Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1339 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 67  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 14 szer., 21:23 
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 29 hétf., 21:24
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Budapest
Hi mindenki! Tudna valaki esetleg segíteni, mert elakadtam a Sylvan nép(5.campaign) uccsó pályájánál, maikor is ki kell nyírni Nicolai-t, és akárhányszor kinyírom, mindig egy kisebb sereggel "újra lesz", vagy elteleportál egy váram elé, amit a köv körben elfoglal...persze a váram üres. Ha visszafoglalom ugyanez lesz..pedig elvileg har után kiírja hogy enemy defeated, stb. de mégis. segítsen valaki, met agyvérzést kapom, egész nap ezen a pályán szívtam normál fokozaton. Köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 15 csüt., 8:37 
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 29 hétf., 21:24
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Budapest
Druyda írta:
Hali! Valaki elmondaná nekem, hogy hol találok én a Haven 5. pályáján egy akármilyen várat Dunmoor-on kívül, ami egy heti járóföldön belül van? Mert nem megy. :oops: Köszi!


Hi! Nem tudom, hogy válaszolt-e neked valaki, most jöttem fel életemen először a fórumra, és azt se tudom mi hol van. Kben ha jól emlékszem a pályára, akkor felfele kell menni, és 4-5 nap után eléred a várat, de akkor még mellette van egy börtön, ahonnan ki kell szabadítani, a csajszit...a neve nem jut eszembe :oops: Megragadom az alkalmat, hogy felhívjam a figyelmet, hogy írtam a fórumra, hogy a sylvan Campaign uccsó pályáján elakadtam, ha valaki tud, segítsen!!! köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 15 csüt., 8:47 
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 29 hétf., 21:24
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Budapest
dopizol írta:
Látszik, hogy még nem szoktam meg az új neveket :oops:

Tehát tudja valaki, hogy a Warlocknak hogyan müködik a spec épülete és az a bizonyos elemi kombó :?:

bogpista:
Az a másik hős Laszlo névre halgat :)


Szia!

Ha jól láttam még nem kaptál választ, bár azóta lehet hogy te is rájöttél. Harc során, minden hőshöz hozzárendel egy-egy elementalt, ami lehet, föld, tűz, víz, levegő. Ezek, legalábbis én úgy vettem észre, hogy körönként változhat, de valamikor uaz volt végig egy creature-nél. Különben az alsó képek, jobb alsó sarkában jelzi egy kis ábrával, de ha rákkattintasz jobb egérgombbal a creature valamelyikére, akkor ott is írva vagyon...de szépen írtam:) Na, és az a lényag, hogy ellentétes elemántál van a te és ellenfél szörnyikéje között, akkor plusz sebzést szenved el. Ellentétes elementál a föld-levegő, tűz víz. Tehát ha pl tűz elementálos jelzésű emberkéddel gyaksz oda egy víz elementálosnak, akkor plusz sebzést szenved. Ennyi. Jó game-t minden Homm5 rajongónak:D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 15 csüt., 11:41 
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 24 szer., 10:54
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Rátka
Hali! Segítségeteket szeretném kérni! A nekro/3. pályán elfoglaltam a fenti várakat, gyűjtöttem 1000 csontit, 20 sárkányt és nem pipálja ki h, teljesítettem a 20 sárkányt!Nem took vmi Cyrus hős után menni a portálon keresztül! Az lehetséges h, azért nem, mert csatlakoztak hozzám a sárkányok, és csak a várban kitermelt egység számít? Bocsi az össze-visszaságért :$

Estleg vki. erre helpet ???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 15 csüt., 11:46 
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13 hétf., 19:08
Hozzászólások: 88
Dombi!:
Kezd újra a pályát (tom, gáz, szép hosszú pálya:D), mert ez egy gyakori bug, nem lehet vele mit csinálni :?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 15 csüt., 12:22 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Én nálam az upgrade-elt sárkányok voltak 20-an, és úgy, mikor a portálhoz értem, teljesítette a küldetést. Ezt azért még próbáld meg, mielőtt újra nekilátsz. Ja, és nálam is voltak csatlakozó + toborzott sarik.

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 15 csüt., 13:17 
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 24 szer., 10:54
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Rátka
Hát akkor ugy látom tényleg nem marad más, mint restart :(
Igen már kipróbáltam fejlesztettsárkányokkal is, de ugyanaz volt a szitu!
Azért köhi a helpet! :wink:
Tsá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 15 csüt., 14:30 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 02 csüt., 11:06
Hozzászólások: 39
Azt észrevettétek, hogy az Academy várban a titán ugy néz ki, mint Schwarzenegger? :lol: :lol: :lol:

_________________
A farkasok csak mosolyogak,
Nem hisznek a hatalomnak.
Nekünk rég más a törvény,
Ez bolhacirkusz, nem eredmény!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 15 csüt., 17:20 
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13 hétf., 19:08
Hozzászólások: 88
Szerintem inkább Chuck Norris szakáll nélkül! :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 15 csüt., 20:20 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 25 kedd, 16:15
Hozzászólások: 423
Freemy írta:
Pöcök írta:
Solana írta:
Itt van egy értékelés a játékról: http://www.origo.hu/techbazis/szoftver/ ... nincs.html

Az elején egész pozitív, de aztán kicsit belelendül a lehúzásba....


Van egy olyan érzésem ezzel a cikkel kapcsolatban, hogy nem egy fanatikus Heroes rajongó írta. Én még csak a demóval játszottam, de nekem már az is nagyon tetszett.

Egy Disciples rajongó írta. Benne is van a cikkben.
Egyébként szerintem nem jó az, ha Heroes rajongó írja, de az sem, ha valaki jobban szereti az ellenlábast, mint amiről írnia kell. Pártatlan írja a cikket, az az igazi! Csak olyan nem nagyon van... Ha van, akkor meg nem fog a Heroest nyomni...

Szerencsére a sok ilyen negativ emberke már elment innen, legalábbis nem irogat hülyeségeket.... Kevés a korrekt vélemény, de a tiéd az közelít felé:) :lol: :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 15 csüt., 20:34 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 07 szer., 20:42
Hozzászólások: 1
nyilasHun írta:
Dombi!:
Kezd újra a pályát (tom, gáz, szép hosszú pálya:D), mert ez egy gyakori bug, nem lehet vele mit csinálni :?


Hali !

Ezt a bugot a javítócsomag (már kijött) javítja.Úgyhogy érdemes leszedni mert ezen kívül nagyon sok mindent javít még !


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 15 csüt., 20:36 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Imperator01 írta:
Szerencsére a sok ilyen negativ emberke már elment innen, legalábbis nem irogat hülyeségeket.... Kevés a korrekt vélemény, de a tiéd az közelít felé:) :lol: :lol:

Itt senki nem negatív emberke, legfeljebb más szemszögből vizsgálja a H5 fejlődési lehetőségeit.
pl. a Gating annyira megtetszett, hogy benne lesz a H3 WoG következő verziójában.. :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 15 csüt., 22:15 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
Remélem, nem tartotok "negatív emberkének", de ismét borzasztó gáz dolgokat tapasztaltam a játékban. Egyszerűen ezek a dolgok arra utalnak, hogy össze lett csapva az egész, átgondolatlan, vagy pedig direkt arra mennek, hogy fölöslegesen felhúzzák a játékost - ami természetesen még rosszabb.
Hogyan fordulhat elő pl. az, hogy egy csatában, ahol mindkét fél ugyanabból a fajból kerül ki, háromféle nyolcas kezdeményezéssel rendelkező ellenfél is hamarabb lép, mint az én kilences egységem? Erre semmiféle logikus magyarázat nem létezik (nem volt semmilyen varázslat, ugyanis az ellenfélnél nem volt hős), és akik istenítik itten ezt a rendszert, nyilatkozhatnának, hogy akkor ebben mi is a stratégia, mi is a taktika? Én számítottam arra, hogy a gyorsabb egységem hamarabb lép, de a játék valamiért úgy döntött, hogy holmi initiative értékek őt nem izgatják.

A másik dolog a speciális szuperképesség elérése. Most nekromantaként egyetlen képesség választ el a howl of terror megszerzésétől, mégpedig a power of speed. Csakhogy a játék ezt nem engedi megszerezni, fogalmam sincs, hogy miért. Szintlépéskor kizárólagosan ajánlja fel a tactic-et és az archery-t, amivel persze jól betelik az Attack skillhez rendelhető képességek összes slotja, és a howl of terror elérhetetlenné válik. 18-as szinten vagyok; szintlépéskor a szokásos 4 helyett csak a fent említett 2 attack ability-t adja a játék, mást egyáltalán föl se ajánl. Miért?? Miféle istenverte alapon döntött úgy, hogy nekem a power of speed nem jár, holott minden, ehhez szükséges tudással rendelkezem?

Egyszerűen elmegy a kedvem a játéktól az ilyen stiklik után. Nem azért fejleszt az ember egy hőst 18 szinten át koncentrálva, hogy ilyen méltatlan, alávaló módon csesszenek ki vele. Nekem legalábbis ez a véleményem.
Egyszerűen borzasztó ez a játék, és ezt nem fikázásból mondom; minél többet játszom vele, annál több ezekhez hasonló szomorú dolgot tapasztalok. :cry:

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 16 pén., 0:01 
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 29 hétf., 21:24
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Budapest
Levin Malma írta:
Remélem, nem tartotok "negatív emberkének", de ismét borzasztó gáz dolgokat tapasztaltam a játékban. Egyszerűen ezek a dolgok arra utalnak, hogy össze lett csapva az egész, átgondolatlan, vagy pedig direkt arra mennek, hogy fölöslegesen felhúzzák a játékost - ami természetesen még rosszabb.
Hogyan fordulhat elő pl. az, hogy egy csatában, ahol mindkét fél ugyanabból a fajból kerül ki, háromféle nyolcas kezdeményezéssel rendelkező ellenfél is hamarabb lép, mint az én kilences egységem? Erre semmiféle logikus magyarázat nem létezik (nem volt semmilyen varázslat, ugyanis az ellenfélnél nem volt hős), és akik istenítik itten ezt a rendszert, nyilatkozhatnának, hogy akkor ebben mi is a stratégia, mi is a taktika? Én számítottam arra, hogy a gyorsabb egységem hamarabb lép, de a játék valamiért úgy döntött, hogy holmi initiative értékek őt nem izgatják.

A másik dolog a speciális szuperképesség elérése. Most nekromantaként egyetlen képesség választ el a howl of terror megszerzésétől, mégpedig a power of speed. Csakhogy a játék ezt nem engedi megszerezni, fogalmam sincs, hogy miért. Szintlépéskor kizárólagosan ajánlja fel a tactic-et és az archery-t, amivel persze jól betelik az Attack skillhez rendelhető képességek összes slotja, és a howl of terror elérhetetlenné válik. 18-as szinten vagyok; szintlépéskor a szokásos 4 helyett csak a fent említett 2 attack ability-t adja a játék, mást egyáltalán föl se ajánl. Miért?? Miféle istenverte alapon döntött úgy, hogy nekem a power of speed nem jár, holott minden, ehhez szükséges tudással rendelkezem?

Egyszerűen elmegy a kedvem a játéktól az ilyen stiklik után. Nem azért fejleszt az ember egy hőst 18 szinten át koncentrálva, hogy ilyen méltatlan, alávaló módon csesszenek ki vele. Nekem legalábbis ez a véleményem.
Egyszerűen borzasztó ez a játék, és ezt nem fikázásból mondom; minél többet játszom vele, annál több ezekhez hasonló szomorú dolgot tapasztalok. :cry:



Hi! Nekem nagyon tetszik a Homm5, és már a 6.campaign-nél tartok, de igazat adok neked ezekben a dolgokban, mert tényleg eléggé bug-os az egész! Az 5.campaign végén is úgy lehet legyakni Nicolai-t, hogy egy másodlagos küldetést kell teljesíteni, és akkor kapcs 5 egész darab szarra se való főnixet, és benne kell lenni a seregedben...hangsúlyozom MÁSODLAGOS küldetésben. HA nem csinálod meg, akkor Nicolai mindig feltámad egy kis sereggel...akkor kérdem: hol itt a másodlagosság????? A szuperképesség tényleg király lenne, de tuti nem fog összejönni, mert a 6 skillből, 5öt lefoglal, és minden ability is ebben az 5 skillben le van foglalva, tehát ha minden jól megy és a skilleket is csak alapra fejleszted akkor leghamarabb 21.szintnél kapod meg, már ha beadja, és nem húzza keresztül a számításaidat a gép, és bead tényleg olyan cuccot, ami nem is kell, és mást nem választhatsz! Ami legjobban bosszant(ami nem bug elvileg) hogy a szellemnek van esélye, hogy átmenjen rajta az ütés(miss), de persze ha én le akarom gyakni, akkor ruri 3szor egymás után nem jön össze, hogy eltaláljam, és persze ha lefantomozom az egyik creature-öm, akkor azt tuti elsőre lekaják...hol itt az igazság???? Kár hogy itt nem tartották meg a 8.skill slotot, csak 6 van....de ez van, ezt kell szeretni, de nekem azért nagyon tetszik, szerintem megközelíti a 3-at eléggé. Na, most hirtelen más nem jut az eszembe, pedig tuti volt még pár dolog amin felhúztam magam, de majd legköz. Addig is próbálja meg mindenki élvezni az új game-t, és szerintem lehet is!!!:D:D:D Bye


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 16 pén., 9:24 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Mondjuk a H3-ban nem volt ilyen szuperképesség, de azért lehetett ott is a fejlesztők felmenőit negatív értelemben az egekig magasztalni, mikor szintlépéskor egy már felfedezett és nem vizes pályán navigation vagy scouting közül kellett választani. Ez ellen nem lehet mit tenni. Előre eldönti a gép, hogy miket fog adni az előző szintlépés után és ekkor ha a fene fenét eszik, akkor is ugyanaz a két dolog közül választhatsz... Tehát ez egy rossz dolog, ami a H3 után az 5-be is belekerült... Éppen ezért én már nem is nagyon foglalkozok ezzel az extra dologgal. Mire bejönne, sokszor már késő.

Ui: Eardog, változtass légyszi avatart, mert ez a mostani nagyon lehangoló. Neked tetszik???

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 16 pén., 9:45 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Kezdeményezés (Levin Malmának válaszul):
A lények kezdeményezése csak tájékoztató adat. Ha egy csatát többször újra kezdesz, általában más és más lesz a kezdeményezési sorrend, mert elég sok minden számít bele: varázstárgyak, hős morálja, leadership, speciális képességek, és ezen túl van egy véletlen szám is a dologban.

Szerintem pont EZ a zseniális benne, hogy ugyan úgy, mint egy valódi háborúban itt sem mehetsz biztosra! Persze single játékban ott van a legyőzhetetlen load game, de legalább a páros összecsapásokba hoz egy nagy adag "anyázási", hajtépési faktort, ami azért nem akkora hátrány! Szerintem meg épp az lett volna a gáz, hogy ha egy csatát 4× újrakezdek, akkor 4× ugyan az a sorrendet dobja a gép. Hát NEM!!! Így tényleg megéri egy-egy összecsapásnak még egyszer (kétszer, háromszor...) nekiugrani!!! És így lehet azután sebészeti pontosságú, veszteség nélküli csatákat nyomni! :lol:

Egyébként azt megfigyeltétek, hogy a sorrend ugyan változik, de az egyes lények akciója (pl. megdobja-e a szerencséjét, vagy a spec. képességét), az változatlan a csatát újból lejátszva???!!!

Elhiszem, hogy van akinek ez nem tetszik, de ezt hibának tartani nem kellene. Ez nem hiba, hanem: MÁS, mint az eddig megszokott! És szerintem nagyon király!!!

Más. Aki a varázslatokat gyalázza, annak a haste és slow gyalázásában igaza van. Ezek tényleg nem érnek sokat. De ez számomra öröm, mert így legalább gondolkodni kell egy kicsit, nem lehet egy tactics + mass haste kombóval agyatlanul, és unalomba fulladóan legyakni bárkit.
De ott a többi!!! A páncélzúzással, amit néhány lény is tud lőni, nagyon frappánsan le lehet nyomni az ellenfél védelmét, hogy azután ki lehessen csipkézni a fülét az íjászokkal. És ez csak egy egyszerű kis 1. szintű mágia!

A Destruction Magic speckókkal hihetetlen előnyöket lehet elérni, amikor egy egyszerű lighting boltal, vagy egy fagyasztással meg lehet "kérni" mondjuk 40 arkördögöt, hogy ugyan már, egy kicsit később jöjjenek, és ne gyakják már agyon az egységeimet. Ugyan ez a fagyasztó köröcskére is működik! Amit pedig a warlock hősöm művel a kampányban a fejlesztett meteorzivatarával... hát az nem semmi! Amortizálódik tőle az ellenfél rendesen!!! Sokkal jobb, mint bármi, amit a H3-ban láttam! És akkor még a rettentő phantom forces-ről még nem is beszéltem! Az mekkora állat! Amikor 20 csontsárkányt készít vele az ember pl... :lol:

Egyetlen hibául a játékban azt látom, hogy logistics nélkül a hős halott. De hát legalább lehet izgulni, hogy megkapja-e a szintlépések során... :lol:

Egyébként "kedvenc" miniszterelnökünk szavait idézve: akinek nem tetszik, az elmehet... :lol: :lol: :lol: azaz nem kötelező játszódni vele :lol: :lol: :gonoszmegjegyzésvoltkéremnemfigyelembevenni: :lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 16 pén., 9:46 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
Freemy írta:
Mondjuk a H3-ban nem volt ilyen szuperképesség, de azért lehetett ott is a fejlesztők felmenőit negatív értelemben az egekig magasztalni, mikor szintlépéskor egy már felfedezett és nem vizes pályán navigation vagy scouting közül kellett választani.


Ez így igaz, valóban volt a H3-ban is ilyen jelenség, csakhogy elég nagy különbség a kettő között, hogy a H3-ban volt lehetőség a skillek befolyásolására (Conflux várban pl., vagy university-ben), itt viszont nincs ilyesmi, legalábbis én még nem találkoztam vele.
Másfelől az a mód, ahogy a játék ezt megoldja, egyszerűen felháborító. Ajánlhatott volna még 2 Summoning abilityt is a két Attack mellé, de nem tette :!: Ezt nem értem, hogy miért? Mert miután kényszerből kiválasztottam a tactics-et, a következő szintnél már simán felajánlotta a summoning ability-ket. Vagyis egyetlen racionális következtetés adódik: egyszerűen eldöntötte, hogy én nem kaphatom meg a power of speed-et, és abban a kulcspillanatban, mikor megszerezhettem volna, a 4 helyett csak 2 abilityt ajánlott megtanulásra. Olyan világos csalás, mint a nap, a lehető legundorítóbb fajtából. :evil:

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 16 pén., 9:55 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
Beorn the Shapeshifter írta:
Kezdeményezés (Levin Malmának válaszul):
A lények kezdeményezése csak tájékoztató adat. Ha egy csatát többször újra kezdesz, általában más és más lesz a kezdeményezési sorrend, mert elég sok minden számít bele: varázstárgyak, hős morálja, leadership, speciális képességek, és ezen túl van egy véletlen szám is a dologban.

Szerintem pont EZ a zseniális benne, hogy ugyan úgy, mint egy valódi háborúban itt sem mehetsz biztosra! Persze single játékban ott van a legyőzhetetlen load game, de legalább a páros összecsapásokba hoz egy nagy adag "anyázási", hajtépési faktort, ami azért nem akkora hátrány! Szerintem meg épp az lett volna a gáz, hogy ha egy csatát 4× újrakezdek, akkor 4× ugyan az a sorrendet dobja a gép. Hát NEM!!! Így tényleg megéri egy-egy összecsapásnak még egyszer (kétszer, háromszor...) nekiugrani!!! És így lehet azután sebészeti pontosságú, veszteség nélküli csatákat nyomni! :lol:


Épp ellenkező nézetben vagyok: ez egy stratégiai játék, igaz? Nem pedig félkarú rabló. Ha arra vagyok kíváncsi, egy játék hogy tudja becsalni magának úgy az RND-t, hogy neki jó legyen, megyek a kaszinóba. Ez nem zsenialitás, hanem a stratégia megcsúfolása, és éppen ez teszi lehetetlenné a csaták megtervezését, mert nem tudod, mi fog történni. Az, hogy addig loadolok, míg az nem történik, amit én akarok, számomra nem opció... Én előre ki akarom gondolni, hogy az adott szabályrendszerben mit hogyan érdemes csinálni, ám ezt a Nival gyakorlatilag lehetetlenné tette. Minden erénye mellett ez alapvető, filozófiai hibája a H5-nek.
De amúgy igazad van, nem kötelező érte pénzt adni és nem kell vele játszani sem annak, akinek nem jön be. :D

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 16 pén., 10:22 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Levin Malma, Eardog: A speckó képesség megkapása szerencse kérdése is, gondoljatok bele, milyen lenne, ha mindig bejönne, a végén már tök unalmas lenne... De bezzeg, ha megkapod! :wink: Ezért speckó képesség... Hogy ne mindig jöjjön be! A Heroes 3-ban sem úgy volt, hogy minden olyan képesség bejött, amit szerettél volna... A Heroes 3 még most majd 10 év után is azért jó játék, maer a random dolgok és a szerencse nagy befolyással bír. Van akit ez bosszant, de a játék változatosságát pont ez adja meg! :roll: Ezen pedig biztosan nem fognak változtatni... Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 16 pén., 10:39 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Beorn the Shapeshifter írta:
Kezdeményezés (Levin Malmának válaszul):
A lények kezdeményezése csak tájékoztató adat. Ha egy csatát többször újra kezdesz, általában más és más lesz a kezdeményezési sorrend, mert elég sok minden számít bele: varázstárgyak, hős morálja, leadership, speciális képességek, és ezen túl van egy véletlen szám is a dologban.


Az, hogy más és más a kezdeményezési sorrend, meg hogy több dolog is befolyásolja az (részemről) ok. csak akkor kezdem el tépni a hajam, mikor az én seregemben van a legnagyobb kezdeményzéssel rendelkező lény, de ezt a gép nem veszi figyelembe, és simán beelőzött egy csomó (na jó, vagy 2-3) lényével. Akkor kérdem én, minek van az az initative, ha az se azt mutatja, hogy ki jön először.

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1339 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 67  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség