Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 455 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 23  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 16 pén., 19:41 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 22:56
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Budaörs
Ennyire nem durva a helyzet! :wink:
A Hero Placeholder az editorban találod, ha megnézed azt a menüt, ahol a hőst figuráját választod ki, ott a legutolsó kis lovacskás-zászlós figura az.
Ez csak a lehetőségét teremti meg annak, hogy arra a helyre, ahová ezt a "virtuális" hőst teszed, odakerüljön az előző pályáról áthozott hős. Ha nem állítasz be ilyet, akkor ott nem lesz semmi a pálya indításakor...

Ennyi, nem több.
Üdv, Krityó

_________________
Krityó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 16 pén., 19:54 
Avatar

Csatlakozott: 2005 dec. 15 csüt., 20:42
Hozzászólások: 522
Tartózkodási hely: Budapest, Óbuda (Időnként Silent Hill...)
Király!!! :lol:
pár honapja lett netem és azelött meg senki sem tudta megmondani mi az ábra ezzel!!Mégegyszer kösz! :wink:

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 19 hétf., 10:43 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Zargul írta:
AHHAA....bár sajna fogalmam sincs mi az hogy hero placeholder,olyannal még soha nem találkoztam.Valoszinü hogy én vagyok a hülye de van ilyen a 3-ban???ha igen(és csak én vagyok vak)akkor örök hála!!!

Csak szerényen: a Map Editor Codexben, amit valami Beorn féle alak alkotott, pontos utalásokat, leírásokat találsz a kampány és pálya készítés mikéntjéről, és hogyanjáról. (Az oldalról letölthető). :lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 22 csüt., 16:55 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 28 kedd, 12:51
Hozzászólások: 164
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Beeeeoooorn!!!!
Képzeld egyik nap elkezdtem egy térképet generátorral, de nem tetszett.

Másnap eszembe jutott hogy lehetne mégis jóra megcsinálni....

Megint beléptem a generátorba de most TÖK MÁS térképet adott!!!!

Ez hogy lehet? Neked is csinált már ilyeeeeeeeet?


Yeah. Legyen egy fifi-vírus ami mindenhol felbukkan.... :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 22 csüt., 17:53 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Orvos látott már? :roll: :roll:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 22 csüt., 19:07 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 aug. 28 csüt., 16:32
Hozzászólások: 1563
Tartózkodási hely: alapítottam már egyet :P
Nowan írta:
Beeeeoooorn!!!!
Képzeld egyik nap elkezdtem egy térképet generátorral, de nem tetszett.

Másnap eszembe jutott hogy lehetne mégis jóra megcsinálni....

Megint beléptem a generátorba de most TÖK MÁS térképet adott!!!!

Ez hogy lehet? Neked is csinált már ilyeeeeeeeet?


Yeah. Legyen egy fifi-vírus ami mindenhol felbukkan.... :twisted:


Micsoda meglepetés... :D :lol: :D Szórakozik a mapgenerátor. :D :lol: :D

_________________
Üdv!
KTibsza


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 22 csüt., 20:00 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
KTibsza írta:
Nowan írta:
Beeeeoooorn!!!!
Képzeld egyik nap elkezdtem egy térképet generátorral, de nem tetszett.

Másnap eszembe jutott hogy lehetne mégis jóra megcsinálni....

Megint beléptem a generátorba de most TÖK MÁS térképet adott!!!!

Ez hogy lehet? Neked is csinált már ilyeeeeeeeet?


Yeah. Legyen egy fifi-vírus ami mindenhol felbukkan.... :twisted:


Micsoda meglepetés... :D :lol: :D Szórakozik a mapgenerátor. :D :lol: :D

Tényleg megszállta fifi! :lol: :lol: :lol:

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 dec. 23 pén., 10:30 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Nem lehet, hogy Nowan Fifi másodnickje? 8) :wink: :roll: :idea: :!: :twisted: :twisted:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 10 kedd, 14:20 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 21 pén., 12:25
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Veszprém
Üdv mindenkinek!

Előre is LL-nézést, ha marhaságot művelek, de életemben először "ugatok bele" internetes fórumba (eddig csak olvasgattam), és egyelőre eléggé idegen a kezelőfelület, illetve a lehetőségek...

A gondom a következő (H3 térképszerkesztés): Elhelyezek a térképen egy eseményt -> a tartalma egy varázslat (szimplán, mindenféle szöveg vagy őrzők nélkül) -> bejelölöm, hogy minden játékosra "alkalmazódjon" (akár emberi, akár gépi) -> kiveszem a pipát a "cancel event after first encounter" (vagy valami hasonló) mellől.
Eddig náccerű, elvileg aki oda lép, az (ha elég bőcs...) megkapja a varázslatot. És ez így is van, ha az a varázslat pl. 4. szintű. De ha az event 5. szintű varázslatot tartalmaz, a második látogató (és az összes többi) már csak hűlt helyét találja...

Kérdés(ek):
1. Futott-é már valaki ebbe bele?
2. Mitől lehet?
3. Van-e rá gyóccer?

Lehet, hogy a Beorn-féle Codex-ben szerepel a dolog, le is töltöttem, de még nem volt érkezésem hazavinni ahol "megtanulmányozhatom". Otthon meg nincs internetem...
Esetleges válaszokat előre is köszönöm.

vótam: Kivagyoq


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 10 kedd, 15:14 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Hali!

Direkt, a Te kedvedért, kipróbáltam: és nálam nem tűnt el, mindenki megkapta az 5. szintű varázslatot szép sorban.

Az ok: az új illetőnek nem volt expert Wisdom-ja.
Az új illetőnek nem volt varázskönyve.
Esetleges ok lehet még, hogy én RoE+AB+SoD+30-32 patch-el próbáltam ki, és ezek javítottak ezen a hibán.

A Codexet meg pdf-ben lehet otthon is olvasgatni. Alapmű... :lol: :lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 11 szer., 7:19 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 21 pén., 12:25
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Veszprém
A Codexet meg pdf-ben lehet otthon is olvasgatni. Alapmű... :lol: :lol:[/quote]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 11 szer., 8:22 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 21 pén., 12:25
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Veszprém
A Codexet meg pdf-ben lehet otthon is olvasgatni. Alapmű... :lol: :lol:[/quote]

Pardon, ezt az idézés dolgot még gyakorolni kell... Remélem most jó lesz.

Üdv!

Kösz a gyors reagálást. Igen, pdf-ben olvastam, tegnap délután, csak ahhoz haza kellett "szállítani" a munkahelyemről. Végül is megérte, akadt benne egy-két újdonság... :wink:

Természetesen volt expert bőcsességük és varázskönyvük is a próbálkozóknak. Inkább patch-probléma lehet - legalábbis őszintén remélem. Már feltelepítettem a SoD 3.2-t és azóta valószínűleg még nem próbáltam. Úgy legyen, hogy működik, fontos lenne.

Más: A Pandora's Boxok és a gép viszonyát illetően nekem némileg eltérő tapasztalataim vagynak. Ha a tartalma kedvező, akkor felszedi, de ha hátrányos (pl. negatív morál/szerencse, erőforrás-elvétel, v. támadás) akkor szívbaj nélkül otthagyja. Magyarul "csal" az AI. Igen, nekem is hajmeresztően hangzik, de így tapasztaltam. Aztán az is lehet, hogy ez is patch-függő...

Még másabb: a gép és az összetett ereklyék.
Valaki egy korábbi felvetésre válaszként azt írta, hogy lehet gépi játékosnak kombót adni, és az használja is. Valóban, egészen addig, míg szét nem szedi és el nem osztja több hőse között, vagy el nem adja a szerencsétlen hülye jószág (pedig igazán nincs rászorulva anyagilag)...
Nem t'om ezt hogyan lehetne megakadályozni, ha az ember egyaránt ragaszkodik a kérdéses hős szabad mozgásához (ő lenne az aktuális "mumus"), ahhoz hogy az adott gépi játékosnak több hőse is lehessen, illetve random városok jelenlétéhez a térképen (ahol ugyebár "látatlanban" nem lehet letiltani a gagyiboltot)...

Úgy tűnik, kissé hosszúra sikeredtem, a jövőben majd megpróbálom visszafogni magam...

Kivagyoq


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 11 szer., 10:43 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
A gép nyílván csal, ez evidens. Az Aréna pályámon nyugodt szívvel hazateleportál (town portal) az átkozott mezőről is. Érdekes, ez sem nekem, sem Krityónak nem sikerült még eddig... :lol:

A gépi játékos idióta ilyen szempontból. Ha nem adod a kezébe a kombó cuccost, akkor magától nem rakja össze, még véletlenül sem. Csak adaléknak: az Ötödik elem második részében már kezdett tök jól működni a dolog, a gépi ellenfelek úgy, és oda mozogtak, ahova én szerettem volna, azaz az, amelyik hajót tudott idézni, az elhajózott, az, amelyik vizen tudott járni, az vizenjárt, stb... Azután valami miatt meghülyült az egész, kitéptem a maradék hajamat is, mert egyáltalán nem úgy viselkedtek, ahogy én azt elterveztem. Ezért lettek végül elszeparálva egymástól az enemy hősök is, hogy egyszerűen muszáj legyen azt csinálniuk, amit én akartam eredetileg, ne tudják keverni egymás területét!

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 11 szer., 11:25 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 21 pén., 12:25
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Veszprém
Üdv!

" Ha nem adod a kezébe a kombó cuccost, akkor magától nem rakja össze, még véletlenül sem." - Igen, én naív kezdetben azzal próbálkoztam, hogy csak egy darabját kapta meg induláskor, a többit pedig úgy helyeztem el, hogy biztosan "ő" szedje össze (és csak ő). Mikor már láttam őkelmét (a tesztjáték(ok) során), meglepődve tapasztaltam, hogy a várt rengeteg leech helyett rengeteg csontváza van. Még ahhoz is lökött volt, hogy a neki "tálcán felkínált" parasztokból ingyen(!!) csontvázakat csináljon, azokat parasztként tartotta a várában. Elég kiábrándító.

Lehet, hogy nem sokan osztják a véleményemet, de szerintem inkább ezen fejlesztettek volna a H4 helyett. Neem, inkább lett 3D-s, mer' az látványos, azt kajálja a nép... (Ez a tendencia sajnos nem csak a HOMM-ra jellemző, hanem úgy általában a játékokra.)

Kivagyoq


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 11 szer., 11:33 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Hát ja. Sajna a legtöbb program, és a Heroes is egy idő után már csak amiatt nehéz, mert az ellenfél százezer titánját kell legyőzni egy szál magóggal (némileg eltúlozva), azaz a túlerővel, és az ellen széttápolásával operálnak.

Nem csodálom, hogy Adler kiütést kap a gépi IQ-tól, és csak multiban tud játszani... :lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 11 szer., 14:07 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Beorn the Shapeshifter írta:
Hát ja. Sajna a legtöbb program, és a Heroes is egy idő után már csak amiatt nehéz, mert az ellenfél százezer titánját kell legyőzni egy szál magóggal (némileg eltúlozva), azaz a túlerővel, és az ellen széttápolásával operálnak.

Nem csodálom, hogy Adler kiütést kap a gépi IQ-tól, és csak multiban tud játszani... :lol:


Na azért néha van egy-két meglepetése a gépnek!(Bár igaz kb. évente 1x ).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 11 szer., 17:13 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 22:56
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Budaörs
Még borzasztóbb az, hogy nemcsak az összerakósdiban "gyenge" a gép, hanem hiába van nála Gelu vagy Dracon, egy szál sharpshootert vagy enchantert sem fog fejleszteni...!
A 100 titán vs. 1 törpe problémát pedig csak a klasszis szerkesztésű pályákon tudják feloldani jól a szerkesztők, akik a beállításokkal lehetővé teszik, hogy a játékost pontosan annyi és olyan sereg várja, amilyet még éppen le tud győzni... Tehát ez is az emberi lelemény kérdése csak! :wink:
Kivagyoq pályájára kíváncsi lennék majd, mert nagyon gondosan foglalkozik vele, nem szégyell kérdezni, meg ilyenek...! Példaértékű! :!:

Hali, Krityó

_________________
Krityó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 12 csüt., 12:22 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
A kérdés csak az, hogy Krityó Mester példáján élve, mennyi idő kell a sereg legyőzésére a határ esetén. Mert lehet órákig húzni 1 csatát, hogy megnyerd, oszt az elég unalmas. A Beorn féle 1 gog vs. százezer titán WoG-ban megoldható lenne, kb. 30 millió kör alatt. Ki bírna ki ennyit :shock: :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 13 pén., 14:51 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 21 pén., 12:25
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Veszprém
Krityó írta:
Kivagyoq pályájára kíváncsi lennék majd...

Hali, Krityó


Háát, arra én is, ha egyszer végre elkészülnek. Csak aztán a kíváncsiság meg ne ölje a macskát... Ezen pályákhoz (mer'hogy ketten vannak szerencsétlenek) képest a Luca széke némileg elkapkodottnak tűnik.
Pedig korábbi változatban az egyik évek óta, a másik is kb. másfél éve "kész" van. Annak rendje és módja szerint, mire a tesztjátékokkal végeztem, meg is untam szegényeket.

Aztán eljöve a nap, amikor ide erre az oldalra tévedék és látám, hogy itt mennyi Heróctérkép vagyon, és hogy ez jó...

Nagyon sokat le is töltöttem (M-estől felfelé), de eddig jó, ha tizedüket játszottam végig (vagy legalábbis megpróbáltam). És látván, egyes emberek miket tudnak kihozni a pályaszerkesztőből, úgy döntöttem, hogy az enyéim messze nincsenek "készen". Tehát most a "nagy átalakítás" idejét élik (szenvedik el), és valahogy úgy van mint a házakkal: nehezebb felújítani, mint újat építeni.

Több okból is:

- "fafejűen" ragaszkodom az eredeti koncepcióhoz
- ugyancsak "szívügyem" minél több véletlen beállítás megtartása az újrajátszhatóság miatt
- a "piszok" gép nem hajlandó úgy viselkedni, ahogy kéne neki (ez sajnos feloldhatatlan problémának látszik)
- időről időre elfogy az ihlet, már ami a történetet illeti
- lusta vagyok

Ráadásul, ha egyszer végre elkészül(nek) és "közkinccsé" tétetik/-nek, valszeg sokaknak csalódást okoznak. Én ugyanis nem vagyok híve az "annál jobb egy térkép, minél nehezebb" felfogásnak. A magam részéről szeretek "békésen" építgetni, bejárni az egész térképet, nem vagyok ellene a nagy csatáknak, de ki nem állhatom, ha szándékolt túlerő morzsol fel anélkül, hogy esélyem lenne megmaradni. Ja, és azt is utálom, ha sürgetnek... Tipikus átlagherócos, ahogy a "nagykönyvben" (Beorn-Codex) meg van írva. Fúújj, középszer...:)

Példákkal megvilágítva: Nagyon tetszett "A mocsarak ura". Remek alapötlet, érdekes, nem túl könnyű (legalábbis nekem), de nem is játszhatatlanul nehéz, sok megmaradt random beállítás (mondjuk sajnos a Dimenzió ajtó is), és a szövegek... Egyik kedvencem.

Ellenben Falvy messter "Mission hard"-jával egyszerűen nem tudok mit kezdeni. A térkép szép, a szövegek jók, de sajnos csak a pályaszerkesztőből ismerem... Szerintem a játékos városától 4-5 mezőnyire lerakott teleport-kijárat, aminek az ellenkező végétől az ellenfélnek két városa is 3-4 "napnyira" van, akkor is nagyon durva, ha nincs kinyalva a gép ....e. De itt ki van: első napon maximális, v. aközeli össz-erőforrás bónuszt kap (arról most ne beszéljünk, hogy ezt havonta megkapja).
Élményem: az első 10-12 napon háromszor kellett az egy szem városomat visszafoglalni, majd a negyedszerre érkező simán lenyomott. (Anélkül, hogy a fűrésztelepet elértem vón.) És még szerencsésnek mondhattam magamat, mert a közeli menekülttáborból épp egy titánt sikerült felfogadni (a csókos, fúj..), ami közismerten "tartós" jószág.
Ez a pálya messze túl van az én képességeimen. Kár, mert amúgy jópofa. Vagy csak nekem nem megy? Ezek után a "Halj meg máskor"-oknak neki sem merek fogni...

Ahogy elnézem, ez most hosszú is, meg off is, bár eredetileg nem annak készült.

Kivagyoq


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 13 pén., 17:45 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
kivagyoq írta:
...
Ráadásul, ha egyszer végre elkészül(nek) és "közkinccsé" tétetik/-nek, valszeg sokaknak csalódást okoznak. Én ugyanis nem vagyok híve az "annál jobb egy térkép, minél nehezebb" felfogásnak. A magam részéről szeretek "békésen" építgetni, bejárni az egész térképet, nem vagyok ellene a nagy csatáknak, de ki nem állhatom, ha szándékolt túlerő morzsol fel anélkül, hogy esélyem lenne megmaradni. Ja, és azt is utálom, ha sürgetnek... Tipikus átlagherócos, ahogy a "nagykönyvben" (Beorn-Codex) meg van írva. Fúújj, középszer...:)

Példákkal megvilágítva: Nagyon tetszett "A mocsarak ura". Remek alapötlet, érdekes, nem túl könnyű (legalábbis nekem), de nem is játszhatatlanul nehéz, sok megmaradt random beállítás (mondjuk sajnos a Dimenzió ajtó is), és a szövegek... Egyik kedvencem.

Ellenben Falvy messter "Mission hard"-jával egyszerűen nem tudok mit kezdeni. A térkép szép, a szövegek jók, de sajnos csak a pályaszerkesztőből ismerem... Szerintem a játékos városától 4-5 mezőnyire lerakott teleport-kijárat, aminek az ellenkező végétől az ellenfélnek két városa is 3-4 "napnyira" van, akkor is nagyon durva, ha nincs kinyalva a gép ....e. De itt ki van: első napon maximális, v. aközeli össz-erőforrás bónuszt kap (arról most ne beszéljünk, hogy ezt havonta megkapja).
Élményem: az első 10-12 napon háromszor kellett az egy szem városomat visszafoglalni, majd a negyedszerre érkező simán lenyomott. (Anélkül, hogy a fűrésztelepet elértem vón.) És még szerencsésnek mondhattam magamat, mert a közeli menekülttáborból épp egy titánt sikerült felfogadni (a csókos, fúj..), ami közismerten "tartós" jószág.
Ez a pálya messze túl van az én képességeimen. Kár, mert amúgy jópofa. Vagy csak nekem nem megy? Ezek után a "Halj meg máskor"-oknak neki sem merek fogni...

Te vagy az én emberem! Úgy nézem egy elveket vallunk és a Heroes tudásunk is közel azonos lehet. Pont ezeket tartom fontosnak én is és úgyanígy nem szeretem azt, ha már 2. vagy 3. napon megérkezik az ellen "meggyőző" többséggel... :lol:
Már most nagyon várom ezeket a térképeket, mert tudom, hogy tetszeni fognak! Feltétlen szólj, ha kész vagy velük!
Bár most én is térképet szerkesztek/tesztelek, de egy ilyen térképnek bármikor szívesen nekifogok, hiszen én is ilyesmiket szoktam csinálni, ha épp más fontosabb dolgom nincs.

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 455 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 23  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség