Még1x utoljára leirom:
Nem töröljük el a hősök használhatatlan skilljeit!!! És az is le van irva a szabályoknál, hogy mire valók a helykitöltő skillek, amiket már évek óta használunk! Minden marad a régi, ugyanolyan skillekkel indul minden hős mint alapból csak ha pl scouting meg mysticism a kiinduló skill akkor ezzel lehetőség van (igaz pluszpénzért) de kilőni ezeket a skilleket expertre (mivel a csatában nincs jelentőségük ezért olcsóbban), igy ha szintet lép a hős nem kell ezekre pontot pazarolni. Mellesleg a hősök áránál a kiinduló 2nd skillek is bele lettek kalkulálva az árba, ezek a gagyibb hősök olcsóbbak, viszont e miatt lehet hogy mégse annyira, mert a gagyi skillekre vagy költünk pluszpénzt vagy 4-el kevesebb pontot tudunk normáluisabbakra forditani.
Ugyancsak a SOD-ban jelent meg az, hogy meg lehet adni, hogy egy pályán milyen skilleket ajánljon fel a gép, ott lett szabályozva egy kicsit, hogy ne adjon be minden hülyeséget, ezzel is egyenlőbbé tettük a küzdelmet. Online persze erre nincs szükség, de offline mivel a mentésbe kódolódik bele a választható skillek sorrendje, igy hiába tölti vissza valaki 100x a mentést, mindig ugyanazokat ajánlja fel a gép, csak kis eltérés lehet a választások sorrendjének megváltoztatása után. Ezzel viszont elkerulhető az, hogy valaki csupa rossz mentést kap valaki meg csupa olyat ahol minden jó skillt beválaszthat. Igy is maradt skill bőven, még igy se biztos hogy kijön az amit akarunk és felajánlja pl az earth vagy air magicot esetleg offense-t. AKi nem szeret kockáztatni az megveszi 2nd skillként, bár ez a lehetőség is főleg az egy körös támadások miatt lett bevezetve, aki szerint mindenképp megkapja a skillt amire a serege épül, az ne vegyen semmit!
A 2 thorgrim közül az egyik áthelyezése se szabálymodositás, egyszeruen a heroes nem tudja lekezelni, plusz mi se tudjuk az előre legyártott map-ra kitenni mind a 8 hőst ahonnan aztán becopy-zzuk őket a versenypályára. Külön pálya kéne erre ami a mi munkánkat bonyolítja. Igy megmarad a hős, és a gép is meg a játékos is mindig az eredeti hőssel fog menni, ha meg később tényleg mind2-n továbbjutnak és egybe kerülnek akkor már egyszerűbb lesz megoldani ezt a dupla dolgot (úgy ahogy régen).
A recanter meg resurrect dologra meg épp azért irtam amit irtam, hogy ELKERÜLJÜK a csupa élesztős csapatot de azt is elkerüljük, hogy mindenki recantert hord ami miatt nincsenek 3+ varázslatok és megintcsak a játékélmény romlik vele. Mellesleg nem egy olcsó dolog a recanter, aki képes rá költeni ugy hogy semmi haszna nincs belőle, vagy esetleg csak 1-2 sereg miatt megveszi pedig mások ellen nem is lenne rá szükség, az had tegye. Itt nem a recanter, hanem a resurrect kivonása (megnehezitése) a cél. Vagy felőlem mehet mindenki expert resurrecttel és lássuk milyen élvezetes lesz a verseny (ugy nem nehez nyerni, mindenki továbbjutna). A lényeg az, hogy csak bizonyos esetekben érje meg megvenni, ha már benne lett hagyva az árlistában.
Ráadásul ezek a modositások nem a mostani versenyre vonatkoznak, hanem csak a következő támadásra, igy végképp nem moroghat miattuk senki, főleg mert meg lesz minden szavazva, ugyhogy ha a többség szerint jo a resurrection mostani ára és maradjon benne ugy ahogy most van akkor benne marad, onnantól fogva már nem lehet minket szidni, ha mindenki azt fogja használni és veszteség nélküli eredmények lesznek mindenhol (vagy épp e miatt sokan recanter-ezni kezdenek).
Az is ott van az árlistában hogy a helykitöltő skillek experten annyik (szabályzatban benne van, de az árlistán is az expert oszlopba van irva az ár), aki már volt régen támadás versenyen az ezt is már rég tudja.
Hát igen, olvasni tudni kell...
Remélem most már világos mire valók a helykitöltő expert skillek, és hogy hogy lehet ezekkel a felesleges skilleket "hatástalanitani", mire vonatkozik a nem csatába illő skillek kivonása és hogy miért nem lehet egy térképen 2 azonos hős, és hogy az sokkal jobb ha 2 azonos hős esetén esetleg egy ugyanugy összerakott ugyanolyan speckoju hőst irányit az AI is (még ha nem és épp ugyanaz a hős) mit ha egy tök más hőst irányitana. (gyengébbek kedvéért: pl 2 cyra esetén, az egyik marad cyra, a másik meg a régi rendszer helyett, ahol egy random hasonlo kasztu hős került az AI helyére, ezúttal egy ugyancsak haste-s pl. terek kerül, a primary skilljei a toweres hőshöz beállitva és a secondary skilljei is, igy a gép a haste-s hős ellen ugyancsak tud majd expert haste-t használni!)
|