Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1339 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 67  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 03 szomb., 21:14 
Avatar

Csatlakozott: 2004 jan. 17 szomb., 1:03
Hozzászólások: 81
A hibáktól független YC írásában irtózatos nagy igazság van, ha nem Heroes 5 lenne a neve hanem valami más, talán még az embereknek tetszene is, sajnos az életben csak egyszer lehet egy igen nagyot dobni(Heroes3), a következő dobások mind a nagy dobás mintájára mennek, és pont azért nem jön össze a "nagydobás 2", gyerekek nem kell sírni, 1-2 hét és mindenki megszokja. Habár első szódával én is azt mondtam elmegy(igaz én csak 1-2 napja tolom még), nekem az ostrom és a csata is tetszik, ami azt illeti sajna nem a rutinos öreg rókák közkívánságai alapján rakták össze ezt a játékot hanem a beteg buta 12 éves amcsi kölköknek, már már Picachu meg a többi idióta japán rajzfilm grafika elevenedik meg elöttem, nyugi, a patchek majd soakt javítanak.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 04 vas., 2:09 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
Idézet:
Hát én nem tudom, ami hibákat leirtatok azok inkább kifogások! Ilyet is hibának irni hogy nem találom az ásványt! Szerintem heroes3-omban is volt olyan mindenkivel. hogy elhagyott valami ásványt főleg az elején, amikor még nem ismerte a gamet! Én például legelöször multiba próbáltam ki 2 haverral és egyik haveromnak nem tünt fel egy aranybánya!icon_biggrin.gif Írta, hogy milyen mákos vagyok, pedig neki még közelebb is volt és nem vigyázott rá semmi! Nekem csak a demoban volt gond a kamera kezelés, de szerintem könnyen átlátható! A kezelő felület is hihetetlenül egyszerű! A várépitéssel se értem mi a gond egyeseknek!

ui: a mérsékelt konzevatizmussal kicsit van igazad,de azzal is lehetene vitatkozni! A legnagyobb gond hogy te nem az vagy:DD Ha igazi hibát irtok, akkor nem irok hiperlativuszokat! A lények kinézete például hagyj legyen már az alkotói szabadság része! Nekem se tetszik mind!


Mostmár szüklátokörű és ultrakonzervativ, alakul :shock:

grafikával annyi volt a gondom, ha Warcraftozni szeretnék - de nem szeretnék - akkor azt nyomom és nézem, nekem egy heroesben ne a warcraft "feeling" köszönjön be..........lehetne nagyobb is az alkotói szabadság, ha már itt tartunk.

Kifogást nem sokat irtam, inkább kritikát.
Várépités nem rossz, egyetlen hibával, hogy előre nem lehet látni, az összes lehetőséget, ezt azért nehéz megmagyarázni - szerepjátékosan vagy sem - hogy miért van igy.
Spellek sokkal gázosabbak, de erre 1x már kitértem, no meg, hogy a megtanulásuk a hős szintjéhez van kötve ( ha jól tudom).
Az alapok elhagyásáról - föld, levegő, tűz, viz - nem is beszéljünk, ez öngól.
Lények, olyanok amilyenek, de a 80hp s Hydra nevetséges, minden Fortress fan arculcsapása:) Itt aztán nincs titkuk a Hydráknak.

Csata megszokható, de a hero ne lovagoljon, vagdalkozzon, lövöldözzön, meg ilyenek, a vezér hátulról iránitja sereget, jobb esetben nyom egy spellt, de nem áll le márászkodni, ráadásul büntetlenül vagy harcol és sebezhető vagy irányit, támogat (skillek) és varázsol, de igy..........

map editor, pályák hiánya ezekről ne is szóljunk.......igy dolgoznánk a munkahelyünkön.....................

Artifactok ezek gyengébbek mint a spellek.............itt lehet várni némi javulást az esetleges patchekben

Skillek, hát heroink hülyébbek lettek mint voltak, márcsak 6 skillt tudnak megtanulni, igaz szert tehetnek másodlagos képességekre is, idővel kiderül, hogy mennyire hasznosak ezek.

Számomra a lényeg továbbra is a multiban rejlik, ha képes zat hozni, mint a H3, akkor túllépek ezeken a hiányosságokon, de egyenlőre még nem derült ki, mennyire balanced a várak közti viszony, van e übertáp vagy megagagyi, esetleg sikerült eltalálni az egyensúlyt, ugyanis az esetleges gyengébb sokat nem várhat sem a spellektől, sem az artiktól, mint ugye a H3 ban.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 04 vas., 3:47 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 28 kedd, 12:51
Hozzászólások: 164
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Hi!

"Várépités nem rossz, egyetlen hibával, hogy előre nem lehet látni, az összes lehetőséget, ezt azért nehéz megmagyarázni - szerepjátékosan vagy sem - hogy miért van igy. "

Ezt fejtsd ki....már miért ne lehetne látni? :?:

_________________
A fiam még nem érti miért jó a Capitol. A csatákat viszont élvezi (főleg ha nyer)...Jah és mindig a pirossal akar lenni. DE AZÉRT MERT AZ A KEDVENC SZÍNE!!!
Wazz ezek a négyévesek....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 04 vas., 7:58 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Kipróbáltam, nekem nagyjából tetszik (és nem 12 éves, amcsi kiskölyök vagyok, a HoMM3-mat évekig nyomtam). Igazából jó játék, csak azok a dolgok hiányzonak belőle, amik addiktívvá tennének, és ez szerintem nagyon jó, főleg így az érettségi környékén :D Az ember ha 1 órát akar vele játszani, akkor elvileg tudna is, csak a betöltési idő ebből elvesz egy keveset.
A Heroes-sorozatot én igazából mindig is a taktikai része miatt szerettem, nem a stratégia miatt. Itt mondjuk eléggé jól ki lehet használni a lények spec. tulajdonságait, gondoljunk csak a grim raiderre, vagy az ancient treantokra. Hogy mennyire van kiegyensúlyozva a játék, arról nem beszélek, sose értettem hozzá. Mondjuk a nekrónál még nem találtam meg a megfelelő taktikát, hogy kevés legyen a vesztesége.
Igazából jó kedvcsináló egy játékhoz az, ha elolvastok egy PC magazinos leírást róla. Ott általában azokat a fő koncepciókat írják le, amik a játék hangulatával kapcsolatosak, így jobban bele tudjátok magatokat élni.
Egyelőre ennyit.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 04 vas., 9:07 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Imperator01 írta:
Ez egy méltó folytatás! Mindössze nem szoktátok meg, hogy ez bizony nem heroes3! Ez valami jobb:D

Akkor váljék egészségedre.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 04 vas., 9:19 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jan. 04 szer., 17:25
Hozzászólások: 358
Tartózkodási hely: In da gamez!
Fizban írta:
Mondjuk a nekrónál még nem találtam meg a megfelelő taktikát, hogy kevés legyen a vesztesége.

Nos én is a H5-t kipróbáltam, és tetszik. Fizban egy jó tanács a nekrónál, legyen nekromanciád, mert sok csontit hozol vissza a csata után. Például, 200 Conscriptet kiiktattam, és 100 Csontíjászt nyertem. Jó üzlet! :lol: Most még az Infernó a Top 1 nálam, de ez bir változni, mert ott lohol mögötte az akadémikus Akadémia. :D Fizbannak igaza van, egy játék újságban olvastam, hogy a Heroes V jó benyomást keltett a világban. Még egy apróság, aki nem tudta volna. A csatamezőn néha, néha ( de csak tényleg néha ) felbukkan egy-egy sárkány, ezzel megzavarva a csata menetét. Csak ennyit szerette volna hozzáfűzni.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 04 vas., 9:45 

Csatlakozott: 2006 márc. 24 pén., 12:57
Hozzászólások: 15
Idézet:
Lények, olyanok amilyenek, de a 80hp s Hydra nevetséges, minden Fortress fan arculcsapása:) Itt aztán nincs titkuk a Hydráknak

Ha ezt nézed alapból a dungeon arcul csapása volt, hogy a fortresszé lett a hydra ala h1...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 04 vas., 10:08 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 17 pén., 20:09
Hozzászólások: 245
Tartózkodási hely: Dorog
Azt én sem értem mért mondjátok, hogy nem lehet látni az összes építhető épületet. Mivel lehet, csak nem alapból hanem kell egyet kattintani. A pályákkal kapcsolatos kritikáddal teljesen egyetértek Adler nagyon kevés, és mivel a kiadásbe nem fért bele a pályaszerkesztő ezért még egy jó ideig nem is lesz sok. Reméljük hogy nem olyan lesz az editor mint a 4ben volt, ahol minden egyes fát külön kellet letenni :( Mert az ebben a 3d-s környezetben sok pályakészítő kedvét venné el a munkától.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 04 vas., 10:12 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 17 pén., 20:09
Hozzászólások: 245
Tartózkodási hely: Dorog
Voltak akik szerint a wright helyett a death knight kéne a nekrónak :)
Most találtam a másik heroes fan oldalon egy mod-ot ami megteszi ezt nekünk :D
Itt a link hozzá:
http://heroes-tower.uw.hu/modules.php?n ... oad&cid=40


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 04 vas., 10:30 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Havoc írta:
Fizban egy jó tanács a nekrónál, legyen nekromanciád, mert sok csontit hozol vissza a csata után. Például, 200 Conscriptet kiiktattam, és 100 Csontíjászt nyertem. Jó üzlet! :lol:

Még nem játszottam a nekróval, ezért nem is tudom, de ebből a hsz-ből az derül ki számomra, hogy ALAPBÓL NINCS NEKROMANCIÁJA??? :?:
Vagy csak rosszul értelmeztem?

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 04 vas., 10:44 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
A Heroes Toweren Doubler és társa elkészítette a hold heteket.
Ez azt jelenti, hogy a holdak járása befolyásolja a heteket. Azt, hogy ez miként alakulhat, nézzétek meg itt!

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 04 vas., 10:49 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 25 kedd, 16:15
Hozzászólások: 423
Pálya tényleg lehetne több, egy pályaszerkesztő se lenne rossz!
Bogpista: Én jól el vagyok vele, bár a ai nem túl jó , én is inkább multiznak vele!Campaign is jó!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 04 vas., 12:37 

Csatlakozott: 2005 aug. 25 csüt., 16:35
Hozzászólások: 11
A Nival Interactive végre megválaszolta azokat a kérdéseket, amelyek a megjelenés óta foglalkoztatják a rajongókat. Nézzük hát:

# Az első javítás a következő pár héten belül megjelenik.
# A pályaszerkesztő legkésőbb augusztusban lesz kiadva.
# A véletlenszerű pályagenerátor a pályaszerkesztő után érkezik.
# Elképzelhető, hogy kombinált artifactokkal is találkozhatunk majd.
# A harcközbeni betöltés/kilépés lehetőség is belekerül a játékba.
# Egy részletező kézikönyv hamarosan megjelenik, amelyben mindenről extrarészletes infót kaphatunk. A pakk ingyenesen letölthető lesz.
# Új pályákkal a második javításban találkozhatunk.
# Különféle multis továbbfejlesztésekkel is találkozunk majd, azonban a direkt IP alapján történő többjátékos módban való csatázás csak akkor lesz elérhető, ha arra kellő igény van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 04 vas., 13:30 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
Nem tudom már, ki írta, de arra a "problémára", hogy nem látszik minden, mikor ki jön, akkor az alul lévő csikon van egy balra és egy jobbra mutató kis nyíl, amivel lehet lapozni, és sok-sok kör sorrendje látható. :wink:
Nekem még mindig tetszik, talán az is közrejátszhat, hogy én a bétát is kiprobáltam, és ott bele lehetett rázódni a játékba, és csak a kampányra koncentrálhatok. :) Uccsó kampány. 8) Azért a 4500 skeleton archer kicsit durva volt az ellennél, de a Slyvan-féle favorite enemy segített. :)

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 04 vas., 14:48 
Avatar

Csatlakozott: 2005 dec. 15 csüt., 20:42
Hozzászólások: 522
Tartózkodási hely: Budapest, Óbuda (Időnként Silent Hill...)
Pályaszerkesztővel kapcsolatban:mivel a H5 grafikáját alapjaiban reformálták meg, észszerű, hogy nem lehetett feature ez a cucc(nem 2D-s helyszíneket kell kreálni, szóval éppen normális kezelőfelületet próbálnak kreálni a Nival műhelyében).Mivel hamarosan úgyis megjelenik egy patch-ben, kibírható ez az idő és szerintem senki se úgy tolta pl a H3 esetében, hogy egyből elkezdett pályát szerkesztgetni meg ilyenek, hanem a már meglévő pályákat kezdte el tolni.Ez az eset most ugyanugy fenáll.Tessék szépen játszani a már meglévő pályákkal(gondolom senki sem vesézte még ki úgy mindegyiket, hogy máris saját pályán kezdjen el gondolkodni) ha meg nem nem jön be a game akkor minek a pályaszerkesztő?Szerintem meg a kamera forgatós balhé nem nagyon lassította be a játékot, egyszerűen tudni kell használni.A csata közbeni kis csík pedig minden lényt és annak sorrendjét tartalmazza csak mondjuk körül kéne nézni és nem lesz*rzni egyből.A Hydrák meg ezerrel regenerálódnak szóval azért bármennyire is lvl5-ös lények, kemények.
A WC3 feeling meg szerintem nem érződik a H5-ben.A megjelenés elött, a képek alapján nekem is felmerült ilyesmi hangulati elem(imádom azt a game-t is)de most már nagyon nem érződik.Teljesen más a kettő, lépjünk túl ezen.A hős ilyetén csatába állítása meg nagyon jó húzás volt, nem halhat meg mint a 4-ben és nem is csak a spelleket dobálja mint 3 részen keresztül.Egészséges fejlődés, szerintem.Egyenlőre ennyit akartam...

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: ?
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 04 vas., 15:30 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Örülök, hogy máris nekiláttak páran mod-okat írni. Lesz még ebből jó játék.. A H3 is sokkal jobb a WoG megjelenése óta. ;)
Nagy arculcsapás volt az, amikor megláttam, hogy 6 skill-t vehet fel a lovagom. Ebből 5-höz lehetnek speckói. Valaki dobjon már egy mod-ot, amiben 12+ skill lehet, légyszi!! Na meg persze szintenként 1 skill+1ability választás legyen.. Mikor lesz hozzá script editor?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 04 vas., 15:50 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Ezt azért kellet írnom, hogy megjelenjen az előző hsz!! :evil:
The Hero's head might have knowledge V. :)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára doom3d 2006 jún. 04 vas., 15:56-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 04 vas., 15:51 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
jo játszunk a gép ellen.....szuper

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 04 vas., 15:52 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Havoc írta:
... egy jó tanács a nekrónál, legyen nekromanciád ...

Van nekromanciám, már hogyne lenne(, és sokmindent fel is tudok támasztani. Csak az a probléma, hogy a nekrónál nem teljesül az a "szabály", hogy ha 2X a csapatod erőssége, akkor nem 2* tudsz legyőzni egymásután 1-1- X erősségű csapatot, hanem 3* is akár. A nekrónál a veszteség kompenzálása az a nekromanciával történne, de egy idő után, amikor már csak a csontijaid lennének erősek, simán lenyomnak egy kis taktikázással. Ezért kell nagymértékben használni a raise dead varázslatot.
Most veszem észre, hogy taktikákkal kapcsolatos téma még nicsn is nyitva... Lehet hogy kellene egy? :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 04 vas., 15:54 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Már megint nem jelent meg a hozzászólásom, hiába töltöttem újra a lapot. :? Amúgy meg kéne arra is patch, hogy tényleg lássuk a tereptárgyak közül az aktívakat. Ja, és sokszor nem világos, hogy merre lehet menni, és merre nem járható a dimbes-dombos terep. Erre is kéne javítás. Mikor jön ki végre az első patch?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1339 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 67  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség