Heló Mindenki!
Én nagy heroes fanatikus vagyok (bár soxor visszavonulok a külvilágtól, de aztán mindig visszatérek, mint most!

), már az 1-től ismerem a játékot, szóval nekem az újítások nagyon sokat számítanak. Bevezetőnek annyit, hogy nagyon örülök, hogy megújult az oldal és főleg a fórum, ezért a készítőknek dícséret jár

, és köszi az e-mailt, mert anélkül igen nehéz lett volna eszembe juttatni milyen rég heroesoztam már! Nah, de elég a rizsából, térjünk a tárgyra...
Először is, a fórumon levő dolgokhoz: ez a high tech/cyber-es dolog eléggé bizzarul, hangzik, nem tudom Nasa mire gondol pontosan, mert hangzásra igen hülyén hangzik... Szerintem nem normális dolog keverni a fantasyt a cyberrel, mert egyszerűen nem illenek össze, és akkor szerintem a játékot át is nevezhetnék heroes of the cyber world and high tech-re vagy ilyesmi, de ha a játék véletlenül ilyen fordulatot venne, a fantasyval akkor se keverjék, mert az egyszerűen nem cool..
Én a játékkal kapcsolatban olyan újításokat képzelek el, amilyen pl. Bucseré, és tőle kérdezném: a bányák nyersanyagkészlete akkor hova fog áramlani?
Nah, és most egy-két saját vélemény...
A heroes grafikai fejlődésére: az egy volt a legjobb a gyönyörűen kidolgozott rajzaival

, a kettőben szerintem grafikai visszaesés következett be, a három újra felfejlődött, és a négy ezzel a 3ds technikával még nem fejlődött ki teljesen, amit szerintem majd az öt befoltoz.
A továbbiakban nincs érdekemben megemlíteni az egyet és a kettőt

. Szerintem a háromban (mint az előzőekben) egyértelműen a szörnyek mennyisége és minősége határozta meg egy csata alapvető kimenetelét, a hősök igencsak kiegészítő személyek voltak a pályán, és az értékelhető varázslatok egyedül a nem sebző fajtába voltak sorolhatók. Véleményem szerint mondjuk egy 40-es szintű hős mondjuk egy 4000 dam-es implosion-el nem tud megállítani egy hatalmas hadsereget egyedül... (persze nem azt akarom mondani, hogy a hősök ne dönthetnek el csatákat)
A négyben ezen javítottak, a hősöket a csata szerves részévé tették, de szerintem még mindig nem megfelelő a hősök teljesítménye. Ahogy már előttem levőek hangoztatták, egy 30-as szintű harcos lövő hős sebez kétszer 500at, az édes kevés, ahhoz a sok exp-hez képest, amit addig szerzett, és amilyen lények fejleszthetőek már akkor! És a sebző varázslatok helyzete én ahogy megfigyeltem, még mindig nem változott...
Szóval, hiába lehet hőssel teli csapatokat csinálni a négyben, egyáltalán nem éri meg, mert legyakják őket keményen, és így még mindig a sok lényes + hősös klasszikus kombináció volt a nyerő... És, amire ki akartam lyukadni: még mindig a lények a meghatározóak a csaták alapvető eldöntésére. És az is baj, hogy a nagyon sok király képzettséget lehet a négyben tanulni, mégis egy átlagos pálya során jó ha egy-két alap képzettséget és a hozzátartozóit grandmasterre tudsz fejleszteni(arról nem is beszélve, hogy csak egy-két hőst tudsz kifejleszteni ekkora szintre, mert nincs exp)! És ezzel is csak oda érünk, hogy inkább a lényekkel csatázunk, mint izmos hősökkel. Pedig a hatalmas nagy csaták sokkal izgalmasabbak lennének, és ezzel szerintem mindenki így van.
Annyit még a fórumosokhoz, hogy én sem biztos, hoghy szívesen látnék heroes10-et, mert nem hiszem, hogy bírná addig új reformokkal. Higgyétek el, már az is hatalmas nagy szó, hogy készül egy világhódító játéksorozat
!5.! része. És lehet, hogy ezekután el lehetne hagyni a fantasy világát, és menni cyberbe, de keverni semmiképpen nem szabadna, mert az igencsak idióta. És tényleg azért jó a HOMM, mert szinte ez az egyetlen körökre osztott stratégia a sok különböző, mégis majdnem uo. hack 'n' slash-es real-time-okkal szemben, amik igencsak uralják a piacot.
Kb ennyi lenne. Egyenlőre...
