Bucser írta:
Nekem volt 1 ötletem még a H4 előtt és reméltem, hogy benne lesz a H4-ben, de nem... remélem az 5-be már benne lesz:
Én arra gondoltam, hogy mi lenne ha nem egy kincstár lenne hanem minden várnak külön-külön. Ez hatalmas távlatokat nyitna meg (pl. a hős cipeli ide-oda a nyersanyagot -> Stealth skill sokkal többet érne stb. stb.) illetve, hogy grafikailag is jelöljék mennyi van a várban felépítve, így a játékos messziről lássa milyen értékes várról van szó, megéri-e az áldozatokat.
Üdv Mindenkinek!
Nemtom, sztem nagyon durva lenne, ha még ezzel is foglalkozni kellene... épp azért nem lesz benne sztem, mert a strat. játékokban vagy túlnyomó részt a csatákkal kell foglalkoznod (WarCraft, HoMM, Disciples), vagy inkább az erQforrás-menedzseléssel (Civ és klónjai). Mind2nek megvan a maga bája, és a Rome:Total War-ban megpróbálták mixelni, és amennyire tudom nem is lett sikeres (szvsz. vacak egy játék...)
sztem sok dolgot meg fognak tartani a H4-bQl, mert sok jó eleme volt... igazából nem is nagyon van mit hasonlítgatni a H3-mal. A H3-ban pl. nekem igencsak unszimpatikus volt, hogy "rakjunk a macskánkra egy páncélt, és küldjük harcolni", szóval volt benne még szitakötQ is
olyan, ami nem illik egy csatába. A H4 erQssége sztem a varázsló lények voltak, jól kiterjesztették a H3-ban már látott dolgokat (az Enchantert hiányoltam is rendesen). Ami még nagyon jó volt a H4-ben, az a jó balansz a várak között. Mindegyik rendnek voltak erQsségei, gyengéi. Bár azért a két legerQsebb sztem a Chaos és a Death voltak mindent egybevetve (varázslatok, lények, hQsök tul.), hajszálnyi volt a különbség pl. a Nature-rel szemben, és a többinek is voltak nagyon jó kombói. (a halált és a term.tet elsQsörben az idézéseiért szerettem, míg a káoszt az ütQs varázslatokért... sztem nagyon jó volt az is, hogy egy Asylum várban épp ez a 3 varázslatféle van meg.) De az élet is elég jó volt (kivéve: champion

) meg a rend is, ott meg a mass slow-t szerettem
A halál azért volt kemény, mert amint lehetett, vettem rend-hQst, aminek volt nemesség-e, és az a lényszaporulatra egyre jobb hatással volt, ahogy fejlQdött a hQs (és még a pénztárba be is csengette a bekerülési összeget

)
A természetnek nagyon bírtam a Teremtés kapuját (portal of summoning, amit a Dungeon-ból loptak el a H3-ból), a sáska egész jó kis lény volt a megragadás képessége miatt... ja, és a koboldok jól felturbózták a szerencsét (többnyire idéztem Qket).
Az életnél a Gyógyítás igéje volt király, csak épp a béna AI soha nem használta, mindig azokkal a benga wardokkal jött, csak épp nem sokat ért velük, mert sokféle mágiám volt, lényeket meg igen gyakran két rendbelit is tartottam (pl. a káosz-természet kombó frankó volt... fekasárkányok a tündérsárkányokkal meg mantiszokkal

)
Remélem, minden jót átvisznek a H3-ból és H4-bQl is a H5-be.
_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!!
