Sziasztok!
Én is leírnám a véleményem, eddigi tapasztalataim a demoval kapcsolatban eddig.
Számomra idáig nagyon megnyerő a játék, végigjátszottam a két bevezető kampányt is, illetve a borken alliance-t is az inferno várral. (Nekem az előzetes infók alapján eddig ez tetszett a legjobban.) Na és akkor az észrevételek, kicsit össze-vissza lesznek:
-Azt vettem észre, hogy a Sanctuary szerintem a legerősebb vár az összes közül, valahogy nagyon jól sikerültek az embereik és majdnem mind nagyon erősek és használhatóak is. Valóban a Kenshi valami eszméletlen, de pl. szerintem a Spring spirit is szinte már túl erős azzal a képességével, hogy a sebzés 10%-át a sebző szenvedi el. (ha jól tudom) Mindamellett kifejezetten hangulatos és érdekes vár lett!
-A többi vár eddigi érzéseim alapján nagyjából egyforma erős. (Talán esetleg a nekrók kicsit meggyengültek)
-A Haven vár a kampány alatt nagyon megtetszett, bár ott csak 3 lény érhető el, de nagyon jól lehet építeni a guardian angelre és a figurákra, nagyon jól összedolgoznak.
-Az Inferno várral vittem végig a multi mapot. Meg kell mondjam, hogy ez a vár lesz szerintem továbbra is a kedvencem, mindamellett, hogy pl. a Havennél sokkal jobban össze kell játszani szerintem. A kedvencem a breeder lett, bár a szaporodós képességére még nemigen sikerült felfigyelnem, hogy mikor és hogyan működik, de ez a legkevesebb; lehet csak én nem figyeltem eléggé. Viszont a kutya valami eszméletlen gyenge lett szegény; nagyon könnyen lehet ölni, nem is üt nagyot és mindenki őt szedi. Ja és érdeklődnék, hogy az a kukac, ami megeszi az ellenfelet az csak ott van, vagy lehet is vele valamit csinálni, mert az még sosem siekrült nekem?!
-Ami még ennek a várnak a képességeivel akpcsolatban feltűnt, hogy sikerült elérnem a magicen belül a blood irányon át mindkét képességet, de sajnos egyiket sem éreztem annyira erősnek ahhoz képest, hogy mennyi kellett ahhoz, hogy elérjem. Viszont maguk az animációk nagyon bejönnek, nagyon el vannak találva.
-Stronghold: Bár sokáig még ezzel a várral nem juttottam, de egész érdekes; izgalmas vár, amire - ha jól figyelünk - nagyon erős lehet szerintem. Sok benne az apróság, az ilyen egy-két körig tartó kisebb dolgok, mint pl. hogy az első körben eggyel többet léphetünk. Ez pl. sokszor elég volt ahhoz, hogy a hárpiámmal pont elérjem a szemben lévő egységet. Aztán a kentaúr pl. szerintem kifejezetten erős a mozgó lövéses képességével.
-A végére maradtak a nekromanták: velük még nem igazán játszottam, így nem tudom mennyire erősek. Itt tűnt fel először, hogy már nincs meg az a koncepció, hogy minden várban ugyanannyi a nagyméretű lény.
-A pályákról egy keveset: nagyon gyorsan lép az ellenfél, nagyon jó az, hogy ha nem látszik, akkor már közel fénysebességgel megy az ellenfél, jelentősen meggyorsítja a játékot. Viszont nagyon okosak az ellenfelk; túl okosak. Konkrétan az, hogy mindig kiszámolják, hogy pont 1 lépés kelljen még hozzájuk... Szóval ez már kicsit nehézzé teszi így a multit. Azt kell mondjam, hogy sajnos, ami nekem nem tetszik az a town portal varázslat, illetve az, hogy a várak relatíve nagyon olcsón konvertálhatók, ahhoz képest amennyi előnyt adnak szerintem. A town portal miatt a multi a későbbi szakaszban majdhogynem egy végtelen patthelyzetté válik, mert az ellent nehezen lehet elérni a pontos lépései miatt, míg én meg ha várba vagyok, akkor szinte bárhova kerülhetek nagyon gyorsan. Szerintem ez így nem jó.
-A három nyersanyagos rendszer szerintem egész jól működik, mert tényleg jobban számít az, hogy hány bányád van, ahelyett, hogy milyen, viszont szerintem a 2. kategóriába tartozó lények túl gyorsan és olcsón megvehetőek, akárcsak az 1. kategóriájúak, míg a 3. kategóriások (főlény) kifejezetten drágák. De ez persze nem biztos, hogy rossz, csak nekem szokatlan, furcsa.
-A varázstárgyak, arénák, képességfa nagyon tetszik, nagyon jó lett szerintem, erről nem tudok mást mondani.
-A semleges lények közül nekem hiányzik egy igazi vízelementál, és valóban, ahogy már írták; a légelementál tényleg gyenge lett szerintem, ugyanúgy ahogyan a tűzelementál végső robbanása sem igazán olyan dolog, ami miatt figyelnék rá egyelőre, hogy ne sok lény álljon mellette. Viszont kidolgozásukat tekintve nagyon tetszik az összes elementál, változatosak is és kellően erősnek tűnnek!
-Egy-két hiba a végére, ami már lehet, hogy azóta javítva van, de mivel nem bétázok így csak ez alapján tudom összeírni őket:
-- Sokszor nem tudom megnézni egy lény tulajdonságát csata közben, mert jobb gombbal sem mutatja.
-- A jégcsapás (?) varázslat után ott maradt "jégdara" a földön szintén forog és megy az adott lénnyel.
-- Bár nem hiba, de azért javíthat a hangulaton: ha a kappa képességét meg lehetett úgy oldani, hogy ugrás közben már támadjon és ne legyen benne megszakítás, akkor nem lehetne esetleg a griff lecsapásával is ezt megcsinálni esetleg?
Összességében nagyon tetszik eddig a játék, és számomra furcsa, hogy már egy demóban ennyi mindent ki lehetett próbálni, az összes várat lehetett használni, úgyhogy nekem az a megérzésem, hogy azért lesz a teljes játékban még más is és most nem a kampányra és a multi mapokra gondoltam..
Még egy kérdés a végére: Direkt van a strongholdnál az álomjáró már az első kategóriában??
Találtam még 2 dolgot a demoba:
-Az egyik, hogy ha nekrókkal vagyunk és might hősünk van, akkor az adatlapon a csík felett az első blood képességre azt írja, hogy neutral.
-A másik, hogy ha valakire rárakom azt a képességet, ami olyan, hogy ha az a lény támad, akkor előtte üt egyet a hős, akkor ha már a hős leveszi a lényt, a sajátom akkor is odamegy támadni, de csak a levegőt üti már!
-Illetve lenne még egy kérdésem: várható esetleg, hogy nem csak a szerencsés támadásoknál lesz akció kamera? Nekem személy szerint nagyon tetszik, az 5-ben is mindig használtam!