Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1339 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 67  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 05 hétf., 16:05 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Kameraforgatáskor szaggat. Igaz, nálam mellette megy az azureus meg a WoG, meg a winamp2.8..
És a 6 skill iszonyú kevés! A WoG-ban például átírtam az alap 10-et 24-re.
XL pályákon ebből 12-14 skill-t szoktam felhasználni.
A mágiarendszer eléggé el van hangolva. pl. az egyik varázslat 5 mezőn sebzett adott szinten 80-at, a másik 1 mezőn 40-et, és mindkettő 4 manába került. Volt egy harmadik is, az 9 mezőn sebzett 85-öt, 6 mana.
Szerintetek melyiket használtam gyakrabban?
Ja és a 6 skill-ből 5-höz kaphatok ability-t.. Ez így nagyon gáz.
Ha jön ki hozzá mod, remélem ezeket átírják.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 05 hétf., 17:16 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 25 kedd, 16:15
Hozzászólások: 423
bogpista írta:
zolirobi írta:
bogpista írta:
A skillekkel annyi mindössze a probléma, hogy kevés. Kicsi a variációs lehetőség. A kialakítás nekem is tetszik, viszont lehetne belőle nagyobb választék.

Kevés???? Kérdem én: láttad már a választékot??? Én fordítottam a teljes skillrendszert, az összes skillt, sőt, még a készülő skill-kereket is. Ebben a helyzetben bátran kijelenthetem: háromszor-négyszer több a skill és ability, mint a H3-ban. Mennyi kellene még? :roll:

Láttam Mr. zolirobi. Pedig kevés. 6 hely van a hősnek, abból egy a sajátja. Ez kevés. A választhatók között a mágiák a varázslatok silánysága miatt nem érnek túl sokat. Vannak jól használható skillek és vannak kevésbé használatosak. A skilleken belüli abilityknél sincs választhatóság. 3 van azt szevasz. 1-2 speciális eset van. Nincs kombinációs lehetőség.
zolirobi írta:
bogpista írta:
A legfőbb gond az, hogy a H3-at vették alapul, nagyon sok dolgot átvettek belőle, mégis nálánál rosszabb gamét tudtak csak összehozni.... Szóval én csak annyit mondok, hogy ha már a heroes 3 az alap, akkor ez egy silány utánzat.
Még egy dolog, amibe szeretnék belekötni: természetesen kell valami alapnak, nem alkothatnak Heroes játékot az előző részek figyelembe vétele nélkül. Ha nem a H3 lenne az alapja, akkor mindenki őrjöngene. Az a rész volt a Heroes-sorozat csúcsa, valószínűleg a rajongóknak legjobban teccő részt fogják feleleveníteni, természetesen sok újítással. "A legfőbb gond"! Én személy szerint örülök, hogy a H3-at vették alapul.

Ha valamit alapnak veszek, akkor annál jobbat szoktak csinálni. És nem rosszabbat.
Kevés a vár, a lények olyanok amilyenek. Szerencsére néhány élelmes már gyártja hozzá a módosításokat. Lehet, hogy a 10. kiegészítő után jó játék lesz a heroes5, de jelenleg még a 4. résznél is rosszabb. És a legfőbb bajom az, hogy ehhez több évük volt, míg ezt összehozták.
Eddig senki sem mondta azt, hogy a H5 übereli a H3-at, hogy ezzel is évekig fog játszani.


Jó akkor én most mondom, a heroes5 legalább is nekem übereli a heroes3-at! Jobb harcrendszer, a lények, az épitkezés eleve több ezek által a lehetőség mint a h3-ban! skillek meg ability pont annyi van amennyi kell, így se lehet sok mindenre menni egy adott pályán, mert kevés az xp! Mágia az nincs sok, de használhatóak! A pályák számától és a multitól függ még mennyit játszok! Egy öreg motorosnak viszont mindegy mit irok, ugyanigy egy starcrftost se tudok meggyőzni, miért jobb a war3! Attól még hogy egyeseknek nem tetszenek az újitások, szerintem nagyon sok új követöje lesz ennek a h5-nek!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 05 hétf., 17:39 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 23 szer., 20:07
Hozzászólások: 1099
Tartózkodási hely: Jászapáti/Jászberény
Kedves Fórumozók!

Nekem semmi bajom nincsen sem a forgatással sem a szaggatással pedig laptopon(elég gyenge(na jó azért erősebb a P2-es gépemnél de.. :) ) futtatom.

Idáig a játékmenetről beszéltünk de mostmár beszélhetnénk a történetről is...

Miről szól a game, mi sztorija..stb...

Hogyan alakult Ashan hová lett Enroth és Erathi???

Szerintem érdemes lenne mostmár ilyen kérdésekkel foglalkozni

_________________
Üdv. Fifi
KépR.I.P.
BordoMavi!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: re: Imperator01
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 05 hétf., 18:02 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
- Jobb harcrendszer :? más.. szerintem nem jobb, nem rosszabb..
A hexa rácsot jobbnak tartom, a kezdeményezőkészséget meg rendesebben
megcsinálhatták volna. pl. visszatámadás esetén hátracsúszás a listán, és minél jobban le van fáradva pillanatnyilag az egység, annál kisebbet üt vissza. Amikor az Ubinak ezt a harcrendszert javasoltam, kb. két oldal volt a sorrend számításának a leírása.. ennek megvalósították a tizedét. :evil:
Esetleg, ha adnak hozzá modot meg szkript editort, megírom rendesen.
Akkor majd jobb lesz. ;)

- lények: H3-ban SOKKAL több lény van, és azok is jók, meg szépek
- az építkezés eleve több??? Ember, játszottál te már H3-mal?
- skillek meg ability lehet, hogy elég van, de csak 6 skillt tudsz felvenni :P
- mágia több van a H3-ban, eleve több ezek által a lehetőség mint a h5-ben!
- varázslatok manaigénye eléggé el van szúrva, lásd fentebb a topikban..
- "A pályák számától és a multitól függ még mennyit játszok!", de egyenlőre nincs pályaszerkesztő, és alig van gyári pálya..
És nem motoros vagyok, hanem biciklista! :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 05 hétf., 18:58 
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13 hétf., 19:08
Hozzászólások: 88
Üdv!
Szerintem elég frankó kis játék lett ez a H5, de:
- Mi az istenért kellett kihagyni a karavánt? :shock: Elhiszem, h H3 az alap, de azért egy igencsak kellemes újítása volt a H4nek, és megkönnyítette a játékmenetet.
- A várak közötti egyensúlyt nem igazán érzem jónak, de ez persze tán az én hibám :( Ez az elemental chain vhogy nem tűnik túl hatásosnak egy gating v necromancy ellenében..
- Sablonproblémák: szaggat, kevés pálya..
- Te jó ég, hogy néz ki a gargoyle??? :evil: :evil: :evil:
Marad a H3 az alap, és ez nem is fog változni, ha a fejük tetejére állnak sem. A H3 alapvető varázsa ott indult, h rengeteg játékórámba telt, mire felfedeztem a game kis apróságait, a játékot. És mivel egy folytatásról beszélünk, nyilván immár ismert dolgokkal szembesülünk, és ezért NEM IS LEHET a H3-hoz hasonlítható játék a H5, vagy akár a 6-7-X-edik epizód sem.
Én jól eltalált folytatásnak érzem, nem egyetérteni lehet, meggyőzni nem. :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 05 hétf., 19:26 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 25 kedd, 16:15
Hozzászólások: 423
nyilasHun írta:
Üdv!
Szerintem elég frankó kis játék lett ez a H5, de:
- Mi az istenért kellett kihagyni a karavánt? :shock: Elhiszem, h H3 az alap, de azért egy igencsak kellemes újítása volt a H4nek, és megkönnyítette a játékmenetet.
- A várak közötti egyensúlyt nem igazán érzem jónak, de ez persze tán az én hibám :( Ez az elemental chain vhogy nem tűnik túl hatásosnak egy gating v necromancy ellenében..
- Sablonproblémák: szaggat, kevés pálya..
- Te jó ég, hogy néz ki a gargoyle??? :evil: :evil: :evil:
Marad a H3 az alap, és ez nem is fog változni, ha a fejük tetejére állnak sem. A H3 alapvető varázsa ott indult, h rengeteg játékórámba telt, mire felfedeztem a game kis apróságait, a játékot. És mivel egy folytatásról beszélünk, nyilván immár ismert dolgokkal szembesülünk, és ezért NEM IS LEHET a H3-hoz hasonlítható játék a H5, vagy akár a 6-7-X-edik epizód sem.
Én jól eltalált folytatásnak érzem, nem egyetérteni lehet, meggyőzni nem. :D

Hali!
Van summon creature varázslat, nem egy karaván, de azt hivatott funkcionálni :wink: A kiegyenlitettségből még nem sokat érzek, mert nem játszottam multit, de majd fogok, csak éljem túl a vizsgaidőszakot! A gargolyle tényleg gáz, kiváncsi lennék van-e olyan akinek tetszik:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: re: Imperator01
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 05 hétf., 19:40 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 25 kedd, 16:15
Hozzászólások: 423
doom3d írta:
- Jobb harcrendszer :? más.. szerintem nem jobb, nem rosszabb..
A hexa rácsot jobbnak tartom, a kezdeményezőkészséget meg rendesebben
megcsinálhatták volna. pl. visszatámadás esetén hátracsúszás a listán, és minél jobban le van fáradva pillanatnyilag az egység, annál kisebbet üt vissza. Amikor az Ubinak ezt a harcrendszert javasoltam, kb. két oldal volt a sorrend számításának a leírása.. ennek megvalósították a tizedét. :evil:
Esetleg, ha adnak hozzá modot meg szkript editort, megírom rendesen.
Akkor majd jobb lesz. ;)

- lények: H3-ban SOKKAL több lény van, és azok is jók, meg szépek
- az építkezés eleve több??? Ember, játszottál te már H3-mal?
- skillek meg ability lehet, hogy elég van, de csak 6 skillt tudsz felvenni :P
- mágia több van a H3-ban, eleve több ezek által a lehetőség mint a h5-ben!
- varázslatok manaigénye eléggé el van szúrva, lásd fentebb a topikban..
- "A pályák számától és a multitól függ még mennyit játszok!", de egyenlőre nincs pályaszerkesztő, és alig van gyári pálya..
És nem motoros vagyok, hanem biciklista! :twisted:

Eltudom képzelni a te harcrendszered mennyire jobb! Nekem pl nem is tetszik....Nem a mennyiség számít, hanem a minőség a lények számánál... H3-mban multiban az ember szinte csak a 7 level egységet használja, mekkora taktika..... , minden hős kb earth magic logistic wisdom ennyi majdnem mindig ugyanaz semmi változatosság....
Épitkezésre se a mennyiségre, hanem a town pontra gondoltam , hogy el kell érni bizonyos pontszámot csak akkor lehet Capitol meg 7 level units! heroes3-mal meg sose játszottam, csak osztom az észt.... nc


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 05 hétf., 21:37 
Avatar

Csatlakozott: 2005 dec. 15 csüt., 20:42
Hozzászólások: 522
Tartózkodási hely: Budapest, Óbuda (Időnként Silent Hill...)
Hát emberek, olyan buggall találkoztam pár perce, hogy ihaj...
Végig vittem a Nekromanták 2. pályáját és ezután a NEGYEDIK KÜLDETÉST ADTA BE!!! :lol: :lol: A harmadik valahol lemaradt félúton.... :roll:

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 05 hétf., 21:40 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 17 pén., 20:09
Hozzászólások: 245
Tartózkodási hely: Dorog
Egyetértek a karaván hiányolásával és azt is hozzátenném (bár ha jól emlékszem már más is írta :) ) hogy nagyon hiányolom azt az apróságot a 4ből, hogy a szélmalmok és hasonlók minden hét elején automatikusan elküldték a nyersit. Így most megint jön a H3 multik átka: a hőssereg amikor mindenkinek volt 5-6 csicska hőse akiket csak azért tartott hogy ezeket felvegyék, meg a főhőshöz vigyék a lényeket. :( És a történet. Ehhez még nem tudok hozzászólni mivel még várom a teljesverziómat :) a törtet meg nem szedem le ha már megveszem :) de tényleg érdekes lenne ebben is vitatkozni mert a hangulathoz a történet nagyon komolyan hozzájárul.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 05 hétf., 22:15 

Csatlakozott: 2004 ápr. 17 szomb., 21:14
Hozzászólások: 87
Doom3d: a hexás tábla sajos 3d-s játéknál nem használható ha vannak nagy lények is :(

nyilasHun: az elmental chain elégé erös ha az ember jól használja.
A gargaloyról meg csak annyit hogy végre nem a ad&d-s élő kő lény hanem egy megelevenitett köszobor. Nekem ez sokkal jobban tetszik pedig imádom a ad&d-t és a d&d-t.

A játék szeritem veri a H3+ armageddons blade kieget, de a wog-gal már nem bir el.
A harcrendszer is jó lett föleg hogy jó előre meglehet nézni hogy mikor ki fog jönni. Volt már rá példa hogy sokkal bátrabban játszottam mert tutam hogy az ellen sokára jön.

Über skillek: szerintem nem mindig éri meg kifejleszteni mert töbször idióta skillek kellenek hozzájuk és bármikor olyan helyzetbe kerülhetsz hogy csak olyan skilleket ajáll fel a gép amik közül egyet se vehetsz fel. Nekroknál ezért is játszok Zoltannal. Nála nem kell görcsölnöm az über skillig nem tud ejutni


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 06 kedd, 0:37 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
gef3 ti egy nagyon jó kis kártya, gef4t ti szintén, valószinüleg veri a hasonló kaliberű és kiadású ati kártyákat.


A H5 egyébként maguk a készitők - akik h3 fannak tartják magukat - s a kiadó harangozta be mint a H3 méltó utódját, ők maguk utaltak számtalanszor a h3 ra, tessék csak visszaolvasni.
Elég furcsa akkor az ultrakonzervativ :) véleményeket vellók szemére vetni, hogy miért viszonyitják mindig a H3 hoz. Ezért.

51 report a ToH-n, máj. 15 óta, ez sokat elmond, s most 2006 van, nem 1999. Ez sokat elmond.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 06 kedd, 1:20 

Csatlakozott: 2005 ápr. 03 vas., 10:33
Hozzászólások: 62
én azt nem értem, drága marha bátor harcosok, hogyha valaki közli hogy neki tetszik a H5, akkor miért kell cinikusan reagálni rá, lásd "akkor legyél boldog vele" és hasonló típusú hozzászólások. Egyesek eléggé undorítóak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 06 kedd, 3:31 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Szerintem annak van igaza, aki nem bírálja a H5-t se pro, se kontra, hanem inkább játszik vele :D
Jöjjön egy kis modding áttekintés, mivel ugye egy őskövület játékról van szó :D, hiszen lassan már egy hónapja, hogy kijött
Volt már egy párról itt szó, egy párat meg lehet találni a Heroes-toweren, másokat meg máshol.
Treant-mod
Lecseréli azt a futkosó szőlőkarót, a béta jól(?) ismert treantjére:
Kép

Black Knight-mod
Lecseréli a necro 6-os szintű lényeit (Wight) Black/Death Knightra:
Kép

Cleric-mod
Az inkvizítor sityak nélkül:
Kép

Gargoyle-mod
Az "aranyos" gargolikat lecseréli egy kicsit másra: "megkövesedett" impekre:
Kép Kép

Lények száma-mod
Nem a szokásos Several, Few, Lots... szövegeket kapjuk, hanem egy intervellum-értéket, pl 1-4 (az eddigi Few helyett)

Artifaktok leírása-mod
Mivel vannak olyan artifaktok, amikről a nagy "sietségben" :( elfelejtették elkészíteni a leírást, ez a mod azt hivatott pótolni. (Nálam sajna még így is voltak hiányosságok)

Játék betöltése csata alól-mod
A csata alatt is lesz lehetőségünk arra, hogy betöltsünk egy elmentett játékállást (még jó, hogy a Nivalosok csak most tervezik azt, hogy lesz majd ilyen valamelyik patchban :D )

Mivel sajnos nem értem a lengyelt (már ha egyáltalán az), ezért a többi modról nem tudok hosszan nyilatkozni:

AINoCheat-mod
Nem teljesen fedi a valóságot az elnevezés, mivel mindent amúgy se lehetne kiiktatni, így ez csak bizonyos dolgokat (spec bónuszok, tulajdonságok) elérhetetlenné tesz az AI számára

Female Heroes-mod
Elméletileg valami jelölést tesz a női hősökre ?????

Telepíteni nagyon egyszerű, a letöltött exe fájlt elindítjuk, beállítjuk a heroes 5 mappáját (ha nem felel meg amit alapból felkínál). Ami aztán bizonyos fájlt (fájlokat vagy könyvtárakat), bemásol a Data könyvtárba.
Uninstall: egyszerűen törölni a megfelelő fájlt (fájlokat vagy mappákat)

Forrás: Heroes-centrum

Meg mégegy érdekesség (persze márakinek :) ):
Az egyes egységek mágia-sebzése:
1. Először is tudni kell, hogy az adott egység, az adott varázslatot milyen szinten varázsolja (Pl: Druida - Lightning Bolt (alap))
2. meg kell nézni a, hogy a varázslat azon a szinten mennyit sebez. Pl: a Lighning Bolt Sebzése alap szinten=14 + 14*SP, ahol SP az a Varázserő
3. Na most jön a kacifántos része a dolgoknak. Ki kell számolnunk az SP-t. Ez a következő módon tehető meg:
SP = Trunc{Log10(2) *21* Log2[(n * 10) div T + 10] - 22}
(szép mi :D )
n - a lények száma
T - a lények alap szaporulata a várban
log10 - 10-es alapú logaritmus
log2 - 2-es alapú logaritmus
div - egész osztás (pl: 7 div 2 =3)
Trunc - kerekítés nélküli elhagyása a tört résznek (pl: Trunc(7.8)=7)

Remélem mindenki kellőleg elrémült :D :D :D Így most jöjjön egy példa:
Ha ki akarjuk számolni, hogy 100 Druida egy Lightning Bolttal mennyit sebez, akkor
n=100
T=4 (alap heti szaporulatuk)

SP = Trunc{0,301029995663981 * 21*Log2[(100 * 10) div 4 + 10] - 22} = 28
és így a Sebzés = 14 + 14*28 = 406

Forrás: heroes.ag.ru

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 06 kedd, 9:20 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Persze, Jitay, világos, mint a nap! :lol:

Én mérnökember létemre elborzadtam a régmúlt homályába temetett (de szép képzavar! :lol:) "log" kifejezés borzalmaitól, úgyhogy maradok inkább a tudatlanság boldog mosolygós létében... :lol:

De a modokért köszönet!

Mondjuk a black knight modot nem értem, a wight-ok szerintem úgy királyok, ahogy vannak! Majd csinálunk olyan pályát, ahol a játékos kap black knightokat is. :lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 06 kedd, 13:38 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Djupha írta:
én azt nem értem, drága marha bátor harcosok, hogyha valaki közli hogy neki tetszik a H5, akkor miért kell cinikusan reagálni rá, lásd "akkor legyél boldog vele" és hasonló típusú hozzászólások. Egyesek eléggé undorítóak.


A legfőbb problémánk az kedves Djupha, hogy évekig ültek rajta és ennyi idő alatt egy sokkal jobb játékkal is előállhattak volna! Nem kellene patchekre, modokra, kiegészítőkre várni. Az undorító jelzőt meg egyenesen visszautasítom :!: :!: :!:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 06 kedd, 14:02 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 09 vas., 19:49
Hozzászólások: 509
Tartózkodási hely: Behemoth's Lair
Természetesen mindent meg lehet jobban is csinálni, de azért még a rajongók kedvét nem kell elvenni a játéktól, mert -akár hiszitek, akár nem- tudatalatt ezt csináljátok :roll:

Ui: Az undorító jelző tényleg kemény, és nem hiszem, hogy ezt valaki komolyan gondolta volna :?

_________________
Mindannyian őrültnek születünk. Néhányan azok is maradunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 06 kedd, 14:39 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 02 csüt., 11:06
Hozzászólások: 39
Szerintem ez az undorító: SP = Trunc{Log10(2) *21* Log2[(n * 10) div T + 10] - 22} :( :( :(

Sose szerettem a matekot! De a játék nagyon jó! És ha otthon lenne netem, sosem irnék be semmilyen forumra, mert inkább játszanék! :lol: :lol: :lol:

Játszatok ti is!!! :roll: :wink:

_________________
A farkasok csak mosolyogak,
Nem hisznek a hatalomnak.
Nekünk rég más a törvény,
Ez bolhacirkusz, nem eredmény!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 06 kedd, 16:26 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Én meg szerettem a matekot! :D :D Aztán egyetemista lettem... :( :(

Megpróbáltam excelben emulálni az adott képletet, és amelyik lény rendelkezik sebző varázslattal, annak elméletileg most már könnyen ki lehet számolni a sebzését
Excel-fájl
A teendő mindössze annyi, hogy a Mennyiséget (világoskék színnel jelölve) átírod a kívánt értékre.
Nem garantálom, hogy 100%-ig pontos (bár a druidáknak a megfelelő értéket hozta).

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 06 kedd, 17:32 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
jitay írta:
Megpróbáltam excelben emulálni az adott képletet, és amelyik lény rendelkezik sebző varázslattal, annak elméletileg most már könnyen ki lehet számolni a sebzését
Excel-fájl
A teendő mindössze annyi, hogy a Mennyiséget (világoskék színnel jelölve) átírod a kívánt értékre.
Nem garantálom, hogy 100%-ig pontos (bár a druidáknak a megfelelő értéket hozta).

Köszi! Ez nagyon jó!
Nem baj, ha nem 100%-ig pontos, becsült értéknek is jó. Viszont azt nem értem, hogy miért van az, mikor egy pl. Mage 30-at sebez, akkor kettő csak 42-őt? Elvileg akkor 60 lenne a logikus, nem? Vagy van valami csavar a rendszerben? Van egy úgynevezett alapsebzés és ehhez jönne hozzá a mágusaim darabszámából logikusan eredő természetesen pozitív sebzéskülönbség?
Elég furán fogalmaztam, de remélem, érted... :lol:

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 06 kedd, 18:14 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Freemy írta:
jitay írta:
Megpróbáltam excelben emulálni az adott képletet, és amelyik lény rendelkezik sebző varázslattal, annak elméletileg most már könnyen ki lehet számolni a sebzését
Excel-fájl
A teendő mindössze annyi, hogy a Mennyiséget (világoskék színnel jelölve) átírod a kívánt értékre.
Nem garantálom, hogy 100%-ig pontos (bár a druidáknak a megfelelő értéket hozta).

Köszi! Ez nagyon jó!
Nem baj, ha nem 100%-ig pontos, becsült értéknek is jó. Viszont azt nem értem, hogy miért van az, mikor egy pl. Mage 30-at sebez, akkor kettő csak 42-őt? Elvileg akkor 60 lenne a logikus, nem? Vagy van valami csavar a rendszerben? Van egy úgynevezett alapsebzés és ehhez jönne hozzá a mágusaim darabszámából logikusan eredő természetesen pozitív sebzéskülönbség?
Elég furán fogalmaztam, de remélem, érted... :lol:


Pár hozzászólással feljebb kifejtettem azt az "egyszerű" kis képletet, ami alapján számolódik a sebzés. Ettől többet, vagy mást én nem nagyon tudok mondani, mivel azt a leírást is csak fordítottam, és ott ennyi volt írva összesen.

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1339 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 67  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség