Üdv Bátor Harcosok!
Itt folytathatjátok a régi fórumról a pályaszerkesztéssel illetve a saját készítésű pályáitok megjelenésével kapcsolatos megbeszéléseket. Baráti üdv!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Aki nagyon penge a h7 editorjában, az tudna nekem segíteni?
Kép
Szeretnék olyan sziklákat készíteni, mint amilyenek a fenti linken találhatók (fehérr, kicsit mészkőre emlékeztet) de sehol sem találok ilyet az editorban. Van valakinek valami ötlete, hogy hogyan lehet még is megoldani?
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Hogy miért tűntem el hosszú időre? Hát, mert megtaláltam azt a pályát, amit annak idején elkezdtem (és meló meg egyéb dolgok miatt)
Min dolgozom épp? Hát... A HoMM játékát egy új szintre próbálom felvinni, bár, sok minden hiányzik a 3-ból, ami a 2-ben ott volt (szfinx például) és ami a 4-ben ott van (Lysander fal törő kalapácsa)
Bár, nem csüggedünk, haladunk előre.
Ki ne ismerné a régi "Kaland, Játék és Kockázat" könyveket? Nos, ez a pálya azokat az időket próbálja visszahozni, amikor egy T elágazásnál besétáltunk a 16. oldalra, ahol egy ork harcossal kellett küzdeni és tovább lapozni. Ezt próbálom visszahozni most.
Mit fog tartalmazni a pálya?
- Sok csata, melyeknél egy hiba a játék végét jelentheti
- Kaszt választás (Mágus, Lovag, Vándor és ezeknek megfelelő Archmage, Crusader, Sharpshooter lény)
- Temérdek sok útitárs (mágusok, elfek, orkok)
- Rengeteg párbeszéd hőseink között magyar és (később angol nyelven)
- Csapdák, szörnyek és hibák sokassága (lesznek "valódi" hibák, mint nem lehet a parasztkunyhóhoz eljutni és játékos által elkövetett hibák, mint az "idő előtt adta le a cipőt" hibák)
- Bestiárium és a nagy becsben tartott Kalandorok kézikönyve és temérdek információ Asbergan világáról
- Egy törpe turista vezető, ki megkéri az árát annak, hogy elmond mindent, amit a törpékről tudni kell...
- és itt még az istenek sem alszanak, hanem az örökös csatájuk vívják egymás ellen.
Egy kis ízelítőt adok a Kalandorok kézikönyvéből, mely még nem a végleges!
Asbergan istenei
Asbergan sok istennel rendelkezik, de csak néhány főbb istent imádnak. A kisebb istenségeket, csak alig-alig imádják.
Az embereknek három istene van: Ramador, Celene, Yuvenar
Ramador az élet, a rend istensége. Testvére Yuvenar-nak, aki a káosz istene. Celene kettőjük között lavírozik állandóan. Régen szerelmi szálak kötötték Ramadorhoz, akitől két gyermeke is született. A gyermekekről semmilyen információ nem maradt meg. Celene feladata az, hogy se a rend, se a káosz ne legyen erősebb a másiknál. Ezért a hívei gyakran színleg felesküdhetnek a káosznak vagy a rendnek. Ha az egyik erősebb lesz, akkor a gyengébb oldalára állnak megtartva az egyensúlyt.
Az orkok nem származtatják magukat istentől. 500 évente az orkok legidősebbje elvonul az ifjúság forrásához, melyet csak ő ismer, és megfürdik benne. Így, minden orkok öregapjává válik. Sok ork úgy hiszi, hogy Skandergar már a világ létrejöttekor itt volt. Bár, az tény és valló, hogy amit az orkok öregapja mond az szent és sérthetetlen. Nincs olyan ork, aki ellent mer állni neki. Az ork sámánok gyakran mesélnek történeteket a fiatalabb orkoknak Skandergarról és annak legnagyobb harcairól.
A törpék imádata megkérdőjelezhetetlen Ruarx felé. A hitük úgy tarja, hogy ő volt az, aki megteremtette a hegyeket, bennük a fémet, melyet a törpéknek adományozott. Továbbá, úgy tartják róla, hogy ő volt az első bányász és kovács a törpék között. Szakállára bármely törpe irigykedne, ha találkozna vele. A rúnapapok különböző templomokat szenteltek neki és az épp aktuális hegynek. A hegyek templomai attól függnek, hogy milyen fémből található meg a legtöbb.
A tündék egy sárkány istent imádnak. A fali metszeteikben gyakran lehet látni egy arany sárkány ábrázolást, mely védelmezi az erdőt. Ezért, a tündék nagy becsben tartanak minden sárkányt. Nem szólnak hozzájuk addig, amíg úgy nem hiszik, hogy a sárkány méltónak nem találja őket. A sárkányok nászidején a tündék öröm ünnepet tartanak arra, hogy a sárkányok vigyázzanak rájuk.
A mocsáriak népéről annyit lehet tudni, hogy egy ritka hidra istenséget imádnak. Legendák szólnak arról, hogy van egy Hidra, melynek egy feje volt és amikor egy lovag levágta a fejét, akkor annak hét másik feje nőtt. A lovag életben maradt és az egyik királynak el is mondta, hogy a hidra hozzászólt. Mindössze egy szót mondott: Bosszú
A lovag másnap meg halt vérmérgezésben. A helyi varázsló megvizsgálta a testet és arra a következtetésre jutott, hogy egy ritka hidra méreg végzett vele.
Azt már most garantálom, hogy még egy ilyen pályát, biztos, hogy nem találsz a H3 világában (max a WoG-ban, de annak a pályaszerkesztője beadja nálam a kulcsot )
Megjelenés dátuma: ismeretlen, de ehhez idő kell, hogy minden stimmeljen.
De, hamarosan egy demó pályát elérhetővé teszek
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Hát, ez iszonyatos nagy munka, és minden elágazásnál újabb hiba lehetőség... Koncentrálni kell, hogy ne keveredjenek össze a történet szálai. És ha még vannak csomópontok is benne, amik befolyásolják az egyes népek történetét...
Gondolkodtam én is hasonló pályán annó, de hamar feladtam, mert akkora előkészület kellett volna hozzá, hogy egy könyvet teleírok, mielőtt a szerkesztőhöz nyúltam volna. Remélem van egy jó forgatókönyved a sztorihoz, és mindene elágazás fog vezetni valahova, nem csak egy 20000 azúr sárkányos csata végkifejlethez.
Kitartást hozzá!!!
Nekem is épülget a G-s kalózos pályám. De az erózió lassan őrölgeti a világot.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Van itt egy Elkészült Extra Huge pályám (HotA 1.4.2 verzió kell hozzá)
Kingdom of Chaos
Jó játékot!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Sziasztok!
A Heroes VII szerkesztője folyton kidob egy idő után, ez valami hiba? Mert elég erős gépem van...
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Kabel24 beküldte:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!