Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 134  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 15 szomb., 19:02 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
Imperator01 írta:
Ha csak annyi a baj, hogy buta az ai akkor nincs gond! Melyik játék nem egy script halmaz?

PES sorozat. 8) :D

Na, én is kiprobáltam, én inkább a béta utáni változásokat írom le.
Tehát: nagyon örültem, h jobban optimalizálták a játékot. Szépen fut. 8) És nálam egy jelentős változás, h nem tűnnek el mozgás közben a különböző tűz efektek. :) (Nightmare, Arch Devil stb...) Viszont azt sajnálom, h változott az inkvizítor kinézete, a korábbi jobban tetszett. Pláne a "fa". Bár én még nem láttam játék közben, de láttam már képet az újról. A béta verzió sokkal jobban tetszett. :roll: Az átvezető animációk is jók lettek. Összességében tetszett a grafika.
Zenéről csak jókat tudok mondani, végre változatos a zene, és nem csak a várnál más. :) Már nagyon untam a csata zenéjét. :P De most még a vártámadás közben is más, telitalálat. (Szerencsére sokat meg lehet találni a mappában) A hangok is javultak, főleg a griff és a hidra hagja változott jó irányba a legjobban. De sztem a minoé rosszabb lett, leginkább a halálánál volt sokkal jobb.
Építkezés: Mikor először megláttam a várat, azt hittem, h össz-vissz ennyit lehet építeni, majd láttam, h folyamatosan "nyitja" meg. Eltelt egy kis idő, mire rájöttem, h a jobb alsó sarokban lévő tekercsre kattintva megmutatja a teljes választékot... Így nem kell tippelni, h egy adott épülethez mi kell...
Kicsit optimistábban várom a teljest, bár a "gem" problémát igazán kijavíthatták volna... :roll:
Ja, és a legfontosabbat majdnem kihagytam, visszatért a paci-kurzor. :lol: 8)

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 16 vas., 3:12 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 28 kedd, 20:09
Hozzászólások: 2
Sziasztok!

Nekem is nagyon tetszik a demo. Szerintem jó munkát végeznek a volt megszállóink. :lol: Bár fáj néhány dolog: Nem lehet forgatni a csatateret(vagy legalábbis nekem nem sikerült), a royal griffek üres terültre való lecsapásai (ez számomra több mint bosszantó :x ) és még néhany ilyen aproság. Tényleg jó, hogy visszatértek a háromhoz.
Nálam 100-as skálán legalább 95, de megvárom azért még a végleges veziót.

VonGelb


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 16 vas., 10:27 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
jobb gomb lenyomásával forgatható a csatattér

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 16 vas., 10:49 

Csatlakozott: 2006 feb. 05 vas., 23:22
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Tudom,hogy igencsak bosszantó ha a griff üres mezőre csap (főleg ha csak eggyel véti el), de ez így jó. Ha követné az ellenfelet miközben még nincs is a pályán (nem is lehet sebezni), az azért igencsak durva lenne :D .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 16 vas., 11:20 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Muad-dibx írta:
Hi mindenki! Ha valakinek nem lenne teljesen világos a skillek és abilitik viszonya :D , akkor itt egy link a problémára: http://www.the-genies-lamp.com/heroes_5_main.htm.


Megnéztem, és tetszett, amit láttam. Remélem, ki is van egyensúlyozva a dolog. Az is jó, hogy a mass spell-ek végre többe kerülnek, mint a simák..
Mass slow 4 manáért azért kicsit durva volt a 3-ban..
Amint lesz 128MB+ -os videokártyám, kipróbálom ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 16 vas., 11:30 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Muad-dibx írta:
Tudom,hogy igencsak bosszantó ha a griff üres mezőre csap (főleg ha csak eggyel véti el), de ez így jó. Ha követné az ellenfelet miközben még nincs is a pályán (nem is lehet sebezni), az azért igencsak durva lenne :D .

Sajnos még nem volt alkalmam sem az alfát, sem a bétát, sem a demót kipróbálni. Ezért nem is értem, hogy igazából hogy is működik ez a griff lecsapásos dolog. Valaki mondja el!
Úgy képzelem, hogy előre meghatározod neki, hogy hova csapjon le és akkor is oda csap, ha nem áll ott senki? Tehát lehet, hogy semmit sem sebez az adott körben? Elég furának tűnik.

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 16 vas., 11:52 
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 14 pén., 11:07
Hozzászólások: 12
Mugger_ írta:
titi írta:
Sziasztok!

Letöltöttem a demot, de van egy kis gondom vele. Ha el akarok indítani egy pályát akkor a játék kivág az asztalra és kész. Van valakinek valami ötlete hogy miért van ez?

Üdv,Titi


Szia Titi!

Vologya mesternek ugyan ez a problémája, de még nem sikerült rájönni mitől, pedig már 1G Ram van a laptopjában! :(

Nálam az asztali 2.6 Celeron/512 Ram/128 -as videókártyával szaggatás nélkül szuperül műxik.

Üdv. Mugger


Hi!

Nekem is ugyanígy lefagy a játék, ha ez ilyen sok embernél megtörténik (egy külföldi HOMM fórumon is írták) akkor ez a demo hibája lehet...
Egy másik gépen azért tudtam vele játszani, a grafika gyönyörű, a zene lenyűgöző, de sajnálom, hogy nem a negyedik részt vitték tovább. A várak szerkezete majdnem teljesen a háromból van (kivéve a két elfes, de az nincs a demoban).

A griff lecsapás, úgy működik, hogy az adott körben kijelöljük, hogy hova csapjon le, majd felszáll, és a következő körben (lehet, hogy véletlenszerű, hogy mikor) lecsap, akár van ott ellenség, akár nincs. Egyébként szerintem ezt a Final Fantasy "Jump" nevű képessége inspirálta, mint ahogy azt is, hogy lehet látni melyik lény következik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 16 vas., 18:05 
Avatar

Csatlakozott: 2005 júl. 08 pén., 19:21
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Paks
Üdv

Naszóval végigvittem a custom pályát is a Sucubbus hőssel, és van néhány dolog, amit nem tudtam, talán másnak is hasznos lehet, ha inferno-val játszik! :D

A Horned Overseer vagy mi, szóval az az izomagyú, nagyszarvú izé továbbfejlesztett változata egy alkalommal képes robbantani egyet! Ezt kb. úgy vettem észre mint az Ötödik elem c. filmben a nagyfülű lények a spéci fegyver önmegsemmisítő gombját, "jé mi ez, nyomjuk csak meg"! Ily módon sikerült kiírtanom a mellettem álló sucubbus és pokol kutya csapatot... :lol:
Sajnos úgy vettem észre a robbanás sebzése nem nő a lények számával együtt, pedig így lenne logikus. Ne tévesszen meg senkit, hogy a robbanás sebzése kisebb mint a lények alaptámadása, mert ez a robbanás az összes környező kockára hat. Ezért figyeljünk oda, hogy saját lény mellett ne durrogtassunk...

Másik újdonság számomra az Ősördög azon képessége, hogy egy elesett saját csapat hullájából Pit Lordokat tud feltámasztani! Nem ez volt a Heroes 3-ban a Sacrefice varázslat? Ahogy észrevettem, a feltámasztott Pit Lordok száma erősen függ a felhasznált halott csapat össz életerő pontjaitól is, nálam pl. 51 tüzes lóból huszanvalamennyi Pit Lord éledt újjá! Előfordulhat, hogy inkább a varázsoló Ősördögök számától függ a feltámasztott Pit Lordok száma, mint az Arkangyaloknál a feltámasztás? Ezt nem tudom.

Aztán ott van a Paladin, amit most szeretnék megkövetni, korábban lesajnáltam a "gyógyítását"! Szóval hipnotizáló varázslattal - ami itt Master Puppet vagy mi a fene - éppen átvettem az irányítást az ellenség 380 darab crusadere felett, mikor a Paladinok odaügettek melléjük, és leszedték róla az átkot! :shock: Hát csak pilláztam, majd seggre ültem! Azért így már máshogy fest a dolog.

Elárulná valaki, hogy mi a Haven vár specialitása, mi ez a training, a vár menüjében a kör közepén van? Erre még nem sikerült rájönnöm. Aztán gőzöm sincs mit takar a tüzes lő rettegés aurája, támadásnál már láttam hogyan hat a félelem, de az aura működését nem értem!

A kellemes meglepetések netovábbja volt szintén a sucubbus hőssel, a summon creatures varázslat, ami egy "utazó varázslat". Szépen a seregedbe teleportálja a váradban már megvásárolt és ott állomásoztatott egységeket, érdekes módon 1 manapont/darab alapon, érdemes manakút mellett csinálni, ha nem akarsz kifogyni a manából. Így legalább nem kell örökké visszaügetni a váradba összeszedni a heti termést... :D

Lássuk csak mi van még. Ja igen, Poetice írtál a fákról. Hát nem tudom milyenek voltak a bétában, mert ahhoz sajnos nem kaptam kulcsot, de egyáltalán nem hasonlítanak a korábbi rajzokon láttottakhoz. Egyébként pedig annyira táposak lettek, hogy az már cheat szagú! Először is iszonyatos életerejűk van, tipikus ütés és golyófogók, és bár 6-os szintű lényekhez képest viszonylag kicsi a sebzésük, de ezt jól kiegyensúlyozza az irtózatos sebességük! Több mint a pálya feléig elfutnak egy lépésben, még a lassítás se sokat segít velük szemben, és ez a gyökeret eresztős támadásuk elképesztő! Eddig csak legyintettem ha olvastam a Sylvan várról lévén megrögzött Academy és Nekro párti, de már csak a fák alapján elkezdtem tisztelni őket... :P

Ja még egy dolog. A Haven vár sima íjásza képes több ellenséget is megszórni, ezt volt alkalmam kipróbálni, de a Marksman precíziós támadása mit takar? Erről csak most olvastam a csodalámpa nevű angol oldalon.

Egyébként mekkora ötlet, hogy a Crusadernek azért nem támadnak vissza, mert előtte pofán veri az ellent a pajzsával amitől az megszédül! Pici dolog tudom, de ettől lesz hangulatos egy játék!

Leborulok a Nival Interactive előtt, szerintem hatalmasat alkottak!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17 hétf., 2:07 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
Nabunaid írta:
Elárulná valaki, hogy mi a Haven vár specialitása, mi ez a training, a vár menüjében a kör közepén van? Erre még nem sikerült rájönnöm.

Arra jó, h egy szinttel "upgrade"-eli az adott lényt (1. szintű :arrow: 2. szintű stb.), de a demoban a hősnek nincs meg ez a képessége (legalábbis nem találtoztam), ezért nem lehet használni. Ha tévedtem, akkor elnézést... :oops:
Nabunaid írta:
Lássuk csak mi van még. Ja igen, Poetice írtál a fákról. Hát nem tudom milyenek voltak a bétában, mert ahhoz sajnos nem kaptam kulcsot, de egyáltalán nem hasonlítanak a korábbi rajzokon láttottakhoz. Egyébként pedig annyira táposak lettek, hogy az már cheat szagú! Először is iszonyatos életerejűk van, tipikus ütés és golyófogók, és bár 6-os szintű lényekhez képest viszonylag kicsi a sebzésük, de ezt jól kiegyensúlyozza az irtózatos sebességük! Több mint a pálya feléig elfutnak egy lépésben, még a lassítás se sokat segít velük szemben, és ez a gyökeret eresztős támadásuk elképesztő! Eddig csak legyintettem ha olvastam a Sylvan várról lévén megrögzött Academy és Nekro párti, de már csak a fák alapján elkezdtem tisztelni őket... :P

Treant: http://www.the-genies-lamp.com/images/h ... treant.jpg
Ancient Treant: http://www.the-genies-lamp.com/images/h ... treant.jpg
Bár a demoban biztos, h nem ez a verzió van, mert ott megbukik, h azt mondtam, h: Több mint a pálya feléig elfutnak egy lépésben... Ezek szép lassan cammogtak, ami nekem nagyon bejött. 8) Ja, és ha "defend" parancsot adtam nekik, akkor elkezdte csapkodni a földet. :mrgreen:
Amúgy probáltam egy kicsit ügyködni, h hátha be tudom csempészni a béta pályáit, de sztem direkt máshogy írták meg. :P Max addig jutottam, h "csak" a pálya betöltése után fagyott ki. :P Ja, és nagyon örülök, h nem szarfos a védelem, ugyanis már nem tudok játszani a bétával, mert cseréltem dvd olvasót, és újra kéri az aktivizációt, és már nincs kódom... :evil: :roll: Marad a várakozás... :?

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17 hétf., 9:40 
Avatar

Csatlakozott: 2005 júl. 08 pén., 19:21
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Paks
Üdv

Próbálgattam ezt a "training" képességet a Haven várban, de nem történt semmi! A hősömnek meg volt a training ability-je, ami azt hiszem a pályára való betámadás skillhez tartozik, de így sem értem el vele semmit! Valószínűleg akkor a demoban még nem működik. Hogy érted azt, hogy 1-es szintűből 2-es szintű lesz? Pl. cavalierből paladin? Á, biztos nem így, mert akkor iszonyatos előnyt jelentene, ilyen alapon nem kéne megépíteni semminek sem a továbbfejlesztett változatát... :x

Láttam kifeketítetted a futást, hát igen, nem véletlenül írtam ezt, ezek bizony rohannak a pályán, pedig egy Enthez jobban illene a cammogás, remélem ezt még javítják! :(

Amúgy sikerült csatáznom egy csapat sima vámpírral és bár el akartak menekülni, csatára kényszerítettem őket, mivel látni szerettem volna a mozgásukat és a halálukat. Hát nem csalódtam, félelmetesen hangulatos a haláluk! Térdre esik, leszúrja a kardját, aztán a szél az apró darabjait felkapja minta pernyét! :shock:

Csatlakoztattam egy csapat druidát is a seregemhez, a térdig érő copfjai kicsit zavartak, de ez a botleszúrós figura varázsolás előtt kárpótolt... :D

A vasgólem hangjai tényleg egy mechanikus szerkezetet idéznek, a támadása utáni két lépésben történő visszalépése tényleg egy merev tartású gépre hasonlítanak, nekem nagyon tetszett!

Ha már ennyit ömlengtem a játékról, azért van olyan is ami nem tetszik. A kicsi lényeket alig tudom egyelőre megkülönböztetni, rá kell hogy zoomoljak, hogy kivegyem mi az. Ez főleg a Sylvan egységekre igaz, az íjász /hunter/, a war dancer és a druida nagyon hasonló, de a Havenes sima kardos ember - footmen? - a sima íjász és a pap kék ruhája szintén megtévesztő. A Dungeon vérnővérét és a korbácsos boszorkányt is sikerült már összetévesztenem, mert nem közelítettem rájuk, így csúnya meglepetésben volt részem, lévén az egyik 2-es a másik 5-ös szintű lény! :o

A lépés kijelölése is nehézkes, többször is melléléptem tereptárgyaknak és fontos mozgáspontot veszítettem a visszalépegetés miatt. Ezzel volt összefüggésben, hogy az obeliszkek megfejtése után vagy háromszor kellett ásnom, mivel a grál a képen akkor területet fedett le, ami több lépéspontnak felelt meg! Ez kicsit bosszantott.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17 hétf., 11:53 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 11 kedd, 12:57
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Budapest
Kedves Nabunaid,

A Training Gound (vagy ilyesmi) speciális épület, ahogy már említették, arra szolgál, h a kisebb szintű lényeket "át lehessen alakítani nagyobb szintű egységekre.
Többen említették, h a demóban ez még nem működik... nos nekem ment, így tudok egy rövid leírást adni, saját tapasztalat alapján:

a "működéshez" egy hős kell, akinek a Training skillje megvan - ennek a várban kell állnia.
a hős a csapatában lévő HUMAN tagokat tudja upgradelni, paraszt-ijász-gyalogos-pap-lovag "útvonalon" - én úgy tapasztaltam, h a "sima" parasztot "sima" íjásszá, az upgradeltet meg Marksman-né alakította át, és így tovább.

Azt írtad, h ez elég nagy kedvezmény a Havennek... hát az, bár irgalmatlan sok pénzbe kerül a nagyobb szintekre való felhúzás... én 74 upg. parasztből 1000-2000 arany közti összegért kaptam Marksman-eket, majd 30000 feletti összegért Crusadereket... Pappá már nem is tudtam, csak töredéküket átalakítani :)

Egyelőre ennyi, a Training-tapasztalatom, ha vmi még érdekel, és tudok válaszolni, nem mulasztom el :)

u.i.: már kaparom a falat, h végre a Sylvan várat is kipróbálhassam majd "élesben" :)

üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17 hétf., 12:10 

Csatlakozott: 2006 ápr. 17 hétf., 12:07
Hozzászólások: 3
Hali!
Másnak is előfordult az,h. a Haven campaignben, egy bizonyos körszám után csak úgy fogta magát és kilépett mindenféle hibaüzenet nélkül? Sajna mindig ugyanakkor:(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17 hétf., 12:45 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
A Heaven training-je iszonyú nagy táp. csak a nekrók vehetik fel vele a versenyt. Egy gazdag Heaven-t nem tudom, meg lehet-e majd állítani? Pl. 55 papot átképeztem cavalierré... Csak pénzkérdés és pl. heti 50 parasztból 50 íjász lesz. Durva dolog.

Ami viszont elképesztett: a town portal varázslat. Ezt komolyan gondolják? Random saját várba dob, és ha expert vagyok, akkor a legközelebbibe? Hát ennél nagyobb vadállatságot még nem hallottam, jó eséllyel tönkrevágják ezt a játékot is, mint a 4-es részt... Legalábbis azok számára, akik nagy térképeken szeretnek játszani.

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17 hétf., 13:15 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
H5-ben lehet szkripteket írni? Mert akkor írhatnánk egy (T)Own Portal-t. ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17 hétf., 13:17 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Úgy hozzávetőlegesen mekkkora a demó mérete (vagyis mennyit kell letőtni az internatról)??

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17 hétf., 16:29 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
Igen, lehet szkriptelni, legalábbis ezt mondják az okosok. És egy Town Portal jól jönne...:-) Nem kell más, mint a H3-ban: advanced adventure magic képességgel választott várba visz, ha nincs ilyen képesség, akkor a legközelebbibe.

A Demo mérete kb. 700 mega.

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17 hétf., 16:54 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 07 szomb., 17:00
Hozzászólások: 32
Egy kérdésem lenne: A demoban mennyivel lett gördülékenyebb a játékmenet? Mert bétában elég körülményes volt a mozgás és a kameraforgatás (legalábbis nekem :evil: ), és ez nagyon lelassította a játékot. A grafika meg már a bétában is odavágott :) .

Amúgy szerintem griffek spec támadása íjászok ellen a legjobb :twisted:


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Taki 2006 ápr. 17 hétf., 17:01-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17 hétf., 16:56 
Avatar

Csatlakozott: 2005 júl. 08 pén., 19:21
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Paks
Üdv

Köszi Boroni, így már értem! :D

Nem is figyeltem fel eddig arra, hogy mind a 6 vár kipróbálható a neten párbajban, csupán a multijátékot kell választani, és regisztrálni egy accountot az ubi.com-on!

Szóval fél napi párbaj után nagyon vegyesek a tapasztalataim!

Nyilván az ellenfél képességétől is függ, de mégis úgy érzem, hogy vannak nagyon erős és nagyon gyenge vártípúsok! Minden alkalommal előre megadott számú lénnyel kezdheti az ember a csatát és lehet csak ezért gyenge vagy erős egyik másik vár, de azért én tartok tőle, hogy nem kiegyensúlyozott a játék.

Ami messze a legerősebbnek tűnik, az a Sylvan. Bár náluk sincs sárkány, de két nagyobb csapat ősi entet kapnak, vagy 60 druidát és 120 íjászt, a 25 egyszarvúról már ne is beszéljünk. Az ember kényszerítve van, hogy az íjászokat és a druidákat támadja, mert ezek képesek egyetlen körben kiütni a legdurvább lényeinket is. Én Academyvel voltam ellenük, és nem egészen értem, miért érvényes az egyszarvú mágia ellenállása gyakorlatilag az egész csatatérre? Egyedül az égi ökölcsapás sebezte az ellenséget, sem tűz, sem villám nem hatott rájuk, csak a nem elementális sebzést okozó égi ökölcsapás, az viszont harmatgyenge varázslat...

A fák 140-es élőerejét szinte lehetetlen leküzdeni úgy, hogy közben támogatják őket a druidák és az íjászok, miközben az unikornis majd olyan gyors mint a tüzes ló és legalább olyan erős is...

És akkor még nem beszéltem a két leggyengébb lényről, amik természetesen több ellenfelet is támadnak egyszerre!

A másik érthetetlenül erős vár a Haeven. Azt hiszem 20 paladinnal kezdenek, ráadásul kapnak 6 arkangyalt is, ami mindjárt visszagyógyítja a kezdeti veszteséget... 40 griff és 70 crusader élőereje túl nagy, mire az ember eljut hozzájuk, addigra maximum ököllel tudná őket ütni, mert nem marad mása... Ja és persze kapod az áldást közben az íjászoktól és az inkvizítoroktól!

Meglepődtem a Dungeon gyenge felállásán, se hidrájuk, se sárkányuk. Kapunk helyette két nagy csapat vérnővért, amik átrohannak az egész pályán, fájó veszteséget okoznak az ellenségnek, aztán büntetlenül visszarohannak a helyükre! A gyíkháton lovagló sötételfek szintén nagyon gyorsak, és elég szívósak. A három csapat boszorkányra érdemes vigyázni, és kihasználni a varázstudományukat. Nem tudom milyen képesség ez, de véletlenül vettem észre a következőt: Ha a hősöddel láncvillámmal támadod az ellent, akkor a upg. boszorkány szintén odapörköl egy villámot, és nagyon jól jön ez a bónusz sebzés.

Az Academy majd mindegyik ellen jó, iszonyatos varázslatai vannak, a mágus és te is hatalmas területsebző varázslatokkal támadhatsz, feltéve persze ha az ellenség nem immunis ezekre! Gondolom az erős támadó mágia miatt kaptak harmat gyenge közelharcos védelmet, a Raksasát az első körökben elpusztulnak. A dzsinnek csak csapattámogatásra jók, közelharcban nullák. Marad ugye a gólem, feltartani az ellenséget, érdemes a dzsinnekkel őt támogatni, és a 300-as gremlin hordával feltámasztgatni - megszerelni - a veszteséget.

A démonok gyenge csapatot kaptak, a 8-10 Pit Lord és a 6 főördög semmire sem jó, mire sorra kerülnének addigra halottak. A többi lénnyel jobb híján mindjárt az első alkalommal érdemes "lemásolni" önmagukat, hogy a maximumot idézzék meg. A sucubbus egymaga képtelen megnyerni a csatát sajnos, a pokol kutyák és a tűzlovak jó tankok lennének, de kevesen vannak, a fear támadás is nagyon ritkán jön be, bezzeg a tündék mágia ellenállása! Sylvan ellen majdnem ők a legrosszabb választás.

Végül a legfájóbb dolog, a nekró vár. Ami miatt ez a leggyengébb, az a lényeinek kezdeményező képessége! Hát ez nulla, mire sorra kerülnél, már halott vagy, talán marad néhány szellemsárkányod, talán az sem. Én academyvel egyszer úgy nyomtam le, hogy szinte nem volt veszteségem! Már vagy háromszor meteorzáporoztam, mire léphettek! Az amúgy bizonyára jó egységek, szóhoz sem juthattak. Nyertem már ugyan Nekróval Haeven ellen, és akkor jól jött a Lich mérgezése és a szellemek anyagtalansága, de hát odáig hogy haszhálhasd ezeket, el is kéne jutni! A vámpírt hátsó sorba kell rakni, mert valahogy minden ellenség őt támadja, paladinok, griffek első számú célpontja, nem volt olyan csatám, ahoz szerephez jutottak volna. Ugyan van a hősnek élőhalott feltámasztása, de annyira gyenge, hogy kár róla beszélni is. Egyébként jó átkai lennének ennek a várnak, csak éppen az ember kénytelen a hipnotizálást - master puppet - használni, hogy valamire jusson, de pl. a lovagoknál a hősnek és a paladinnak is van olyan varázslata ami ezt megszünteti. Mondjuk ezért szoktam a paladint meghülyíteni...

Hát hirtelen ennyi lenne az első benyomásom, hangsúlyozom, kb. 10-12 meccs után! :oops:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17 hétf., 18:27 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
Nabunaid írta:
A lépés kijelölése is nehézkes, többször is melléléptem tereptárgyaknak és fontos mozgáspontot veszítettem a visszalépegetés miatt.

Én úgy vettem észre, h inkább a kurzor bal felső "részére" reagál. Nem amin pont rajta van... :?
Nabunaid írta:
Ezzel volt összefüggésben, hogy az obeliszkek megfejtése után vagy háromszor kellett ásnom, mivel a grál a képen akkor területet fedett le, ami több lépéspontnak felelt meg! Ez kicsit bosszantott.

Ott úgy könnyű eltaláni, h hol kell ásni, ha kijelölöd, h hova akarsz menni. Mert akkor megjelenik a "puzzle map"-ban is a lépés, és ha a Grail pont takarja, akkor jó helyre mész. 8) :idea:

Ja, és azért nehéz a Dungeon/Sylvan lényeit megkülönböztetni, mert alíg különböznek, ilyen egyszerű... :oops: Sajnos túl sok elf/dark elf van benne. :( Ezzel nem békültem ki még mindig, főleg a Dungeon-nel, azzal a kampányon kívül tuti, h nem leszek...

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17 hétf., 18:31 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
Taki írta:
Egy kérdésem lenne: A demoban mennyivel lett gördülékenyebb a játékmenet? Mert bétában elég körülményes volt a mozgás és a kameraforgatás (legalábbis nekem :evil: ), és ez nagyon lelassította a játékot. A grafika meg már a bétában is odavágott :) .

Amúgy szerintem griffek spec támadása íjászok ellen a legjobb :twisted:


A demo sokkal jobban optimalizált kód szempontból, mint a béta. Gyorsabb a játékmenet és a 3D is teljesen vállalható. Én 1280-ban, full detail-ben játszom, és tökéletes.

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 134  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség