Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 134  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 15 szer., 10:03 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
felho írta:
tegnap ismét játszogattam egy kicsit a H5-tel. Örültem, hogy sikerült beszerezni a legütősebb lényeket, erre amikor a harcra került a sor, nem tudtam mind kirakni, mert nem fértek el. Nem robbantam fel egyáltalán...


Ez bizony gond, akármilyen fajt választ is az ember. Talán a Dungeon van egy kicsit előnyben ilyen szempontból, mert nála van egyedül 1*1-es nagyságú 6-os szintű lény, a Matron. Bár az is igaz, hogy ezért a 4-es és 5-ös lényeinek dupla méretével kell fizetni (Rider, Hidra). (Nem véletlen azért, hogy a Dungeon az egyik legveszélyesebb banda a játékban, az Assassin kegyetlen durva nagy számban a mérgezés miatt, lehetetlen komoly veszteségek nélkül leküzdeni egy nagyobb sereget belőlük, ráadásul gyorsak is. A Blood Witch legalább ilyen idegesítő.)

Nem tudom, ki hogy van vele, de a játék egyik leggyengébb oldala az elhelyezgetés: a harcmező nagyon kicsi, és komolyabb lényeket egyszerűen nem lesz érdemes összesorozni, mert nincs hova lerakni őket. Ez a nekrók malmára hajtja ismét a vizet, mert ők egyszerűen átképzik majd pl. a Treant-eket Wight-té, sárkányokat Spectral Dragonná, oszt kész... Ráadásul a Tactics sem segít semmit. Én többször is kiválasztottam mint képzettséget, s bár figyeltem, mint a vert malac, meg nem tudnám mondani, mivel lettem jobb az elhelyezésben. Ugyanaz a totális csőd volt utána is, mint előtte.

A Diplomacy ugyanilyen visszás érzést kelt bennem; szerintem nem is működik. Legalábbis én azt tapasztaltam, hogy konzekvensen a saját fajhoz tartozó lények nem akarnak csatlakozni. Minden más fölöslegesség néha fölajánlkozik, de hát azzal ismét csak csak a nekrók tudnak mit kezdeni... Az Infernónál külön bosszantó a Diplomacy, mert a süket Infernal Succubus üti a chain effekttel a saját, csatlakozott (nem inferno) egységeket! Ekkora baromságot...

Most sok tekintetben úgy látom, hogy az ötödik részben ismét elkövetik a Heroes 4 néhány igen súlyos hibáját:
- Diplomacy használhatatlan
- Town Portal nincs, csak Town Gate (a legdurvább hiba!)
- Tactics lehetőségek degradálása
- Kiegyensúlyozatlan fajok, a nekrók hatalmas előnyével (én speciel szeretem őket, de ez nem jelenti azt, hogy örülök, ha nincs ellenfelük)

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 15 szer., 10:20 
Avatar

Csatlakozott: 2004 máj. 17 hétf., 12:01
Hozzászólások: 61
Ha lesz nagyobb harcképernyő ott az lesz előny, ha sok nyilas egység van a seregben, mert az olyan böszme, de tetű lassú lények, mint például a treantek soha nem érnek oda. Vagy ha oda is érnek, már legalább a felét elvesztette. Ezek ellen brutális lövők kellenek.

Ilyen sereg pl. az academy :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 15 szer., 11:40 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:33
Hozzászólások: 8
Levin Malma írta:
felho írta:
tegnap ismét játszogattam egy kicsit a H5-tel. Örültem, hogy sikerült beszerezni a legütősebb lényeket, erre amikor a harcra került a sor, nem tudtam mind kirakni, mert nem fértek el. Nem robbantam fel egyáltalán...


Ez bizony gond, akármilyen fajt választ is az ember. Talán a Dungeon van egy kicsit előnyben ilyen szempontból, mert nála van egyedül 1*1-es nagyságú 6-os szintű lény, a Matron. Bár az is igaz, hogy ezért a 4-es és 5-ös lényeinek dupla méretével kell fizetni (Rider, Hidra). (Nem véletlen azért, hogy a Dungeon az egyik legveszélyesebb banda a játékban, az Assassin kegyetlen durva nagy számban a mérgezés miatt, lehetetlen komoly veszteségek nélkül leküzdeni egy nagyobb sereget belőlük, ráadásul gyorsak is. A Blood Witch legalább ilyen idegesítő.)

Nem tudom, ki hogy van vele, de a játék egyik leggyengébb oldala az elhelyezgetés: a harcmező nagyon kicsi, és komolyabb lényeket egyszerűen nem lesz érdemes összesorozni, mert nincs hova lerakni őket. Ez a nekrók malmára hajtja ismét a vizet, mert ők egyszerűen átképzik majd pl. a Treant-eket Wight-té, sárkányokat Spectral Dragonná, oszt kész... Ráadásul a Tactics sem segít semmit. Én többször is kiválasztottam mint képzettséget, s bár figyeltem, mint a vert malac, meg nem tudnám mondani, mivel lettem jobb az elhelyezésben. Ugyanaz a totális csőd volt utána is, mint előtte.

A Diplomacy ugyanilyen visszás érzést kelt bennem; szerintem nem is működik. Legalábbis én azt tapasztaltam, hogy konzekvensen a saját fajhoz tartozó lények nem akarnak csatlakozni. Minden más fölöslegesség néha fölajánlkozik, de hát azzal ismét csak csak a nekrók tudnak mit kezdeni... Az Infernónál külön bosszantó a Diplomacy, mert a süket Infernal Succubus üti a chain effekttel a saját, csatlakozott (nem inferno) egységeket! Ekkora baromságot...

Most sok tekintetben úgy látom, hogy az ötödik részben ismét elkövetik a Heroes 4 néhány igen súlyos hibáját:
- Diplomacy használhatatlan
- Town Portal nincs, csak Town Gate (a legdurvább hiba!)
- Tactics lehetőségek degradálása
- Kiegyensúlyozatlan fajok, a nekrók hatalmas előnyével (én speciel szeretem őket, de ez nem jelenti azt, hogy örülök, ha nincs ellenfelük)


Ember, ez egy BETA! ehhh...

1. Kapcsold ki (allitsd 1-rol 0-ra) a force_arena_size_akarmi parametert valamelyik ini-ben. Voila, nagyobb csatater...

2. A tactics, legalabbis a leirasa szerint, tovabbi mezokon is lehetove teszi a lenyek elhelyezeset, vagyis kapsz meg egy sort, a gyors lenyeket kozelebb is teheted az ellenhez. Ugy latszik, a betaban nem mukodik sajnos, mint sok mas minden, amiket felsoroltal.

3. Town portal = cheat nalam, ha nem kapnad meg a varazslatot egy multi game-ben, akkor eselytelen lennel, szerintem a jatekegyensuly miatt nincs... Olyat el tudnek esetleg kepzelni, hogy a palyan bizonyos helyeken tanulhato legyen, amiknek az elereseert aztan persze kegyetlen harcok folynanak, de ne a veletlenen muljon, hogy vki megkapja, vagy nem...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 15 szer., 12:58 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
Zsooo írta:
Ember, ez egy BETA! ehhh...

1. Kapcsold ki (allitsd 1-rol 0-ra) a force_arena_size_akarmi parametert valamelyik ini-ben. Voila, nagyobb csatater...

2. A tactics, legalabbis a leirasa szerint, tovabbi mezokon is lehetove teszi a lenyek elhelyezeset, vagyis kapsz meg egy sort, a gyors lenyeket kozelebb is teheted az ellenhez. Ugy latszik, a betaban nem mukodik sajnos, mint sok mas minden, amiket felsoroltal.

3. Town portal = cheat nalam, ha nem kapnad meg a varazslatot egy multi game-ben, akkor eselytelen lennel, szerintem a jatekegyensuly miatt nincs... Olyat el tudnek esetleg kepzelni, hogy a palyan bizonyos helyeken tanulhato legyen, amiknek az elereseert aztan persze kegyetlen harcok folynanak, de ne a veletlenen muljon, hogy vki megkapja, vagy nem...


Engem nem érdekel, hogy béta-e vagy sem: ha nem működik egy képesség, akkor ne szerepeljen a játékban. Minek rakják bele, ha nem működik?
A harcmező nagyságát ki fogom próbálni, de azt megjegyezném, hogy nem vagyok egy született hekker; úgy értékelem a játékot, ahogy megjelenik a képernyőn, és az ini-ben való buzerálást nem láttam a help fájlban, mint beállítási lehetőséget... Ezzel csak azt akarom mondani, hogy a vélemény az alapján csapódik le, amit a játék önmagától mutat, ha minden fájlt átírunk, nyiván teljesen más véleményünk lenne - egy teljesen más játékról (lásd WOG).
A Town Portal megléte pedig nem cheat, hanem kötelező :!: egy olyan játékban, ami ekkora térképeket használ. Tiltsa le, akinek útban van! De legyen meg a lehetőség, hogy megkapom. Én nem multizok, és ahhoz is kevés az időm, hogy hat hónapot üljek egy várban azért, hogy el is tudjak menni, és meg is tudjam védeni, ha kell. (H3-mas XL térképet town protal nélkül el se kezdek, hacsak nem kalandozós térképről van szó.) A H4-ben ezt utáltam a legjobban , csak ott még a fog of war is súlyosbította a helyzetet, legalább ezt kivették belőle... :wink:

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 15 szer., 13:34 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
A nekróknál nagy előnyt jelent, hogy lehet íjászt is létrehozni a hullákból. Jónéhány harc után 2500 volt már nálam. 30 hidrát úgy lenyomtak egyszerre, hogy az egyet se tudott lépni :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 15 szer., 14:21 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 18:12
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: Győr
Úgy látom van itt egy alapvető hiba a bétával kapcsolatban. Méghozzá az hogy ezt a kipróbálható verziót bétának nevezték. Egy program béta verziója ugyanis azt jelenti, hogy egy teljesen kész szoftvert bizonyos embereknek kiadnak tesztelésre akik visszajelzik ha használat közben kiderülnek valami turpisságok és azt javítani lehet még a kiadás előtt. De itt nem erről van szó, ez a játék még messze nincs kész, csak épp hogy képet ad arról, hogy milyen is lesz majd . Kétlem hogy ekkora volumenű játéknál csak úgy nyilvánosságra hoznák a fullos béta verziót. Megvannak ezeknek már a tesztelő embereik. Szóval messzemenő következtetést ne vonjatok le, inkább csak kóstoljatok bele a játékba. 8)

_________________
Petros
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 15 szer., 14:47 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 18:12
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: Győr
A legújabb hírek szerint ismét megváltoztatták a várban való építkezést segítő menüt. Allítólag az első kettő ötvözete lett. Nekem még mindig nem jön be igazán, de azért jobb a második variációnál. Nektek mi a véleményetek róla, mennyire áttekinthető elődeihez képest?

Első változat

Második változat

Harmadik-legutóbbi változat

_________________
Petros
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 15 szer., 15:10 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
Petros írta:
Nektek mi a véleményetek róla, mennyire áttekinthető elődeihez képest?


Amennyire én látom, csak annyi a változás, hogy horizontálisból vertikálisba váltottak. Tulajdonképpen mindegy, nem jelentős a változás. Nekem kissé fájdalmas, hogy továbbra sem látható át egy pillantással, hogy mit lehet építeni és mit nem, s hogy miért nem. Ez eddig minden Heroes-ban szépen meg volt oldva (szürke, zöld, sárga, piros színkód, egy- vagy kétszeres áthúzás a nem építhetőeknél). :roll: Bár lehet, hogy majd megszokjuk.

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 15 szer., 15:38 
Avatar

Csatlakozott: 2005 dec. 15 csüt., 20:42
Hozzászólások: 522
Tartózkodási hely: Budapest, Óbuda (Időnként Silent Hill...)
Hát szerintem mindenféleképpen jobb lett a harmadik verzió, de nyugodtan lehetne javitani rajta, mondjuk-ahogy elöttem is mondták- a méretét.Az még az utolsó változatban ha kicsit is, de méretesebb darab.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 15 szer., 17:09 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Szerény véleményem szerint mind a 3 verzió eléggé kegyetlen... kegyetlenül ocsmány! :evil:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 15 szer., 18:04 

Csatlakozott: 2003 aug. 11 hétf., 14:16
Hozzászólások: 40
Na, sikerült kipróbálni! Vegyesek az érzéseim!
Azért megnyugtató, hogy ez csak beta!
Eléggé átláthatatlan, de lehet, hogy csak meg kell szokni!
Apropó! Szellemhős nincs? A sok újítást abszolút nem találom benne!
A csaták iszonyatosan lassúak, hiába teszem autoba, és legnagyobb sebességre, multiban sokan nem várták ki, inkább szétkapcsolták!
De a játék hangulata, grafikája, zenéje nem rossz!
Kiváncsi leszek, mit fognak javítani rajta, mert bőven van mit!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 15 szer., 19:44 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Szerintem is az első változat a legjobb, de a harmadik se rossz... de ami a bétában van, az SZÖRNYEN ÁTLÁTHATATLAN! :evil:

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 16 csüt., 8:51 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
A menükre szerintem általánosan az jellemzőek, hgoy nagyon nem illenek bele grafikailag a heroes világába. Inkább elmenne valami mátrixosba(csak nem zöld :). Szerintem nem ártana olyan körítés, mint az első változatban halványan volt, a pergamenes lapokkal. Számomra nagyon zavaró, hogy kicsi, fazon nélküli karakterek mutatják az adatokat egy szürke ablakban. Remélem ezen is fognak változtatni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 16 csüt., 9:45 

Csatlakozott: 2003 aug. 11 hétf., 14:16
Hozzászólások: 40
Az igért újítások hol vannak? Ghost mód stb. ?
Nagyon nehéz vele játszani!Annyira átláthatatlan! Az egyszerű csaták is iszonyatosan lassan mennek!
Csak azzal nyugtatom magam, hogy ez csak béta!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 16 csüt., 11:35 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 18:12
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: Győr
A DUNGEON és az ACADEMY után most bemutatkoznak a SYLVAN hősei is:

Alaron (All Elves worship the ideal of Harmony; Alaron did so to the point that he even viewed his enemies as necessary and worthy. While this could be a good philosophy on a cosmic scale, it causes great difficulty when a leader of troops has a tendency to forgive and let live attacking troops. Understanding the political necessity of destroying others for the preservation of his realm, Alaron nevertheless avoids those moments whenever possible.)

Findan (More a poet and diplomat by taste and training than a warrior, Findan is less comfortable than many of his brethren in fighting at close quarters with a sword. He vastly prefers to strike quickly, and strike hard, but from a distance. His favorite tactic is to first weaken the enemy with a rain of well-aimed arrows.)

Gilraen (Grim and highly sensitive to questions of honor, Gilraen has studied long and hard in the styles of Elven fencing. He has become a renowned master of blades, and is an exacting teacher of the Battledance art. His precision, discipline, and intensity are shared by his troops as well; when he leads an army into battle the fighters owe much to the hours of training that they receive.)

Ylthin (Hunted by a party of Dark Elf slavers at a tender age, Ylthin was saved from that gruesome fate by an avenging unicorn. Since that day she has worshipped those mysterious dwellers of the wood, and has dedicated her life to working with them. No one understands them better than Ylthin, and her knowledge enables her to use the unicorns’ swiftness and might in the most efficient way in battle.)

_________________
Petros
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Petros 2006 feb. 16 csüt., 12:58-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 16 csüt., 11:45 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:33
Hozzászólások: 8
Az open beta celja elsosorban a multi tesztelese volt tudtommal. Hat az kiderult, hogy iszonyatosan instabil es lassu, van meg rajta mit hegeszteni... :( Pl a fenti peldaban a sok disconnect nem biztos, hogy a turelmetlenseg miatt volt...

Tegnap a GC palyat nyomtam single-ben, volt egy feeling-je, mert a mentest harmadik probalkozasra sem tudtam visszatolteni (fagyott), ergo egyultomben kellett volna vegigvinnem.

Ketjatekos palya, de a kek jatekost egy kis, bezart reszre pakolja, ahonnan nem tud kijutni. Latszik, hogy hol hagytak helyet a varaknak, de jelenlegi allapotaban egy sincs a palyan, lenytermelo helyek se szamottevoek (peasants es footmen), ugyhogy igencsak fogyatkozott a heaven sereg. Mikor mar epp feladtam volna, megkaptam a diplomacyt es meglepetesemre a kovetkezo nightmare sereg felajanlotta a csatlakozasat potom 25000 aranyert... Mondanom se kell, kaptam az alkalmon, ezutan pedig sikerult meg par kobor ijaszt, griffet es papot felszedni ingyen, a novekvo sereg letszamanak koszonhetoen (gondolom az egesz sereg HP-jat figyeli). Az angyalok sajnos nem akartak csatlakozni.

Felbatorodva, huszonx szintu hossel nekiugrottam a palya elejen otthagyott demonoknak (balor), de nem tudtam, hogy igen eros tuzlabdajuk van, es tul szorosan alltak a csapataim... Lenyomtam oket, de a nagy optimizmusban (3 oraja ment a jatek fagyas nelkul) raboktem a load game-re. Nem kellett volna...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 16 csüt., 12:52 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 26 kedd, 11:24
Hozzászólások: 167
Petros:
Alaron és Findan fel van cserélve.

_________________
I've born to burn!

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 16 csüt., 12:59 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 18:12
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: Győr
Sogroon írta:
Petros:
Alaron és Findan fel van cserélve.


Jogos észrevétel, véletlenül felcseréltem a leírásukat. Elnézést, javítottam és köszönöm, hogy szóltál!

_________________
Petros
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 16 csüt., 18:10 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Végeztem a Dungeon tesztelésével is.

Maga a várbelső szerintem elég ötletes, tök jó, hogy minden csepplöveken függ, viszont még vannak kisebb grafikai hibák. A zene ellenben pocsék, remélem a teljes verzió elkészültéig rájönnek a készítők.
A lények nem valami változatosak megjelenés terén (elf, gyík, elf, gyík, stb.), viszont képességek terén igencsak, úgyhogy ezzel a várral nagyon jól lehet taktikázni, lehet, hogy a végén még emiatt meg is tetszik... :roll: (egy csatát csak úgy tudtam megnyerni a boszi visszarohangálása miatt, hogy ráuszítottam az assainomat a csontváz íjászokra :lol:) Azthiszem most nem térek ki külön a lényekre megjelenés terén, mert nagyon egyhangúak :(, viszont a sárkány nagyon jól sikerült! :D
Sikerült lejutnom az alvilágba is, szerintem nagyon jól néz ki, csak zavaró lehet a cseppkövek belógása.

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 feb. 16 csüt., 19:15 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 15 kedd, 19:07
Hozzászólások: 181
Tartózkodási hely: Budaörs
Na jó, most én mondom a véleményemet:

-Haven:Nos, talán a legjobb vár a bétában. Megvan minden, ami kell. Király grafika, szuper zene és király képesség. Ami nem tetszik, az a szörnyek szintjének enyhe átláthatatlansága (griff az 5. szintű lény helyén, stb...) remélem, a végleges változatra már kijavítják ezt.
-Academy: Király vár-lenne, ha lehetne a hátteren kívül látni egyáltalán vmit, de ez asszem a béta rovására írható. Nekem az artificery nagyon tetszik- a felsőbb szintű lényeket még nem láttam, mert ált. 20 perc után kifagy, automentés meg nincs.
-Sylvan:u.az a probléma grafikailag, mint az academynél. Ugyanakkor a lények nagyon királyak, csak sajnos a speciális képességet én nem tudom használni. Az unikornisos hős viszont felettébb ötletes.
-Dungeon:Kétségkívűl nagyon jó vár, "kellemes" hangulat, jó lények, szuper ötlet a cseppkőépítmények kihasználása. Ami itt a legkirályabb, az az Assasin. Beillik 2-es szintű lénynek is, 15 HP, mérgezés, meg minden.
-Inferno:Nos, ezt a várat még nem igazán láttam, de amit mégis, az nagyon megnyerő volt. Kitűnő pokol-imitáció, a torony meg tisztára, mint Barad-dúr. A démonok nagyon el lettek sz@rva, ehhez nem fér kétség. A pokolkutyák viszont igazán jól sikeredtek.
-Necropolis:A másik legjobb vár. Azt a zöldes derengést nagyon jól elalálták. Tisztára, mint Minas Morgul. Asszem a teljes verzióban készítek egy Gyűrűk Ura-kampányt. Na de visszatérve a necro-ra, a hangulat itt is nagyon el lett találva, a lények is káprázatosak, minden megvan, ami egy várnak kellhet. Egyedül itt láttam 6-os szintű lényt, de az iszonyat táp volt.

Összességében ez egy igazán szuper előzetes volt, alig várom az igazi játék megjelenését.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 134  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség