Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 134  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 14 vas., 21:34 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Nekem a Succubus spcialitása tetszik: Ranged Counter Attack. Erre a Heroes 3 óta vártam, de a Heroes 4-ben azt csinálták, hogy mindenkinek volt...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 15 hétf., 7:35 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Jeeee, most nézem a hivatalos oldalt megint, és az Infernorol is van leírás fent! Ez azt jelenti, hogy holnap már lények is fent lesznek!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 15 hétf., 8:07 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Akkor mostmár nem sokáig tudják húzni a dolgot, lassan legalább az egyik vár nevét el kell árulniuk! :D :D :D

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 15 hétf., 10:30 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
Bucser írta:
Nekem volt 1 ötletem még a H4 előtt és reméltem, hogy benne lesz a H4-ben, de nem... remélem az 5-be már benne lesz:

Én arra gondoltam, hogy mi lenne ha nem egy kincstár lenne hanem minden várnak külön-külön. Ez hatalmas távlatokat nyitna meg (pl. a hős cipeli ide-oda a nyersanyagot -> Stealth skill sokkal többet érne stb. stb.) illetve, hogy grafikailag is jelöljék mennyi van a várban felépítve, így a játékos messziről lássa milyen értékes várról van szó, megéri-e az áldozatokat.


Üdv Mindenkinek!

Nemtom, sztem nagyon durva lenne, ha még ezzel is foglalkozni kellene... épp azért nem lesz benne sztem, mert a strat. játékokban vagy túlnyomó részt a csatákkal kell foglalkoznod (WarCraft, HoMM, Disciples), vagy inkább az erQforrás-menedzseléssel (Civ és klónjai). Mind2nek megvan a maga bája, és a Rome:Total War-ban megpróbálták mixelni, és amennyire tudom nem is lett sikeres (szvsz. vacak egy játék...)
sztem sok dolgot meg fognak tartani a H4-bQl, mert sok jó eleme volt... igazából nem is nagyon van mit hasonlítgatni a H3-mal. A H3-ban pl. nekem igencsak unszimpatikus volt, hogy "rakjunk a macskánkra egy páncélt, és küldjük harcolni", szóval volt benne még szitakötQ is :shock: :lol: :lol: :lol: :D :D :D
olyan, ami nem illik egy csatába. A H4 erQssége sztem a varázsló lények voltak, jól kiterjesztették a H3-ban már látott dolgokat (az Enchantert hiányoltam is rendesen). Ami még nagyon jó volt a H4-ben, az a jó balansz a várak között. Mindegyik rendnek voltak erQsségei, gyengéi. Bár azért a két legerQsebb sztem a Chaos és a Death voltak mindent egybevetve (varázslatok, lények, hQsök tul.), hajszálnyi volt a különbség pl. a Nature-rel szemben, és a többinek is voltak nagyon jó kombói. (a halált és a term.tet elsQsörben az idézéseiért szerettem, míg a káoszt az ütQs varázslatokért... sztem nagyon jó volt az is, hogy egy Asylum várban épp ez a 3 varázslatféle van meg.) De az élet is elég jó volt (kivéve: champion :roll: ) meg a rend is, ott meg a mass slow-t szerettem :P
A halál azért volt kemény, mert amint lehetett, vettem rend-hQst, aminek volt nemesség-e, és az a lényszaporulatra egyre jobb hatással volt, ahogy fejlQdött a hQs (és még a pénztárba be is csengette a bekerülési összeget :P :P )
A természetnek nagyon bírtam a Teremtés kapuját (portal of summoning, amit a Dungeon-ból loptak el a H3-ból), a sáska egész jó kis lény volt a megragadás képessége miatt... ja, és a koboldok jól felturbózták a szerencsét (többnyire idéztem Qket).
Az életnél a Gyógyítás igéje volt király, csak épp a béna AI soha nem használta, mindig azokkal a benga wardokkal jött, csak épp nem sokat ért velük, mert sokféle mágiám volt, lényeket meg igen gyakran két rendbelit is tartottam (pl. a káosz-természet kombó frankó volt... fekasárkányok a tündérsárkányokkal meg mantiszokkal :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: )
Remélem, minden jót átvisznek a H3-ból és H4-bQl is a H5-be.

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 15 hétf., 10:51 
Avatar

Csatlakozott: 2005 feb. 27 vas., 15:18
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Párkány city
a kaszás (paraszt) a 2-ben várnál volt, mégis gyenge volt... szerintem az alap praszt gyenge lesz, viszont az apgrédje legalább olcsó... jah, kegyetlen hülyén néz ki, a leghülyébben :?
Royal Griffin: Special Ability: Dive-bomb.
Flies off the screen for one round then makes a swooping attack for additional damage and returns to original location.
ez tetszik :)
az angyal pedig valószínűleg nagyon drága lesz akkor :wink: nekem tetszik, hogy bedobnak ilyen új spéci tulajdonságokat, legalább még karakteresebbek lesznek a várak :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 15 hétf., 11:14 
Avatar

Csatlakozott: 2004 júl. 13 kedd, 20:33
Hozzászólások: 152
Úgy néz ki ez tényleg egy vadonatúj játék lesz!
Már a képeken lehet érezni a Heroes félinget, és még is van benne egy csomó újítás! :lol:

_________________
Nem vagyok őrült a hangok is ezt mondják!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 15 hétf., 11:17 
Avatar

Csatlakozott: 2005 feb. 27 vas., 15:18
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Párkány city
a képekkel lényekkel mindennel kapcs.:
nekem tetszenek az artok, ha ilyenek lesznek a lényeg, nagyon jó lesz. a paraszt tetszik a legkevésbé. az inferno lények tetszenek, talán a succubus helyett lehetett volna efreet, de az is elviselhető. a nagyon táp kinézetű horned overseer csak level2, ez furcsa. ránézésre level4 :) szerintem a pit lord is jó, egyet értek silverrel. a sárkányos megoldás elég valószínű, az inferno-nál is a worshipnél dragon van. a hivatalos leírások alapján a sztori nagyon jó lesz :) remélem nemsokára jön a demo.
ami zavar, hogy van megjegyzés, hogy csak hat sárkány van. de miért ne lehetnének sárkánymentes várak? :D jöjjön a demo, majd a teljes minnél hamarabb :!: :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 15 hétf., 11:34 
Avatar

Csatlakozott: 2005 máj. 25 szer., 14:49
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Apró ékszeresdoboz egy titkos fiókban
Én a következő megállapításra jutottam a képek alapján: az alap lények mind szebbek, mint a továbbfejlesztett, pedig v.színűleg az upgradelt lényekkel megyek majd többet(mert ugye hamar upg. és lehet, hogy még 3 óra kemény küzdelem...), amík közül az arkangyal kifejezetten csúnya, míg az "elődje" egész elfogatható(színösszeállítás) :arrow: Ez cssak a Haven jellemzése volt, az Infernójé nem.
Említve volt itt a Heroes-feelin, hogy benne maradt, mégis új játék... csak én nem látom? De azért már szívesen megkeresnem! :P
[Hé, fiúk, ott a messzi északon, igyekezzetek má'!] 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: H4 Winds of War
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 15 hétf., 11:49 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
Van még itt olyan, akinek szarakodik a H4 Winds of War? Sajna nem láttam sehol magyarul, és sztem a nyelvek miatt keveredett meg a progi... (a H4 magyarul van)
tökre bosszantó, hogy hirtelen berak 2 katapultot az ellenfélnek, aki a váram körül lófrál (mindent látok a környéken, mert a vár elég nagy sugarú körben kiiktatja a fog of war-t, így látom, hogy sehonnan se tud katapultot szerezni, és nincs neki... erre 1x csak vmelyik egysége helyett katapultok vannak, és azzal már be tudja venni a várat (igaz, így is necces)
ami még nem baj, mert legalább nem tud elmenekülni az épp közeledQ Baron Tarkin elQl (ez a halálkampányban van), hisz ilyenkor rendszerint az AI beáll a várba védekezni... csak épp a vár elfoglalásával "felfedeztek, vége a kampánynak" véget ér a játék - holott igen masszív erQfölényben vagyok, csak épp nem voltam felkészülve arra, hogy nem szabad várat foglalnom, ha utána visszamegyek pár bányáért a másik várakhoz. szóval akarja a halál :P :evil: :twisted: újrakezdeni, mert már szinte mindenkit szarrá vertem, csak 1 ellenséges vár van még. De lehet, az lesz... :twisted: :twisted: :twisted:
Szóval van vmi patch erre a problémára? Vagy vmi trükk?
ElQre is köszi.

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 15 hétf., 11:59 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 18:03
Hozzászólások: 70
Tartózkodási hely: Budapest
bakker írta:
sztem sok dolgot meg fognak tartani a H4-ből, mert sok jó eleme volt... igazából nem is nagyon van mit hasonlítgatni a H3-mal.


Ezt itt ne nagyon hangoztasd :)
Általában ugyanaz a véleményünk, mint a tiéd, csak épp az ellenkeező irányban...:)

_________________
credo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 15 hétf., 12:17 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
bakker írta:
Ami még nagyon jó volt a H4-ben, az a jó balansz a várak között. Mindegyik rendnek voltak erQsségei, gyengéi.

Ez a kedvencem :D Bár az ordernek inkább erősségei, mint gyengéi voltak/vannak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 15 hétf., 12:30 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
fffaaa írta:
Hi mindenki!!

A H4-ben király, hogy lehet a hősökkel is harcolni, ez már kellett. A seregek és hősök közti erőarány szerintem jól sikerült, de azt én is hiányolom, hogy még a kampányban sem lehet felnyomni a hős képességeit csak 60-70%-osra.
Gabinak igaza van: az elfogott hősöket én is szeretném használni :roll: , vagy kivégezni( :twisted: ) vagy valami...
De ha a H5-ben nem lehet a csatatérre szamárvezető hálót rakni akkor megőrülök.
A H4-ben képtelenség ilyenkor eligazodni: nem tudok úgy helyezkedni, hogy a nyilas mellé álljak anélkül hogy megtámadnám...
-N-eked igazad van. Én is örülnék az egységfejlesztésnek, ha megvalósulna tuti a H5 lenne a bibliám. Amolyan Disciples módra fejlődhetnének a seregek és a kampányba át lehetne őket menteni az egyik pályáról a másikba, mint az AoW-ben. Ez nagyon király lenne, csak a programozók és fejlesztők dolgát nehezítené meg egy csöppet :D .
Gezsanak is nagyon jó ötlete, hogy egyénileg barkácsoljonk felszerelést: rendelkezésre álló nyersanyagból,varázslatból,pénzből,lényből...(lásd:Evil Island)
És az is igaz hogy a választás kényszerével egy csomó lényt kiiktatnak a játékból (akiket később legyakukunk nem számítanak résztvevőnek :evil: ők csak XP-k :D ).

Ha a 3DO nem, majd valaki más hátha megcsinálje


nagyon jó ötlet a fejlQdQ lény disciples-mintára, csak épp ott külön fejleszted Qket egyesével... az meg nem volna igazságos, ha szupertáp blackdragokhoz alap bdragonokat vennek, és ezzel Qk is megkapnák a képességeit (meg az se, ha e miatt elvesztené a szuperbdragon).
szóval egy-egy lény meg nem elég erQs (a diciplesben max 6 egységed volt egy seregben, amibQl 1 a hQs) azért itt igazi SEREGEK mozognak... ez más.

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 15 hétf., 12:44 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
credo írta:
bakker írta:
sztem sok dolgot meg fognak tartani a H4-ből, mert sok jó eleme volt... igazából nem is nagyon van mit hasonlítgatni a H3-mal.


Ezt itt ne nagyon hangoztasd :)
Általában ugyanaz a véleményünk, mint a tiéd, csak épp az ellenkeező irányban...:)


nem értem... sztem is jó volt a H3, csak épp a H4 nagyon más. sehol sem írtam, hogy a H3-t egy napon sem lehetne említeni a H4-gyel... de ha mégis így gondolnám, nem igazán értem, kit bántanék azzal, ha ezt mégis elárulnám... tudod, ízlések és pofonok...

én nem is nagyon tudnám megmondani, jobb volt-e a H3 a H4-nél, de ha vki meg tudja, jó neki... :D
sztem pl. avitt dolog a "pálya szélén álló hQs", akit nem lehet ütni. jakérem, ha ott van a csatában, kellemetlen, ha kinyírják... na és? én gyakran vittem 2-t (ami persze lassítja a fejlQdést), és biza néha legyaktak 1-et... bementem a várba, és feltámasztottam :)
amúgy volt egy 1000 aranyat kóstáló ital, amit még a csata elQtt is és közben is meg lehetett vele itatni... na meg elé lehet varázsolni pl. koboldokat, akik az íjászoktól védik+rányom egy max. luck-ot, és ha megholt, jöhet az újabb adag kobold, újabb egységre/hQsre varázsolva max. luck-ot... sztem SOKKAL MÁSABB stratégiát követelt meg a H4, mint a H3 (a H3-ban igazi élmény volt a dim.door és town portal varázslat... nem is tudták bevenni egy váramat sem :D ennek is megvan a maga feelingje... sokkal nehezebb lett a H4, és a szamárvezetQnek becézett dolog is nagyon hiányzott belQle... viszont pl. magik, ördögök tudtak idézni, és ez király volt a H4-ben (elállták az idézett lények az íjászok útját pl.)
a H3-ban nem volt ekkora balansz, a Castle sokkal jobb volt a többinél. szerintem...

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 15 hétf., 13:12 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
bakker írta:
...
amúgy volt egy 1000 aranyat kóstáló ital, amit még a csata elQtt is és közben is meg lehetett vele itatni...

Pl. éppen ettől nem volt kiegyensúlyozott a 4. :wink: 30+X szitnű barbárom egy ilyen sereget megölt. A hős 20. szintű volt, vagy több... (kb. 10 potion of Immortality kellett. :D )


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 15 hétf., 13:12 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
Üdv !

A hősnél el kell döntened, hogy mire akarsz fejleszteni (természetesen ha szabadon választhatod meg a várat).

MINDIG AZ ADOTT PÁLYÁTÓL FÜGG, HOGY MILYEN TULAJDONSÁGOKAT RÉSZESÍTEK ELŐNYBEN !!!

Egyedül kóborló hős : Combat, Scouting, Tactics + két varázsló tudomány (nekem általában Order és Life)

Célszerű az alaptulajdonságot a lehető legmagasabbra tornászni (min. master, s csak ezt követően indítani a következőt). Egy 40-es szintű egyedül kóborló hős a kisebb seregeket, néha nagyobbakat is (Hypnotize) is meg tud semmisíteni.

A börtön csak arra való, hogy őrizd őket (ki is szabadítható). A H3-ban a megölt hős előbb-utóbb megjelent a 'megvásárolhatók' között. Ez ízlés dolga, hogy mi a jobb a két technika között.

A jövedelmezési rendszer megint a pályától függ. A mostani H4 havi versenypályán több, mint 4.000.000 arany, etc. állt rendelkezésemre a befejezéskor, pedig aranybánya nem sok volt. A Nobilty-s hőssel kicsit fokozható, az Order várakban a kincstár felépítése lényegesen növelheti a bevételeinket (még a H3-nál is jobban), ha tudsz takarékoskodni, akkor a heti 10 %/vár elég sok lehet lehet. A kéthetes pályán viszont kellett üres köröket nyomnom, mert a csapataim nem voltak még elég erősek.

Szerintem a H4 sokkal jobb játék lehetne, ha az AI (a gép mesterséges intelligenciája) agresszívabb volna, de azért lehet találkozni jó pályákkal.[/quote]

nna, én pl. ezzel a véleménnyel nagyon 1etértek... sztem jóval olcsóbb lett a 4. szintq lény elQhelyének felépítéséig eljutni (egyrészt, mert ugyebár nem 6, hanem csak 3 szint volt alatta... másrészt meg maga az épület 14e rany a régebbi 20e helyett!)
szóval elQbb-utóbb sok lesz a zsé...
az is nagyon tuti, hogy a lények önmagukban is kóborolhatnak, erQforrásokat szedhetnek fel, stb. jól lehet velük közvetíteni varázstárgyakat és az utánpótlás is sokkal könnyebb egy távol harcoló hQs esetén...
sztem nagyon jó lett a H4, és remélhetQleg a H5 minden jót átvesz innen is meg a H3-ból is. A lics meg a szamárvezetQ háló nagyon kellett volna a H4-be, az a pepitázás nagyon béna volt, és nem volt eléggé kiszámítható a mozgás a H4-ben... remélem, a H5-ben benne lesznek.

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 15 hétf., 13:21 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
Poetice írta:
bakker írta:
...
amúgy volt egy 1000 aranyat kóstáló ital, amit még a csata elQtt is és közben is meg lehetett vele itatni...

Pl. éppen ettől nem volt kiegyensúlyozott a 4. :wink: 30+X szitnű barbárom egy ilyen sereget megölt. A hős 20. szintű volt, vagy több... (kb. 10 potion of Immortality kellett. :D )


hát gratula, szép kis csata volt!
de ez nem bizonyít semmi a ki1ensúlyozatlansággal kpcsaoltban, max hogy az AI ellen nagy elQnye van a sok pénzzel és ésszel ellátott human player-nek... ha az AI is rendesen használta volna, igencsak bajban lettél volna...
ráadásul egy kört elvesz meginni, kiv. az elsQ feltámadsát, ha megittad csata ELPTT...
amúgy 30+x-as szintq hQs megérdemel ekkora pusztítást, ehhez már brutál XP kellett... (egy jó mágus mindenféle teremtésvarázslattal szintén kettépisil ekkora sereget, potion nélkül is...)
Az AI sztem is harmatgyenge volt, ezt próbálták brutál erQs seregekkel pótolni...
most Qszintén: melyik játékan tart(ott) ott az AI, hogy ne legyen szükség erre?

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 15 hétf., 13:45 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Jó, ezekkel a H4 az isten hosszászólásokkal ne szennyezzük tovább a H5-ös topicot. Van azzal foglalkozó topic is, ott lehet ömlengeni róla.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: upgrade
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 15 hétf., 15:14 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
hát azért ez az upgrade dolog nem is olyan jó... azzal kell majd szöszmötölni, hogy a L7 és L7+ lényeket vegyítem vagy az alapokat upgradeljem... mind2 külön macera, mert nyilván csak vmi spec. helyen (pl. vár) lehet majd upgradeelni, míg a vegyítés külön helyt foglal az amúgy is csak 7 helyet számláló hQsnél...

de mind1, ezt már bele fogják rakni...


remélem, legalább külön lesz a lényeknek mozgáspontja, hogy ne legyen olyan könnyq utánpótlásvonalakat építeni (totál igazságtalan human player elQny az AI-val szemben, ami nem használ ilyet...)

a zoom nagyon jól meg van csinálva, már ami a preview-kat illeti... az tuti, hogy a CG király lesz, egy kicsit WarCraft3-szerq

remélem, azért a ward-ok meg italok megmaradnak a H4-bQl, mert azok jól használhatók, valamint az idézQ varázslatok is jók

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 15 hétf., 15:23 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
bogpista írta:
Jó, ezekkel a H4 az isten hosszászólásokkal ne szennyezzük tovább a H5-ös topicot. Van azzal foglalkozó topic is, ott lehet ömlengeni róla.


jaja, a "A lics meg a szamárvezetQ háló nagyon kellett volna a H4-be, az a pepitázás nagyon béna volt, és nem volt eléggé kiszámítható a mozgás a H4-ben... remélem, a H5-ben benne lesznek."
k..va nagy istenítés :D :D :D :D :D :D
ráadásul itt most végig arról volt szó, mit kellene átvenni a H4-bQl, nyilván nem a béna AI-t fogom említeni meg a bugokat, hogy azok is "jók voltak a H4-ben"... de mint hibát elQhoztam ezeket is...
de azért igyexem nem szennyezni a szent H3-t :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

szóval sztem egy jól eltalált kritika minden játékra ráfér.
de lehet, ezzel sokan nem értenek 1et...

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 aug. 15 hétf., 15:48 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Bakker: Szerinted mi a jobb, ha 5 féle lény van, vagy ha 7 féle lény+upg. van? Csak mert a többségünknek az a jó, ha minél több lény van, ezáltal változatosabb, élvezetesebb a játék. És mi a véleményed az eddigi lényekről, artokról, videókról?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 134  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség