Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 966 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 49  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 11 szer., 20:39 
Avatar

Csatlakozott: 2011 aug. 24 szer., 15:25
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest
Most kaptam facebookon az üzenetet: Működik a CONFLUX :DDD

Jó játékot mindenkinek: Orin


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 11 szer., 22:57 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Amúgy, én azért nem értem ezt az egész dolgot, mert mi lesz 2-3 év múlva?

Nem reklám céljából.

Ott van például a Bioware (Baldur's gate, Dragon Age, SW: KoToR).
Náluk is volt egy olyan, hogy a Dragon Age-nél van egy online profil, aminél hasonlóképp meglehet szerezni achievment-eket. A játékot 1 hete szereztem meg és nem nem tudok online játszani vele, sem letölteni hozzá a Bioware szerverről (egy golem társ, Ostagari csata helyszíne).

Én azért tartom ezt rossz ötletnek, mert ugyebár a Confluxhoz felkell csatlakozni, az Ubisoft-hoz. Mi lesz akkor, ha a szerverük megszűnik?
Akkor, hogy játszunk a várral? :?

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 12 csüt., 18:36 

Csatlakozott: 2011 júl. 03 vas., 15:37
Hozzászólások: 11
Hello
Találtam egy bugot: az Ismeret Nyakéke ami a frakciós képességet növeli meg eggyel nem működik:( A Hős adatlapján megadja az egyel nagyobbat viszont csata közben mikor a csík elérné azt a szintet ott nem adja meg a +1 et. Eddig a necrokkal néztem meg, de szerintem a többi frakciónál is probléma lehet. Más is tapasztalta már ezt? Remélem nem csak nekem ilyen:) (A játék eredeti, egy hete vettem:P:)

Szerk: Eladtam anyakláncot, következő pályán vagyok és a nekromancia 3 nem jön be igy se pedig 15 ös vagyok. Ez most a tárgy miatt van vagy Anastasya bugos?

Nos van még 1 gondom bár lehet csak én vagyok béna, de vki már próbálta párbaj módban leverni az Infernoval, a Haven-t dinasztia bónusz nélkül kreált hőssel:) (mivel még mindegyik lv 1 es 1 kivétellel)? Egyszerúen lehetetlen. Klassikus és hatalmas sereg módban se bírom normal on megcsinálni. Ha vkinek sikerül leírná hogy hogyan? vagy csinálhatna róla egy videót.:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 14 szomb., 11:48 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Ja azon én is csodálkoztam hogy nem használja a gép a fejlesztett griff képességét még mindig. S nem használja a barbár/ork Álomjáró egység és fejlesztettje képességét se a gyökereztető képességet pedig hasznos. :)

Megcsináltam az epilógus 1. pályáját, vér hőssel. A vége érdekes volt sztorilag, de ****** könnyen legyőztem ezt a valószínűleg egy 6. néphez köthető bosst. Könnyebben mint az előtte lévő bossokat a kampányban.

A pálya zárásaként volt egy levezető videó ás ott feltűnt egy Heroes V-ös régi ismerős karakter/hős. Jó sokáig élt akkor ha 400 évvel korábban is már dühös volt. :) Az első kiegészítőbe akkor várható ez a nép az tuti, ellenfélként tudnék még egy új népet, ami jól passzolna hozzájuk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 15 vas., 17:07 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
H5-ben annyit írnak róla hogy a múltjáról senki se tud semmit nem tudják honnan jött mi célja hány éves.Csak egyszer megjelent , és ravasz kíméletlen hős. Nekem az egyik kedvenc herom volt a H5-be :) Jó lenne ha megint központi szerepet kapna és irányíthatnánk Kora pedig érdekes ám az ő fajtája örök életű :)

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 17 kedd, 11:15 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Üdvözlet!

Miután már eltelt egy kis idő a megjelenéstől, úgy gondoltam, a kezdeti bajokat némileg kiküszöbölték, így hát bátran megrendeltem én is a Heroes 6-ot. Tegnap meg is érkezett, játszogattunk vele egy ideig, úgyhogy az alábbiakban a gyors, első benyomásokból adódó véleményemet osztanám meg véletek. Ez persze lehet (sőt biztos), hogy az idők folyamán finomodni fog, amint egyre több dolgot ismerek meg…

Előre vetítem, hogy mind az RPG Might & Magic 1-9 (bár a legutolsó sikítva dobtam el egy idő után), mind a King’s Bounty 1, és (Hellbloodnak köszönhető) orosz nyelvű 2-es része, a felújított Legends, valamint a Heroes of Might & Magic 1-5 (összes kiegészítővel természetesen) elég sok időt elvett már az életemből, tehát nem minden tapasztalat nélkül vágtam neki a tesztelésnek. Megpróbálom pontokba szedni.


1.) A telepítés

A dvd-ről természetesen egész gyorsan felmászott a program, semmi extra, említést sem érdemel. Na de, ami utána jött! Tudtam, hogy van hozzá patch, a PC Guru honlapján az 1.2-est 208 MB-nak írják, piskóta, úgyhogy kisfiamnak - naivul - azt mondtam, öt perc múlva már nyüstölhetjük is a frissen telepített játékot. Aha. Nem néztem, mennyit rak fel az automatán elinduló patchelő program, de vagy 40 percig szüttyögött, majd a 100%-os töltés után még feldobott két, különböző patch ablakot, és azok is nyüstöltek egy ideig. Kicsit a WoW-os patchelésre emlékeztetett a dolog… de végül is, ez egyszeri esemény, nem nagy dolog, ugorjunk.

A következő meglepetés akkor ért, amikor az asztalra kitett ikont elindítva ismét a patch menü indult el, a játék rendes indító ikonját úgy kellett a főkönyvtárból kivadászni manuálisan. Mindegy, megoldva.

Apró szépséghiba, hogy a játékot a bejelentkező képernyőről elindítva nekem a képernyő bal felső negyedébe feldobott egy piros-kék ponthalmazt, a képernyő villog pár másodpercet. Ez a jelenség után semmi gond a játékkal, minden fut maxra felcsavarva (ahogy az egy vadiúj videókártyától el is várható), csak kicsit furcsa.

Apró negatívum még, hogy a videó-beállítások módosításának érvényesítéséhez újra kell indítani a gémet, ami kicsit gáz szerintem (a WoW-nál, meg még jó pár programnál legalább is sikerült megoldani). Mindegy, ez is apróság, egyszer beállítja az ember, és annyi…


2.) A külcsín

Ugyan még csak két pályát láttunk a játékból (részben), és az oktatókampányt csinálgattam (második pálya 80%-ig kb.), úgyhogy valószínűleg nem láttam még mindent, de az első benyomások ugye elég fontosak… :) Maga a látvánnyal - stratégiai játék lévén - szerintem minden rendben van, csak valahogy hiányzik belőle egy kis csili-vili. Valahogy kicsit üresnek és sivárnak tűnnek elsőre a pályák. H3-ban ugye az ember megszokta (egy nem teljesen elbarmolt pálya esetén), hogy a látómezőjén belül nem is tudja, mihez kapjon hirtelen, mert mindenfelé van valami felvehető / legyőzendő / meglátogatandó nyersanyag, szörny, kalandobjektum, stb. Itt meg egy napi mozgással felszedek 3 követ, mittudom én mennyi aranyat, kinyitok egy ládát, megvívok egy csatát. És ennyi. Kicsit kellene turbózni a dolgon… A H5-ben még egy fa-halom is hívogató arany fénnyel tündökölt, itt meg nem érzem ezt… Lehet, hogy valami videóbeállítási hiba, nem tudom, hogy kellene kinéznie maxon ténylegesen a játéknak, de nálam (XP alatt, Asus ENGTX550 1 GB 192 bit DDR-5-ös videókártyával, 2 GB RAM-mal, friss driver) ilyennek tűnt.

Amúgy nincs semmi gond a játék kinézetével. A hősportrék aranyosak, a városoknál nekem nem hiányzott annyira az animált városnézet (amit az első után amúgy is kikapcsolt az ember). Egyedül tényleg az a bajom, hogy minden kicsit színtelennek tűnik (nem tudom jobban megfogalmazni), hiányzik belőle az a többlet, ami az eddigi Heroes részeket jellemezte.

A szörnyikékkel sincs különösebb gond, kisfiam teljesen beleszeretett az új Sanctuary vártipusba, én meg elvagyok a nekrókkal. Itt is csak egy kicsi kellene ahhoz, hogy ténylegesen szerethető lények legyenek. A H5 (és elődei) démonai mind egyediek, és aranyosak voltak, a kis impek a gonosz vigyorukkal, az ugráló szarvas démon, és a többiek. H6-ban meg kapunk egy raklapnyi csápos, csúnya valamit, oszt nesze… :) Itt is azt tudom mondani: jól kidolgozottak a lények, csak valahogy kicsit túl sterileknek tűnnek (nem tudok rá jobb szót).


3.) … és a belbecs

A játék újdonságai viszont nagyrészt nagyon bejöttek.

A szabadon fejleszthető hős zseniális szerintem, nem kell várni, hogy végre benyomja már a nekünk nagyon kellő skillt. Tetszik az erő/mágia és vér/könny fejleszthetőség is, nagy pirospont érte! Az egy várban betoborzok mindenkit szintén jópofa ötlet - lenne - ha a fejlesztett lényeket fejlesztettként lehetne toborozni. Csak ugye nem. Hiába van készen a kezdő fővárosunkban a lényfejlesztő, ha az erődökben csak az alaplények toborozhatók. (Vagy csak én vagyok még nagyon béna :). A lények 3 szintbe sorolása is már régóta meglévő problémát oldott meg, ti. hogy egy hetedik szintű lény simán bekajolt jópárszáz első szintűt anélkül, hogy megkarcolták volna a kis buksiját. Így a harcok ténylegesen taktikusabbak lettek, nincsenek annyira elszállva egyes nagyobb lényecskék. Nagyon jók a lényképességek is. Újabb pirospont! (Bár vannak nagyon undorító lények, pl. a légelementálokat ott is hagytam szépen a pályán, mert nem jöttem rá, hogy lehet a körönként elnyomott láncvillámukat kitaktikázni…)

Amivel egyenlőre nem vagyok kibékülve, az a harcmező üressége. Az eddigi részekben jóval több tereptárgy volt a csatamezőkön, emlékezzünk pl. a H3 hatalmas repedéseire, vagy a H5 fatönkjeire. Itt meg kapunk jó esetben 2-3 sziklát középre, és annyi. Főleg úgy fájó ez, hogy már a King’s Bounty the Legend-ben is számtalan újítást találtak ki a csataterekre: csatatéren megszerezhető kincsesládák, toronyharcok, változatos méretű és alakú csataterek, ahol változó irányból (irányokból) jött felénk az ellen, különböző tereptárgyak (tornyok, falak, stb). Úgyhogy ezen dolgozhattak volna még egy kicsit… (Off: pár napon belül feltelepítem a King’s Bounty Crossworlds játékot is, ami az eddigi vad WoW-ozások miatt szintén kimaradt az életemből, úgyhogy majd ott kiélem magam ez ügyben… :) )

Jópofa a hős speciális skillje, csak két gondom van vele: mire végre elsüthetném, általában már véget ért a harc, illetve hiába építettem fel az oktató kampányban két olyan tornyot is, ami állítólag a csata első körében 1. szintre tölti azt fel, ez nem működött (bug).

A taktikázást még tanulnom kell egy kicsit, úgyhogy hosszú, izgalmas hetek (hónapok) várnak még rám. Gondoltam, öreg rókaként, sitty-sutty belevágok némi mapozás után az oktató kampányba (normál fokozaton), azután a 2. pálya utolsó hőse úgy elkente a szájam, hogy na… Oké, egyszer sem töltöttem vissza a csatákat (a load amúgy is rettentő lassú szerintem), úgyhogy másodjára már jobban kell vigyáznom a csapataimra… De ki gondolta, hogy az oktatómód ennyire szivatós lesz a végére? :)

Még a temérdek varázstárggyal van gondom, az öltöztető baba lehetne kicsit egyértelműbb, így nem mindig világos elsőre, hogy ami a zsákjában van az érvényesül-e, avagy nem. Mindegy, ez is majd alakul még…

Jah, egy megjegyzés a tisztelt fordítók felé: a régen szerencsének nevezett tulajdonságot miért kellet végzet-nek fordítani? Kicsit hülyén hangzik szerintem. :) Amúgy a fordítás nagyon profi, köszönet és hála minden benne közreműködőnek!

A történetmesélés szerintem jó, egy startégia játéktól nem várok el iszonyatos mélységeket (nekem még a H5 története is tetszett, főleg a királynőnek álcázott succubus jött be nagyon), épp megfelelő méretű, és mennyiségű párbeszédet, videót dob fel szerintem.


Összességében nekem nagyon tetszik az új Heroes, méltó folytatása az elődöknek. Mivel az eddigi gémek is az utolsó kiegészítő kijövetelekor váltak igazán tökéletessé, úgyhogy gondolom itt is lesz még elsütött patron, megkapjuk az elf és warlock várakat, és a játék folyamatosan ki fogja nőni a gyermekbetegségeit, hogy bevonulhasson a Heroes panteonba. Vagy ilyesmi… :)

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 17 kedd, 14:01 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Beorn the Shapeshifter írta:
Üdvözlet!

1. Amivel egyenlőre nem vagyok kibékülve, az a harcmező üressége. Az eddigi részekben jóval több tereptárgy volt a csatamezőkön, emlékezzünk pl. a H3 hatalmas repedéseire, vagy a H5 fatönkjeire. Itt meg kapunk jó esetben 2-3 sziklát középre, és annyi. Főleg úgy fájó ez, hogy már a King’s Bounty the Legend-ben is számtalan újítást találtak ki a csataterekre: csatatéren megszerezhető kincsesládák, toronyharcok, változatos méretű és alakú csataterek, ahol változó irányból (irányokból) jött felénk az ellen, különböző tereptárgyak (tornyok, falak, stb). Úgyhogy ezen dolgozhattak volna még egy kicsit… (Off: pár napon belül feltelepítem a King’s Bounty Crossworlds játékot is, ami az eddigi vad WoW-ozások miatt szintén kimaradt az életemből, úgyhogy majd ott kiélem magam ez ügyben… :) )

2. Még a temérdek varázstárggyal van gondom, az öltöztető baba lehetne kicsit egyértelműbb, így nem mindig világos elsőre, hogy ami a zsákjában van az érvényesül-e, avagy nem. Mindegy, ez is majd alakul még…

3. Jah, egy megjegyzés a tisztelt fordítók felé: a régen szerencsének nevezett tulajdonságot miért kellet végzet-nek fordítani? Kicsit hülyén hangzik szerintem. :) Amúgy a fordítás nagyon profi, köszönet és hála minden benne közreműködőnek!

4. Összességében nekem nagyon tetszik az új Heroes, méltó folytatása az elődöknek. Mivel az eddigi gémek is az utolsó kiegészítő kijövetelekor váltak igazán tökéletessé, úgyhogy gondolom itt is lesz még elsütött patron, megkapjuk az elf és warlock várakat, és a játék folyamatosan ki fogja nőni a gyermekbetegségeit, hogy bevonulhasson a Heroes panteonba. Vagy ilyesmi… :)


Üdv Bátor Harcosok!

Kedves "öreg" Beorn pajti... Örülök, hogy tetszik a játék, annak méginkább, hogy más sokadik öreg rókát csábítja el gyermekbetegségei ellenére. Engedd meg, hogy néhány észrevételedre kielégítően megpróbáljak válaszolni:

1. A harcmezőknél sajnos szintén van néhány bug. Van kb. 100 féle csatatér, mely szép mennyiség, de valami hiba miatt max. a tizedével találkozol a játékban. Szóval lesznek gazdagabb csataterek is, ha orvosolták a problámát... :)

2. A hős bábú is változni fog, igaz ez feltételezhetően csak az első kiegben, már a béta során jeleztük, hogy a mostani nem a legjobb, szóval remélhetőelg ebből is lesz valami egyértelműbb a későbbiekben. :)

3. Majd beletanulsz a játékba (van mit, hisz ezt a részt a régi beidegződésekkel nem lehet játszani, de úgy látom erre már kezdesz rájönni...) és akkor rájössz, hogy 2 féle szerencse létezik a játékban. Az egyik a hősnek lévő, a másik a lényeknek lévő. Az egyik maradt szerencse, de a másik az angol verzióban sem szerencse névre hallgat, így itt is meg kellett különböztetni valahogy a dolgokat, ezért lett végzet az a bizonyos másik szerencse... :wink: (Örülök, hogy tetszik a fordítás, neves öreg Heroes harcosok keze által készült, kiegészülve néhány ifjú titánnal...)

4. Ámen... Legyen Néked igazságod! :P

Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 17 kedd, 21:41 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Nekem 3 kérdésem lenne.

Az egyik az, hogy a teljes játék elfutna ezen a gépen?

Processzor: 2,6 GHz (1 magos)
Memória: 3*512 MB PC3200 DDR SDRAM (3.0-3-3-8 @ 200 MHz) (2.5-3-3-7 @ 166 MHz)
Videókártya: NVIDIA GeForce 8600 GS (512 MB)
DirectX-verzió: DirectX 9
Op. rendszer: Windows XP
Alaplap: Asus P5SD1-FM2 (FSC OEM)
Merevlemez: 120 Gb
Hangkártya: EsSoundMAX Digital Audio
Optikai meghajtó: HL-DT-ST DVDRAM GH22NS40

Ugyebár, a demo az merően különbözik a teljes verziótól és ha nem megy, akkor a gépet erősíteném és nem a játékra utaznék.

----------------------------------
Második kérdés.

Az oldalon lévő demo. Mennyire van hátrányban? Úgy értem, hogy az még béta verzióban van fenn.

-----------------------------------

Harmadik.
A várak kinézetével lesz valami?

Tudom, hogy sok a dolguk és türelem kell hozzá. Csak kíváncsi vagyok, hogy lesz-e velük valami.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 17 kedd, 22:55 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
T-Rex írta:
Nekem 3 kérdésem lenne.

Az egyik az, hogy a teljes játék elfutna ezen a gépen?

Processzor: 2,6 GHz (1 magos)
Memória: 3*512 MB PC3200 DDR SDRAM (3.0-3-3-8 @ 200 MHz) (2.5-3-3-7 @ 166 MHz)
Videókártya: NVIDIA GeForce 8600 GS (512 MB)
DirectX-verzió: DirectX 9
Op. rendszer: Windows XP
Alaplap: Asus P5SD1-FM2 (FSC OEM)
Merevlemez: 120 Gb
Hangkártya: EsSoundMAX Digital Audio
Optikai meghajtó: HL-DT-ST DVDRAM GH22NS40

Ugyebár, a demo az merően különbözik a teljes verziótól és ha nem megy, akkor a gépet erősíteném és nem a játékra utaznék.

----------------------------------
Második kérdés.

Az oldalon lévő demo. Mennyire van hátrányban? Úgy értem, hogy az még béta verzióban van fenn.

-----------------------------------

Harmadik.
A várak kinézetével lesz valami?

Tudom, hogy sok a dolguk és türelem kell hozzá. Csak kíváncsi vagyok, hogy lesz-e velük valami.


Üdv Bátor Harcosok!

1. Nem esküdnék meg rá, hogy elmegy rajta, a proci és az alaplap lehet a leggyengébb pontja a gépnek, ezt mindenképpen fejleszteni kellene és 2GB Ram sem ártana a biztonság kedvéért... A videókari talán alap grafikával elbírja... :roll:

2. Nagyon sok dolog változott/javult a végleges játékban a demohoz képest...

3. Várak kinézete az ígéretek szerint változni fog, de szvsz csak egy kiegben fog változni... Bár ki tudja... :wink:

Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 18 szer., 10:20 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Köszi :)
Addig is megpróbálkozom a demoval, legalább ne unatkozzak :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 18 szer., 10:39 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Nos, újabb Heroes 6-tal töltött este után… :)

Rájöttem - elég fura megoldás - hogy az automata patch ikonra kattintva az nem a legutolsó (összevont) aktuális foltot tölti fel, hanem csak az elsőt (1.11), ami után elindul maga a játék is. A következő kilépés és ikonra kattintás után töltődik a második patch (ez volt nálam az 1.2.), ismét elindul a gamma, majd az újabb kilépés / ikonra kattintás után az éppen aktuális legutolsó (1.21). Hmm… némileg szokatlan, és engem jól át is vert elsőre :) Ki a franc nézi a játék hevében a jobb alsó kis számot az indító képernyőn ? :)

Mindenesetre a legutolsó tapasz után már nem produkálja a fent leírt grafikus hibát a progi, hanem indul reccenés nélkül. Szóval: talán az Ubinak nem kellett volna annyira erőltetnie a karácsonyi megjelenést, simán lehetett volna még hegeszteni a gammát pár hónapig, hogy ne 2 GB patch letöltésével indítson telepítés után. :) (Bár ebben határozott hasonlóságot mutat a WoW-val.)

Mindenesetre másodjára nekifutva, mint forró kés a vajon, úgy hatoltam át a bevezető kampány 2. pályáján, és a nekrók első pályáján is. Hihetetlen, hogy egy egész kampányt élvezetesen végig lehet vinni a 3 alap (első szintű) lénnyel! Mondjuk nekróknál tényleg nem okozott nehézséget a szinte veszteség nélküli győzelem, a mass vampirizáció, a szellemes gyógyítás a hős képességgel kiegészítve… az a pár egység, aki meg elhullott, már is visszavásárlásra került a legközelebbi várban. :) Szegény kis lovagok (inkvizítorok), jöttek, izmoskodtak, majd ghoul-eledelként végezték pályafutásukat. :)

A történet egyes részeit nehezen tudom követni (mondjuk ennek fő oka a késő esti játék-időpont :) ), pl. fogalmam sincs, ki a franc az a beszélő varnyú, de gondolom majd csak kiderül. (Én a főgonoszra tippelnék… :) ).

Mindenesetre az eddigi kellemes véleményem határozottan még pozitívabb irányba tolódott a játék iránt. Első képességként a taktikát beválasztva a csatározások ténylegesen mókásakká váltak, bár igaz-ami-igaz, a várostromok taktikája egyenlőre kimerült abban, hogy az életszívással szinte legyőzhetetlenné tett ghoul beállt várkaput döngetni, és aki kijövet rátámadott, azt jól leverte, de gondolom később ennél nagyobb mélységű harcok is lesznek majd. :)

A démonok továbbra sem tetszenek, ellenben a lovagvár fénycsajai iszonyat undorító ellenfelek voltak, már alig várom, hogy irányíthassam őket. Csak jönne már az első kiegészítő lemez hozzá… elfeket és titánokat akarok! :)

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 18 szer., 13:03 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 17 pén., 20:09
Hozzászólások: 245
Tartózkodási hely: Dorog
Beorn the Shapeshifter írta:
A történet egyes részeit nehezen tudom követni (mondjuk ennek fő oka a késő esti játék-időpont :) ), pl. fogalmam sincs, ki a franc az a beszélő varnyú, de gondolom majd csak kiderül. (Én a főgonoszra tippelnék… :) ).


Az a Varjú a nekromanta nagynéni familiárisa :) Legalábbis más szerepét nem találtam a nekro kampányban :)

Üdv! Coradiel

_________________
Egy kedves ördög. Lehetséges? :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 18 szer., 21:05 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Én törpéket, beholdereket és sárkányokat várok kiegészítésben^^

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Egyéni játék
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 18 szer., 22:09 

Csatlakozott: 2012 jan. 17 kedd, 22:10
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Tura
Sziasztok új játékos lévén nem nagyon tudom, hogy jó helyre írok-e ezzel a témával kapcsolatban de nem akartam nagyon keresgélni se új topicot nyitni. :( Azt szeretném kérdezni hogy ha egyéni pályát szeretnék letölteni netről, hogy gép ellen játszhassak akkor azt melyik mappába kell tegyem vagy hogyan tudom kivitelezni, mert kicsit bajba vagyok. Választ előre is köszönöm.

Mint kiderült, H6-ról van szó (Trunks)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 19 csüt., 15:56 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2008 szept. 29 hétf., 22:04
Hozzászólások: 5496
Tartózkodási hely: Budapest
HUNLorcs

Belépett: 2010 Aug 19
Hozzászólások: 1743

Hozzászólás elküldve: 2012 Jan 18 Sze, 22:26:28



Csedi92: Töltsd le a kiválasztott pályát, majd utána a Heroes 3 -> Maps mappába bontsd ki. Remélem segítettem. :wink:
_________________
HL



csedi92

Belépett: 2012 Jan 17
Hozzászólások: 2
Város: Tura

Hozzászólás elküldve: 2012 Jan 19 Cs, 0:02:48
Hozzászólás tárgya: Ismét én xD



Szia előzőekben elfelejtettem hozzáfűzni, hogy Heroes 6-al akadtam el. Kerestem ott is a "maps" mappát csak nem találtam meg sajnos.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 20 pén., 0:22 

Csatlakozott: 2011 júl. 03 vas., 15:37
Hozzászólások: 11
C:\Users\Felhasználónév\Documents\Might & Magic Heroes VI\Scenario

Ebbe a mappába kell berakni, legalábbis ami mappát az ubi csinált azt hivatalos oldalon ide írták én megcsináltam és működik, saját készítésűt is gondolom lehet ide. Scenario mappát nekem létre kellett hozni mert eredetileg nem volt benne.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 21 szomb., 22:57 

Csatlakozott: 2012 jan. 17 kedd, 22:10
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Tura
Szia köszi a választ igen nekem sem volt létrehozom aztán remélem a legjobbakat. :D Köszi a segítséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 21 szomb., 23:28 
Avatar

Csatlakozott: 2011 aug. 24 szer., 15:25
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok! Hogyan lehet megnyitni a 4. bónuszt a pálya elején? Elértem az Arany fokozatot, de nem találom sehol ahol meg lehetne venni :oops:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 23 hétf., 17:27 

Csatlakozott: 2012 jan. 23 hétf., 17:19
Hozzászólások: 1
Sziasztok
A Heroes 6. részét csak eredeti játékkal lehet játszani vagy lehet tőrt verzióval is?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 23 hétf., 18:20 
Avatar

Csatlakozott: 2011 aug. 24 szer., 15:25
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest
Filju írta:
Sziasztok
A Heroes 6. részét csak eredeti játékkal lehet játszani vagy lehet tőrt verzióval is?


Szia!

Kilehet ugyan játszani, de egy csomó extrából kimaradsz, és online sem játszhatsz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 966 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 49  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség