Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 134  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 19 csüt., 17:28 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Hali!

Korábban közölt levelemre kaptam választ kétemberkétől is magától a cikk írójától is ill. az egyik szerkesztőtől is. Kérésükre válaszukat nem közlöm, mindenestre természetesen a várt "sündisznó hatás" nem maradt el. Egyikük levelére írt válaszom az alábbi:

"Kedves *****!

Köszönettel vettem válaszod.
Természetesen én nem a cikk hitelességét kérdőjeleztem meg, mindössze annak információ tartalom mennyiségét éreztem kevésnek, amiben ráadásul hibák is szerepelnek. Azt gondoltam, hogy számomra nem fog sok újdonsággal szolgálni, csak a "sajtóvisszhang" miatt olvasom a Heroes 5-ről megjelenő cikkeket.
Biztos vagyok benne, hogy rajtam kívül nagyon sokan vették meg a magazin szóban forgó számát, köszönhető ez nagyrészt a címlapon szereplő Heroes 5 feliratnak is :-). Azonban az egyes cikkeket szerintem nagy százalékban csak az adott játék rajongói olvassák (pláne egy ilyen nagy múltú játék esetén). Hozzáteszem, hogy Ők azok akik pont a címlapra került felirat miatt veszik meg az újságot. Nem hiszem, hogy az ő rendszeres cserbenhagyásuk használna a lap eladási statisztikáinak.
A cikkíró hat oldalról szóló elnevezése biztosan nem lehet fordítási hiba (egyáltalán fölösleges fordítani), szerintem egyszerű hanyagság. Ugyanis amint azt előző levelemből látni lehet, vegyesen kerültek (Inferno, Dungeon, Elfek, Lovagok, Varázslók és Sötét Elfek) az írásba a városok/népek nevei, ami már eleve stílushiba, a legnagyobb gond viszont, hogy KIHAGYOTT egy fajt, nevezetesen a Necropolist, míg a Dungeon (alias Sötét Elfek) duplikáltan szerepel… Tisztában vagyok vele, hogy egy cikkíró nem lehet minden játékban profi, de minden évben jelennek meg NAGYON VÁRT játékok, amiből legjobb esetben is 5-10 darab jelenik meg egy évben. Elvárható, hogy legalább ezen játékok kapjanak kiemelt figyelmet? Biztos vagyok benne, hogy a példányszám is meghálálná.
Lenne egy ötletem. A Gamestarban a jövendőben megjelenő Heroessal kapcsolatos cikkek írásához szívesen nyújtanék – ha lehet így fogalmazni - “szakmai” segítséget (kb. 50-60 “Ancient” Heroes fanatikus támogatásával a hátam mögött). Természetesen senki kenyerét nem szeretném elvenni, így semmiféle anyagi ellenszolgáltatást nem várok. Vess meg, nevess ki - így ismeretlenül teheted - de csak a jóindulat buzog bennem.:-)

Ha érdemesnek tartasz rá, várom válaszod!

Üdv, Péter"


A válaszomból nagyjából következtethettek az előzményre. Sajnos ötletem szerkesztőnél süket fülekre talált, és nem várok sokkal jobb foggadtatást a cikkírótól sem, bár őt igyekeztem jobban puhítani.

ui.: Jól esik, hogy ennyi embernek tetszett a levelem, ezért is bátorkodtam a folyományokat is leírni.

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 19 csüt., 17:38 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
We’re sorry to announce that the open beta for Heroes of Might and Magic V will be delayed for a short period. We’re currently working very hard to get the client stable and ready for release and we will announce a new release date shortly, probably in a matter of hours. The beta itself is likely to start in a matter of days, not weeks, so keep checking the website for the latest information.

Thanks for your patience

Röviden: csúszik a dolog. És ez már sajnos hivatalos :cry:
kezd meginogni a bizalmam az UBI-ban, az első hozzászólás erről 13.-án volt kitéve, és csak most jöttek volna rá hogy nem sikerül kidobni a nyílt bétát? Mindenesetre kissé fura a helyzet. Bár beígérték, hogy rövid időn belül kint lesz az infó hogy mikor lesz kidobva, ami csak napok kérdése
:evil: :evil: :evil:

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 19 csüt., 17:47 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
jitay írta:
Röviden: csúszik a dolog.


Mint mindig... :?

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 19 csüt., 17:54 

Csatlakozott: 2004 jan. 25 vas., 13:05
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Jánossomorja
hivatalosan is csúszik :x . abban biztosak lehettek, hogy a ubi ezzel a marketingstratégiával sokat fog ártani a játéknak is. sokan már 26!! órája fent vannak a fórumon alvás nélkül, és várták azt a k**** linket.
ne mondja nekem senki, hogy délután 4-kor jönnek rá, hogy nem tudják befejezni...
ha egy kicsit emberségesebbek, akkor már bejelentik tegnap.
mindenesetre nálam leírta magát a cég. ezek után belőlem nem fog profitálni :twisted:

_________________
Amiből lekvárt lehet főzni.... abból pálinkát is!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 19 csüt., 18:20 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 15 kedd, 19:07
Hozzászólások: 181
Tartózkodási hely: Budaörs
A k...va életbe!!! MIKOR LEHET MÁR LETÖLTENI AZT AZ ISTENVERTE BÉTÁT???? HA AZ UBISOFT NEM ADJA KI MÁSFÉL PERCEN BELÜL, ÉN AZ EGÉSZ UBISOFTOT KIBELEZEM! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 19 csüt., 18:24 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 28 kedd, 12:51
Hozzászólások: 164
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Na fogadjunk hogy fifi már látta... :twisted:
A Complete-al kapta!!!!! :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 19 csüt., 18:27 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 23 szer., 20:07
Hozzászólások: 1099
Tartózkodási hely: Jászapáti/Jászberény
Persze hogy láttam!
Már a fórumban sokan láttak H5-ből képeket :P :P :P
És te honnan tudod hogy ha veszek complete-ot akkor benne lesz a homm5 :P :P :P

_________________
Üdv. Fifi
KépR.I.P.
BordoMavi!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 19 csüt., 20:33 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Jaaaaj, Fifi, ne fárassz! Nowan egy másik topicban felvetett dologra célzott... (és a Complete-ban nincs H5! :lol:)

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 19 csüt., 23:37 

Csatlakozott: 2005 ápr. 03 vas., 10:33
Hozzászólások: 62
Nimbus, a levél jó ötlet volt és inteligens nyelvezetű.

a bétához: én is sajnálom hogy csúsznak, de egy ilyen hálózatot nehéz kialakítani, hogy stabil is legyen, ezért nem adták ki a dolgot, mert nem akarnak nagyobb galibát. Ha azt mondanák hogy jólvan lesz ami lesz, játékosok ezrei mennének egyszerre az instabil rendszerre ami 2 perc alatt összeomlana, akkor pedig lehetne az egészet előlről, és még nagyon flame lenne hogy szerencsétlen Ubi király 3DO. Aki kicsit is konyít a hálózatokhoz, az tudja hogy egy 40 fős LAN partyt is nehéz összetenni, nemhogy egy ilyen rendszert hogy még stabilan működjön is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 20 pén., 3:24 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Djupha írta:
Nimbus, a levél jó ötlet volt és inteligens nyelvezetű.

a bétához: én is sajnálom hogy csúsznak, de egy ilyen hálózatot nehéz kialakítani, hogy stabil is legyen, ezért nem adták ki a dolgot, mert nem akarnak nagyobb galibát. Ha azt mondanák hogy jólvan lesz ami lesz, játékosok ezrei mennének egyszerre az instabil rendszerre ami 2 perc alatt összeomlana, akkor pedig lehetne az egészet előlről, és még nagyon flame lenne hogy szerencsétlen Ubi király 3DO. Aki kicsit is konyít a hálózatokhoz, az tudja hogy egy 40 fős LAN partyt is nehéz összetenni, nemhogy egy ilyen rendszert hogy még stabilan működjön is.

Nekem is tetszett mindkét levél, az elsőre a választ nem nehéz kikövetkeztetni. Majd valahogy így írd meg a következő választ is! :D
Rendszerösszeomlás ellen, ha kijön a béta, akkor nem linket kellene adni, hanem országonként pár menő játékos oldal tulajdonosainak meg kellene adni a linket egy kóddal, amivel ők leszednék a bétát és rajongóiknak szabadon terjeszthetnék úgy, hogy felteszik a fájlt a saját letöltési menüjükbe. Így sokkal kevesebben szednék le a hivatalos oldalról/linkről, ergo nem lenne összeomlás és mégis mindenki hozzájutna a jól megérdemelt alfájához, akarom mondani bétájához! :lol:

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 20 pén., 10:06 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
No, Ámberek!

Kezemben a PC Guru, és ömlesztem rátok az újdonságokat (azét olyan sokat nem :cry: ), illetve kevésbé újdonságokat! Kicsit hosszú lesz, úgyhogy egy kis türelmet pls...

Hancu mester cikke hozta az elvárásokat, szerintem korrekt, van benne egy csomó új dolog, amieket most megosztok véletek. Lehet, hogy az alábbi pár közül már ismert néhány (vagy sok) momentum, akkor elnézést, de úgy gondoltam, végre - hivatalos közlemény lévén - jöhetnek a pletykák, félinformációk cáfolatai / megerősítései... :lol:

A cikk felsorolja mind a hat várost, nagy képpel, pár soros magyarázó szöveggel. Mondjuk ez csak általánosságokat regél el, de hátha van közöttük olyan, amit nem tudtatok még (ismét sorry, ha ismétlek egy korábbi hírt):

Haven: a pap, aki a szerzetes helyett jön a képbe, gyógyítani, áldani és átkozni tud. Ez szerintem poén.

Academy: semmi új, a rakshasa-nak nem ütnek vissza, de ezt már talán hallottam valahol.

Sylvan: druida mérgez, a zöld sárkány tűzimmunis, és az aurája minden ellenséget sebez. (?)

Dungeon: semmi új, az árnysárkányt fejleszthetjük fekete sárkánnyá.

Necropolis: vámpír teleportálni képes.

Inferno: a Succubus képes a távolsági támadások után is visszatámadni.

Jól van, ez nem volt túl nagy újdonság eddig. :lol:


Grafika: ezt is láttuk már, a cikkírónak nagyon bejött mozgás közben a cuccos, a leírása szerint a feelingben keveredik az Exigó égig érő fái a Warcraft kissé szögletes, de borzasztóan látványos, brutális, képregényre emlékeztető stílusával. A game egyébként még nincs optimalizálva semennyire, és így is elkerregett a bemutatógépen, úgyhogy szerintem a végső futtatáshoz nem kell majd egy akkora erőmű...

Starforce: lesz. Megerősítve. Én mondjuk ezidáig (e fórumon kívül) még nem olvastam róla rosszat, de ki tudja...

Játékmenet: ezt is tudjuk már, hogy a H3 alapjait folytatja, azaz nem lesznek magányosan bóklászó lények, csatamezőn vitézkedő hősök, a várakban mindent fel lehet építeni, nem kell választani. A hősök 4 tulija megmaradt.

Csata: Jópofa, taktikus újdonságnak tűnik, hogy a csata során a lényeknek nem az lesz a jellemzője, hogy milyen gyorsan jönnek, hanem az, hogy egy adott időn belül hányszor. Azaz: amíg a lomha egység lassabban csap (de akkor jókorát :lol:), a gyorsabb 2-3-szor is jöhet. (Adler, figyelsz?) A cikkíró szerint a lényekkel alkalmazható taktikák megsokszorozódnak ennek kapcsán, és a csaták sokkalta izgalmasabbak lesznek. Az már csak hab a tortán, hogy MINDEN hős alapból megkapja a tactics képességet.

Állítólag elvetették a változó nagyságú csatatér ötletét (én nem is tudtam, hogy szó volt róla :oops: ), minden csata 8×10-es mezőn fog zajlani.

Gyorsításként be lehet kapcsolni (opcionális!) a dinamikus csata módot, ekkor minden lénynek adott idő áll rendelkezésére a lépésre, ha nem lép, kifut az időből, és kimarad. Majd a gyakorlatban kiderül, mit is jelent ez valójában...

A játék gyorsasága érdekében kihagyták a városok kedvünkre való cicomázását, és a hősök tulajdonságait növelő mini-játékokat.

A küldetések - a cikkíró szerint - (gondolom itt az egyjátékos pályát érti) változatosak, van ahol mindenkit le kell gyakni, van, ahol a hőssel kell kerülgetni az ellenséges hősöket: azaz amolyan lopakodó üzemmód.

A legjobb poén (Adler most figyelj!!!) a szellem mód. Ez CSAK multiban kapcsolható be opcionálisan. Ekkor, amíg a társak lépnek, mi a szellemsíkon kalandozhatunk. A szellemsíkon felfogadhatunk szellemlovagot, akit irányíthatunk, aki harcol, fejlődik úgy, mint az igazi. A szellemlovag megszállhat szörnycsoportokat, ami nem lesz a mienk, de ha az ellenfél megtámadja a szörnyet, mi irányíthatjuk őket. A bányákból szellemjárta bányát csinálhat, megátkozhatja az ellenséges valódi hősöket (lelassulnak, -morál, -varázspont, stb...), infót gyűjthetnek, ilyesmi. Így, ha sokáig pepecsel az ellenfél, mi annál többet tudunk lépkedni a szellemsíkon, annál erősebb lesz a szellemlovagunk, és annál többet szívathatjuk az ellenfelet... Aranyosnak tűnik, majd a gyakorlat igazolja.

Állítólag, ha nagon bejön a játékosoknak, a kiegészítőben beépítik ezt is az egyjátékos módba is...

Van egy új muli-móka is, amit Dual Mode-nak neveznek, és ami nem más, mint két játékos rövid (10-15 perc) összecsapása egy nagy csatában, kiegyensúlyozott, és előre bekalibrált seregekkel, amolyan mortal combat szerű körítéssel... Hmmmm...

Egyebek: állítólag rengeteg programozó dolgozik az AI-n, hogy minnél jobb legyen. Mondjuk ezt már számtalan játéknál hallottuk ígéretként...

A játék producere szerint nem csak egy nagy sereggel lehet multi meccset nyerni, hanem számtalan taktika vezethet győzelemre. Majd meglássuk...

Ami a lényeg: a sárkányok, amiket a várban (Dungeon) lehet felfogadni, csak pici, kezdők az igazi, félisteni, NPC sárkányokhoz képest!!! Úgyhogy aki temette őket, most fellélegezhet: lesznek sárkányok, nagyok, erősek, gonoszok, és milyen jó lesz, ha csatlakoznak hozzánk... :lol:

No, ennyi lett volna. A producer szerint már most van annyi ötletük, ami már nem fér bele a játékba, hogy abból egy kiegészítő lemezre fussa... :lol: Valahogy éreztem én ezt... :lol:

Állítólag március elején jön ki a játszható demó, szűk egy hónappal a game megjelenése előtt, úgyhogy az március végén, ápriolis elején fog megjelenni. Látom már, hogy miért nem lesz sikeres a MO-i választás első fordulója... :lol:

No, ennyi volt a cikk mondandója (mondjuk a cikkíró említi, hogy csak az új infókkal szolgál, akit érdekel, az ólvasson utána a régebbi PC Gurukban. A képek továbbra is szépek, a legelső oldalon mosolyog a kis sylvan fatündérke designer-portréja (kis kedvenc lesz, én már látom :lol:), a kócos unikornis szerintem aranyos, a grafika meg továbbra is nagyon ütős...

Egy vevőjük már biztos lesz.... :lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Beorn the Shapeshifter 2006 jan. 20 pén., 10:47-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 20 pén., 10:39 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Hali!

Csatlakozom Beornhoz! A Guru előtt le a kalappal!

Minden elfogultság nélkül állítom, Így kell ezt csinálni! Erre próbáltam célozgatni a Gamestarnak, amikor a kiemelt figyelemről beszéltem. :wink:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 20 pén., 11:25 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
mi az a Starforce?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 20 pén., 12:03 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
felho írta:
mi az a Starforce?

Az egy speciális levédése a játékoknak, amit még nem bírtak feltörni a "szakavatott" emberkék.
Hát, nem is tudom, én személy szerint egyre szkeptikusabb vagyok a játékot illetően :?
Ez a rengeteg újdonság mind szép és jó de valahol így még csak feleslegesnek dolognak érzem. Részben hasonlít a wog-hoz: kinek nincs, az megvan nélküle is. Azt meghogy mennyire fogják javítani a játékélményt, a játék élvezetét azt majd meglátjuk
Amúgy pár helyen márc 30.-ra van kiírva a véglelges megjelenés, de időpontok terén én már nem bízom az UBI-ban :(
A csata menete meg egyáltalán nem nyerte el tetszésemet a leírások alapján (meg a játszott alpha alapján). Mert se nem az van hogy akkor egyszerre mozgathatjuk minden egységünket, mint más egyébb stratégia játékokban (pl AoE), se nem az, hogy a leggyorsabb üt, visszaütnek neki(ha), majd jön a következő, mint volt a h3-h4-ben. Olyan semmilyen fél megoldásnak érzem. Nem igazán tudom, hogy milyen taktikát lehetne erre ráépíteni, de ez majd kiderül élesben.
Amúgy nem ki mennyire figyelte, a h5-ről megjelenő írásokat, kritikákat (én is csak egy párat olvastam végig), de mindegyik kb arról szólt, hogy: ez a játék fantasztikus, csodálatos, über király stb... Érdekes! Minden cikkírónak így megegyezett volna az ízlése? Valahogy egy kicsit túl van lihegve a dolog (legalábbis én így érzem).
Persze ettől függetlenül, én is a játékra vetem magam, amint a kezeim közé kerül :), mert azért titokban reménykedem, hogy tényleg igaz az hogy annyira jól sikerült.

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 20 pén., 12:03 
Avatar

Csatlakozott: 2004 máj. 17 hétf., 12:01
Hozzászólások: 61
Tényleg mi az???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 20 pén., 12:05 
Avatar

Csatlakozott: 2004 máj. 17 hétf., 12:01
Hozzászólások: 61
Mire megírtam a kérdést, már megkaptam a választ. :oops:
Kösz Jitay!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 20 pén., 12:26 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
jitay írta:
felho írta:
mi az a Starforce?

Az egy speciális levédése a játékoknak, amit még nem bírtak feltörni a "szakavatott" emberkék.

Ez így ebben a formában nem igaz! :lol:
Ismerek én olyan játékot, ami Starforce3-al volt levédve, mégis feltörték (Xpand Rally), valamint úgy hallottam, hogy az NFS Most Wanted-et is ugyanez védte és már terjed feketén fehéren játszhatóan...

A játékról én eddig több jót hallottam, mint rosszat. Bizakodó vagyok. Az, hogy a nyílt béta nem jött ki tegnap, igazából nem zavar, mert február 1-ig úgyse tudnám letölteni. Akkorra meg már csak kijön! Én ezért szorítok. :D

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 20 pén., 13:27 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Starforce-ban nem az a lényeg, hogy NEM lehet feltörni, hanem az, hogy - állítólag - még a legüberkirályabb hacker is legalább 1 hónapot elbíbelődik vele... Addig meg ugye fogy szépen az eredeti, mert a legtöbb fanatikus megveszi azon nyomban, amint megjelenik, és nem vár rá egy hónapot...

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 20 pén., 13:56 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Beorn the Shapeshifter írta:
Starforce-ban nem az a lényeg, hogy NEM lehet feltörni, hanem az, hogy - állítólag - még a legüberkirályabb hacker is legalább 1 hónapot elbíbelődik vele... Addig meg ugye fogy szépen az eredeti, mert a legtöbb fanatikus megveszi azon nyomban, amint megjelenik, és nem vár rá egy hónapot...

Szép gondolatok, de szerintem ez nem a valóság. Nálunk Magyarországon tuti nem!
A Starforce-os dolog igen, azzal egyetértek.
DE! A legtöbb ember ma megvárja, míg feltörik, hacsak nem olaj-, faipari-, építőipari céges - :lol: vagy bármilyen milliomos fia/lánya az illető.
Én is a legális játékokat támogatom, de aki tud várni az sokszor meg is teszi! Szerintem többször, mint gondolnád... Jelenleg ez van. Ezt kell szeretni vagy utálni, ellene tenni, változtatni a kialakult helyzeten nehéz!

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 20 pén., 14:12 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Teljesen igazatok van. Végül is tényleg az a baj, hogy nincs egy általános algoritmus a starforce megfúrására, (míg a régebbi védelmek esetében általában van) így ezért olyan sok idő, míg egy játékhoz kijön a megfelelő törés. Addig meg marad, a minden cd/dvd lekapcsolás, különféle miniDVD-k használata stb. meg persze az általános sirám, hogy hát miért nincs az adott játékhoz egy normális törés.
:twisted: Azért reménykedem, hogy az orosz hackker társadalom rászáll majd a H5-re (hisz a homm arrafelé igencsak közkedvelt), és hamar összehoznak valami "javítást" :twisted:

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 134  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség