Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 966 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 49  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 23 hétf., 21:53 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Ráadásul ugye tört verzióval ez a hivatalos oldal nem foglalkozik...

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 26 csüt., 18:40 

Csatlakozott: 2011 júl. 12 kedd, 0:18
Hozzászólások: 10
Sziasztok!

A kérdésem az lenne, hogy lehet hivatalosan valamilyen kódot venni az extra tartalmak feloldásához, mert sajnon csak a sima példányt tudtam megvenni nem a CE-t?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 06 hétf., 15:16 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
*** akkor itt folytatnám a hibák könyvtár után ***

Üdvözlet!

Mivel végigvittem a Sanctuary-kampányt is, gondoltam összeütök egy rövid kritikát erről a várról is.

Előzetesen megemlíteném, hogy minden harcos hős szerintem messze táposabb, mint a varázsló, lévén, hogy a hős csak 1 dolgot cselekedhet egy körben (ez általában nálam ki is merült valamilyen gyógymágia alkalmazásában, esetleg valamely gaz ellen „lekardozásában”), így hatványozottan felértékelődnek a passzív, automatán bekattanó képességek, amiben a harcos jeleskedik. De ami a lényeg: a harcos hős használhatja a megatápos nekromanta, életszívó kardot, amivel a játékos élete nagyságrendekkel könnyebbé válik. Én minden eddigi kampányt ezzel a karddal vittem végig (és szerintem marad ez a többire is), a legnagyobb csatákat is nulla, vagy elenyészően minimális veszteséggel zártam a segítségével. Nem kell más mellé, mint egy mass gyógyítás, esetleg egy mass regeneráció, némi taktikázás, és halihó. Eddigi legnagyobb sikerem az volt, amikor egy halálos szint alatt egy paraszthajszállal álló démon-hőst győztem le úgy, hogy összesen 26 szamuráj nagát veszítettem (mellette csak a két lövős csaj, cápeti és brekkencs volt a seregemben), majd szinte semmi veszteséggel legyalultam a két démonvárat is. Mindezt a 15% életvisszatöltésnek, és a jó kis harci skilleknek köszönhettem. Használjon Ön is környezetbarát, vampirizáló nekró-kardot! :)

Szóval a sanctuary…

Szerintem (és gyerkőim szerint is) az összes közül ez a legszebb vár, és ebben vannak a legaranyosabb lények. Brekkencs (kappa) azonnal belopta magát a szívünkbe, főleg, miután rájöttem, hogy 500-ad magával mekkora pusztítást tud végezni az ellenség köreiben (egy körben 3 lénycsoport mínusz). Cápeti (shark guard) már nem annyira nagy szám, általában nálam íjászok védelmére, várkapu döngetésre került felhasználásra. Ő olyan semmilyen lény lett, bár az az arczat, amit harc közben tud vágni, nem semmi… :) A lövöldözős naga kiscsaj (priestess) úgy jó, ahogy van, a lassítása sokszor volt életmentő a küzdelemben.

Középszintű lények közül a jégbanya (snow maiden) nagyon fain, néha valami miatt felhúzta magát, és olyanokat sebzett egymás után többször is, hogy csak lestem ki a fejemből. Szellemcsajszi (spring spirit) aranyosan néz ki, de igazából nem nagyon használtam. Nem lett valami emlékezetes lény, bár a kritikus támadásának animációja igen látványosra sikeredetett. Főleg az a vicces, mikor valami másik csaj egységet abajgat (fénylányka, papnő, stb…), és ott pofozkodnak a pályán… :) A 2-4 karddal hadonászó szamuráj naga (kenshi) viszont az egyik legjobb lény a játékban! Az, hogy mindenkinek visszatámad, ráadásul kitalentolva első körben előbb jön, mint az ellenfél, a nekró karddal együtt szinte elpusztíthatatlanná tette. (Lásd a fent már említett kőkemény démon ellen, amikor is iszonyú hordák püfölték szegényeket hosszasan, míg elmúla vala…) Egyetlen hátránya, hogy ha a pályán van, mindenki rámozdul (bár talán ez nem is olyan nagy hátrány…).

A vizisari (kirin) nagyon szép, szeretnivaló, cukijószág. Amíg kevesen vannak, vigyázni kell rájuk, hogy a szél se fújja meg őket, de 3-as szintű erősítéssel, és mondjuk 20-50-200 társával együtt már igen csak combos jószággá válik (ahogy kisfiam mondaná, jó „bíróssá”). Egyetlen hátránya - ami egyébként az egész vár érthető okból megalkotott hátránya -, hogy nem tud repülni. De ennyi baj legyen…

Az már csak hab a tortán, hogy a sanctuary hősök portréja a legaranyosabbak szvsz, és a vízen járás pedig iszonyú jó, látványos és mókás képesség… Még jó, hogy az első három kampánypályában ki is lehetett használni ezt a képességet elég rendesen…

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 07 kedd, 1:26 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 25 kedd, 16:15
Hozzászólások: 423
És hogy tetszik a h6?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 08 szer., 12:24 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Üdvözlet!

Ugyan vannak nálam jobban képzett Heroes 6 szakemberek is, de arra gondoltam, hogy a kezdő, tapasztalatlan játékosoknak összedobok egy kis elindítás-segítő taktikai útmutatót, mert hátha…

Az alábbiak nem biztos, hogy minden esetben a legjobb megoldások, de nálam beváltak.


I. Milyen hőssel indulj?

Valahol már leírtam, hogy szerintem a harcos hős messze jobb, mint a mágus hős. Ennek két fő oka van: egyrészt az Arachne kard, másrészt az, hogy a hős egy körben csak egyszer varázsolhat / cselekedhet. Hiába található a 15-ös szinttől elérhető mágiák között nyálcsorgató jó dolgok, akkor sem tud az ember egy körben gyógyítást és mondjuk bábjátékost varázsolni. A harcos hős 15. szinten kapott képességeinek túlnyomó része automatikusan bekattanó dolog, amit ugye nem kell aktivizálni. És igen tápos skillek vannak itt is (pl. Hasítás, Visszatámadás III és a többiek).

Az, hogy a vér, avagy a könny útját követed, rajtad áll, nagyjából mindegy. Nézd meg, hogy első szinten milyen bónuszt ad, és válaszd azt az utat, amelyiké szimpatikusabb. A második képesség általában aktív képesség, sosem használtam őket.


II. Mi legyen a dinasztia fegyvered?

Egyértelmű, hogy az élőholt kampány 1. pályáján begyűjthető Arachne kard mindent űberel. A kard 4. szintjén megkapott 15%-os életszívás (passzív képességként!) lehetővé teszi, hogy a harcokat veszteség nélkül vészeld át, akár a pályák elején pár lénnyel, akár a végső döntő ütközetben. (Pl. a démon kampány 1. pályáján a fő-vár-csatában 2 kutyust vesztettem mindössze.) Az 5. szinten megkapott pókháló képessége is igen hasznos némely szituációban. Épp ezért mindig bekapcsolt on-line módban játssz, sokkal könnyebbé válik az életed! Élőholtakkal folytatott harcok előtt esetleg egy másik, neked szimpatikus fegyverre lecserélheted, őellenük ugyanis nem működik az életszívás. Így legalább fejlődik az is. (Csak ne felejtsd el visszacserélni a harc végén. :) )


III. Talent-pontok

Ugyebár a játék sava-borsát a hős megfelelően elosztogatott skilljei adják. Én az alábbiak szerint osztogattam el a kapott talent-pontokat:

1. Logisztika (Etalon csoportban - továbbiakban „E”) - ugyebár nem hátrány, ha többet tud lépni a karakter, azt hiszem, ezt nem kell különösebbképpen kommentálni

2. Taktika I. (Taktika csoport - továbbiakban „T”) - rettentő sok múlik azon, ha a csapatodat be tudod rendezni a harc előtt (akár az újrajátszás során, immár az ellenfél felállásának ismeretében). A brekkencs így egyből ugorhat rá az ellenséges íjászra, a nagyméretű monstáid nem ragadnak be első körre valami tereptárgy mögé, várostromnál pedig nem kapsz sikítófrászt a gép által generált felállástól.

3. Terepismeret (T) - szintén erősen gyorsítja a mozgást, így már korán érdemes felvenni.

4. Gyógyítás (Fény mágia) ha rendelkezel vele, VAGY regenerálás (Föld mágia) - ha már rendelkezel az Arachne kard 4. szintű képességével. Élőholt kampányban érdemes felvenni az életszívást a regenerálás helyett (Sötét mágia), mert ott a kard még nincs felfejlesztve, és effektívebb, mint a regenerálás.

5. Az előzőleg választott mágia tömeges változata. - Én a magam részéről ez után már semmire nem tettem pontot a mágia csoportból.

6-7. Ellencsapás I-II. (Hadviselés csoportban - továbbiakban „H”) - az egyik legmókásabb képesség az ellencsapás, életszívó karddal együtt az igazán vicces.

8. Ostrommenet (T) - nekem sokszor jól jött várostromokkor ez a +2 mozgáspont, a repülő/teleportáló lények így már jobban elérték az ellenfél falak mögött rejtőző lényeit.

9. Lesből támadás (T) - lehet nem annyira fontos skill, de nekem nagyon jól jött taktikailag, hogy szinte minden lényem előbb kezd, mint az ellenfél.

10-11. Íjászat I-II. (H) - mivel a lövöldözős lények elég nagy szerepet játszanak az ellenfél eliminálásában, sosem árt egy kis plusz sebzés.

12. Taktika II (T) - ezt a skillt előbb is fel lehet venni, én a többit fontosabbnak tartom, mert azért nem rossz, hogy ha kell, kicsit előrébbről indulhatnak egységeink öldökölni.

13-14. nem teszünk pontot

15. Ellencsapás III. + Hasítás + Íjászat III. (mind a 3: H) - ugyebár ezen turbótáp képességek miatt nem osztottunk pontot a 13-14. szinteken.

16. Rugalmasság - ez már nem annyira fontos képesség, de nem is annyira rossz.

17. Markolás (T) - mozgásnövelő, főleg pályák elején hasznos, amikor még nincs pénzünk szedegető hősre.

18. Szinttől kezdve szabadon osztogathatók a pontok, nagyjából mindegy, hogy milyen sorrendben, kinek-kinek ízlése szerint. Én az alábbiakra tettem, nagyjából ebben a sorrendben: ostrommester I-III (T), óriásölő (H), hárítás (H), erősítés I-III (T), mentorálás (E), diplomácia (E) + 3 pont tetszés és ízlés szerint. Az erősítés nem olyan rossz skill, esetleg korábban is felvehető, pl. démonok esetében, amikor mindenki a kutyusokat üti, arra feltéve, megkímélhető az állaguk.


IV. milyen dinasztia-tápokat válassz?

Én az első helyre két táp közül tettem be mindig: vagy a +3 mozgást, vagy a fele mozgáspont veszteség várportál esetén. A másik két helyre ment az alap-és középszintű lényszaporulat növelő (ez szerintem többet ér, mint az elit növelő - de kinek-kinek ízlése szerint). Kivételt a nekró 2. pályája képezett, ahol nincs vár, ott a +200 arany naponta került be (hogy legyen arany a szintlépő kövekhez).


V. Néhány alapvető stratégiai jó tanács

1.) Én minden eddigi pályát egyetlen hőssel - a kampányban kapott hőssel vittem végig. Vele vívtam meg szinte minden csatát, és őt fejlesztettem ezerrel. A kampányba kapott nevesített segédhősök nálam nyaraltak… :) Néhány olyan pályán alkalmaztam egy segédhőst, ahol már 4, vagy több váram volt, és az ellenség minden irányból zaklatott. A segédhős megkapott 1-2 heti lény-adagot, csata előtt kezébe kapta ő is az életszívó kardot (ezért ő is harcos hős volt), azután elkente a gaz hódító orcáját.

2.) Használd ki a várportált! Rengeteg ellenséges hős kivégezhető oly módon, hogy egy másik váradban várakozol (vagy az előző napi állás visszatöltése után oda visszatérsz), és egy másik várad közelébe tévedő hős közelébe teleportálva agyonvered. Ezt a trükköt a fent említett segédhős is megteheti. A fejlesztett várportált csak a fővárosodban építsd fel (ezt érdemes a maxra fejleszteni általában). Sajnos néha rászorultam arra, hogy másik várba is felépítsem, amikor már nem volt más mód azt megvédelmezni.

3.) Minden harcot próbálj meg veszteség nélkül megnyerni. Apró, pár lényes veszteség egyedül a várostromoknál, nagyobb főcsatáknál elfogadható. Megfelelően felskillezve, az Arachne karddal, jó taktikával (esetleg a csatát visszatöltve) simán megoldható a dolog. Hidd el, az a sok-sok apró elveszített lény nagyon fog hiányozni a végső csatában.

4.) Ügyelj arra, hogy egyes események aktivizálják az addig nyugodtan álldogáló ellenfeleket, vagy kinyitnak kapukat. Érdemes ezen események előtt a főhőssel körbeszaladni az egész területet, mindent felszedni, minden lénycsoportot agyonverni.

5.) Szedj fel mindent a földről. Ha a főhőssel nem akarsz erre lépéspontokat pazarolni, menjen utána egy mellékhős, aki szedeget. Ölj meg minden lénycsoportot a pályán, még akkor is, ha a hősöd már nem léphet szintet: a dinasztiád akkor is fejlődik. Ha már az is ki lett maxolva, és a kardod is 5. szintű, akkor ezt a lépést kihagyhatod. :) Minden hőstápoló helyet keress fel!

6.) Használd ki a segédhőseidet. Ha már a pénz nem számít, a főhősöd magas szintű, nyugodtan vegyél minden váradba egy-egy segédhőst, és adj nekik lény-szaporulat növelő skillt. A főcsatánál jól fog jönni.

7.) Ha nem tudsz lenyomni egy főlényt, várj pár hetet. A főlényhez elérve amúgy is rengeteg várad lesz már, úgyhogy iszonyú túlerőbe kerülhetsz egy idő múlva. Ha követed azt a tanácsot, hogy a hőssel mindent körbejársz, mindent összeszedsz, úgy is eltart egy ideig, amíg elérsz a főcsatához, tehát lesz lényed bőven.

8.) A csaták során használd ésszel a várakozás gombot. Triviális: ha az ellenfelet nem tudod az első körben elérni, várakozz a közelharcosaiddal, és utána támadj, amikor már közelebb jöttek. Ha íjászokkal állsz szemben, akkor is várakozz, távolabbra kevesebbet sebeznek, kör végén közelebb mész, és a következő körben már támadod is őket, és szívod vissza az életpontokat. Amikor már csak egy lénycsoport álldogál az ellenfélből, mindig azzal támadd meg, akinek még hiányzik a létszámából, hogy vissza-vampirizáld őket. Az sem hátrány, ha a várakozás miatt a te lényed az utolsó abban a körben, és ekkor használod a gyógyító varázslatot azon, akinek a leginkább szüksége van rá. Más a helyzet, ha el tudod érni az ellenfelet az első körben (pl. fal nélkül várostrom + ostrommenet + taktika II) vagy breki, vagy moralizáló lény..., ilyenkor zargasd be a combosabbakat a közepébe, had zabálják az ellenfél húsát. Ha már rendelkezel a hasítás képességgel, azt használd is ki: olyan ellenfelet támadj, akit tuti lever egy kör alatt, hogy jöhessen még egyszer. Vicces dolog, amikor egy lényed 3-4-szer jön egymás után (hasítás + morál), és ráadásul amikor valaki a megtizedelt ellenfél seregéből megpróbálja az előreküldött lényedet megtámadni, annak leharapja a fejét, mielőtt megnyikkanna (visszatámadás III).

9.) Ha már elkezdtél ütne egy bizonyos színű ellenfelet, ha tudod, végezd ki teljesen. Nincs annál bosszantóbb, amikor a pálya vége felé már minden héten 3-4 féle ellenfél seregei kolbászolnak a váraid felé.

Hajrá, jó játékot!

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


A hozzászólást 5 alkalommal szerkesztették, utoljára Beorn the Shapeshifter 2012 feb. 09 csüt., 9:40-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 08 szer., 12:40 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Bravó Beorn!
Összefoglalódat szerintem sokan hasznát veszik majd! :)

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 08 szer., 22:04 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Én mindenképpen :wink:
Túl sok újdonságot tartalmaz a másik 5 részhez képest, így ez a rövid leírás nagy segítségemre lesz.

Köszönjük :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 13 hétf., 12:21 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Might & Magic: Heroes VI végső értékelés


Eljövend az óra, mikor is leend végigjátszva az Heroes 6 öszvevést kampánya, és alkoták róla véleményt neki. Vagy mi… :)

Az alábbiakban összefoglalnám mindazt, amit a H6-tal kapcsolatban tapasztaltam, hátha valami véletlen folytán az egyik fejlesztő kezébe kerül, és talán-talán néhány ötletet beépítenek a kiegészítőkbe, hogy a platinum változatra már egy abszolút tökéletes, a nagy elődökhöz méltán felnövő, vagy azokat is meghaladó változatot tudhassunk magunkénak. Előre is elnézést a wall of text-ért.


I.) A program(ozás)

A Heroes 6 program számtalan gyermekbetegségtől szenved. Ezek egy részét ugye a folyamatosan érkező patch-ek már javították, viszont valamit alapból elrontottak szerintem.

Valamelyik topicban már sikoltoztam a rengeteg, felesleges, betöltést lassító effektről, hibáról. Ezekről itt csak röviden:
- az újonnan telepített játék nem patch-el fel magát egyből a legutolsó foltra
- a „frissítések keresése” ablak felesleges, nem talál frissítést, lassító effekt
- a nevet és a jelszót nem képes megjegyezni a bejelentkező képernyő
- az on-line indító ablak feleslegesen csili-vili, néha túl sokat tölt
- a MENTÉSEK SZINKRONIZÁLÁSA ÚGY KAKI AHOGY VAN (bocs), kikapcsolhatatlan
- nem nyomható el Esc-el a kezdő logó

A fentieken túl viszont valami alapvető hiba is van a memóriakezelésben, a játék betöltésében. Nem rendelkezem négymagos csodagéppel, de a játék ajánlott kategóriáját a gépem meghaladja, és fut rajta minden gond nélkül max. felbontásban. Ennek ellenére egy-egy játékállás betöltése szánalmasan lassú. Ugye végigkúszik a windows-kolbász a pálya bevezető képe alatt, megnyomjuk a gombot (de jó), és ez után kezdi el darabokból felépíteni a pályát. Ráadásul az még nagyobb gáz, hogy lecsukom a játékot a windows-gombbal, mert mondjuk e-maileket akarok nézni, és a visszanyitásnál „egy kis türelmet, betöltés…” felirat fogad, és ismét tölt-tölt, majd szép lassan felpakolja a pályát. Lehet, hogy ez az effekt mondjuk 8 GB RAM magasságában eltűnik, de szerintem ez így nagyon nem kerek. Főként annak a tükrében, hogy pl. a WoW-ban (ami ugye egy on-line game) mondjuk a hosszú repülőútra induló karakteremnél simán lecsukom a játékot, matatok, mikor visszanyitom, a kép sitty-sutty frissül, a karakterem közben már teljesen más területen van, mondjuk épp 100-200 karakter ugrál körülöttem Stormwind főterén).

Nagyon örülnék pl. annak, hogy a várak/erődök átkonvertálásának videóját ki lehetne kapcsolni a menüben. Sokadszorra megnézve nagyon-nagyon unalmas.

Mindezek ellenére a jelen pillanatban 1.21-es verziónál tartó játék stabilan fut (a múltkori kékhalál-dömping, amiről azt hittem a gamma produkálja, a videókártyám hibája volt, amit azóta lecseréltettem), fagyásokat, grafikai hibákat nem nagyon észleltem rajta.


II.) A kampányok sztorija

Hallottam már olyan véleményt, hogy a H6 kampány története lapos. A magam részéről egy stratégia játéktól nem várok el eszméletlen, gyomorba vágó fordulatokat a sztoriban, hihetetlen mélységű kalandokat (arra ott vannak az RPG-knek nevezett számítógépes szerepjátékok). Nekem igazából semmi gondom nem volt vele: szerintem tökéletesen megfelelő hátteret, keretet adott a kampányok sorozatának, a testvérek kalandjai jól összekötötték az egyes részeket. Nem dobtam hátast tőle, de szerintem éppen kellő mennyiségű videó, párbeszéd és egyéb szöveget dob fel a játék, hogy szórakoztató legyen, de - startégiai játékról lévén szó - ne váljon annak a kárára (ellenpélda a King’s Bounty, mely lepedőnyi szövegekkel bombáz, ami egy idő után már erősen fárasztó).

A sztori, párbeszédek ráadásul sokszor megmosolyogtattak, nagyon tetszett pl. a démonná vált Sanyi végső szövegelése, és az ork kampány egésze. Külön plusz, hogy egyes momentumok felbukkannak újra a későbbi kampányokban is (pl. Irina sztorijának eleje az ork kampányban kerül elő). A tesókák mindegyike szerethető, jól illeszkednek az adott fajhoz, amelyiket vezetni kényszerülnek. Ugyan számomra nem derült ki száz százalékosan, hogy végül is pontosan kik a főgonoszak (ennek okát mondjuk a késő esti kampány befejezésben kell keresni), de elég volt annyi, hogy aki csúnyán nézett rám, annak jól elkentem az arcát. Jah, a varnyú familláris még mindig gyanús… :) Meg azután majd talán a kiegészítőkben még forrja magát a sztori.

A H5 warlock hősének felbukkanása a zárókampány végén elég sokat sejtető… (warlock és elf várat szeretnék a kiegben… warlock és elf várat szeretnék a kiegben… warlock és… :) )


III.) Az AI

A játék mesterséges intelligenciája buta, mint a főd, de ezt már megszokhattuk az eddigi részektől is. Pontosabban szólva vannak olyan dolgok, amiben nagyon jól teljesít a program (pl. útkeresés), és vannak olyan részek, amiben nem. Utóbbihoz csak pár példa: a várostromok során a lövész lények lelődözése után is sokszor előfordul, hogy a bent lévők nyugodtan álldogálva várják a megváltó halált, amíg halomra lőjük őket. Az AI kimerül abban, hogy minden vártípusnál egy kitüntetett egységet támad mindenki eszetlenül (pl. démonkutymorgó), és csak a legritkább esetben kápráztat el minket olyan furmánnyal, hogy pl. az íjász egységeink elé állva üt valaki mást, hogy az íjász ne tudjon lődözni. A gyógyító lényeket (papcsajszi, szellemke) vezérlő AI különösen buta, két körön át mást sem csinálnak, mint vadul gyógyítják magukat / egymást, ha beléjük lövünk egyet, míg ha gyógyítás helyett támadnának (pl. élőholtra tenné ugyan azt a spellt), valami kárt is tudnának okozni érdemtelen haláluk előtt.

A program kénytelen csalni, hogy az AI hibáit ellensúlyozza: szinte végtelen nyersanyag és egység utánpótlással rendelkezik az akár egyetlen várral bíró gép által irányított ellenfél is. És persze ők mindent „látnak”, pontosan kiszámítják, hogy elérjük-e őket a következő körben, avagy nem, ugyanakkor a várportálokkal simán csőbe húzhatók, csak kitartás, türelem, és pár (?) játékállás visszatöltés kérdése az egész. Az ellenséges hősök zsinóron húzva tartanak a hozzájuk legközelebbi (tőlünk lehető legmesszebb lévő) várunk / erődünk felé. Ez eddig rendben van, de itt nagyjából ki is merül a ténykedésük. Bár igaz-ami-igaz, volt már olyan, hogy egy sarokba szorított hős hazateleportált… :)

A kampányok AI hiányát a pályák szemétparaszt felépítésével (egyirányú teleport bejárat az ellenség legmesszebb lévő, legtáposabb, legeldugottabb vára mellett, a saját területünk közepén lévő kijárattal), ami inkább frusztráló, mint igazi taktikai nehézséget okozó dolog. Ez utóbbiért szívesen megrugdosnám a pálya design-ért felelős személyt, mert én böcsülettel végigjátszottam H1 óta az összes hivatalos kampányt (volt, amit többször is), de a H6-nál fordult elő először, hogy vadul káromkodva, a játék letörlésének gondolata kezdett megfoganni bennem, de legalább is a H6 dvd éles tárggyal való összekarcolása. Én egy játékkal azért játszom, hogy az szórakoztasson, nem gond, ha vannak benne taktikai kihívások, de itt, a démon kampány 2. pályájától kezdve inkább már csak a „csináljuk végig, ha elkezdtük” hajtott tovább. Ez nem taktikai kihívás, hanem az ötlettelen pályatervezést, és az AI hiányát ellensúlyozni akaró szánalmas próbálkozás. Szvsz.

Komolyan mondom, én már arra vágyom, hogy egy olyan Heroes résszel játszhassak, ahol egy erős gépi ellenfél legyőzéséhez vezethet az is, ha megfosztjuk nyersanyagjaitól, és szép lassan „kiéheztetjük” a várait. Ahol számít az, hogy az ellenfél hősét végleg agyonverhetjük (vagy az előző részekhez hasonlóan, pl. mi béreljük fel az általa feltápoltat), vagy valamilyen egyéb, ravasz taktikával győzhetjük le a nálunk erősebbet. Nekem pl. hiányzik a H5 ellátmány szekereinek megtámadása, útjuk elállása, stb… H6-ban a végső csaták sikerének taktikájához elég annyi, hogy várunk egy-két-pár hetet, és ennyi.

Oké, ennyire azért nem rossz a dolog. A kampányok többsége ennek ellenére is élvezetes, most kezdtem újra hard fokozaton a nekrókat, de hogy a démont nem fogom még egyszer lejátszani, az ezer százalék… Kisfiammal mindenesetre nagyon élvezzük az egygépes multit (persze egymást sose támadjuk meg :) ).


IV.) A grafika

A H6 grafikájával továbbra sem vagyok 100%-osan megbékélve. Ahhoz képest, hogy mennyit tölt a program, azért annyira nem nagy durranás szerintem. Maga a táj, az alap gyönyörű: élvezettel figyelgettem egy-egy meredek szirt tetején épült erődöt, vagy hogy csak a legelső démon kampány-pálya kezdőhelyét említsem. Ennek ellenére a táj nekem egy kicsit sivárnak tűnik (mind az eddigi Heroes, mind a King’s Bounty-val összehasonlítva). Ennek oka leginkább az, amit már a H5-ben is gondnak éreztem: egy-egy tereptárgy túl nagy helyet foglal el a térképen, így nem lehet igazán halmozni őket. Mindenki emlékszik a H3 egyes jobb pályáinak feeling-jére, amikor egy felderített területen nagy hirtelen nem is tudtuk, mit kéne elsőre lootolni, elfoglalni, megkaparintani. Itt meg: lép-lép-lép-lép-egy hőstápoló-lép-lép-lép-kincsesláda-lép-lép-kör vége. Írtam már, de itt is megemlítem: a grafika szép, de túl steril, túl „realisztikus”, hiányzik belőle az a kis plusz, ami igazán szerethetővé tenné a játékot (visszasírom a H1 lila kissárkányát… :) ). És az egészben az az érdekes, hogy a befejező kampány mind a két pályája gyönyörűre sikeredett szerintem, azokat összerakták rendesen: mind a sötétség többszintes barlangrendszere, mint a fény eltakaró hófehér ködéből kibontakozó táj igen pofás.

Mindez nem lenne akkora probléma, de a lények sem sikerültek valami túl szépre. Valahogy a grafikusok nem álltak a helyzet magaslatán, amikor megalkották őket. Oké, hogy a King’s Bounty által felállított színvonalat nehéz elérni, ahol is még a legutolsó zombi is elég magas cukisági faktorral bírt, a succubus meg kifejezetten olyanra sikeredett, hogy simán eladnád a lelked is neki… :), de legalább az eddigi Heroes-részek hangulatát ne romboljuk már le. H5-ben a démonok aranyosak voltak, a kis imp pl. gonoszul vigyorgott, itt meg: bűn ronda mind. Nem azt mondom, hogy minden lény csúnya, de valahogy olyan lélektelennek tűnnek, inkább tisztes iparosmunka, mint szívvel-lélekkel készített szereplők.

Igazából gondom a démon és az ork várral van (ez ugye 5-ből 2), ahol a sucin kívül nagyítóval kell keresni a jól (értsd: aranyos, szerethető, cuki, „csak azért játszom ezzel a várral, mert olyan édes kis lények vannak benne”-effekt) kinéző lénymodelleket. Ezeken túl már csak a túlontúl hasonlító fény- és vízleánykákkal van gondom (elfogyott az ötlet?).


V.) A fajok

A H5 alapjátéka azért tetszett leginkább, mert minden erőd megfelelően ki volt egyensúlyozva, mindegyikkel élmény volt játszani, és csak nagyon kevés lényt éreztem benne feleslegesnek.

A H6-ban ez nem így van. Az orkok szerintem minden más várnál jóval erősebbek lettek, síkföldi csatánál szerintem verhetetlenek, de várostromnál is ők a nyerők. Ugye bár: három lövő lény, a repülő csirke-csaj, csomó visszatámadás nélküli akció, a „bírós” küklopsz, az igen hasznos sámán és a duplán-pofánverő. Minden lényük jól használható, életképes, tápállat. És persze ott van nekik a faltörő fejlesztésük, amivel nálam a párducharcos sokszor első körben beküldte a várkaput.

Ellenpéldájuk a démon vár, aminél az volt az érzésem, hogy egyszerűen elfogyott a fejlesztők fantáziája. Kapunk egy kicsi, egy közepes, és egy nagy ugyan olyan „megyek-ütök” lényt, akik különleges képességét igazából nagyon kevés helyen tudtam kihasználni. A démon kampány 2. pályáján (amikor még hiányzott a 2. szintű lövész, és a főszörny), egy kínszenvedés volt minden várostrom. A főszörnyön kívül ugye nincs repülő lényük, szegény suci meg édeskevés volt a lődözéshez (hol van már a H5 lánc-tűzlabdája?). Szó se róla, a veremlord igazi vadállat, ha már van, általában beküldtem az ellenfél sűrűjébe, és onnantól már csak hátra kellett dőlni, és nézni a mészárlást. Szóval összességében ez a leggyengébb vár szerintem.

A többi vár valahol a kettő között helyezkedik el, mindegyikben van egy-egy olyan lény, ami többé-kevésbé használhatatlan, de a társaik nagyjából le tudnak küzdeni minden akadályt (mondjuk pl. a naga-sárkány repülés képessége egy kicsit hiányzott nekem néha várostromnál).

Szerintem ezen még kellett volna egy kicsit csiszolgatni…


VI.) Az én dinasztiám

A H6 egyik legjobb újítása a dinasztia bonuszok bevezetése, és az ezzel megszerezhető tápok. Persze itt is vannak még kisebb-nagyobb hiányosságok.

Első, és legfontosabb, hogy a dinasztia fegyverek szintléptetéséhez iszonyú mennyiségű TP kell. Én nem tudom, ki az a mindenre elszánt, aki két fegyó (egy mágus, egy harcos) kimaxolásán túl még képes továbbiakat is felfejleszteni, de megemelem előtte a kalapomat. Hiába van hát kismillió, ilyen-olyan fegyverünk, ha nem használjuk őket, mert másfél év, mire azt is használható állapotúra fejlesztjük. Ezen túl a nekró kard ténylegesen mindent űberel, sokkal-sokkal táposabb, mint bármilyen egyéb fegyver. Nagyon nagy királyság lenne, ha csinálhatnánk nekünk tetsző dinasztia fegyvereket. Mondjuk egy adott pontért adhatnánk a kiválasztott külsőhöz képességeket (pl. 100 pontot oszthatnánk el az 5 szint képességei közt, az életszívás 3. szinten 80 pont, 4. szinten 65 pont, 5. szinten 60 pontba kerülne, vagy ilyesmi…). Ha mindehhez még hozzácsapnák azt, hogy a fegyver hamarabb lépne szintet, már is egy nagyon jó hype lenne belőle.

A hősöknek adható dinasztia bonuszok kellemes színt visznek a játékba, és tényleg segítséget jelentenek (bár ezek között is van egy csomó átgondolatlan).

Az acsikért kapott pontokért persze lehet még arcképeket és címeket is vásárolni, sok értelme nincs, de legalább mutatós… :)


VII.) Egyéb apróságok

Van még pár dolog, amikkel nagyon nem vagyok kibékülve, illetve amin változtatnék még.

A hős tárgylistája jelen formájában elég kaotikus, átláthatatlan. Igen jó lenne, ha egy tárgyról jobban kiderülne, hogy hova való, illetve ha egy adott szett összes iteme mondjuk felfénylene, ha ráviszem az egyikre a kurzort. NAGYON sokat segítene a tárgyak pakolászásában. Simán beleférne egy egész ablakos tárgylista is, balra csak a hős, és a rajta lévő cuccok, jobbra meg az egyéb motyók, mert így görgetve néha nehéz megtalálni bármit is.

Nekem NAGYON hiányoznak az igazi, általunk aktiválható lényképességek. Oké, hogy minden lény rendelkezik egy nagycsomó (oké: inkább kiscsomó) passzív skillel, de csak pár bír olyannal, amit mi kapcsolhatunk be. Sokkal nagyobb taktikai mélységet adna a játéknak, ha pl. szellemke nem csak gyógyítani tudna, hanem mondjuk átkozni, vagy lassítani is, stb… H5-ben voltak varázshasználó lények, amiket igen is sokszor, nagy haszonnal lehetett kihasználni. Nem akarok mindig a King’s Bounty-val példázódni: de abban a játékban a lényeknek a saját passzív képességein túl még egy-három aktív képességgel is rendelkeztek (egy mezei íjász pl. tudott egy csata során egyszer nagyot sebző tüzes nyilat, illetve lassító jeges nyilat lődözni). Ezen túl nem értem pl., hogy a nekrók főszörnyének minek kell képességként használnia az átváltozást a csata első körében? Én még nem kerültem olyan szituba, hogy közelharcosként akarjam használni őt…

Kicsit változtatnék a rendes várak mellett létező erődítményeken, és az általános lényadó helyeken. Oké, hogy így egy csomó objektum kidolgozását megspórolták, hiszen egy faj-egy lényadó, de ez így, szerintem felesleges. A kis erőd lehetne egy lebutított, de ugyan úgy fejleszthető vár, ami adhatna mondjuk csak első szintű lényeket, és bírhatna csak első szintű fal-fejlesztési lehetőséggel (extra épületek nélkül), és ezek mellé lehetne csatolni a különböző, magasabb szintű lény-lakhelyeket, amik autómatikusan konvertálódnának át, ha elfoglaltuk a hozzájuk csatolt erődöt (várat). Bár lehet, ez csak az én sirámom.


VIII.) Értékelés

Jó játék a H6, egy kis csiszolgatással szinte tökéletessé lehetne tenni. Nem tudom, mennyire modolható, mert akkor a közönség előbb-utóbb megoldja a problémákat, de jobban szeretném, ha legalább a fontosabb sirámaim a következő kiegészítőben kielégítésre találnának. Az egész Heroes újragondolás nekem bejött, jó, hogy nem az eddigi receptet próbálták meg új köntösbe burkolni, hanem ténylegesen újat akartak alkotni. Kár, hogy ezek - még - nem minden esetben sikerültek.

Újítások: 86%
Grafika: 79%
Játékélmény: 81%
Szavatosság: 86%

Mindösszesen: 83%

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Beorn the Shapeshifter 2012 feb. 15 szer., 18:19-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 14 kedd, 1:10 

Csatlakozott: 2008 márc. 28 pén., 20:16
Hozzászólások: 59
Beorn the Shapeshifter írta:
Might & Magic: Heroes VI végső értékelés

Nagyon örülnék pl. annak, hogy a várak/erődök átkonvertálásának videóját ki lehetne kapcsolni a menüben. Sokadszorra megnézve nagyon-nagyon unalmas.

Szia, állítólag ki lehet kapcsolni, még ha nem is a menüben (én egyelőre maradtam a régebbi részeknél, nem tudom lecsekkolni).
http://forums.ubi.com/showthread.php/50 ... ost2355726

_________________
Adam


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 14 kedd, 18:07 
Avatar

Csatlakozott: 2012 feb. 09 csüt., 21:47
Hozzászólások: 4
Nektek melyik a kedvenc fajotok? Nekem az orkok! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 14 kedd, 19:04 
Avatar

Csatlakozott: 2011 aug. 24 szer., 15:25
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest
1.nekró
2.haven
3.ork


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 16 csüt., 12:22 
Avatar

Csatlakozott: 2012 feb. 09 csüt., 21:47
Hozzászólások: 4
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni,mert nem megy a játék!
Ma amikor el akartam indítani,rendesen be patchelt,minden még a mentéseket is szinkronizálta, és amikor már indulna ez a hiba üzenet fogad:

"A "0x006a5c59" címen található utasítás a "0x0000001c" memóriacímre hivatkozott. A memóriaterületen nem végezhető el a következő művelet: read"."

Nem tudom mi lehet a baj,tegnap még normálisan ment,ráadásul még a mentések szinkronizálása is sikeres volt. Ha tudtok legyetek szívesek segíteni!

Köszönöm
Domi

Szerk: Offline módba se megy...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 16 csüt., 22:53 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 17 pén., 20:09
Hozzászólások: 245
Tartózkodási hely: Dorog
DomiTheNoob írta:
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni,mert nem megy a játék!
Ma amikor el akartam indítani,rendesen be patchelt,minden még a mentéseket is szinkronizálta, és amikor már indulna ez a hiba üzenet fogad:

"A "0x006a5c59" címen található utasítás a "0x0000001c" memóriacímre hivatkozott. A memóriaterületen nem végezhető el a következő művelet: read"."

Nem tudom mi lehet a baj,tegnap még normálisan ment,ráadásul még a mentések szinkronizálása is sikeres volt. Ha tudtok legyetek szívesek segíteni!

Köszönöm
Domi

Szerk: Offline módba se megy...


Nekem memória problémának tűnik. Ha tudod akkor MemTest-tel ellenőrizd le a memóriáidat.

Beorn the Shapeshifter írta:
Might & Magic: Heroes VI végső
- a nevet és a jelszót nem képes megjegyezni a bejelentkező képernyő
- az on-line indító ablak feleslegesen csili-vili, néha túl sokat tölt
- a MENTÉSEK SZINKRONIZÁLÁSA ÚGY KAKI AHOGY VAN (bocs), kikapcsolhatatlan


Nekem megjegyezte a nevet, meg a jelszót. A mentések szinkronizálását ezen a csili-vili indító ablakban kapcsolhatod ki az opcióknál. :)
A dinasztia fegyvereket meg tudod játék nélkül is fejleszteni mégpedig ezen az oldalon: http://heroes-6-conflux.uk.ubi.com/soulforge itt be kell jelentkezned az ubis accoddal, majd kiválasztod a fegyvert és pár óra alatt felfejlődik. 3. szintre 2.-ról 1 óra alatt, 3.-ról 4.-re 24 óra alatt.

Üdv! Coradiel

_________________
Egy kedves ördög. Lehetséges? :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 17 pén., 12:24 
Avatar

Csatlakozott: 2012 feb. 09 csüt., 21:47
Hozzászólások: 4
Köszi a választ,már újra raktam a játékot és most már megy. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 17 pén., 20:03 

Csatlakozott: 2011 nov. 03 csüt., 16:50
Hozzászólások: 21
Coradiel írta:
A dinasztia fegyvereket meg tudod játék nélkül is fejleszteni mégpedig ezen az oldalon: http://heroes-6-conflux.uk.ubi.com/soulforge itt be kell jelentkezned az ubis accoddal, majd kiválasztod a fegyvert és pár óra alatt felfejlődik. 3. szintre 2.-ról 1 óra alatt, 3.-ról 4.-re 24 óra alatt.

Üdv! Coradiel


Ez már tényleg "no comment" kategória...aszem vissza rakom a H5-t abban legalább van valami kihívás is...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 18 szomb., 14:07 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 22 szer., 16:40
Hozzászólások: 79
joeid írta:
Coradiel írta:
A dinasztia fegyvereket meg tudod játék nélkül is fejleszteni mégpedig ezen az oldalon: http://heroes-6-conflux.uk.ubi.com/soulforge itt be kell jelentkezned az ubis accoddal, majd kiválasztod a fegyvert és pár óra alatt felfejlődik. 3. szintre 2.-ról 1 óra alatt, 3.-ról 4.-re 24 óra alatt.

Üdv! Coradiel


Ez már tényleg "no comment" kategória...aszem vissza rakom a H5-t abban legalább van valami kihívás is...


Szia!

Attól, mert meg tudod tenni, attól még nem kell megtenned, hanem fejlesztheted nyugodtan "tisztességesen" és akkor még bőven marad kihívás a játékban.

_________________
http://ashi.web.elte.hu/rejtv

Fejtörés


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 18 szomb., 17:56 

Csatlakozott: 2006 szept. 27 szer., 8:19
Hozzászólások: 42
444Tibi írta:
Szia!

Attól, mert meg tudod tenni, attól még nem kell megtenned, hanem fejlesztheted nyugodtan "tisztességesen" és akkor még bőven marad kihívás a játékban.


Szia!
Pedig szerintem igaza van, a multi szempontjából nem éppen fair azokkal szemben, akik keményen megdolgoztak egyes dinasztiaeszközük felfejlesztéséért.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 18 szomb., 21:21 

Csatlakozott: 2011 jún. 15 szer., 21:49
Hozzászólások: 12
Sziasztok!

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de elégé dühítő, hogy mostanság gyakran nem lehet játszani a játékkal, mert a Confluxhoz nem lehet csatlakozni. Mivel elég keveset tudok játszani a játékkal, elvárható, hogy amikor szeretnék tudjak játszani vele. Bosszantó! Ki ad érte az ember nem kis pénzt... Szóval kezdek kiszeretni a játékból...
Nektek is előfordul, hogy nem tudok játszani? Pl. 2012.02.18 20:10

Üdv.




(Internet kapcsolat van, a játék eredeti)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 19 vas., 13:07 

Csatlakozott: 2011 nov. 03 csüt., 16:50
Hozzászólások: 21
444Tibi : nem is teszem meg, sőt csak a megfelelő fajhoz tartozó dinasztia fegyvereket használom adott kampányon belül (magyarul nem az összeset az Életszívóval nyomom), csak azt mondom ,hogy egyáltalán minek kell ilyen kiskaput nyitni ?

Néha kicsit az az érzése, mint pl. az SW-vel: csak azért, hogy minél nagyobb legyen a bevétel (korhatár miatt) telerakták mindenféle bugyuta lényekkel, meg lelkizéssel...

H6-val kapcsolatban azt látom ,mintha "lebutították" volna az egészet:
- már csak két fejlődési irány van : erős és varázs, de még ez sem igaz ,mert egy erő hős szinte ugyanúgy megtudja tanulni a legfontosabb mágiákat (regenerálódás, életszívás, gyógyítás stb.) még, ha nem is olyan hatékonysággal
- miden faj erő hőse ugyanazokat a tulajdonságokat tudja felvenni , semmi specializálódási lehetőség nincs (a vér/könny és a hős egyedi tulajdonságát én nem tartom specializálódásnak) és a varázs hősöknél is minimális eltérés van csak
- a varázs hősök csak 1x tudnak varázsolni 1 körben...vicc
- a legtöbb csatát nem is kell lejátszani , villámcsata és kész
- az AI buta mint a tök, mindig ugyanazt, ugyanúgy csinálja
- a lénytermelők építése lineáris, semmi variálási lehetőség nincs (szerezz nyersanyagot és minél gyorsabban húzd fel, ennyi) nincs olyan , hogy az egyiket felépíted akkor a másikat már nem tudod vagy legalább kétféle fejlesztett lényt lehetne választani...
- a speckó épületek általában csak irányítási területre hatnak ,szinte alig használhatóak.
- a 3 fajta nyersanyag + pénz egy vicc, itt is ki lett gyomlálva egy csomó variálási lehetőség
- orkok(vagy barbárok) varázsolnak ??? Életszívást ???? Ne mááá...
...és még folytathatnám így a 2. végigjátszás után

Nem azt mondom , hogy legyen H3 tuning grafikával, de a H5 rendszerét kicsit tovább gondolva jobb játékot lehetett volna összehozni.
+ még itt vannak a Bug-ok , amiket hónapok alatt javítanak + ez a Conflux rendszer is amit megértek, de kampány módban mi szükség rá ? Főleg, hogy állandóan vacakol.

Biztos valami új dolgot akartak a srácok összehozni , amivel mindenki tud játszani, csak így a lényeget vesztette el a játék : nem kell gondolkodni, taktikázni stb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 20 hétf., 11:08 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Coradiel írta:
Nekem megjegyezte a nevet, meg a jelszót. A mentések szinkronizálását ezen a csili-vili indító ablakban kapcsolhatod ki az opcióknál. :)


Rájöttem én is, hol kéne elvileg kikapcsolni, de nekem nem műxik. Evvan...

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 966 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 49  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség