Üdv
Köszi Boroni, így már értem!
Nem is figyeltem fel eddig arra, hogy mind a 6 vár kipróbálható a neten párbajban, csupán a multijátékot kell választani, és regisztrálni egy accountot az ubi.com-on!
Szóval fél napi párbaj után nagyon vegyesek a tapasztalataim!
Nyilván az ellenfél képességétől is függ, de mégis úgy érzem, hogy vannak nagyon erős és nagyon gyenge vártípúsok! Minden alkalommal előre megadott számú lénnyel kezdheti az ember a csatát és lehet csak ezért gyenge vagy erős egyik másik vár, de azért én tartok tőle, hogy nem kiegyensúlyozott a játék.
Ami messze a legerősebbnek tűnik, az a Sylvan. Bár náluk sincs sárkány, de két nagyobb csapat ősi entet kapnak, vagy 60 druidát és 120 íjászt, a 25 egyszarvúról már ne is beszéljünk. Az ember kényszerítve van, hogy az íjászokat és a druidákat támadja, mert ezek képesek egyetlen körben kiütni a legdurvább lényeinket is. Én Academyvel voltam ellenük, és nem egészen értem, miért érvényes az egyszarvú mágia ellenállása gyakorlatilag az egész csatatérre? Egyedül az égi ökölcsapás sebezte az ellenséget, sem tűz, sem villám nem hatott rájuk, csak a nem elementális sebzést okozó égi ökölcsapás, az viszont harmatgyenge varázslat...
A fák 140-es élőerejét szinte lehetetlen leküzdeni úgy, hogy közben támogatják őket a druidák és az íjászok, miközben az unikornis majd olyan gyors mint a tüzes ló és legalább olyan erős is...
És akkor még nem beszéltem a két leggyengébb lényről, amik természetesen több ellenfelet is támadnak egyszerre!
A másik érthetetlenül erős vár a Haeven. Azt hiszem 20 paladinnal kezdenek, ráadásul kapnak 6 arkangyalt is, ami mindjárt visszagyógyítja a kezdeti veszteséget... 40 griff és 70 crusader élőereje túl nagy, mire az ember eljut hozzájuk, addigra maximum ököllel tudná őket ütni, mert nem marad mása... Ja és persze kapod az áldást közben az íjászoktól és az inkvizítoroktól!
Meglepődtem a Dungeon gyenge felállásán, se hidrájuk, se sárkányuk. Kapunk helyette két nagy csapat vérnővért, amik átrohannak az egész pályán, fájó veszteséget okoznak az ellenségnek, aztán büntetlenül visszarohannak a helyükre! A gyíkháton lovagló sötételfek szintén nagyon gyorsak, és elég szívósak. A három csapat boszorkányra érdemes vigyázni, és kihasználni a varázstudományukat. Nem tudom milyen képesség ez, de véletlenül vettem észre a következőt: Ha a hősöddel láncvillámmal támadod az ellent, akkor a upg. boszorkány szintén odapörköl egy villámot, és nagyon jól jön ez a bónusz sebzés.
Az Academy majd mindegyik ellen jó, iszonyatos varázslatai vannak, a mágus és te is hatalmas területsebző varázslatokkal támadhatsz, feltéve persze ha az ellenség nem immunis ezekre! Gondolom az erős támadó mágia miatt kaptak harmat gyenge közelharcos védelmet, a Raksasát az első körökben elpusztulnak. A dzsinnek csak csapattámogatásra jók, közelharcban nullák. Marad ugye a gólem, feltartani az ellenséget, érdemes a dzsinnekkel őt támogatni, és a 300-as gremlin hordával feltámasztgatni - megszerelni - a veszteséget.
A démonok gyenge csapatot kaptak, a 8-10 Pit Lord és a 6 főördög semmire sem jó, mire sorra kerülnének addigra halottak. A többi lénnyel jobb híján mindjárt az első alkalommal érdemes "lemásolni" önmagukat, hogy a maximumot idézzék meg. A sucubbus egymaga képtelen megnyerni a csatát sajnos, a pokol kutyák és a tűzlovak jó tankok lennének, de kevesen vannak, a fear támadás is nagyon ritkán jön be, bezzeg a tündék mágia ellenállása! Sylvan ellen majdnem ők a legrosszabb választás.
Végül a legfájóbb dolog, a nekró vár. Ami miatt ez a leggyengébb, az a lényeinek kezdeményező képessége! Hát ez nulla, mire sorra kerülnél, már halott vagy, talán marad néhány szellemsárkányod, talán az sem. Én academyvel egyszer úgy nyomtam le, hogy szinte nem volt veszteségem! Már vagy háromszor meteorzáporoztam, mire léphettek! Az amúgy bizonyára jó egységek, szóhoz sem juthattak. Nyertem már ugyan Nekróval Haeven ellen, és akkor jól jött a Lich mérgezése és a szellemek anyagtalansága, de hát odáig hogy haszhálhasd ezeket, el is kéne jutni! A vámpírt hátsó sorba kell rakni, mert valahogy minden ellenség őt támadja, paladinok, griffek első számú célpontja, nem volt olyan csatám, ahoz szerephez jutottak volna. Ugyan van a hősnek élőhalott feltámasztása, de annyira gyenge, hogy kár róla beszélni is. Egyébként jó átkai lennének ennek a várnak, csak éppen az ember kénytelen a hipnotizálást - master puppet - használni, hogy valamire jusson, de pl. a lovagoknál a hősnek és a paladinnak is van olyan varázslata ami ezt megszünteti. Mondjuk ezért szoktam a paladint meghülyíteni...
Hát hirtelen ennyi lenne az első benyomásom, hangsúlyozom, kb. 10-12 meccs után!
