Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 84  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 01 csüt., 22:55 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 9:51
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest
eriklimo írta:
2, A hős támadja a lovon a kiszemelt áldozatot... De mióta lett átlátszó szegény hősünk? :wink:

Szellemalakot kaptak a might hős támadások (spirituális támadás) - hihetőbb lesz a várostromnál miért képesek támadni a védőket, és miért nem sérülnek. De lehet, ez is változni fog, ahogy hallom. Semmi sem biztos :D

_________________
Éljenek a körökre osztott stratégiák!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 03 szomb., 12:44 

Csatlakozott: 2011 jan. 02 vas., 16:40
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Herend
Játszogatok a Béta kampányaival, amit most írni fogok, az szigorúan a magánvéleményem, de kíváncsi lennék nagyon másokéra is.

A Bétában játszható 3 kampány közül a Sanctuary-é a legkönnyebb (könnyű és normál módban, hardban még nem próbáltam). A Coral priestek egyszerűen nagyon jól be vannak lőve, s mivel ranged sebzésük is van és több körön keresztül tudják magukat is vagy egymást is healelni, ott 2-3 hét is eltelik, amire képes vagyok akár egyet is elveszíteni közülük.
A Kappa támadása is védekezése is normális, a grafikai megoldásaik kivállóak!
A Shark guard nekem olyan átlagos képet mutat.
A Kenshik vagy közismertebb nevükön a Nagák jól támadnak, erősek, nekem bejönnek.
Így a Sanctuary sereg ebben a kampányban bőven elég erős kényelmesen végigvinni a menetet.

---

A Haven kampány ezzel szemben már jóval másabb képet mutat. A Sentinelek és ezek továbbfejlesztett változatai, a Pretorianok védelme ölég erős, de a támadóerejük sztem hagy maga után kívánni valót. Jóval könnyebben halnak, mint a Coral Priestek. Viszont ha egymás mellé állnak a Pretorianok, akkor ha az egyiket letámadja az ellefél, akkor a másik Pretorian is visszatámad. Ez jó! :wink:

A nővérek és a továbbfejlesztéseik számomra nem hozzák azt, mint amit el lehetne várni tőlük. Egyrészt gyenge a védelmük, ami még érthető is, de sem nem támadnak jól és a healjük is igen gyengusz a Coral Priestéhez képest. Míg utóbbiak 2x3 körig healelik automatán magukat vagy a kiszemelt célpontot, addig a Nővér is meg a továbbfejlesztése is csak 2x1 azonnali healt tud adni magának vagy a célpontnak. Ez számomra elég aránytalannak tűnik, ha tehetném, legalább annyival feltuningolnám őket, hogy nekik is több körig hasson a healjük.

A haven lövészek átlagosak, de a továbbfejlesztéseik veszélyesek, mert azok abban a vonalban, ahol lőnek, mindent letarolnak, még a sajátjaikat is. Ilyen jellegű úgymond büntetése sem a Sanctuary sem a Stronghold core egységeknek nincs, ez és a fentebb említettek azért hátrányba hozzák sztem a Haven seregeket!
(És most senki ne jöjjön azzal pls, hogy akkor tanulja meg a Haven hős azt a képességet, ami megvédi a saját seregeit a saját lövészeitől, mert ez akkor is hátrány, mert ez egy képesség pont kidobása a semmire, a többi faj hőseinek NEM kell pazarolnia ilyenre!)

---

Aztán itt van a Stronghold kampány. Ezt ugyan még nem vittem végig, de alapból van egy kérdésem: Ha normál módban játszatok vele, akkor nektek is véres verejték a menet? Mert nekem a 3-4 normál próbálkozás mindig igen balulsikerültre végződött. Alapból normálban sztem kevés sereget kapsz, a várakban is nehéz jól fejleszteni, a kampány feladatait, pl. a kiszabadítandó Stronghold seregeket olyan haderő védi több helyen, hogy esélyem sincs nagyon. És akkor még nem beszéltem az igen aggresszív gépről és annak seregméreteiről, szóval azért én normál módban
1, vagy erősíteném alapból Sándor seregeit meg a hozzá csatlakozó egységeket
2, vagy faragnék a gép erejéből és seregeiből
3, vagy legalább a különböző egységeket, termelő helyeket, stb. védő seregeket redukálnám.

Egyébként a Stronghold haderő kellemesen erős, jól felépített, a Maulerek vadállatok sebzésben és védekezésben sem kispályások, a kentaur az über állat, a hárpia is nagyon jó.

De kedves Blackhole! Valamit csináljatok a Stronghold normál és hard kampánnyal pls, ha így fog kijönni a játék, miután sokaknak beletört a foguk, nem fognak a Stronghold kampánnyal normál vagy hard módban játszani, mert nehéz! :wink:

Folyt. köv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 04 vas., 18:17 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 9:51
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest
eriklimo írta:
Aztán itt van a Stronghold kampány. Ezt ugyan még nem vittem végig, de alapból van egy kérdésem: Ha normál módban játszatok vele, akkor nektek is véres verejték a menet?


Normálon simán végigtoltam.
- Szépen ledarálsz mindenkit ahogy közeledsz az első várhoz (célszerű mindenkit (xp)
- Balra levő várat elfoglalod. (konvertálás)
- A tőle jobbra lévőnek a hőse fog beszambázni, ha nem állsz benne.
- Kapd el, tekerd ki a nyakát. (lehetőleg a két város között)
- Szabadítsd fel a gobikat, vegyél hőst
- Gyorsan menj neki a jobbra lévő várnak, kaszáld el. (nem jön többet onnan fenyegetés)(konvertálás)
- Gyarapítsd a segéd hősöd segítségével a főhősöd seregét
- Ha nem állsz a várakban a déli vár hőse elindul cserkészni. Úgy kell állni, hogy a két átjáró elérhető legyen.
- Elég kis gané az AI, ha észreveszed, hogy merre van, előszőr a hősét kapd el. Aztán irány a vár.
- Kristály kevés van, kellenek a marketek.
- A következő célpont jobbra-lent lesz, annak is van egy kolbászoló hőse.
- Hasonlóan, hős aztán vár kaszálás.
- Az egészet úgy lehet erősíteni, hogy teleportokat emelsz.
- Ha van 3 várad, akkor kinyílik az északi kapu.
- Ez egy kacsázó út lesz, aminek a végén vár egy ellenfél, közben meg minden földi jó - Kinyirtad, kinyílik egy másik átjáró. A kinyírt hős közelében lévői épületeket érdemes elfoglalni, kapsz healert (nem keveset).
- Vannak olyan építmények amikben erős sereg fogad és cserében kristállyal jutalmaz (ekkor már van 3 marketed és sok erőforrás), nem biztos hogy megéri a veszteségekért cserében pár kristály
- A fejlesztett marketben frankó artifaktok és varázstekercsek is beszerezhetőek (segéd hős - teleport) Minden héten más.
- Felpumpálod a sereged a segédhősök és teleport segítségével
- Bemész a kapun jobbra lent lesz egy vár, de nálam északra kavart a hőse - van olyan gané, hogy ott vár, amíg elfogalalod a várat, aztán elindul a te korábbi területed felé, és nem tudod utolérni. Ergo őt kell először elkapni, aztán menni a várnak!
- Amint elfoglalod a várat természetesen konvertálás - hogy erősítsd a sereged.
- Már csak egy vár van délen és annak egy kolbászoló hőse. Ha megvan, akkor már csak a shipyard őreit kell kiteríteni, hajóra szállni, és irány dél, Hashima szigete felé :)

- Warcries/Rush - ez pl a Harpynál rendetegszer jött jól (távsebzők, gyógyítók pofánverésének)
- Néha Regeneration-t rádobtam az AI által kiszemelt egységemre (szereti a gyógyítókat és a Centaurt)
- Mivel Might hős csak 2 varázslatot tanult meg: a Regeneration és a Heal (ez utóbbit vész esetére - aztán ha egyszer használtam)
- A Sámán és Goblin skill együtt nagy király -két lassító unit (ami sebzést is okoz)
- A Kentaurnal még az a jó (célszerű középen használni), hogy az első őt megközelítő ellenfelet újra meglővi (bónusz lövése van a csata elején)
- Tactics/Ambush -érdemes az initiatve-t magasan tartani nem kevés előnyt jelent. Amíg nálad a kezdeményezés addig nem tud az ellen varázsolni!
- Az egyik trükk az AI ellen, ha vegyes sereggel van, hogy bárkit távsebezhetsz, de ha van gyógyítója, azt is sebezd be (legalább egyszer), ekkor a gyógyító magával fog foglalkozni :D
- Hasznosak a megszerzett/vehető scrollok (nem esznek manát)! Pl. ha szerzel Summon FireElemental-t azt én arra használtam, hogy bevarázslom a távsebzők mellé (még ha nagy is az ellen létszáma), akkor azok egy időre le vannak tudva (2x100 íijász vs 5 Firecsávó nem probléma - ha meg elpusztul még megajándékozza őket tűzsebzéssel is)
- Érdemes megnézni, hogy az épp aktív egységed mely lénybe mekkor sebzést visz be (damage), mert minél többet visz be, annál hatékonyabban amortizálod le az ellenfelet (lényenként eltér!).
-A Might hősnél érdemes a Defense és Attack skilleket pakolni (sokat számít).
-Artifactból szereztem +8 és +2 morált adót, érezhető volt a hatásuk :)

_________________
Éljenek a körökre osztott stratégiák!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 06 kedd, 10:01 

Csatlakozott: 2011 jan. 02 vas., 16:40
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Herend
Mai első kérdés: Valaki rajtam kívül Bétázik esetleg? Szívesen játszanék vele egy kört, közben dumálnánk, tapasztalatcsere, stb???????? :wink:

Időközben folyamatosan játszom, írogatom a jegyzeteimet, ismét összegyűlt egy adag.

1, Az első megjegyzés csupán egy apróság, de hamár homár, legyen kövér. Ha a Stronghold sereg várat ostromol, a Küklopszot, ami ugye hatalmas kövekkel dobálja a falat, azt ne hívjuk már semmilyen kiírásban ott katapultnak! :D Az a szegény Küklopsz az ott kivételesen legyen már Küklopsz! :P

2, A Nekromanták seregénél a Fate Spinnernek mindkét formájában közelharcban sokkal jobban nézne ki a sok karja miatt, ha minden körülötte állót sebezne, nem???

3, Volt szerencsém néhány hídi csatát lebnyolítanom a Custom térképeken, nem sok egy kicsit ott a lépés négyzetrács? Legoptimálisabb esetben is 3-4 kör eltelik, mire a melee egységek átérnek az egyik oldalról a másikra! :?

4, A Sun Crusader extra abilityje, amivel mindenen átmegy fény formában, az nagyon hülyén néz ki, már sorry! Magánvéleményem szerint az a "mindenen átlovaglás" az legyen ugyanolyan sebességű, mint a rendes lovaglása, a többi effekt része az szép! :wink:

5, Javaslatok! Tegyük még érdekesebbé, taktikusabbá a játékot apróságokkal. Most ötletelek, amelyek sztem nem kerülnek nagy invesztálásba, de hatásosak lennének.
Ha már ilyen szép nagyok lettek a csataterek, akkor a halottakból is húzhatnánk hasznot. Mire gondolok? Például ha a Fate Spinner meghal, egy zöld trutyit hagy magam után. Ha abba élőlény belelépne, az attól kezdve mérgezné az élőlényt a csata végéig, hacsak le nem varázsolják róla.
Aztán ha a Fire elementál meghal, ugye felrobban, most már szép nagyot sebez ekkor (köszi srácok! :wink: ), de marad mögötte egy tűz a földön. Ha ebbe valami beleáll, az kapjon tűz sebzést.
Ha vízelementál halna meg, ha annak a tetemébe valaki beleállna, az mondjuk levenne a beleálló egységről egy ártó varázslatot (a víz tisztít).
Ha a levegő elementál hal meg, annak a teteme meg lassítást tenne arra, aki beleáll.
Aki belelép a fényelementál hullájába, az mittudomén extra 50% attackot kapna.
Soroljam még? Sztem ezek izgalmasabbá tennék a csatát. Persze nem kell túlzásba vinni a dolgot, de buli lehetne sztem.

Folytatás következik! ;-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 06 kedd, 12:57 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 9:51
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest
eriklimo írta:
3, Volt szerencsém néhány hídi csatát lebnyolítanom a Custom térképeken, nem sok egy kicsit ott a lépés négyzetrács? Legoptimálisabb esetben is 3-4 kör eltelik, mire a melee egységek átérnek az egyik oldalról a másikra! :?

A forumokon mindenki azért könyörgött (főleg a community-nél), hogy legyenek nagyobb combat mapok, most az a baj, hogy van olyan is? :D Más taktikát követelnek.

Az ötös pontot támogatom, szerintem is feldobná a csatákat.

_________________
Éljenek a körökre osztott stratégiák!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 06 kedd, 14:28 

Csatlakozott: 2011 jan. 02 vas., 16:40
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Herend
Véraláfutás írta:
eriklimo írta:
3, Volt szerencsém néhány hídi csatát lebnyolítanom a Custom térképeken, nem sok egy kicsit ott a lépés négyzetrács? Legoptimálisabb esetben is 3-4 kör eltelik, mire a melee egységek átérnek az egyik oldalról a másikra! :?

A forumokon mindenki azért könyörgött (főleg a community-nél), hogy legyenek nagyobb combat mapok, most az a baj, hogy van olyan is? :D Más taktikát követelnek.

Az ötös pontot támogatom, szerintem is feldobná a csatákat.


Ezt nem tudtam, hogy ezt akarta a többség a hídi csatával kacsolatban... Végülis nekem mindegy, de azért az a tény, hogy a melee egységek 3-4 kör alatt érne át a másik oldalra, ez a tény a hídi csatát jó ideig varázslat és ranged mérkőzéssé teszik. :?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 06 kedd, 14:57 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
Gamescom videó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 06 kedd, 16:06 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 9:51
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest
eriklimo írta:
Ezt nem tudtam, hogy ezt akarta a többség a hídi csatával kacsolatban... Végülis nekem mindegy, de azért az a tény, hogy a melee egységek 3-4 kör alatt érne át a másik oldalra, ez a tény a hídi csatát jó ideig varázslat és ranged mérkőzéssé teszik. :?

Nem a hídi csatákra kérték, hanem, hogy legyenek nagyobb mapok. Itt most épp a hídaknál jött be. Annyi kört azért nem igényelnek (10 mező helyett 14 van), főleg ha varázsolsz is, vagy pl. Strongholddal vagy.

_________________
Éljenek a körökre osztott stratégiák!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 10 szomb., 0:24 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Elég szomorú, hogy már hetekkel ezelőtt letölthetővé vált a játék jó néhány torrent és warezz oldalról! :?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 10 szomb., 1:27 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 9:51
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest
Glacius Van Thomas írta:
Elég szomorú, hogy már hetekkel ezelőtt letölthetővé vált a játék jó néhány torrent és warezz oldalról! :?

Mivel még a GOLD se ment ki, az elég vicces lenne :D A torrenteken jelenleg max a beta lehet fent.

_________________
Éljenek a körökre osztott stratégiák!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 10 szomb., 12:54 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Én egy szóval sem mondtam hogy a teljes játék van fent! Ettől függetlenül nem egy játékkal találkoztam amik megjelenésük előtt már a neten keringtek! És a teljes játékot tartalmazták! Ilyenek a hackerek !!!! :?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 10 szomb., 13:54 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
Skilltree


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 11 vas., 20:01 

Csatlakozott: 2011 jan. 02 vas., 16:40
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Herend
Vologya mester!

Meg tudod mondani nekünk, meddig él még a Béta, meddig érdemes még tesztelni, javításra javaslatokat tenni, stb?

Köszi előre is!



Ismét összegyűjtöttem néhány furcsaságot, javítanivalót, véleményt a Bétából.

1, Mondja már meg nekem valaki a fejlesztők közül, hogy csatában egy olyan egység, ami már abban a körben lépett és nincs több lépése, nem kapott extra menetet sem, az mi a francnak kap szerencsét úgy ráadásul, hogy az a szerencséje a következő körre eltűnik?????

2, Az infernós Breeder Mother közelharcban a sok csápjából kiindulva nyugodtan sebezhetne minden körülötte állót, nem? Ugyanez volt a javaslatom a Fate Spinnerre is a nekróknál.

3, Aztán igen mérgesítő tud lenni, ha a Coral Priesttel healt rakok mondjuk a másik adag Coral Priestmre, akkor többször előfordul, hogy a következő körben nincs már rajta az a heal, aminek 3 körig ketyegnie kéne rajta. Ez valami bug akar lenni, mert nem mindig fordul elő... Avagy leheteséges, hogy egyes melee vagy ranged támadások ezeket leszedhetik róluk? Mert ha igen, azért nem ártana tudni erről esetlegesen :wink:


Erik


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 11 vas., 20:30 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
eriklimo írta:
Vologya mester!

Meg tudod mondani nekünk, meddig él még a Béta, meddig érdemes még tesztelni, javításra javaslatokat tenni, stb?

Köszi előre is!

Erik


Üdv Bátor Harcosok!

Sajnos nem tudom megmondani, hogy a BÉTA meddig tart, de azt igen, hogy a játék várhatóan jövő héten kerül aranylemezre. Utána a Black Hole-os srácok a Day1 patch-en fognak dolgozni, tehát a megjelenésig meglévő kb. 1 hónapban még fognak bugokat és sok mást is javítani a megjelenésre. Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 11 vas., 22:04 

Csatlakozott: 2011 jan. 02 vas., 16:40
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Herend
Vologya írta:
eriklimo írta:
Vologya mester!

Meg tudod mondani nekünk, meddig él még a Béta, meddig érdemes még tesztelni, javításra javaslatokat tenni, stb?

Köszi előre is!

Erik


Üdv Bátor Harcosok!

Sajnos nem tudom megmondani, hogy a BÉTA meddig tart, de azt igen, hogy a játék várhatóan jövő héten kerül aranylemezre. Utána a Black Hole-os srácok a Day1 patch-en fognak dolgozni, tehát a megjelenésig meglévő kb. 1 hónapban még fognak bugokat és sok mást is javítani a megjelenésre. Baráti üdv!


Jól van, ameddig még él a Béta, addig részemről igyekszem maximális segítséget nyújtani nekik, már amennyi időm persze akad, de ha esetleg tudsz valami érdemleges infót és megosztod, megköszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 11 vas., 23:15 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
eriklimo írta:
Vologya írta:
eriklimo írta:
Vologya mester!

Meg tudod mondani nekünk, meddig él még a Béta, meddig érdemes még tesztelni, javításra javaslatokat tenni, stb?

Köszi előre is!

Erik


Üdv Bátor Harcosok!

Sajnos nem tudom megmondani, hogy a BÉTA meddig tart, de azt igen, hogy a játék várhatóan jövő héten kerül aranylemezre. Utána a Black Hole-os srácok a Day1 patch-en fognak dolgozni, tehát a megjelenésig meglévő kb. 1 hónapban még fognak bugokat és sok mást is javítani a megjelenésre. Baráti üdv!


Jól van, ameddig még él a Béta, addig részemről igyekszem maximális segítséget nyújtani nekik, már amennyi időm persze akad, de ha esetleg tudsz valami érdemleges infót és megosztod, megköszönöm.


Üdv Bátor Harcosok!

Természetesen, amit tudok és lehet, azt mindig közkinccsé teszem... :wink: Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 14 szer., 9:04 

Csatlakozott: 2011 jan. 02 vas., 16:40
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Herend
Ismételten összegyűjtöttem egy-két nyalánkságot a Bétából! :wink:

1,a, Stronghold sereg - Dreamwalker - A Sky and Earth nevezetű képessége a sámánnak magánvéleményem szerint igen gyengusz. Meg is mondom miért. Mert ha egy darab sámánom van és az elkasztolja ezt a képességét, az sebez az ellenfelen mondjuk 20-at. Ez eddig oké. De ha van 100 sámánom egy csoportban, akkor is a 100 sámán sebez összesen ezzel a képességgel 20-at? Az már valahogy nem oké. Nem kéne ennek multiplikálódnia véletlen? Az nem szükségszerű magánvéleményem szerint, hogy 100 sámán esetében ez a sebzés akkor 2000 legyen, legyen csak minden 10-dik után 20-szal több, az is 200 lenne, az is érne már valamit, nem? De íííígy??? :?

1,b, Még egy vélemény a Dreamwalkerről... Ez csak egy eszmefuttatás, de hátha ad ötletet. A nevéből kiindulva értem én, hogy a sámán rettenetesen sokat képes gyalogolni, még a Haven lovas egységeinél vagy a Griffeknél is képes több lépésegységet megtenni, de akkor legyen olyan Dreames ez a gyaloglás, annak lenne poénja. Értem ezt úgy, hogy amikor ilyen sokat gyalogol, akkor átlátszóvá válna, mintha álmodna, aztán amikor odaért a célhelyszínre, felébredne, visszaváltozna normál formára. Nem? :wink:

2, Aztán jöjjön egy csúnya hiba... Nagyon kellett vigyorognom, amikor ezt láttam. Szép kis Stronghold seregemmel harcoltam a Haven csapat ellen szabadtéren. A griff felrepült, hogy megközelítse az egységeimet (és nem a speciális képességét használta), de ugye a kentaurnak van egy képessége, hogy aki elsőként közelíti meg őt féltávon, abba belelő. Meg is tette, szép kis griffünk meg kifeküdt a levegőben és ott is maradt! :P

3, A végére meg egy naaagy dicséret: az egységek animációja még így két-három hét intenzív tesztelés, játék után is annyira tetszik, hogy az már hihetetlen: gondolok itt arra, hogy pl. a Mauler amikor csata közben esetleg hosszabban nem lépek, akkor a bunkósbotját egyensúlyozgatja az orrán :D , a Sanctuary seregben a béka lefekszik a földre hisztizni, ha abban a körben védekezek vele és nem támadok, stb stb... Ezek imádnivalóvá tették számomra a VI-ot! :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 14 szer., 18:07 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Might&Magic Heroes 6 - Gamescom 2011 - Q&A Session conference Magyar fejlesztővel is Lipcsében. Irina Kassina baby is bemutatkozik. :) Csak kár hogy beszélni nem beszélnek az említett úr és hölgy legalábbis.

Gamescom 2011 Kérdezz-felelek
http://www.youtube.com/watch?v=Yl9xSk6EFWc

Drakensang the Dark eye bemutató.
http://www.youtube.com/watch?v=WBXmv2TACA4
Amíg várunk a Híróz 6-ra. Készítettem ezt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 18 vas., 20:07 

Csatlakozott: 2011 jan. 02 vas., 16:40
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Herend
Nem tudom, hogy kikerült-e már a játék az aranylemezre, de ameddig működik a Béta, addig igyekszem még tesztelgetni a dolgokat, remélem a srácok is olvassák! :wink:

1, Az Infernós Ravager extra attackja - már ne is haragudjon meg senki - de nagyon bután néz ki. Ha már végigmegy egy kiszemelt útvonalon és ott mindenkibe belesebez, akkor lehetne egy kicsit olyan darálógép stílusa... szerintem. Induljon el, mindkét keze, mancsa üssön jobbra-balra... nem? Valami ilyesmi.

2, Várostromnál a Haven lovas támadja a kaput vagy a falat. Értem én azt, hogy a patájával rúg, csak akkor rúgjon is már pls meg hallatszódnia sem ártana. Mert amit most csinál, hogy felágaskodik a ló meg felnyerít az igen béna! :cry:

3, A Haven Sister támadja a falat várostromnál. Ha hangja lenne, hogy omlik tőle a fal, akkor buli. :wink:

4, Nekro Ghoul - Ugye úgy van megcsinálva, hogy ha meghal, akkor a körmeivel halálakor csap még egyet. Ez eddig okés is, de akkor ha csap, azzal sebezzen is abba az irányba, amerre meghal. :wink:

5, A nekrós Agony varázslatnak nem ártana valami hangot adni, akkor is, amikor rákasztolja a hős az ellenfélre, meg akkor is amikor az öl.

6,a, A nekrók magánvéleményem szerint a többi frakcióhoz képest még mindig nagyon erősek! Alig másfél hét alatt elértem a hőssel az első blood abilityt, amit bármelyik másik frakciós hőssel lehetetlenség elérni ennyi idő alatt.

6,b, A Nekromancernek a szintlépéseikor teljesen fölösleges manát adni, mert ő minden csata után kap manát, nő a manapoolja. legalább ezzel lassítsuk az amúgy is túl gyors fejlődését. Meg ráadásul a manaregje is az egekbe rúg, azon sem ártana faragni, ennyi nagyon sok(k) sztem.

6,c, Ezzel kapcsolatban még majd igyekszem érdemi javaslatokat írni, hogy mit lehetne csinálni, de - szigorúan a magánvéleményem szerint - vagy a többi frakciót kéne egy kicsit megtápolni, vagy a nekrók irdatlan erejét kellene megfaragni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 19 hétf., 13:56 

Csatlakozott: 2011 ápr. 18 hétf., 13:27
Hozzászólások: 28
Nekróval még nem próbáltam de a dark skill-eket elnézve (is) igazad lehet, iszony erősek az ártó varázslatai.

A blood/tears beállítottság hasznát, értelmét, jelentőségét, különbözőségét elmagyarázná valaki, mert még nem teljesen egyértelmű számunkra...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 84  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség