Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 84  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 27 szomb., 18:20 

Csatlakozott: 2011 ápr. 18 hétf., 13:27
Hozzászólások: 28
Helmar írta:
Úgy értem hogy hivatalos tehát nem csak úgy havertól kapott cd-ről telepített
Ha crackelt win-en nem indulnának csődbe mennének a játékgyártók :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 27 szomb., 18:34 
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 10 kedd, 14:15
Hozzászólások: 94
Tartózkodási hely: Kiskunfélegyháza
De nekem állandóan az van a demóval hogy 6 kört játszok és kidob a win 7


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 28 vas., 2:22 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 9:51
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest
Helmar írta:
De nekem állandóan az van a demóval hogy 6 kört játszok és kidob a win 7

Ezek kellenek a gépre (más nem frissítés formájában):
- .NET Framework 4
- Microsoft Visual C++ 2005 SP1 Redistributable Package (x86)
- Microsoft Visual C++ 2008 SP1 Redistributable Package (x86)
Nem biztos, de lehet, hogy segít a bajon. Másoknál akadás problémákat szűntetett meg.

_________________
Éljenek a körökre osztott stratégiák!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 28 vas., 11:16 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 22:56
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Budaörs
Orin: nekem egy majdnem olyan laptopon megy a H6, a processzora eggyel gyengébb is (Core2 6700), a többi ugyanaz (Lenovo G560) és a teljes játék fut rajta, mint a gép (tesztelőként próbálgatom)!! Nem szaggat, nem nyafog, az indulás volt nehéz csak, mert a Visual C++ 2008 nem volt rajta... Azóta semmi gáz...

_________________
Krityó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 28 vas., 20:21 

Csatlakozott: 2011 jan. 02 vas., 16:40
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Herend
Vologya írta:
Üdv Bátor Harcosok!

Azt gondolom, hogy a magyar kiadónak nem sok beleszólása van abba, hogy kiad e demot vagy sem... Ez a kiadó döntése. A demo az első publikus béta alapjaiból készült, amiben valóban voltak még jócskán hibák. Azonban a játékmenet, a skillfa, varázslatok, terület kontroll rendszer, frakciók és a lényeg látszódik belőle, hogy milyen lesz. Örülhetünk neki, hogy kiadtak demót, ez manapság nem jellemző a játékok kiadása előtt... Véleményem szerint mindenkinek nem tetszhet a játék. Sok dolgot változtattak rajta az eddigi részekhez viszonyítva(persze az alapokat és ami jó azt többségében megtartották), de ettől még sok a változás... Persze Tőled is elvárható lenne, hogy ne rutinból játssz, hanem nézd meg a változásokat és úgy is állj a játékhoz! Hidd el, a hibák többségét már javították és a balanszon is sok minden változott. A grafika gyönyörű (pedig Nekem is ATI kártyám van, de Nálam szinte hiba nélkül fut), a többi pedig ízlés kérdése. Természetesen hangsúlyozom elfogadom, hogy nem tetszik a demo Neked. Próbáld majd ki a végterméket és az alapján alkoss véleményt. Én személy szerint büszke vagyok a Black Hole csapatra, mert magyar fejlesztőként nagyot alkottak és remélem, hogy a játék legalább 2 kiegészítő lemezt meg fog élni, mert megérdemelné... A többit pedig a magyar és a világ rajongói majd eldöntik és vásárlásaikkal vagy mennybe emelik vagy pokolba taszítják a játékot... Baráti üdv!



Kedves Vologya mester!

A kérdésem az lenne, hogy érdemes-e a UBI Heroes 6-os fórumába megjegyzéseket írni javítással, fejlesztéssel, hibákkal kapcsolatban, elolvassák-e vagy esetlegesen inkább nektek írjam le? Mert régi nagy Heroes rajongóként letöltöttem a Bétát, folyamatosan játszom vele mindenféle módban és felálással és gyűjtögetem szorgalmasan a javítandó, fejleszthető dolgokat! :)

Üdv Erik


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: bug?
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 28 vas., 21:00 
Avatar

Csatlakozott: 2003 jún. 24 kedd, 12:02
Hozzászólások: 156
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Üdv emberek!
Felraktam a demót. Megy jól, pedig a gépem veszett régi. Proci AMD XP3200+. Win XP SP2-es. Mondjuk ram van benne 4Gb, meg egy éve újítottam VGA kártyát.
Még annyit, hogy a H5 sokkal, de sokkal többet szenved ezen a konfigon.

Szóval lenne egy kérdésem.
Második nap már nem tudtam a kurzorral mozogni a képernyőn. Persze, ha a hős odébb ment vitte magával a képet, de nem tudtam nézelődni, mi van jobbra meg balra. Zoom működött. Én nyomtam be valami gombot vagy ez egy bug?

Nimbus írta:
Lacikám, azt gondolom, hogy az már egy igen komoly eredmény a H6 részéről, hogy Téged előhúzott a barlangodból! 8) :lol:


Nimbus, te mindenkit ezzel a szöveggel szédítesz? :twisted:

_________________
Minden úgy van jól, ahogy van, kivéve, ha nem lehet rosszabul.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 28 vas., 21:24 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
eriklimo írta:
Kedves Vologya mester!

A kérdésem az lenne, hogy érdemes-e a UBI Heroes 6-os fórumába megjegyzéseket írni javítással, fejlesztéssel, hibákkal kapcsolatban, elolvassák-e vagy esetlegesen inkább nektek írjam le? Mert régi nagy Heroes rajongóként letöltöttem a Bétát, folyamatosan játszom vele mindenféle módban és felálással és gyűjtögetem szorgalmasan a javítandó, fejleszthető dolgokat! :)

Üdv Erik


Üdv Bátor Harcosok!

Természetesen írhatsz az UBI Heroes VI fórumába vagy ide a magyar Heroes VI fórumba illetve Nekem is elküldheted az észrevételeid, ahogy Neked jobb illetve könnyebb... :) Ugyanis a magyar fejlesztők mind az UBI, mind a nemzetközi és a magyar fórumokat is olvassák, így biztosan a Tiéd is fogják, ha leírod. Azonban arra figyelj, hogy a játék várhatóan szeptember 9-én aranylemezre kerül, tehát jobb mihamarabb megtenni az észrevételeidet, hogy legyen is idő azok kijavítására (főleg, ha olyan hibákat találsz esetleg, amit még nem jeleztek...). Persze utána is dolgozni fognak a Day1 patchen a megjelenésig, de jobb előbb látni az észrevételeid, mint később... :) Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 28 vas., 23:37 

Csatlakozott: 2011 jan. 02 vas., 16:40
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Herend
Üdv Bátor Harcosok!

Természetesen írhatsz az UBI Heroes VI fórumába vagy ide a magyar Heroes VI fórumba illetve Nekem is elküldheted az észrevételeid, ahogy Neked jobb illetve könnyebb... :) Ugyanis a magyar fejlesztők mind az UBI, mind a nemzetközi és a magyar fórumokat is olvassák, így biztosan a Tiéd is fogják, ha leírod. Azonban arra figyelj, hogy a játék várhatóan szeptember 9-én aranylemezre kerül, tehát jobb mihamarabb megtenni az észrevételeidet, hogy legyen is idő azok kijavítására (főleg, ha olyan hibákat találsz esetleg, amit még nem jeleztek...). Persze utána is dolgozni fognak a Day1 patchen a megjelenésig, de jobb előbb látni az észrevételeid, mint később... :) Baráti üdv![/quote]

Üdv Vologya!

Azt így sajnos nem tudom megmondani, hogy a különböző fórumokon ki mit vett már észre, én most azokat írom le neked, nektek, amik elsőre szemetszúróak addig, ameddig eljutottam (folyt. köv):

Az 1.3-as Béta verzióról írok:

1,a, Várostromnál a Küklopsz dobása hibás: először a semmiből repül a kő a falba, sebződik a fal, aztán úgy tűnik, mintha a küklopsz egy másik követ is dobna, de aztán rájön az ember, hogy az az első akart lenni.

1,b, Ha a bejárati kaput lehet melee/közelharci egységgel támadni, akkor mondjuk meleevel akár a falat is lehetne kaszabolni, nem? Ha egyszer karddal vagy bunkósbottal szét tudjuk verni az ajtót, akkor a falat is lehetne ütni, nem? Akár úgy is meg lehetne oldani a kérdést, hogy minden frakciónak lennen 1 vagy 2 olyan egysége (közelharci), amely a falat is képes lenne rombolni...

2, Amikor egy harcban a tűzelementálok meghalnak, felrobbannak, az esetlegesen körülöttük álló ellenséges haderővel nem történik semmi. Pedig történhetne, hiszen ha közelharcban támadjuk a tűzelementált, az maga körül területi sebzést okoz. Ha meg meghal és felrobban, az már nem sebez?

3, Amikor a Kappa az extra támadását hajtja végre (messziről ugrik), akkor nem hallatszik semmiféle sebződés.

4, Várostromnál ha az ellenfél lövésze a középső toronyba van beállítva, akkor ha őt kívülről egy lövésszel támadjuk, a mi lövészünknek a lövése eljut a külső várfalig, onnan tovább eltűnik, aztán már csak azt látjuk, hogy sebződött az ellenfél lövésze. Ez így grafikailag meg mindenhogyan nem igazán jó! :(

5, Mára az utolsó megjegyzés az a hős közelharci támadása: az mindaddig szép meg jó, hogy van egy rövid videobejátszás, amint a hősünk lovon nekiront a kiszemelt célnak, ráüt, az ellenfél meg úgy áll ott a rövid videoban, mintha a világon semmi nem történne vele. Magyarul ott nem sebződik a rövid videoban, csak utána??? Hmmm...

Mostanra ennyi. Remélem nem gond, hogy így első körben elsősorban a szembetűnő hibákkal igyekszem foglalkozni, dícsérni majd a végterméknél is ráérek, de sejthetően ha nem tetszene és nem érdekelne, nem is próbálnék konstruktívan segíteni. ;-)

Üdv Erik (akinek eddig a Conflux nagyon-nagyon bejön!)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 29 hétf., 7:07 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
megamikor írta:
Nimbus írta:
Lacikám, azt gondolom, hogy az már egy igen komoly eredmény a H6 részéről, hogy Téged előhúzott a barlangodból! 8) :lol:


Nimbus, te mindenkit ezzel a szöveggel szédítesz? :twisted:


Csak azt aki megérdemli! :wink: :lol: :lol:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 29 hétf., 7:38 
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 10 kedd, 14:15
Hozzászólások: 94
Tartózkodási hely: Kiskunfélegyháza
Véraláfutás írta:
Helmar írta:
De nekem állandóan az van a demóval hogy 6 kört játszok és kidob a win 7

Ezek kellenek a gépre (más nem frissítés formájában):
- .NET Framework 4
- Microsoft Visual C++ 2005 SP1 Redistributable Package (x86)
- Microsoft Visual C++ 2008 SP1 Redistributable Package (x86)
Nem biztos, de lehet, hogy segít a bajon. Másoknál akadás problémákat szűntetett meg.


Nekem ez mind fönn van nincs más ötlete valakinek


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 29 hétf., 9:16 
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 12 csüt., 17:13
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Gödöllő
Kedves fórumozók! ha valaki tud segítsen.. Felraktam a gépemre a HOMM VI. demót, de amikor indítom, közli, hogy nem talál grafikus meghajtót.. A VGA kártya Radeon X 1650 Pro.. Lehet, hogy nem elég? Tudná valaki a választ. (A gép egyébként Pentium IV, 2,6 GHz, 2Gbyte RAM Windows 7 op rendszerrel megy.)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 29 hétf., 9:51 
Avatar

Csatlakozott: 2003 jún. 24 kedd, 12:02
Hozzászólások: 156
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Mdani91 írta:
.. A VGA kártya Radeon X 1650 Pro..


Könnyen lehet, mert ez egy nagyon régi kártya. Ha jól saccolom 8 éves.


OFF

Nimbus: :wink:

_________________
Minden úgy van jól, ahogy van, kivéve, ha nem lehet rosszabul.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 29 hétf., 11:21 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
Hello!

Azt tudja valaki, hogy a csúszás miatt meddig használható a béta?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 29 hétf., 13:49 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
Sziasztok!
A demóval olyan gépen játszom, amin nincsen net hozzáférés. Játék közben belefutottam egy-egy olyan dologba, aminél úgy tűnik, hogy csak akkor használhatnám, ha lenne net a gépen. Ezt jól látom? Miket "veszítek" így, hogy csak offline tudok játszani?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 29 hétf., 14:12 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 9:51
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest
felho írta:
Sziasztok!
A demóval olyan gépen játszom, amin nincsen net hozzáférés. Játék közben belefutottam egy-egy olyan dologba, aminél úgy tűnik, hogy csak akkor használhatnám, ha lenne net a gépen. Ezt jól látom? Miket "veszítek" így, hogy csak offline tudok játszani?

Ha van conflux hozzáférésed, akkor az gyűjti az összjátékos teljesítményeidet (xp, és achievement-ek) pontok formájában, amit beválthatsz új skillekre és tárgyakra, amit csak online érhetsz el -rengeteg van belőlük. (Ezek használhatóak mind az egyjátékos-skirmish/duel és online módoknál.)
Ja, és conflux nélkül nincs online game. (Nincs arra lehetőség, hogy másik taskban/gépen mazsolázzon-csaljon a játékos - Sajnos a mai nemzetközi sztárjátékosok a H3-ban is sorban buknak be, hogy csalnak.-biztos így kompenzálnak, míg más ezt bmw kulccsal teszi.)

_________________
Éljenek a körökre osztott stratégiák!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 30 kedd, 8:58 

Csatlakozott: 2011 jan. 02 vas., 16:40
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Herend
eriklimo írta:

Üdv Vologya!

Azt így sajnos nem tudom megmondani, hogy a különböző fórumokon ki mit vett már észre, én most azokat írom le neked, nektek, amik elsőre szemetszúróak addig, ameddig eljutottam (folyt. köv):

Az 1.3-as Béta verzióról írok:

1,a, Várostromnál a Küklopsz dobása hibás: először a semmiből repül a kő a falba, sebződik a fal, aztán úgy tűnik, mintha a küklopsz egy másik követ is dobna, de aztán rájön az ember, hogy az az első akart lenni.

1,b, Ha a bejárati kaput lehet melee/közelharci egységgel támadni, akkor mondjuk meleevel akár a falat is lehetne kaszabolni, nem? Ha egyszer karddal vagy bunkósbottal szét tudjuk verni az ajtót, akkor a falat is lehetne ütni, nem? Akár úgy is meg lehetne oldani a kérdést, hogy minden frakciónak lennen 1 vagy 2 olyan egysége (közelharci), amely a falat is képes lenne rombolni...

2, Amikor egy harcban a tűzelementálok meghalnak, felrobbannak, az esetlegesen körülöttük álló ellenséges haderővel nem történik semmi. Pedig történhetne, hiszen ha közelharcban támadjuk a tűzelementált, az maga körül területi sebzést okoz. Ha meg meghal és felrobban, az már nem sebez?

3, Amikor a Kappa az extra támadását hajtja végre (messziről ugrik), akkor nem hallatszik semmiféle sebződés.

4, Várostromnál ha az ellenfél lövésze a középső toronyba van beállítva, akkor ha őt kívülről egy lövésszel támadjuk, a mi lövészünknek a lövése eljut a külső várfalig, onnan tovább eltűnik, aztán már csak azt látjuk, hogy sebződött az ellenfél lövésze. Ez így grafikailag meg mindenhogyan nem igazán jó! :(

5, Mára az utolsó megjegyzés az a hős közelharci támadása: az mindaddig szép meg jó, hogy van egy rövid videobejátszás, amint a hősünk lovon nekiront a kiszemelt célnak, ráüt, az ellenfél meg úgy áll ott a rövid videoban, mintha a világon semmi nem történne vele. Magyarul ott nem sebződik a rövid videoban, csak utána??? Hmmm...

Mostanra ennyi. Remélem nem gond, hogy így első körben elsősorban a szembetűnő hibákkal igyekszem foglalkozni, dícsérni majd a végterméknél is ráérek, de sejthetően ha nem tetszene és nem érdekelne, nem is próbálnék konstruktívan segíteni. ;-)

Üdv Erik (akinek eddig a Conflux nagyon-nagyon bejön!)



Hello!

Folytatnám az észrevételek sorozatát a Bétával kapcsolatban, igyekszem konstruktív lenni.

1, Először hozzáfűznék az előző beírásomhoz, a tűzelementál robbanásához. Ahogy jobban és többször figyelgettem, a tűzelementál halálakor a robbanásakor sebez valamennyit, de közel sem annyit, mint harc közben. Sztem az effektből ítélve nyugodtan sebezhetne 2-3x annyit, mint most?! :wink:

2, A légelementál chainlightningja már bocsánat a gyermekes kifejezésért, "lepkefing" sebzést okoz. Amikor tudom, hogy támad, nem kell ellene semmiféle óvintézkedést tennem a seregeimnél, akár 2-3 kört is kibírnak még a leggyengébb egységeim is veszteség nélkül. Nyugodtan meg lehetne emelni a sebzését legalább a duplájára ha nem a triplájára, hogy legyen egy kis hatékonysága.

3, A partravetett hajóroncsok a Conflux kampány első pályáján piros hajószimbólumot mutatnak, ha rájuk viszem a kurzort, de nem lehet velük mit kezdeni... Vagy esetleg később kerülnek aktiválásra?

4,a, Még egy apróság a Conflux kampány első pályájához: ez ugyan csak szépséghiba, de ha lehet, csináljunk 100%-os munkát. "I set eyes upon U for the first time" - ez a mondatrész kb. 3x hangzik el szoros egymásutánban az átvezetőszövegekben. Nem lehetne mást helyettük beilleszteni legalább a 3-ból 1 vagy 2 helyen?

4,b, Szintén szövegbeli hiba a Conflux kampányban: A bevezető videóban amikor Irina és Katsue először találkoznak, egymás szavába beszélnek, pedig nagyon nem kéne. Nem jön ki jól! :?

5, Harc a hajón: szépnek szép, de amikor kritikus ütés van és a kamera ráközelít a harcoló párosra, akkor azok a vizen állnak nem a hajón! :?

Folyt. köv.

Üdv Erik


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 30 kedd, 13:04 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
Véraláfutás: Ha jól értem, ha nincs netem, akkor nehezebb az előrejutás, lassabban fejlődik a hősöm. Hát nem valami jó hír.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 30 kedd, 14:51 

Csatlakozott: 2011 ápr. 18 hétf., 13:27
Hozzászólások: 28
felho írta:
Véraláfutás: Ha jól értem, ha nincs netem, akkor nehezebb az előrejutás, lassabban fejlődik a hősöm. Hát nem valami jó hír.

Egyjátékos, offline módban (gondolom ez érint majd téged) a fejlődési sebességhez semmi köze ennek, csupán így nem fogsz tudni megtanulni (unlockolni) bizonyos búnusz képességet, tárgyakat (melyek alapban a játékban nincsenek is benne). Én legalábbis így értettem :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 30 kedd, 15:54 
Avatar

Csatlakozott: 2003 jún. 24 kedd, 12:02
Hozzászólások: 156
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
felho írta:
Véraláfutás: Ha jól értem, ha nincs netem, akkor nehezebb az előrejutás, lassabban fejlődik a hősöm. Hát nem valami jó hír.


A helyzet az , hogy offlineban választható a fejlődés sebessége. Én a normált választottam és az tényleg elég lassú, de legalább nem unalmas. Aki ezt nem szereti lehet gyorsabban is fejlődni, de ekkor az ellenfelek is gyorsabban fejlődnek.

_________________
Minden úgy van jól, ahogy van, kivéve, ha nem lehet rosszabul.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 aug. 31 szer., 0:56 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
Újabb béta patch közeledik


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 84  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség