Na én is végigjátszottam a bétát, bár elég kutyafuttában!
Meg kell jegyezzem, a gyalogos lovag (meg nem mondom a nevét..) szerintem nagyon gyenge lett! A játék elején még csak van valami szerepe, de aztán közel annyi értéke van mint az alabárdos parasztnak! Annyira lassú, hogy nagyobb csatában nem használható, mert mire odaérne valahová, már vége is a harcnak. Az ütésétől sem voltam oda, nagyon gyenge, ráadásul én nem vettem észre, hogy kétszer ütne vagy valamivel is jobb lenne a továbbfejlesztett verziójú, a sisakdíszt kivéve.
Az íjászok nagyon hasznosak még a végén is, főleg nagyobb tömegben. A pap és az inkvizítor túl erősre sikeredett! Hihetetlen, hogy milyen szívós, ráadásul távolsági támadása van. Egyértelműen a legjobb egység a várban, már ha az ár/hatékonyságot nézzük. A griffek az állandó visszatámadásaikkal szintén nagyon jók, ők jutnak a legtöbb szerephez a demóban, én szinte folyton őket használtam, aztán feltámasztottam őket.
Bár csak egyszer lehet feltámasztani, így meg kell gondolni, hogy mikor.
Várostromnál csak a repülő lényeim jutottak be a várba, a várkaput nem lehet szétverni?
Mi a champion (lovaskatona) speciális támadása, mert én nem jöttem rá?
Nagyon tetszik a paraszt animációja, mikor távolsági támadás éri, akkor az alkarjával megtörli az állát! Nagyon jó a sima és a fegyveres paraszt közötti különbség, hangulatos. Az íjász fejlesztése is jó, elég jól meg lehet őket különböztetni. A páncélozott griff már nem annyira tetszik, de még elmegy. Amit nem tudok megemészteni, az az, hogy a champion és a paladin tök ugyanaz, a festést kivéve, ahogy a gyalogos katona is, az angyal és arkangyal közötti hasonlóságról már nem is beszélve. Aztán ott van a pap és az inkvizítor. Az egyik vállán buzogány, a másikén kalapács, de a másik kezére már nem figyeltek, mert az teljesen ugyan az.
Nagyon remélem, hogy ez tényleg csak korai állapotban nézett ki így, mert ha így marad, akkor azt kell mondjam, hogy ötlettelen és unalmas a Lovagvár! Ennyi a különbség az egységek között? Az alap színe kék, a továbbfejlesztetté meg piros? Ne már...

Ennyire ne spóroljanak a fejlesztők!
Maga a táj és a terep grafikája tetszik, a varázslat effektek viszont szörnyen gyengék, nagyon remélem, hogy ez még változni fog. Az E3-on bemutatott Inferno-Castle csata sokkal látványosabb volt! Az abban látott meteorzáportól, meg ahogy az ördög teleportált, egészen meghatódtam...
Bár végülis a varázslás volt lebutítva a legjobban. Remélem mire kész lesz a játék, addigra effekt orgiában lesz részünk!
Ja és végül az animációk csata közben, mert ez a vesszőparipám! Mint mondtam a paraszté nagyon jó, bár csak távolsági támadásnál látszik, mikor rázoomol a kép. Lehet, hogy gyorsítottra van beállítva, de a terepen való mozgástól nem vagyok oda. Jó, jó, tényleg sokkal jobb mint a 4. részben, de valahogy az egységek elvesztették az egyéniségüket. Egyedül a griffé jó, ahogy elrugaszkodik a földtől, de ezt is csak a speciális támadásánál látni. Hol van a páncélos katona surrogó járása? Imádtam a 3. részben ahogy tekintély parancsolóan, lassan végig zörgött a pályán, aztán rendesen odavágott!
De nem baj, végülis ez már egy éves verzió, és mi csak március óta tudunk arról egyáltalán, hogy készül az 5. rész! Ennyi idő alatt javíthattak rajta, és remélem javítottak is!
