nem lehetett különösebb panaszom. Jobb skilleket megkapta, igaz van amit későn (pl. earth, armorer) így azok fejlesztése elmaradt. Szerencsésnek mondhatom magam a dwellingek ügyében. 4 goblin, 2 farkas, 2 orcs, és 1 ogre dellingem volt. A macikkal jól haladtam, igaz, hogy a zealotok az első héten még gondot okoztak, lelassítva ezzel engem. Amikor Krellion megkapta az Air Magicet, új stratégiai lehetőség nyílt előtte. A view air-rel szeretett volna kémkedni ellenfelei és artifactok után, de a varázslatot nem kapta meg egyik várból sem. Így maradt az előre nyomulás, amerre lehetett. Az első mozgolódást a mocsárban észlelte a barbár vezér, s felderítőket küldött a helyszínre. Ekkor a harc még elmaradt, de felügyelete alatt tartotta a helyszínt. Scrollokat fosztogatott, s szert tett az implosion, ressurrest, fire elementál idézés, s town portál varázslatokra. Sajátos szabályrendszerünk miatt ezeket a town portal kivételéval nem vethette be harcos társai ellenéban (csak semleges lények ellen). Amikor az elszánt és önbizalommal teli barbár hadúr értesült a másik két nagyúr összecsapásáról, ismét a mocsár felé vette az irányt. Tudomást szerzett Arlach vereségéről, ezért rajta kívánt csapni az őt elpusztító Mephala seregén. (azt itt megjegyezném, hogy miután Mephala megverte Arlachot, alig maradt valami serege, ezért vissza loadoltuk a játékot, és a vesztes - Bogpista - dismisselte a csapatát, mert különben nem lett volna serege Titinek). A mindent eldöntő ütközetben, amit Mephala és Krellion vívott, a barbár seregek túlerőben voltak, s 2 íjász csapata révén, védelemre rendezkedett be. Mephalanal nem voltak G.Elvesek, helyüket angyalok vették át. A barbár vezér a harc kezdeti fázisában nyeregben érezte magát, egészen addig, amíg a Gold Dragonok nem kaptak egy morált a kör végén, s csonkították meg a Thunderbirdok és Cyclops Kingek létszámát. A véres csata tovább folytatódott, a Gold Dragonok szépen elfogytak, de megérkeztek a helyükre, az addig istállóban lévő Unicornisok és Kentaurok. Minden egyes párharc kezdetét az erdőlakók morállal vagy luck-kal kezdték meg, összeomlítván barbár sereg önbizalmát. Szépen lassan fogytak a csapatok, Mephala serege is szépen megfogyatkozott, de ekkor a feltámasztás varázslatot hívta segítségül, újabb tört döfve ellenfelébe. Az ekkor már kis létszámú barbár sereg mellé ekkor némi luck és morál szegődött, de túl késő voltmár ekkor. A még nagy számban lévő Behemótokra rászállt az összes még meglévő erdőlakő, így létszámuk lassan, de megcsappant. Mephala speckója, a többszöri morál és luck szép lassan felmorzsolta a barbár hordát. Érdekességképpen néhány adat:
Mephala (15-18-8-11) : 7 Gold Dragon, 20 War Unicorn, 49 Dendroid Soldier, 43 Silver Pegasus, 150 Battle Dwarves, 251 Centaur captain, 6 Angel. Mephala lvl 21 volt +3 morál, +1 luck. Krellion (16-14-7-10) : 10 Ancient behemot, 18 Cyclops King, 27 Thunderbird, 50 Ogre Mage, 130 Orc Chieftains, 140 Wolf Raiders, 7 Angel. Krellion lvl 18 +3 morál +3 luck. A Hobgoblionok (250) a várat őrizték
Élvezetes és izgalmas game volt. A random szépségei, az ellenfél felkutatása, artifactok feltárása és az ismeretlen környezet meglepetései szórakoztatóvá tették a játékot. Köszönöm a játékot srácok, nagyon élveztem!
Üdv