Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1257 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 63  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 10 csüt., 15:45 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 9:19
Hozzászólások: 387
Tartózkodási hely: Győr
damagepy írta:
A 4. és 5. csoportba egy kis csere történt, Kertics helyet cserélt Karesz-al


Köszi, ezért imádkoztam... :?
No comment.

_________________
Maradok tisztelettel:

Kertics

***Good luck!***


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 10 csüt., 15:58 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 20 kedd, 13:10
Hozzászólások: 477
Tartózkodási hely: Budapest
Idézet:
Ez nem épp így van, mert a mentések miatt még mindig fix skilleket ajánl fel, és nem is biztos hogy ezek maxra fejleszthetőek. A skillvásárlás azoknak van, akik nem akarják a véletlenre bizni, pl wisdom-ra épitenek hogy beadja és nem kapja meg a varázslathoz, vagy nem fejlődik fel eléggé. A több skill csak azért lett berakva és beárazva, hátha valakinek kell, nomeg régen első fordulóban nem lépett vagy csak pár szintet a főhős.

Félre lettem értve, én arra gondoltam, hogy az induló 2 skillt is listából kell választani.
A nem hasznis skillek kivételéről pedig annyit, hogy ha valaki nem akarta, hogy szintlépések esetén pl az Eagle Eye biztos ne nőjjön, akkor 500 aranyért megvette az expert eagle eye-t.

Idézet:
Ez tudom, és természetesen drágább lesz minden (az artifactokhoz viszonyítva), és minél több skillt akar majd igy valaki venni arányosan nő majd az ár, az árakat amiket irtam csak példaként irtam, azaz ha 1 attack pl 200 akkor 10 attack nem 2000 lesz hanem pl 5000.

ezt pedig én értettem félre, hogy nem az artf. helyett, hanem mellette.

:roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 10 csüt., 16:06 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Hali!

Kertics: Nem értelek. Szerintem nem gyengébb az 5. csoport, ott is akad egy-két erös csapat, ráadásul a pixieket ott sem úszod meg... Viszont a mi csoportunk sem gyöngült Karesz érkezésével, szerintem.

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 10 csüt., 16:15 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 14:43
Hozzászólások: 384
Tartózkodási hely: Miskolc
A szintlépéskor felajánlható skillek lettek leszűkitve, ha egy hősnek pl scouting-ja volt akkor ha nem vett valaki expert scoutingot az ugyanugy el fog rá pazarolni 2 szintlépést. A szintlépéskor beugró skillek között lett variálva, nem lesznek a gagyi skillek, igy nem moroghat senki a miatt, hogy a fix mentés miatt mivel majdnem mindig ugyanazokat ajánlja fel, csupa szemetet kell beválasztania. Persze még így se biztos, hogy beadja a kivánt skilleket, vagy hogy fel lehet maxra huzni, ezért aki biztosra akar menni (főleg wisdom miatt, plána ha a hős alapból kis eséllyel kapja meg) az ez után is meg fogja venni a 2nd skill-t. De mint már mondtam, ez a 2nd skill vétel nem erre lett kitalálva.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 10 csüt., 16:20 
Avatar

Csatlakozott: 2004 aug. 13 pén., 14:43
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp.
Idézet:
Most ez nem gáz, ,mert max mindenki vesz majd recanter-t és akkor ezzel ki is van védve

IGEN, de ez egy olyan játék, hogy mivel mindenkinek lesz recantere, senki nem fog venni resurrectet, tehát nem kell recanter, viszont akkor csak hasznos lesz az a resurrect és akkor értelme lenne a recanternek is, ami viszont feleslegessé teszi a resurrectet ...and so on.
:?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 10 csüt., 16:39 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 feb. 18 szer., 16:38
Hozzászólások: 156
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Sziasztok!

Kicsit fura érzéseim vannak az egyre újabb módosításokkal kapcsolatban.

Én például azért választottam hősnek Thorgrimot, mert az általam fonosnak tartott skillek a rampartos hősöknél jönnek a legnagyobb százalékban, ha tudom hogy a "haszontalan" skillek benne se lesznek a lehetőségek között valószínű nem így választok.

Egyébként a táblázatban nem volt kiírva, hogy a hasztolan skillek EXPERT szinten kerülnek 500-ba és nem BASIC-en.
(Az előző támadástornánál nem volt félre érthető.)

Nyílván, (ha másképpen nem lehet) az azonos hős (Thorgrim) választást ki kell küszöbölni, de mi lesz, ha véletlen mind a ketten eljutunk a végjátékba?
(Igaz a Gargoylok érkezésével az esélyem erre 0-ra csökkent.)

Azt hiszem még sohasem reklamáltam semmi ellen, mert végül is a játék a lényeg, és mindig tiszteltem a szervezők munkáját, amit a többiek szórakozásába fektetnek, de most egy kicsit furcsálom a Kertics-Karesz csere szabályait, akár írottak, akár íratlanok...

Üdv. Zsolt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 10 csüt., 16:49 
Avatar

Csatlakozott: 2003 jún. 24 kedd, 12:02
Hozzászólások: 156
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem. Ezek az utolsó szabálymódosítások a verseny végéig, vagy lesz még?

damagepy írta:
A 4. és 5. csoportba egy kis csere történt, Kertics helyet cserélt Karesz-al, mert az 4. csoportban olyan hősütközés adódott amit nem lehetett más hőssel megoldani (2 resistance speckós Thorgrim). Ilyen esetben (ha mas hasonló speckójú hőssel sem pótolható) a 2. azonos hős mindig átkerül a következő olyan csoportba, ahol nincs ilyen, onnan pedig a legelső játékos megy a helyére. Sajna ilyen a hirósz, nem lehet egy térképen 2 azonos hős :)
Pl. haste-s speckós hősből több is van, igy azoknál ezt meg lehet oldani, megfelelően átirva a primary es secondary skilleket és kezdővarázslatot 1:1-be ugyanolyan hőst kapunk.


Szerintem a csoportbeosztások módosítása, már kissé erős. Én nem mehetnék e át egy olyan csoportba, ahol kevesebb a pixie-s sereg?

Még verseny előtt próbáltam a póthős bevezetését és nagyobb szerepét elérni, de a többség szerint nem volt rá szükség, mert hogy a gép tökmindegy mivel van, a lényeg, hogy a játékos mindig a főhősével harcolhasson. Most meg Thorgrim fennakad a rostán.

Az, hogy a különböző ugyanolyan speckós hősökből teljesen egyforma (1:1-be ugyanolyan) hősöket lehet szerkeszteni: NEM IGAZ. Mindenki tudja, aki kicsit komolyabban foglalkozik Heroes-zal, hogy a hősök fejlődését meghatározza, hogy milyen a fajuk. Egy egyszerű példa: Crag Hack és Gundula. A speckójuk megegyezik, csakhogy egyikük Barbarian, a másikuk pedig Battle Mage. Ugyanannyi szintlépés után biztos, hogy eltérő lesz a Primary Skilljeik értéke. A példánál még nagyobb különbségeket lehet elérni a különböző várakból származó hősök között.
Tehát az egyetlen megoldás a póthős újbóli bevezetése. (de csak a verseny után :) )


Idézet:
Amúgy a pályaszerkesztőben ez alkalommal eleve kivettem a felesleges skilleket mint pl. eagle eye scouting logistic mysticism navigation stb, igy szintlépéskor nagyobb valószínűséggel ugranak majd be a jó skillek...


Lehet, hogy ezt is jó lett volna előre tudni.

_________________
Minden úgy van jól, ahogy van, kivéve, ha nem lehet rosszabul.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 10 csüt., 19:46 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Sziasztok!

Úgy látom eldurvult a helyzet. Arról volt szó, hogy nem kell póthős. Vagyis ez azt jelenti, hogy főhősazonosság esetén az AI által irányított csapat kap 1 ugyanolyan típusú hőst és kész. ENNYI! Ez lett megszavazva, így kellene lenni. Megamikornak teljesen igaza van, amikor azt mondja, hogy SOHA nem lesz ugyanaz egy battle mage és egy elementalist szintlépése. Ez kicsit túl durva beavatkozás a játékba. A másik meg még durvább :!: Mi az hogy eltöröljük 1 hős "hasztalan" 2nd skilljeit??? Ez hihetetlen. A játék lényege éppen ebben rejlik. KELL A VÁLTOZATOSSÁG!!! :!: :!: :!: Egy olyan hős, aminek ilyen skilljei vannak éppen azért kerül jóval olcsóbba Pl. 1 Tactics-al induló hősnél. Azért vannak a 2nd skilleknek árai, hogy MEG LEHET ŐKET VENNI!!! Ha valakinek kell pl. a water magic meg tudja venni, vagy lutrizik.
A Pixie kérdéshez: Nem a pixie ára lett túl alacsony! Ez fatális tévedés. A Hp növelő cuccok ára lett a fele az előző támadásokhoz képest. Ott ugyanis 4000 és 8000 arany volt az áruk a mostani 2000 és 4000-hez képest. A listaalkotók (és a rá szavazók) ezt nem vették figyelembe. Egyébként a confluxos lények árait még én kalkuláltam az én listámhoz, ami teljesen más koncepciókon alapult és ez lett átültetve ehhez a listához. (kivéve lvl5-6-7)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 10 csüt., 20:11 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 20 kedd, 13:10
Hozzászólások: 477
Tartózkodási hely: Budapest
damagepy írta:
A szintlépéskor felajánlható skillek lettek leszűkitve, ha egy hősnek pl scouting-ja volt akkor ha nem vett valaki expert scoutingot az ugyanugy el fog rá pazarolni 2 szintlépést. A szintlépéskor beugró skillek között lett variálva, nem lesznek a gagyi skillek, igy nem moroghat senki a miatt, hogy a fix mentés miatt mivel majdnem mindig ugyanazokat ajánlja fel, csupa szemetet kell beválasztania. Persze még így se biztos, hogy beadja a kivánt skilleket, vagy hogy fel lehet maxra huzni, ezért aki biztosra akar menni (főleg wisdom miatt, plána ha a hős alapból kis eséllyel kapja meg) az ez után is meg fogja venni a 2nd skill-t. De mint már mondtam, ez a 2nd skill vétel nem erre lett kitalálva.

Akkor ez is féleértettem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 10 csüt., 21:04 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 14:43
Hozzászólások: 384
Tartózkodási hely: Miskolc
Még1x utoljára leirom:
Nem töröljük el a hősök használhatatlan skilljeit!!! És az is le van irva a szabályoknál, hogy mire valók a helykitöltő skillek, amiket már évek óta használunk! Minden marad a régi, ugyanolyan skillekkel indul minden hős mint alapból csak ha pl scouting meg mysticism a kiinduló skill akkor ezzel lehetőség van (igaz pluszpénzért) de kilőni ezeket a skilleket expertre (mivel a csatában nincs jelentőségük ezért olcsóbban), igy ha szintet lép a hős nem kell ezekre pontot pazarolni. Mellesleg a hősök áránál a kiinduló 2nd skillek is bele lettek kalkulálva az árba, ezek a gagyibb hősök olcsóbbak, viszont e miatt lehet hogy mégse annyira, mert a gagyi skillekre vagy költünk pluszpénzt vagy 4-el kevesebb pontot tudunk normáluisabbakra forditani.
Ugyancsak a SOD-ban jelent meg az, hogy meg lehet adni, hogy egy pályán milyen skilleket ajánljon fel a gép, ott lett szabályozva egy kicsit, hogy ne adjon be minden hülyeséget, ezzel is egyenlőbbé tettük a küzdelmet. Online persze erre nincs szükség, de offline mivel a mentésbe kódolódik bele a választható skillek sorrendje, igy hiába tölti vissza valaki 100x a mentést, mindig ugyanazokat ajánlja fel a gép, csak kis eltérés lehet a választások sorrendjének megváltoztatása után. Ezzel viszont elkerulhető az, hogy valaki csupa rossz mentést kap valaki meg csupa olyat ahol minden jó skillt beválaszthat. Igy is maradt skill bőven, még igy se biztos hogy kijön az amit akarunk és felajánlja pl az earth vagy air magicot esetleg offense-t. AKi nem szeret kockáztatni az megveszi 2nd skillként, bár ez a lehetőség is főleg az egy körös támadások miatt lett bevezetve, aki szerint mindenképp megkapja a skillt amire a serege épül, az ne vegyen semmit!
A 2 thorgrim közül az egyik áthelyezése se szabálymodositás, egyszeruen a heroes nem tudja lekezelni, plusz mi se tudjuk az előre legyártott map-ra kitenni mind a 8 hőst ahonnan aztán becopy-zzuk őket a versenypályára. Külön pálya kéne erre ami a mi munkánkat bonyolítja. Igy megmarad a hős, és a gép is meg a játékos is mindig az eredeti hőssel fog menni, ha meg később tényleg mind2-n továbbjutnak és egybe kerülnek akkor már egyszerűbb lesz megoldani ezt a dupla dolgot (úgy ahogy régen).
A recanter meg resurrect dologra meg épp azért irtam amit irtam, hogy ELKERÜLJÜK a csupa élesztős csapatot de azt is elkerüljük, hogy mindenki recantert hord ami miatt nincsenek 3+ varázslatok és megintcsak a játékélmény romlik vele. Mellesleg nem egy olcsó dolog a recanter, aki képes rá költeni ugy hogy semmi haszna nincs belőle, vagy esetleg csak 1-2 sereg miatt megveszi pedig mások ellen nem is lenne rá szükség, az had tegye. Itt nem a recanter, hanem a resurrect kivonása (megnehezitése) a cél. Vagy felőlem mehet mindenki expert resurrecttel és lássuk milyen élvezetes lesz a verseny (ugy nem nehez nyerni, mindenki továbbjutna). A lényeg az, hogy csak bizonyos esetekben érje meg megvenni, ha már benne lett hagyva az árlistában.

Ráadásul ezek a modositások nem a mostani versenyre vonatkoznak, hanem csak a következő támadásra, igy végképp nem moroghat miattuk senki, főleg mert meg lesz minden szavazva, ugyhogy ha a többség szerint jo a resurrection mostani ára és maradjon benne ugy ahogy most van akkor benne marad, onnantól fogva már nem lehet minket szidni, ha mindenki azt fogja használni és veszteség nélküli eredmények lesznek mindenhol (vagy épp e miatt sokan recanter-ezni kezdenek).

Az is ott van az árlistában hogy a helykitöltő skillek experten annyik (szabályzatban benne van, de az árlistán is az expert oszlopba van irva az ár), aki már volt régen támadás versenyen az ezt is már rég tudja.

Hát igen, olvasni tudni kell...

Remélem most már világos mire valók a helykitöltő expert skillek, és hogy hogy lehet ezekkel a felesleges skilleket "hatástalanitani", mire vonatkozik a nem csatába illő skillek kivonása és hogy miért nem lehet egy térképen 2 azonos hős, és hogy az sokkal jobb ha 2 azonos hős esetén esetleg egy ugyanugy összerakott ugyanolyan speckoju hőst irányit az AI is (még ha nem és épp ugyanaz a hős) mit ha egy tök más hőst irányitana. (gyengébbek kedvéért: pl 2 cyra esetén, az egyik marad cyra, a másik meg a régi rendszer helyett, ahol egy random hasonlo kasztu hős került az AI helyére, ezúttal egy ugyancsak haste-s pl. terek kerül, a primary skilljei a toweres hőshöz beállitva és a secondary skilljei is, igy a gép a haste-s hős ellen ugyancsak tud majd expert haste-t használni!)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 10 csüt., 21:40 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Gepy írta:
Amúgy a pályaszerkesztőben ez alkalommal eleve kivettem a felesleges skilleket mint pl. eagle eye scouting logistic mysticism navigation stb, igy szintlépéskor nagyobb valószínűséggel ugranak majd be a jó skillek...


Ez nem egy csont egyértelmű mondat. Úgy is olvasható, hogy a hőstől elveszed a felesleges skilleket, főleg hogy az előző mondatodban is a hősökről beszéltél. Ugyanúgy mint olvasni, fogalmazni is tudni kell... :)
De egyébként ez sem túl nyerő ötlet, mert ha kiveszel minden sz*rt, csak jó marad. Ha ez a következő támadásnál lesz így, akkor ok. Mert teszem azt, aki drága pénzért 2nd skillt vett, az jogosan moroghat, hogy megkönnyítették az egészet, ha ezt tudom nem veszek...

p.s.: A haste speckós hős nem tud eleve expert hastét!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 10 csüt., 23:38 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 14:43
Hozzászólások: 384
Tartózkodási hely: Miskolc
tul sok gagyi skill nem lett kvéve, plusz csak olyan vesz skillt akinek feltétlenul kell pl wisdom vagy tactics, és ha netán be is adja a gép (ami nem biztos) akkor se pl a legvégén. PL ha tactics-ra épited a stratégiád, és mégse adja be. Vagy resurrect-re és netán mégse lesz wisdom vagy earth magic...

Haste-s meg nem tud experten, de ezeknél általában igen hamar nagy eséllyel bedobja az air magic-et, sokszor elsőre vagy 2.-ra. HAmeg beadja akkor nem mindegy hogy pl a 3. körben az ugyancsak haste-s játékos ellen egy sima másik "pőthős" vagy egy ugyancsak haste-s hős megy. Igen szivatos tud lenni :) Főleg ha az ellenfel gyorsabb és ő kezd :)

Most a vampir lordokra es a pixie-kre leszek kivancsi mit fognak profukálni főleg egymsá ellen. A gép tuti hogy a pixie-ket fogja támadni mindennel mert az a leggyengébb, igy azért lesz veszteség bőven. Elsőre a berserker-es seregen lepődtem meg kissé, meg a vámpiroson, ami előző körben nálam nem jött be. Nem a gargoyle-k miatt, mert azok verhetőek voltak, hanem a devilek , naga-k meg undead seregek miatt szivtam (meg az egyik lövős sereg ellen).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 11 pén., 8:49 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 9:19
Hozzászólások: 387
Tartózkodási hely: Győr
Nimbus írta:
Hali!

Kertics: Nem értelek. Szerintem nem gyengébb az 5. csoport, ott is akad egy-két erös csapat, ráadásul a pixieket ott sem úszod meg... Viszont a mi csoportunk sem gyöngült Karesz érkezésével, szerintem.


Üdv,

Lehet, hogy bennem van a hiba, de nem egészen értem mit akarsz mondani. Szerintem ez a két mondat üti egymást.

_________________
Maradok tisztelettel:

Kertics

***Good luck!***


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 11 pén., 10:55 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Hali!

Kertics jól el vagyunk... én meg nem értem mit nem értessz! :lol: :lol:

Én csak azt akartam mondani, hogy szerintem nem gyengébb az 5. csoport, ill. hogy hasonlóan erös sereg érkezett a 4. csoportba... :D

Laca az elöbb felhomályosított, hogy talán gúnyból írtad azt a bizonyos hszt. Ha ez így van akkor még is csak én vagyok az értetlen! :lol: :lol:

Viszont így sem értek egyet veled, szerintem sem könnyebb, sem nehezebb nem lett a helyzeted... :D Inkább Bakos Zsolti vámpírjainak lesz nehéz dolguk...

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 11 pén., 11:16 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 9:19
Hozzászólások: 387
Tartózkodási hely: Győr
Üdv,

Ja, mint a befőtt... :D

Szerintem meg a 4. csoportban több esélyem lenne, mint az 5.-ben. De ha már így alakult, ám legyen. Bár sokminden az elmentett állástól függ.
Legalább kicsit meggyepálhatom Muggert és Lybát (is). :twisted:
(Oszt nem mellreszívni! Csak vicceltem...vagy nem?)

_________________
Maradok tisztelettel:

Kertics

***Good luck!***


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 11 pén., 12:22 
Avatar

Csatlakozott: 2004 máj. 12 szer., 14:03
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Balkány
Sziasztok!

Megigértem, hogy nem írok már be szabálymódosítás ügybe, de akkor azt hittem, hogy az volt az utolsó módosítás. Véleményt nem is írok, egyszerűen csak a száraz tények:

Tegnap délután óta megtudtuk, hogy a következő dolgok változtak:
Csoportbeosztás: Kertics-Karesz
A gép által beadott 2.-ary skillek csökkentése
+
mizéria a dupla artifact-okkal, amit már lezártunk.

No comment...

_________________
"Nincs káros anyag, csak káros mennyiség"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 11 pén., 14:54 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 20 kedd, 13:10
Hozzászólások: 477
Tartózkodási hely: Budapest
Nos lassan kezd kitörni a hurrikán.
Szerintem most már ne beszéljünk többet a szabálymódosításokról.
Én egyedül szegény Bakos Zsoltot sajnálom, aki 2 győzelem után egy teljesen új csapattal próbált meg érvényesülni, és végül is saját hibáján kívül úgy módosult a csoportja, hogy az amúgy is nehéz helyzete tovább romlott a gargoyle-ok érkezésével,
(Bár szerintem azért ezt is megoldja majd. :wink: )

Azt dologból végül is én azt szűrtem le, hogy:
1. A listát a következő támadásra tovább kell finomítani a listát. (Ez modjuk sejthető volt, hiszen csak élesben derülnek ki, hogy a Conflux árak hogyan lettek belőve, hiszen eddig emmilyen viszonytási alap nem volt, csak elméleti síkon próbáltuk az árakat meghatározni.)
2. A szervezők a póthős megszüntetésével egy olyan problémával találkoztak (Ugyanazon hős speckóval, amit mindenkép meg kell oldani, mivel a csoportáthelyezések csak elodázták a végső megoldást.)

u.i. Nem lehet könnyű a szervezőknek, hogy a sok mentés készítés mellett a nyűgös versenyzők mindenféle felvetéseire is reagáljanak. :oops:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 11 pén., 15:39 
Avatar

Csatlakozott: 2003 aug. 29 pén., 13:40
Hozzászólások: 548
Tartózkodási hely: Pécs
Hát ami itt folyik, azt én sem hagyhatom szó nélkül.

A h2 támadástornánál írtam, le, hogy a bugok, elmenekülés stb. miatt a heroes 2 verzió nem érett egy támadástornára.

Szomorúan kell megállapítanom, ha nem lehet mindenki azzal a hőssel amivel szeretne és így nem játszhat az ellen akivel összesorsolták, akkor a h3 sem.

Csak ennyit akartam leírni, és azt, hogy tényleg sajnálok minden érintettet, mert játszani is csak "szabályosan" jó. A szájíz keserű...

_________________
Levko


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 11 pén., 15:42 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
warlock írta:
u.i. Nem lehet könnyű a szervezőknek, hogy a sok mentés készítés mellett a nyűgös versenyzők mindenféle felvetéseire is reagáljanak. :oops:


Hali!

Pontosan! Észrevételeket lehet tenni a szervezök felé, söt szinte kötelezö! Csak az nem mind1, hogyan! Tudni kell, hogy Vologyáék mindent megtesznek, hogy mi minél színvonalasabb és egyenlöbb versenyeken vehessünk részt, mindezt abszolút csak a játék szeretete miatt, teljesen non-profit módon.
TEHÁT KÉRETIK VIGYÁZNI RÁJUK!!

Ezt most nem azért írtam le, mert tudomisén "nyalizni" akarok a TEAMnek, nincs is okom rá. Mindössze arról van szó, hogy ezek a srácok olyan munkát végeznek, mely minden tiszteletet megérdemel!

Maradok Tisztelettel!
NIMBUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 márc. 11 pén., 15:50 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 20 kedd, 13:10
Hozzászólások: 477
Tartózkodási hely: Budapest
levko írta:
Hát ami itt folyik, azt én sem hagyhatom szó nélkül.

A h2 támadástornánál írtam, le, hogy a bugok, elmenekülés stb. miatt a heroes 2 verzió nem érett egy támadástornára.

Szomorúan kell megállapítanom, ha nem lehet mindenki azzal a hőssel amivel szeretne és így nem játszhat az ellen akivel összesorsolták, akkor a h3 sem.

Csak ennyit akartam leírni, és azt, hogy tényleg sajnálok minden érintettet, mert játszani is csak "szabályosan" jó. A szájíz keserű...


Az én véleményem az, hogy igenis alkalmas, csak a ezelőtti támadásokhoz képest, nagyon át lett alakítva a lebonyolítási rendszer, hősválasztás hogy előkerültek olyan problémák, amelyeket nem lehetett előre látni. Át kell gondolni, esetleg a póthős visszaállítást, vagy más megkerülő megoldást használni.
És még egy gondolat tul.képpen mindenki azzal a hőssel játszik, hiszen a póthős csak akkor lépett be, ha a gép játszott vele.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1257 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 63  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség