Szerintem annak van igaza, aki nem bírálja a H5-t se pro, se kontra, hanem inkább játszik vele
Jöjjön egy kis modding áttekintés, mivel ugye egy őskövület játékról van szó

, hiszen lassan már egy hónapja, hogy kijött
Volt már egy párról itt szó, egy párat meg lehet találni a
Heroes-toweren, másokat meg máshol.
Treant-mod
Lecseréli azt a futkosó szőlőkarót, a béta jól(?) ismert treantjére:
Black Knight-mod
Lecseréli a necro 6-os szintű lényeit (Wight) Black/Death Knightra:
Cleric-mod
Az inkvizítor sityak nélkül:
Gargoyle-mod
Az "aranyos" gargolikat lecseréli egy kicsit másra: "megkövesedett" impekre:
Lények száma-mod
Nem a szokásos Several, Few, Lots... szövegeket kapjuk, hanem egy intervellum-értéket, pl 1-4 (az eddigi Few helyett)
Artifaktok leírása-mod
Mivel vannak olyan artifaktok, amikről a nagy "sietségben"

elfelejtették elkészíteni a leírást, ez a mod azt hivatott pótolni. (Nálam sajna még így is voltak hiányosságok)
Játék betöltése csata alól-mod
A csata alatt is lesz lehetőségünk arra, hogy betöltsünk egy elmentett játékállást (még jó, hogy a Nivalosok csak most tervezik azt, hogy lesz majd ilyen valamelyik patchban

)
Mivel sajnos nem értem a lengyelt (már ha egyáltalán az), ezért a többi modról nem tudok hosszan nyilatkozni:
AINoCheat-mod
Nem teljesen fedi a valóságot az elnevezés, mivel mindent amúgy se lehetne kiiktatni, így ez csak bizonyos dolgokat (spec bónuszok, tulajdonságok) elérhetetlenné tesz az AI számára
Female Heroes-mod
Elméletileg valami jelölést tesz a női hősökre ?????
Telepíteni nagyon egyszerű, a letöltött exe fájlt elindítjuk, beállítjuk a heroes 5 mappáját (ha nem felel meg amit alapból felkínál). Ami aztán bizonyos fájlt (fájlokat vagy könyvtárakat), bemásol a Data könyvtárba.
Uninstall: egyszerűen törölni a megfelelő fájlt (fájlokat vagy mappákat)
Forrás: Heroes-centrum
Meg mégegy érdekesség (persze márakinek

):
Az egyes egységek mágia-sebzése:
1. Először is tudni kell, hogy az adott egység, az adott varázslatot milyen szinten varázsolja (Pl: Druida - Lightning Bolt (alap))
2. meg kell nézni a, hogy a varázslat azon a szinten mennyit sebez. Pl: a Lighning Bolt Sebzése alap szinten=14 + 14*SP, ahol SP az a Varázserő
3. Na most jön a kacifántos része a dolgoknak. Ki kell számolnunk az SP-t. Ez a következő módon tehető meg:
SP = Trunc{Log10(2) *21* Log2[(n * 10) div T + 10] - 22}
(szép mi

)
n - a lények száma
T - a lények alap szaporulata a várban
log10 - 10-es alapú logaritmus
log2 - 2-es alapú logaritmus
div - egész osztás (pl: 7 div 2 =3)
Trunc - kerekítés nélküli elhagyása a tört résznek (pl: Trunc(7.

=7)
Remélem mindenki kellőleg elrémült

Így most jöjjön egy példa:
Ha ki akarjuk számolni, hogy 100 Druida egy Lightning Bolttal mennyit sebez, akkor
n=100
T=4 (alap heti szaporulatuk)
SP = Trunc{0,301029995663981 * 21*Log2[(
100 * 10) div
4 + 10] - 22} = 28
és így a Sebzés = 14 + 14*28 = 406
Forrás: heroes.ag.ru