Üdv Bátor Harcosok!
Adler Bátyó hiányolta a versenyek szabályzatait, gondoltam bemásolom ide:
VI. HEROES TÁBOR:
Tábori versenyek:
1vs1 torna:
Várválasztás:
1vs1 versenyben mind a 8 vártípussal lenned kell. Mivel 15+1 rájátszás meccs lesz, ezért minden vártípussal 2x leszel és akkor kell majd kiválasztanod, hogy mivel vagy, ha megtudtad, melyik pályán lesz a meccs! Csak akkor választhatsz egy olyan vártípust, amivel voltál, ha már mind a 8-cal voltál 1x! Fontos dolog, hogy 1 hőssel 1 vártípuson belül csak 1x harcolhatsz!!! Azt, hogy ki milyen színnel lesz a sorsoló program dönti el. Ha téged sorsol előre piros színnel leszel, ha hátra sorsol, te leszel a kék. Aztán kezdődhet a játék.
Szabályok:
A versenyt a kollégám által készített sorsoló program alapján játsszuk. Ez azt jelenti, hogy az első kör előtt mindenki szeme láttára a gép sorsolja össze a játékosokat, majd ez alapján fog lezajlani a 16 forduló. A térképek lejátszásának sorrendjét Muggerrel együtt a tábor előtt kisorsoljuk, majd ezt beírom előre a sorsoló programba. A játékosok között is kialakítunk egy sorrendet sorsolással, ez is bekerül a sorsoló programba, a program ezután összekeveri a neveket, létrehoz egy mátrixot és összesorsolja az embereket és a pályákat a 16 fordulóra, persze csak előttetek majd a táborban. A mérkőzéseket HARD fokozaton játsszuk, azonban egy pandora box-szal kompenzáljuk a kieső ásványokat és aranyat! Minden győzelem 3 pontot jelent a győztesnek, 0 pontot a vesztesnek. Abban az esetben, ha a csata végén csak idézett elementálokkal nyer valaki, és mindkét főhős meghal, akkor a győztes 2, míg a vesztes 1 pontot kap a mérkőzés után! Mindenki játszik mindenki ellen, ez alapján alakul ki a végső sorrend. Pontazonosság esetén az egymás ellen játszott eredmény a döntő! Minden játékos egyszerre, általam meghatározott időben kell, hogy a mérkőzését megkezdje, ezzel tervezhetővé válnak a mérkőzések és elkerülhető az összevisszaság. A mérkőzések 4 perces időlimittel lesznek játszva illetve 4 óra időtartamúak, 3 óra 40 perc után, ha nincs döntés, középen kell találkozni és egy végső csatában eldönteni a mérkőzés végkimenetelét.
Mindegy milyen sereget tudtál összegyűjteni a 3 óra 40 perc alatt, utána középre kell menned és ha bebukod a csatát az átjárónál, akkor vesztettél! Ha mindkét fél bebukja a csatát, mielőtt középre érnének, mindkét játékos 0 pontot kap! Addig, ha a 2 főhős találkozik és csatázik, előre meg kell állapodni, hogy végcsata e vagy el lehet menekülni! A hősök közül a 4. szintű varázslattal rendelkezők ki vannak tiltva. Logisztikás főhőst csak akkor választhatsz, ha az ellenfél is logisztikás főhőst választ. Tehát ez megegyezés kérdése. A főhősöd nem választhat diplomácia képzettséget vagy ha nem direkt, de megkapja, akkor a beálló lényeket dismisselni kell!
2vs2 torna:
Várválasztás:
2vs2 versenyben 4 vártípust fogsz kiválasztani, amivel nem akarsz játszani. A maradék 4 várból mindegyikkel kell 1x lenned és akkor kell majd kiválasztanod, hogy mivel vagy, ha megtudtad, melyik pályán lesz a meccs!
Szabályok:
Mindenki megad 1 számot előre nekem e-mailben 1 és 999 között. Azonos szám megadása esetén új számot kell adnia azoknak, akik egyforma számot küldtek be! Egy mátrix képletbe behelyettesítve kijön egy szám. Az utolsó 3 számjegyét figyelembe véve fognak kialakulni a párosok. Egymás után lévő két ember lesz párban, a következő két ember lesz az ellenfele. Aztán térkép kihirdetése, megnézése és pénzfeldobással eldöntése a színeknek. Az első 4 csapat az A csoportban, a második 4 csapat a B csoportban küzd a helyezésekért. A 3 csoportmeccs végén az A1 és a B1 helyezett csapatok vívnak az 1. és 2. helyezésekért, az A2 és B2 csapatok vívnak a 3. és 4. helyezésekért, az A3 és B3 csapatok vívnak az 5. és 6. helyezésekért, végül az A4 és B4 helyezett csapatok vívnak a 7. és 8. helyezésekért. Körbeverés esetén a Harci próba térképen kell eldönteni a helyezések sorrendjét! A párok összebeszélhetnek, megvitathatják egymással a taktikát. A párok egyforma vártípussal nem lehetnek! Varázstárgyak átadása is tilos az egymással lévő párok között! A mérkőzések 4 perces időlimittel lesznek játszva illetve 7 óra 30 perc időtartamúak, 7 óra 10 perc után, ha nincs döntés, középen kell találkozni és egy végső csatában eldönteni a mérkőzés végkimenetelét. Mindegy milyen sereget tudtál összegyűjteni a 7 óra 10 perc alatt, utána középre kell menned és ha bebukod a csatát az átjárónál, akkor csak a párod küzdhet tovább! Ha mind a négy fél bebukja a csatát, mielőtt középre érnének, mind a két páros 0 pontot kap! (Bár nem hiszem, hogy ilyen előfordulna!) Addig, ha bármely csapatok 2 főhőse találkozik és csatázik, előre meg kell állapodni, hogy végcsata e vagy el lehet menekülni!
A mérkőzéseket NORMAL fokozaton játsszuk! A hősök közül a 4. szintű varázslattal rendelkezők ki vannak tiltva. Logisztikás főhőst csak akkor választhatsz, ha az ellenfél is logisztikás főhőst választ. Tehát ez megegyezés kérdése. A főhősöd nem választhat diplomácia képzettséget vagy ha nem direkt, de megkapja, akkor a beálló lényeket dismisselni kell!
H3 tábori támadás:
Szabályok:
Mindenki előre megkapja a szükséges árlistát, mely tartalmazni fogja a hősök, varázslatok, varázstárgyak, másodlagos képzettségek árait. Ebből kell összeraknod egy csapatot 25.000 arany értékben, a részletesebb szabályleírást az excel táblázatban olvashatsz majd. Meghatározott időre (2006. 07. 28. 24.00 óra) vissza kell küldened a csapatod, ezt leszerkesztjük és a táborban oda-vissza vágó alapon lesznek lejátszva a mérkőzések. Aki a legtöbb győzelmet aratja, az lesz a H3 támadás torna bajnoka. Pontazonosság esetén az egymás ellen játszott eredmény a döntő, ha az is egyenlő, akkor addig kell játszani a csatákat, amíg valaki 2x egymás után nem nyer. Abban az esetben, ha valaki meghatározott időpontban nincs ott és nem játssza le a mérkőzését, automatikusan kizárásra kerül és az addigi eredményei pedig törölve lesznek! Én (Vologya) az árlista kiküldésével egy időben eljuttatom a csapatom Muggernek, Catnek hogy ne érje szó annak a háznak azt a bizonyos elejét!
Körbeverés esetére: Harci próba (1vs1 és 2vs2 torna)
Szabályok:
Minden játékos kiválaszt egy vártípust abból a bármelyiket (1vs1 torna) ill. 4-ből (2vs2 torna), amelyekkel nem játszik és egy hőst. Majd egy meghatározott pályán végig kell menni és 3 varázstárgyat felvenni, majd Witch Hut-okat, Pandora boxot, valamint a varázstornyokat és a vártípusodnak megfelelő csapatot is felvenni és irány a csatatér! Akinek a csapata győz a végén, az megy tovább… (Gyors döntés szükségessége esetén autocombat!)
Az 1vs1 térképek:
- (H)ősök (H)arca
- A Kihívás
- A Sivatagon Túl
- Át a Sivatagon
- Bastardok Háborúja
- Boomerang
- Dicsőséges Háború
- Egalizáció
- Ellenséges Szomszédok
- Én vs. Te
- Erők Csatája
- Észak vs. Dél
- Észak vs. Dél 2.
- Exkalibur Klánok 2.
- Föld Alatti Háború
- Győzelem vagy Halál
- Hajótöröttek
- Harc a Győzelemért
- Harc a Mélyben
- Harc a Túlélésért
- Hidak
- Homokóra
- Keresztes Háború
- Lény Lelőhelyek
- Merlin próbatétele
- Nyugat vs. Kelet
- Osztozz és Hódíts
- Óriások Háborúja
- Páratlan Uralkodó
- Relikvia Őrző
- Sivatagi Háború
- Szabad Préda
- Szomszédok Háborúja
- Túlélő
- Új világ
- Utak
- Végső Csata
- Versenyfutás az ellenséggel
A 2vs2 térképek:
- Egyesült Nemzetek
- Homokóra
- Klán háború
- Nemzetek csatája
- Vértestvérek
A program 2006. augusztus 18–27-ig várhatóan az alábbiak szerint alakul:
2006. augusztus 18. Péntek: 14.00 – 18.00 óra
Megérkezés Sziksósfürdőre, beköltözés a szállásra, a gépek hálóba kötése, 1vs1 torna sorsolása pályák ismertetése és 2vs2 torna párok összeállítása, pályákismertetése.
18.00 – 22.00 óra
Köszöntő, Fun Game-k
2006. augusztus 19. Szombat: 8.00 – 15.30 óra
2vs2 selejtező lejátszása
17.30 – 01.00 óra
2vs2 selejtező lejátszása
2006. augusztus 20. Vasárnap: 8.00 – 15.30 óra
2vs2 selejtező lejátszása
17.30 – 01.00 óra
2vs2 döntő és helyosztók lejátszása
2006. augusztus 21. Hétfő: 8.00 – 12.00 óra
1vs1 torna 1. forduló
13.00 – 17.00 óra
1vs1 torna 2. forduló
20.00 – 24.00 óra
1vs1 torna 3. forduló
2006. augusztus 22. Kedd: 8.00 – 12.00 óra
1vs1 torna 4. forduló
13.00 – 17.00 óra
1vs1 torna 5. forduló
20.00 – 24.00 óra
1vs1 torna 6. forduló
2006. augusztus 23. Szerda: 8.00 – 12.00 óra
1vs1 torna 7. forduló
13.00 – 17.00 óra
1vs1 torna 8. forduló
20.00 – 24.00 óra
1vs1 torna 9. forduló
2006. augusztus 24. Csütörtök: 8.00 – 12.00 óra
1vs1 torna 10. forduló
13.00 – 17.00 óra
1vs1 torna 11. forduló
20.00 – 24.00 óra
1vs1 torna 12. forduló
2006. augusztus 25. Péntek: 8.00 – 12.00 óra
1vs1 torna 13. forduló
13.00 – 17.00 óra
1vs1 torna 14. forduló
20.00 – 24.00 óra
1vs1 torna 15. forduló
2006. augusztus 26. Szombat: 8.00 – 12.00 óra
1vs1 torna rájátszás
12.00 – 02.00 óra
H3 támadás mérkőzések
2006. augusztus 27. Vasárnap: 11.00 óra
Eredményhirdetés, díjkiosztó
13.00 óra
Pakolás, hazautazás…
Minden nap 17 és 20 óra között foci és úszás közös programként!
Remélem mindenkinek a tetszését elnyerte a tábori program és nem hagytam ki semmi lényegeset a szabályokból! Igyekeztem nem annyira megterhelő és kis szabadidőt is biztosító versenymenetrendet készíteni. Ha észrevételetek van, jelezzétek a
vologya@heroes.hardwired.hu vagy a 06-20-314-53-75-ös mobilszámomon!
Baráti üdv,